IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nieuws uit het NEPHEREX kamp:
Wanhoop
Usericon van Wanhoop
Posted 28-10-2005 13:59 by Wanhoop Wijzig reactieProfiel van WanhoopQuote dit bericht

-Neph004 IRON CLAD / LION'S PRIDE 'For Folk and Land' / 'Fortress Europe' '05

Lastige release! Moest al maanden uit zijn, maar er komt telkens wel ergens een kaper op de kust. Enfin, momenteel worden de Iron Clad songs voorzien van een laagje synths, daarna zal Gunther Theys zijn vocals inzingen. Het artwork ziet er prima uit. Er komt ook een nieuwe videoclip op te staan van Lion's Pride. De nieuwe website wordt weldra ge-upload. Ik zou deze schijf graag dit jaar nog uithebben en doe mijn best.

-Neph005 BULLHEAD / OUTSIDE splitcd '06

Wtf? Niet bepaald underground metal maar stevige metalcore! Drummer Kevin won op Graspop de drumcontest. Deze ervaren zware jongens hebben een 25-tal minuten muziek opgenomen, waarvan je enkele stukjes kan downloaden op hun website. Retestrak en fuckin' heavy waren die repetities zeg. Outside(Rip) was de ex-band van enkele Bullhead-leden. Deze band had ongereleased studio-materiaal liggen van een meer dan degelijke kwaliteit, het klinkt minder bruut dan Bullhead, eerder melancholische hard/metalcore. Niets voor de meeste bezoekers op dit forum neem ik aan maar hier toch een klein voorsmaakje voor geïnteresseerden;
Freak of Nature
Calling home



-Neph006 KLUDDE 'In den Vergetelheid' 1st fullcd '06

Ik heb thuis reeds de demo opgenomen in mijn homestudio voor het eerste en veelbelovende studio-album 'In den Vergetelheid'. De nummers zijn in alle opzichten beter dan wat ze reeds lieten horen op 'Langs Scheld en Denderland' en 'De Verdoken Waarheid'. Het is nogsteeds pure black metal maar het geheel klinkt een pak afwisselender en boeiender. In tegenstelling tot 'De Verdoken Waarheid' zal op dit album wel enige sfeer worden toegevoegd dmv synths. Kludde werkt voor dit album met een studio-drummer.

-Neph007 THEUDHO '....' 2nd fullcd '06

De nummers die ik tot hiertoe gehoord heb zijn beter dan die van Treachery. Afwisselender, experimenteler op alle gebied. Pagan is het in alle geval...cd titel nog niet gekend. Het wordt een soort concept-verhaal waar heel wat 'research' aan vooraf gaat heb ik begrepen.

-Neph008 WANHOOP 'Elegy of Death' 1st fullcd '06

Naast Kludde zijn wij ook van plan een eerste fullcd uit te brengen in 2006. Conceptueel werken we verder en komt na onze demo 'Elegy of Despair' eerst nog de split single 'Elegy of Doom' met UNTIL DEATH OVERTAKES ME (nummer is intussen klaar) en dan dus de fullcd. Muzikaal zal elke release wat verschillen. Waar Elegy of Despair wat meer neigde naar simplistische black-doom, klinkt de single meer doomy en zal de fullcd een stuk zwaarder, minder black-geöriënteerd klinken. De live & studio line-up bestaat uit mezelf op gitaar/grunt, Zwarte Dood op zang, Mournful van SUDARIUM op gitaar, Mike van WAR ENSEMBLE op bas en Joachim op drums.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-10-2005 14:02 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ben benieuwd


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-10-2005 14:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik wacht met smart op die Kludde.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-10-2005 14:47]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-10-2005 14:31 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 28 oktober 2005 14:30 schreef kwelgeest het volgende:
Ik wacht met smaad op die Kludde.


+1


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-10-2005 14:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 oktober 2005 14:30 schreef kwelgeest het volgende:
Ik wacht met smaad op die Kludde.


smart?


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-10-2005 14:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 14:46 schreef karnivoor het volgende:
smart?
't is vroeg.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2005 19:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zeer benieuwd naar die nieuwe Theudho


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2005 20:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

schopperdeschop!


signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen