IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Morbid Angel, Unleashed, Hypocrisy, Enthroned, Primordial + meer tourdata Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 14:32 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

8.12.05: 013 - Tilburg
9.12.05: Hof ter Loo - Antwerpen


en ik heb ook vernomen dat ze 6.12.05 in Nighttown spelen


carcasstrid


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-10-2005 14:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik niet begrijp?


spelfout weggehaald...


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 30-10-2005 14:35 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:32 schreef oscura het volgende:
8.12.05: 013 - Tilburg
9.12.05: Hof ter Loo - Antwerpen


en ik heb ook vernomen dat ze 6.12.05 in Nighttown spelen


Dat Nighttown moet een grapje zijn.
Maar mocht het waar zijn


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 14:39 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:35 schreef varanus het volgende:
Ik niet begrijp?


ik ook niet meer, maar ik denk dat het allemaal wel duidelijker wordt?


carcasstrid


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-10-2005 14:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Shit, wat een ruk line up weer zeg...behalve Unleashed en Hypocrisy zijn het allemaal kutbands.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-10-2005 14:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:39 schreef oscura het volgende:
ik ook niet meer, maar ik denk dat het allemaal wel duidelijker wordt?


Dus zoals het nu staat spelen ze 9 december op twee plaatse, ja, zelfs in twee landen tegelijk. Kijk, dat de heren van Morbid Angel snel kunnen spelen is duidelijk, maar zo snel??


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:41 schreef mental het volgende:
Shit, wat een ruk line up weer zeg...behalve Unleashed en Hypocrisy zijn het allemaal kutbands.
Ken je Morbid Angel wel? FUCKING Morbid Angel?!!


@Oscura, wat is je bron? Die gast die het optreden in Leeuwarden organiseert leek toch aardig zeker van zijn zaak. Dit is volgens mij oude info.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-10-2005 14:46]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-10-2005 14:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:44 schreef NecRobert het volgende:
Ken je Morbid Angel wel? FUCKING Morbid Angel?


Morbid Angel ken ik ja...moet die herrie altijd aanhoren bij een maat van me die heeft al hun cd's. Mij doet het niks.De nummers lijken allemaal teveel opelkaar en SNEL is het al helemaal niet.


Fuck the world and fuck you


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 14:46 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:43 schreef varanus het volgende:
Dus zoals het nu staat spelen ze 9 december op twee plaatse, ja, zelfs in twee landen tegelijk. Kijk, dat de heren van Morbid Angel snel kunnen spelen is duidelijk, maar zo snel??


Het is inderdaad een onduidelijk zooitje, maar zoals er in een ander topic werd vermeld dat het de enige show in Nederland zou worden en dan nogwel in Friesland ... dat is natuurlijk niet meer aan de orde
Deze data had ik van de Enthroned site, dus ik snap er ook de ballen niet meer van, maar ik neem aan dat het de komende maand wel wat duidelijker wordt allemaal


carcasstrid


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
nummers lijken op elkaar


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 30-10-2005 14:48 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:46 schreef oscura het volgende:
Het is inderdaad een onduidelijk zooitje, maar zoals er in een ander topic werd vermeld dat het de enige show in Nederland zou worden en dan nogwel in Friesland ... dat is natuurlijk niet meer aan de orde
Deze data had ik van de Enthroned site, dus ik snap er ook de ballen niet meer van, maar ik neem aan dat het de komende maand wel wat duidelijker wordt allemaal


Ik hoop het. Vooral wat dat nighttown betreft.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 14:48 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Eej Necro, gaast ook naar L'warden?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-10-2005 14:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Morbid Angel is eentonige shit...


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:48 schreef BARABAS het volgende:
Eej Necro, gaast ook naar L'warden?
Ik heb net besloten van wel


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-10-2005 14:49 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:46 schreef mental het volgende:
Morbid Angel ken ik ja...moet die herrie altijd aanhoren bij een maat van me die heeft al hun cd's. Mij doet het niks.De nummers lijken allemaal teveel opelkaar en SNEL is het al helemaal niet.




oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 14:50 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:44 schreef NecRobert het volgende:
Ken je Morbid Angel wel? FUCKING Morbid Angel?!!


@Oscura, wat is je bron? Die gast die het optreden in Leeuwarden organiseert leek toch aardig zeker van zijn zaak. Dit is volgens mij oude info.


6 december heb ik van een Morbid Angel groupie via..via..via.. dus wat er van waar is? maar hij leek zeker van zijn zaak


carcasstrid


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-10-2005 14:52 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht



oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 14:53 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:52 schreef yowannuzz het volgende:
http://www.muziekcentrumschaaf.nl/agendaitem.asp?a=967

Huh?!?!


lachen dit


carcasstrid


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:52 schreef yowannuzz het volgende:
http://www.muziekcentrumschaaf.nl/agendaitem.asp?a=967

Huh?!?!
Lijkt me duidelijk.

Slotje?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 14:54 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:54 schreef NecRobert het volgende:
Lijkt me duidelijk.

Slotje?



nee!!!!! want.... er komen meer data's van deze tour en in meer plaatsen dan alleen Friesland!!!


carcasstrid


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 30-10-2005 14:55 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:52 schreef yowannuzz het volgende:
http://www.muziekcentrumschaaf.nl/agendaitem.asp?a=967

Huh?!?!


Altijd weer die Friezen
quote:
Op 30 oktober 2005 14:50 schreef oscura het volgende:
6 december heb ik van een Morbid Angel groupie via..via..via.. dus wat er van waar is? maar hij leek zeker van zijn zaak

Nou ja.


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 15:00 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Morbid Angel, Enthroned, Primordial, Ensiferum to tour Europe: dates announced
Posted by: BoEk on 23/10/'05 19:12
Source: blabbermouth.net
Category: Festivals&Concerts
Views: 42
Printable Version
Morbid Angel, Enthroned, Primordial and Ensiferum will be teaming up for the X-Mass Fest Part Ii European tour beginning in early December. Origin may also join the bill, although this is unconfirmed at this time, according to a posting on the Primordial web site. The dates are as follows:

Dec. 07 – London, Uk - Astoria
Dec. 08 – Tilburg, Neth - 013
Dec. 09 – Antwerpen, Bel - Hof Ter Loo
Dec. 10 – Frankfurt, Ger - Halle Hanau
Dec. 11 – Paris, Fra - La Loco
Dec. 12 – Strassbourg, Fra - La Laiterie
Dec. 13 – Winterthus, Swi - Tba
Dec. 14 – Fra - Tba
Dec. 15 – Barcelona, Spa - Mefisto
Dec. 16 – Madrid, Spa - Tba
Dec. 17 – Bergara, Spa - Tba
Dec. 18 – Bordeaux, Fra - Tba



dus?


carcasstrid


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 15:03 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:54 schreef oscura het volgende:
en in meer plaatsen dan alleen Friesland!!!
Wat ben jij een onvriendelijke teef.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-10-2005 15:03]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-10-2005 15:04 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 15:03 schreef BARABAS het volgende:
Wat ben jij een onvriendelijke teef.


hehe.. dat valt best mee!!!


carcasstrid


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 15:05 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 15:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 15:00 schreef oscura het volgende:
Morbid Angel, Enthroned, Primordial, Ensiferum to tour Europe: dates announced
Posted by: BoEk on 23/10/'05 19:12
Source: blabbermouth.net
Category: Festivals&Concerts
Views: 42
Printable Version
Morbid Angel, Enthroned, Primordial and Ensiferum will be teaming up for the X-Mass Fest Part Ii European tour beginning in early December. Origin may also join the bill, although this is unconfirmed at this time, according to a posting on the Primordial web site. The dates are as follows:

Dec. 07 – London, Uk - Astoria
Dec. 08 – Tilburg, Neth - 013
Dec. 09 – Antwerpen, Bel - Hof Ter Loo
Dec. 10 – Frankfurt, Ger - Halle Hanau
Dec. 11 – Paris, Fra - La Loco
Dec. 12 – Strassbourg, Fra - La Laiterie
Dec. 13 – Winterthus, Swi - Tba
Dec. 14 – Fra - Tba
Dec. 15 – Barcelona, Spa - Mefisto
Dec. 16 – Madrid, Spa - Tba
Dec. 17 – Bergara, Spa - Tba
Dec. 18 – Bordeaux, Fra - Tba



dus?

Ten eerste, dat komt van Blabbermouth; Ten tweede het is een week oud.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen