IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Audio Boeken Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2006 1:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je neemt het werk op een andere manier tot je, verder zie ik daar niet echt veel verschil in.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 01-08-2006 1:23 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

tis een stuk luier als je het mij vraagt
en je laat minder aan je eigen fantasie over


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2006 1:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tja, lui.. zo kan ik nog wel meer verzinnen. Een auto, echt iets is voor luie mensen

Over die fantasie heb je wel gelijk, je bent nogal afhankelijk hoe het wordt ingesproken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-08-2006 7:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 0:45 schreef Immortella het volgende:
Maar verder, luisterboeken? Nee, dankjewel.


Inderdaad. Enige uitzondering hierop vormen IMHO columnbundels en dergelijke.

quote:

(Oja, bij de ECI (boekenclub) hebben ze wel erg veel luisterboeken, waaronder bijna alle boeken van Dan Brown als ik het me goed herinner).


Sheet. Dan Brown is al enorm matig als je het leest, laat staan als het door een of andere Harry voorgelezen. Ik heb nog steeds eeuwig zonde van de uurtjes die ik aan de Da Vinci Code gespendeerd heb.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 01-08-2006 7:52 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Tsja het nummerbord van de auto voor je heb je snel uit...



Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 01-08-2006 9:10 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 1:23 schreef Griffin het volgende:
tis een stuk luier als je het mij vraagt
en je laat minder aan je eigen fantasie over


Ik luister graag 's avonds in bed naar luisterboeken, en met de eigen fantasie valt reuze mee, ik kan me altijd prima inleven en me de omgeving goed voorstellen (naar eigen interpretatie).
Zegt denk ik eerder iets over de inlevingsmogelijkheid van een individu.


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-08-2006 9:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 9:10 schreef Lothar het volgende:
Ik luister graag 's avonds in bed naar luisterboeken, en met de eigen fantasie valt reuze mee,


Daar heb je toch gewoon moeders voor?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 01-08-2006 9:59 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

hehehe, tja die goede oude tijd


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 22-10-2007 0:47 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 31 oktober 2005 22:38 schreef slome het volgende:
Zoiets lijkt me nu juist helemaal niet relaxed. Als je even je kop er niet bij hebt (Voor mij is dat zeer gebruikelijk), mis je het halve verhaal. Bij een normaal boek kan je gewoon even een stukje overnieuw lezen als je het spoor bijster bent, ik ben benieuwd hoe je zoiets met audioboeken aan wilt pakken.


eehm, het is absoluuuutt!!! niet iritant
ik lees al jaren mijn boeken doormiddel van audio.
het is echt heerlijk ^^ lekker savonds als ik in mn bed lig zet ik zon cd op, en ik volg het hele verhaal perfect.
ik heb honderden mischien wel duizenden uren aan audio boeken beluiserd en nog nooit het spoor bijster geraakt.
daarintegen, wat voor reden heb je om even niet op te letten
als ik zon audio boek luister hoor ik alleen dat, geen andere geluiden en ik heb niks anders om op te letten, ik doe mijn ogen dicht en blijf luisteren tot ik in slaap val.

ik vind het echt een heerlijke manier vooral omdat sommige boeken met zoveel sfeer en passie worden verteld en het soms nog wat word aangekleed met toffe muziek enzow


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-10-2007 0:54 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL




Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-10-2007 13:25 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Als je een taal wilt leren, zijn audioboeken een ideaal hulpmiddel.

Zo heb ik bijna de hele serie 'Historien om Sverige' meerdere malen beluisterd. In no-time sprak ik niet alleen de taal maar wist ik ook meer over de Zweedse geschiedenis dan de locals.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-10-2007 13:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb daar ook een deel van op de pc staan ja, van jou als het goed is. Erg goeie shit ja, ook al zou het handiger zijn als ik ook de tekst erbij had.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-10-2007 13:40 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ach jouw Zweeds is goed genoeg, het wordt tijd dat jij ook even voor het echte werk gaat!

Bovendien is de Zweedse historie veel leuker vanuit de Finse optiek:
http://www.youtube.com/watch?v=leRsWGF3mSc


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-10-2007 13:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:')


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-10-2007 13:50 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Gaat het wel goed met je, WR?
Je hebt nog niet eens over de topic titel geklaagd! (8'(|)


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-10-2007 14:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Er zijn meer incorrecte dan correcte topictitels. Het is vechten tegen de bierkaai.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-10-2007 18:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, ik lees cd's liever.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen