IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Entombed Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2001 5:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die gasten worden ook steeds maffer: eerst zetten ze de standaard voor Zweedse Deathmetal, vervolgens gaan ze de death n' roll kant op om weer uit te komen bij Slayer-achtige deathmetal.
De show die ze echter nu in de planning hebben is werkelijk volstrekt uniek in de metal!!!!!!

Sweden's ENTOMBED are currently working on songs that they will be performing during a string of performances at the Royal Opera Hall in Stockholm in February as part of a show called Unreal Estate, with the band doing a 45-minute set of brand new, specially-composed original material while surrounded by 30 ballet dancers and a 10-year-old kid. As previously reported, ENTOMBED's set will reportedly be the third and final set of the overall show, and it will call for two choreographers, Bogdan Szyber and Carina Reich, to get the ballet dancers performing around the band. In other news, ENTOMBED performed a 30-minute set at Nalen in Stockholm on Sunday, December 16th that was filmed for a national TV broadcast at a later date. Other artists that appeared at the gig included PETTER, WEEPING WILLOWS and ROBERT JOHNSSON AND THE PUNCHDRUNKS. Also on the ENTOMBED front, the band will perform on Saturday, February 9th at the Popstad festival in Skelleftea, Sweden, with the whole event due to be broadcast on the radio via www.sr.se/p3. Also appearing on the same night will be CULT OF LUNA and VINTERSORG


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2001 5:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

30 ballet dansers.....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-12-2001 10:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die lui zijn toch wel gek maar ik bn wel benieuwd hoe het klinkt/eruit ziet want talent hebben die lui van entombed wel.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 14:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey mensen...voor degenen voor wie "Left Hand Path" grijs gedraaid is en nog steeds regelmatig in de CD speler zit (want het schijfje BLIJFT mij steeds weer 12 nummers lang boeien) een vraagje...

Die drumpartijen he...lekker rollend, snel, beukend, vet klinkend...waarom zijn er in fucksnaam geen bands tegenwoordig die zo spelen?
Ik bedoel OF je hebt "extreme" DM bands als Krisiun, Nile enz. die VOL met breaks en tempowisselingen zitten (niks tegen de bands want ze zijn geweldig!), OF je hebt "old school" DM bands die gewoon te slap spelen tegenwoordig.

Wie kan mij een band aanwijzen die de tempo net als LHP kan vasthouden?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-04-2002 14:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

left hand path meer werk ken ik ook niet van hun eigelijk...


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 15:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat die balletdansers gaan doen? Wel, pogoën natuurlijk.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-04-2002 16:06 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Left Hand Path heerscht inderdaad. De rest daarna vind ik allemaal shit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-04-2002 16:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dan moet ik toch een tegengeluid laten horen. Ik vind alles dus goed van entombed (behalve "same difference"). Ik vind het net hun klasse dat ze flexibel kunnen spelen zonder uitverkoop te houden.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 17:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind i.i.g. niet dat ze zijn ge-sellout, hun "evolutie" is een groot verschil met bijv. Metallica.

Maar goed dat terzijde; mijn vraag nogmaals:

quote:
Op 19 april 2002 14:51 schreef MBMarduk het volgende:
Hey mensen...voor degenen voor wie "Left Hand Path" grijs gedraaid is en nog steeds regelmatig in de CD speler zit (want het schijfje BLIJFT mij steeds weer 12 nummers lang boeien) een vraagje...

Die drumpartijen he...lekker rollend, snel, beukend, vet klinkend...waarom zijn er in fucksnaam geen bands tegenwoordig die zo spelen?
Ik bedoel OF je hebt "extreme" DM bands als Krisiun, Nile enz. die VOL met breaks en tempowisselingen zitten (niks tegen de bands want ze zijn geweldig!), OF je hebt "old school" DM bands die gewoon te slap spelen tegenwoordig.

Wie kan mij een band aanwijzen die de tempo net als LHP kan vasthouden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2002 17:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 april 2002 16:06 schreef Paul het volgende:
Left Hand Path heerscht inderdaad. De rest daarna vind ik allemaal shit.


Shame shame shame!!!!!

Crawl, Stranger aeons & Clandestine zijn geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2002 17:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2002 17:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 april 2002 14:51 schreef MBMarduk het volgende:
...
waarom zijn er in fucksnaam geen bands tegenwoordig die zo spelen?
...


Ken je Nihilist eigenlijk?

check verder eens deze albums:

Dismember - Like an everflowing stream
Dismember - Indecent & obscene
Dismember - Hate campaign
Grave - You'll never see
Grave - Hating life

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2002 17:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-04-2002 17:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dismember inderdaad welke is het beste? en eventueel tijd voor rhodium...?

-edit: ik heb alleen wat losse mp3tjes hier maar tbevealt me ten zeerste, kheb alleen geen titels en cd-titels erbij -

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-04-2002 17:51]


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2002 17:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 april 2002 17:50 schreef karnivoor het volgende:
dismember inderdaad welke is het beste? en eventueel tijd voor rhodium...?

-edit: ik heb alleen wat losse mp3tjes hier maar tbevealt me ten zeerste, kheb alleen geen titels en cd-titels erbij -


Probeer eerst Nihilist (die heeft Rajackar nl. al in de FTP hangen); dat is de band waaruit Entombed en Unleashed zijn voortgekomen. PURE FUCKING CULT!!!!!
Ik zal later zodra ik eraan toekom het eea v Dismember & Grave opladen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 17:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 17:41 schreef Mutilator het volgende:
Ken je Nihilist eigenlijk?

check verder eens deze albums:

Dismember - Like an everflowing stream
Dismember - Indecent & obscene
Dismember - Hate campaign
Grave - You'll never see
Grave - Hating life

Nihilist eigenlijk alleen van naam als de vroegere incarnatie van Entombed met Johnny Hedlund van Unleashed.

Van Dismember heb ik alles.
Van Grave ken ik alleen "Into the Grave" maar die vind ik niet zo best, een beetje erg rommelig en de nummers lijken allemaal qua inhoud en opbouw op elkaar...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 17:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Wat is de URL van die FTP van Raj eigenlijk?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-04-2002 18:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 april 2002 17:56 schreef Mutilator het volgende:
Probeer eerst Nihilist (die heeft Rajackar nl. al in de FTP hangen); dat is de band waaruit Entombed en Unleashed zijn voortgekomen. PURE FUCKING CULT!!!!!
Ik zal later zodra ik eraan toekom het eea v Dismember & Grave opladen.




Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2002 18:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 april 2002 17:59 schreef MBMarduk het volgende:
Wat is de URL van die FTP van Raj eigenlijk?



Trek ém ff aan z'n zak voor een account via email.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 18:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nihilist is cool... 'Clandestine' ken ik nog niet, en met die death'n roll zooi kan ik niets beginnen. Maar ja ze zullen wel lol hebben.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2002 18:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 april 2002 18:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Nihilist is cool... 'Clandestine' ken ik nog niet,...


Ken je niet???????????

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Dat wordt flinke zooi uploaden)

Nou ja! Persoonlijk vind ik Clandestine zelfs beter dan LHP...een stuk simpeler maar o zo verslavend!!!!

Ikzelf ben afgehaakt toen drummer Nicke Andersson eruit stapte, want zijn drumwerk heb ik altijd nét dat extra speciale aan de toch al geweldige tot goede muziek gevonden.

Op de laatste ('Morning star') gaan ze trouwens terug richting roots alleen dan aangevuld met vette Slayer thrash!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2002 18:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 18:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 18:10 schreef Mutilator het volgende:
Ken je niet???????????

LOL, jij bent altijd zo verongelijkt als iemand iets niet kent
OK, ik hoor het gaarne, ben wel benieuwd. Ik verzuip wel een beetje in de muziek, maar ja dat krijg je he.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2002 18:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Albums als Clandestine zijn 'essentieel onderdeel van de opvoeding' zogezegd.

Laat als je het hebt gehoord ff je mening hier gelden als je wilt.

En over dat verzuipen in muziek; dat is zeeeerrrrrrrrr herkenbaar
Luxeproblemen roeleren!


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2002 18:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 19-04-2002 19:51 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

LHP & Clandestine heersen inderdaad
ik heb ook nog het wat softere Wolverine Blues, welke ik ook erg goed vind, en Morning Star is ook goed, verder ken ik niks van ze


met0l!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-04-2002 21:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wat ik dus niet kan geloven is dat ik in een interview met entombed las dat ze nog een bijbaantje moeten hebben voor levensonderhoud! zij zijn toch de top van europa???


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2002 23:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 16:06 schreef Paul het volgende:
Left Hand Path heerscht inderdaad. De rest daarna vind ik allemaal shit.
Ja, jij hebt waarschijnlijk de mini "Crawl" gemist.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 23:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Welnu, 'Clandestine' is vrij cool (zang is minder maar daar valt prima omheen te luisteren)... Damn je hoort trouwens wel waar Arch Enemy de mosterd vandaan haalt zeg!! Ik moest er onwillekeurig aan denken.
Toch bevalt 'Left Hand Path' me beter, in die zin dat 'Clandestine' me teveel 'rockt'. Iets wat ze later natuurlijk steeds meer zijn gaan doen. Dit gaat ten koste van duisternis en van dat desolate maar ook intense wat hun death metal heeft/had. Goede plaat desalniettemin.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-04-2002 1:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Bedankt voor je mening; altijd leuk om te lezen. Ikzelf vind de zang juist super; deze is trouwens door drummer Nicke Andersson gedaan en niet door Johnny Dordevic zoals op het boekie staat.

Ze traden trouwens niet op met hem op vocals & drums; naar mijn weten deden alleen Autopsy & Nocturnus dit.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen