IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Entombed Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-08-2003 15:22 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vond de eerste twee albums aardig, maar heb altijd devoorkeur gegeven aan Unleashed, met name omdat Entombed behoorljik belabberde albums heeft afgeleverd IMO al na "clandestine".......



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-03-2004 13:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Entombed is in mijn ogen 1 van de beste bands ik hou wel van een potje stevige death,rock.

Left hand Path is en blijft de beste plaat en Entombed is 1 van mijn favoriete bands.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-03-2004 13:53 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Left Hand Path, Clandestine en Monkey Puss draai ik behoorlijk vaak. Gave albumpjes.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-03-2004 16:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niks mis met wolverine Blues ook, hoor. Maar Clandestine blijft toch wel mijn favoriet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 18-03-2004 0:42 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 24 augustus 2003 15:22 schreef enforcer het volgende:
Ik vond de eerste twee albums aardig, maar heb altijd devoorkeur gegeven aan Unleashed, met name omdat Entombed behoorljik belabberde albums heeft afgeleverd IMO al na "clandestine".......


Left hand path sloeg bij mij in als een bom en ook Clandestine was top! Het latere werk vind ik wel wat minder van Entombed.

Ik gaf overigens wel de voorkeur aan Entombed boven Unleashed want die hebben in mijn ogen nog nooit een goed album uitgebracht


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-06-2004 17:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zit net weer Morning Star te luisteren en deze plaat wordt met de dag beter! SUPERRRR plaat van een metal icoon. Het latere werk wordt toch niet echt op waarde geschat vrees ik. Ze hebben in mijn ogen met To Ride, To Shoot...en vooral Same Difference de plank lelijk misgeslagen, maar dat komt meer voort uit de vernieuwingsdrang en experimenterdrift die de band zo kenmerkt. Het wordt ze dan ook niet kwalijk genomen. Ze blijven in ieder geval niet stil zitten, repetitief gedrag vertonend.

Left Hand Path---Wolverine Blues---Morning Star geven toch een stukje metal evolutie weer die weinig bands kunnen evenaren.......ik ben benieuwd waarmee ze ons nog gaan verrassen. Dat het anders zal zijn dan wat andere bands produceren moge duidelijk zijn.


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 12-06-2004 18:12 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

Darkthrone - soulside journey doet mij denken aan oude entomed/dismember.

Dat album is in mijn ogen ook een essentieel death metal album.

[Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 12-06-2004 18:12]


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-06-2004 19:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hhehe, Soulside Journey is de beste deathmetal plaat ooit, gemaakt door een black metalband.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-12-2004 10:41 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Wie heeft hier trouwens de oude Nihilist demo's digitaal beschikbaar ?


Orion
Usericon van Orion
Posted 04-12-2004 13:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

niet digitaal meer , had laatst die demo gekocht.
dan zou ik het moeten rippen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-01-2005 23:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Ok nu lees ik al een behoorlijke tijd in bladen dat er een tour met SADUS! & carnal force op komt en dat die ook Nl aan doet (oa Patronaat ergens in april )
het vreemde is echter dat ik er totaal niks over kan vinden op internet.

dit vind ik wel :
Sunday 24th April @ Jillys Rockworld, Oxford Rd, Manchester

Zou natuurlijk wel te gek zijn Entombed+Sadus


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-01-2005 23:14 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe dat zou inderdaad verschrikkelijk gaaf zijn!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2005 13:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 23:05 schreef Orion het volgende:
Ok nu lees ik al een behoorlijke tijd in bladen dat er een tour met SADUS! & carnal force op komt en dat die ook Nl aan doet (oa Patronaat ergens in april )


Zou natuurlijk wel te gek zijn Entombed+Sadus


tour is gecancelled.


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-01-2005 14:02 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

GODVERDOMME!
STERF DAN MAAR MET DAT SADUS!!!!!
4de keer dat ze een optreden in NL cancelen !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2005 14:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, je moet onderhand toch een behoorlijke masochus zijn om deze band te blijven supporten

(sorry, iemand moest hem toch maken)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2005 14:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 14:02 schreef Orion het volgende:
GODVERDOMME!
STERF DAN MAAR MET DAT SADUS!!!!!
4de keer dat ze een optreden in NL cancelen !


naar mijn weten is het optreden nooit bevestigd....ze komen wel een keer.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-01-2005 16:02 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Entombed is dood ....


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2005 16:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 16:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Entombed is dood ....


Gecondoleerd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-01-2005 10:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 16:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Entombed is dood ....


Waar heb je dat vandaan?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 01-02-2005 14:06 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Ze zouden van mij mogen stoppen, ik vind de oudere albums geniaal. Met name Clandestine, mijn all time favourite death metal album.

De laatste albums klinken saai en ongeïnspireerd.... Met het vertrek van Nicke heeft de band die typische "Entombed sfeer" verloren. (Net zoals bands als Grave en Unleashed hun oude stijl niet weten te overtreffen.)

Dan vind ik Murder Squad een stuk beter, daar hoor ik nog wat spelplezier in doorklinken.

Maar natuurlijk ga ik kijken als ze in buurt komen......


EVACUATE
Usericon van EVACUATE
Posted 01-02-2005 14:50 by EVACUATE Wijzig reactieProfiel van EVACUATEQuote dit bericht

damn, ik hoop echt niet dat die band uit elkaar gaat. een van mijn favo bands allertijden. heb afgelopen metalfest in Arnhem het genoegen gehad 2 dagen met ze te hangen als chauffeur en host, en dat was echt megagaaf. Die gasten zijn echt superrelaxed. Lijkt me ook raar als ze stoppen, aangezien ze net op tour zijn (geweest?) in de VS.

Verder vind ik alles (op same difference na dan) van ze gaaf, en vooral geinspireerd (op Inferno na, dat vind ik ook een mindere plaat). check Morning Star en je weet wat ik bedoel.

zoals de band het zelf zegt: als we 9 keer Left Hand Path of Clandestine hadden gemaakt, had niemand meer naar ons omgekeken. ik vind het supercool, die death 'n roll, en zeker niet ongeinspireerd!

Op de website is trouwens ook niks te vinden van een eventuele break-up.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-02-2005 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Mijn eerste indruk was dat-ie bedoelde dat de latere Entombed hem helemaal niet meer boeit.

Zoals in "Metallica is dood".


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 01-02-2005 14:58 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

@ EVACUATE

nee, dat zal ook wel niet. Ik zeg alleen dat ik er niet rouwig om zou zijn als ze wel uit elkaar zouden gaan.

Tot en met "To Ride..." vind ik alles geweldig en daarna vind ik de muziek het kopen niet meer waard....het branden nog net....

Het zullen vast aardige lui zijn, en alleen maar Left Hand Path's maken is natuurlijk geen optie. Maar net als bij vele andere bands gaat het publiek voornamelijk op de oude nummers uit hun dak (zie Grave in Arnhem). Ze zouden denk ik niet eens minder optredens krijgen als ze geen nieuwe albums meer zouden maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 01-02-2005 14:59]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-02-2005 15:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 14:06 schreef Jerome het volgende:

De laatste albums klinken saai en ongeïnspireerd.... Met het vertrek van Nicke heeft de band die typische "Entombed sfeer" verloren. (Net zoals bands als Grave en Unleashed hun oude stijl niet weten te overtreffen.)




ik zou maar eens beter naar Morning Star & Inferno gaan luisteren, da's geen kattepis...

Ze hebben hun stijl aangepast ja, maar dat zouden andere bands ook eens moeten doen!
That keeps the spirit alive.

wil niet zeggen dat Unleashed en Dismember kutplaten maken...


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 01-02-2005 15:04 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Ik persoonlijk heb er niets mee die Morning Star. Dat ze niet langer de typische Sunlight sound en stijl hadden is geen bezwaar, Wolverine Blues en To Ride zijn eveneens erg goede platen. Ik merk alleen een grote breuk in de muziek tussen de Nicke Anderson periode en die daarna.



[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 01-02-2005 15:04]


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen