IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 17-10-2002 12:15 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Wie en verklaar u nader Heos.


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-10-2002 12:15 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 17 oktober 2002 12:12 schreef Angela Mortis het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Vaak genoeg geloven mensen anderen met zelfmoordeneigingen niet, en als ze dood zijn staan ze daar leuk aan het graf. AN is de enige die kan zeggen/voorspellen of hij zelfmoord zal plegen, maar WIJ niet.
het voor jezelf voorspellen van je zelfmoord actie???? als iemand echt wil zelfmoord plegen had diegene het allang gedaan of iniedergeval poging daartoe. Door het te zeggen dat je het 'wil' gaan doen is juist een teken dat je het niet wilt en dat je mensen op de hoogte stelt van je actie zodat ze je tegen kunnen houden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 17-10-2002 12:15 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

"AN is de enige die kan zeggen/voorspellen of hij zelfmoord zal plegen, maar WIJ niet."


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-10-2002 12:16 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 17 oktober 2002 12:12 schreef Angela Mortis het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Vaak genoeg geloven mensen anderen met zelfmoordeneigingen niet, en als ze dood zijn staan ze daar leuk aan het graf. AN is de enige die kan zeggen/voorspellen of hij zelfmoord zal plegen, maar WIJ niet.


had je het tegen Mortanius of tegen mij?

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-10-2002 12:16]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 17-10-2002 12:18 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Lijkt me toch logische post. Iedereen hier zegt dat hij aandacht probeert te trekken, maar 'weten' jullie dat? Ik ben het ermee eens dat hij het beter niet op een forum kan posten, maar dat iedereen dan zegt dat hij aandacht trekt

[edit] Kimmie: ik had het tegen Mortanius, maar je postte net wat eerder

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 17-10-2002 12:19]


MuayThaigerrr!!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 17-10-2002 12:18 by Mortanius Profiel van Mortaniushttp://www.myspace.com/thearchest

Ik heb het al zoveel gezegd, iemand die dat wil doen gaat zich niet aanstellen op een forum. Die berooft zichzelf het leven zonder dat iemand het weet of verwacht. Hij zal het misschien aan enkelingen vertellen en niet met zoveel woorden maar zeker niet op die manier waar we hier getuige van waren.

Er is een wereld van verschil tussen zich slecht voelen en zich zo slecht voelen en geen uitweg meer vinden buiten zelfmoord!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-10-2002 12:19 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 17 oktober 2002 12:18 schreef Angela Mortis het volgende:
Lijkt me toch logische post. Iedereen hier zegt dat hij aandacht probeert te trekken, maar 'weten' jullie dat? Ik ben het ermee eens dat hij het beter niet op een forum kan posten, maar dat iedereen dan zegt dat hij aandacht trekt


al opgelost...lama

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-10-2002 12:25]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 17-10-2002 12:20 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

Here we go again (hier komt die nutteloze discussie weer)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 17-10-2002 12:22 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Ieder z'n eigen manier zou ik zeggen Mortanius. Maar idd, er is een groot verschil tussen slecht voelen, en geen uitweg meer hebben, alleen niet iedereen weet ervan.

Maar zoals Heos al zegt, nutteloze discussie, want we weten allebei niet hoe het nou met AN zit.

En Kimmie: inderdaad, tegen Mortanius

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 17-10-2002 12:22]


MuayThaigerrr!!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 17-10-2002 12:22 by mansongirl Profiel van mansongirlhttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik vind het best begrijpelijk. Zelf ook een keer geprobeerd. Het lijkt op zulke momenten echt de enige uitweg, maar meestal kunnen je problemen wel opgelost te worden als je er zelf tenminste aan wil werken.....en daar zit vaak het probleem: je denkt dat anderen jouw gaan helpen om je leven weer op orde te krijgen. Maar zo werkt het niet, om je problemen op te kunnen lossen zul je toch echt zelf aan de slag moeten.
Zelfmoord is niet laf, noch onbegrijpelijk.
Maar als je het wilt gaan doen dan ga je dat iig niet aan iedereen verkondigen! ''De stilleren zijn het gevaarlijkst....''



[Dit bericht is gewijzigd door mansongirl op 17-10-2002 12:24]


luuuuuuv is in the air.........


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 17-10-2002 13:26 by zwartdoornroosje Profiel van zwartdoornroosje

quote:
Op 17 oktober 2002 12:15 schreef Cadaveria het volgende:
het voor jezelf voorspellen van je zelfmoord actie???? als iemand echt wil zelfmoord plegen had diegene het allang gedaan of iniedergeval poging daartoe. Door het te zeggen dat je het 'wil' gaan doen is juist een teken dat je het niet wilt en dat je mensen op de hoogte stelt van je actie zodat ze je tegen kunnen houden.


Dat kan, maar hoeft neit perse zo te zijn volgens mij.. Als iemand een super intense relatie met iemand heeft, zou het volgens mij best kunnen dat iemand bijv. de voor en nadelen met die iemand bespreekt... Maar meestal is eht idd zo dat mensen die zelfmoord plegen voordat ze dat doen met niemand meer zon intense relatie hebben, waar in wordt gesproken over tainted thougts en pijn.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-10-2002 20:49 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Maar jah, het is dan ook het seizoen waarin veel mensen het niet meer zien zitten. Op Emaus noemen de psychologen dit seizoen 'het spitsuur van de vallende blaadjes'.
Het is algmeen bekend dat mensen in de herfst suicidale neigingen/gedachten hebben. Ik vrees al voor de vertragingen die ik zal oplopen. Ik loop namelijk stage in Ermelo naast het roemberuchte veldzicht (psychiatrisch ziekenhuis)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ares
Usericon van Ares
Posted 17-10-2002 21:04 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 17 oktober 2002 20:49 schreef Cadaveria het volgende:
Maar jah, het is dan ook het seizoen waarin veel mensen het niet meer zien zitten. Op Emaus noemen de psychologen dit seizoen 'het spitsuur van de vallende blaadjes'.
Het is algmeen bekend dat mensen in de herfst suicidale neigingen/gedachten hebben. Ik vrees al voor de vertragingen die ik zal oplopen. Ik loop namelijk stage in Ermelo naast het roemberuchte veldzicht (psychiatrisch ziekenhuis)
Ja mensen die toch al onwijs in de put zitten en dan ook nog last krijgen van winterdepressies ed. zijn er eerder toe in staat. volgens mij heeft het oa daar mee te maken.


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 17-10-2002 21:24 by SleepwalkeR Profiel van SleepwalkeR

zelfmoord moet je niet doen, levert alleen maar rotzooi en ellende op!!
everybody has a reason to life!!

[Dit bericht is gewijzigd door SleepwalkeR op 17-10-2002 21:24]


IzMe
Usericon van IzMe
Posted 18-10-2002 17:26 by IzMe Profiel van IzMe

Ik was een paar dagen geleden mee als begeleiding van een brugklas kamp, op een gegeven moment waren we een avondspel aan het voorbereiden in het bos. Daar zag ik opeens wat flessen liggen en toen we daar even bleven staan kijken zagen we op een gegeven moment ook de arm van een man dus we liepen maar gewoon door.

Toen we weer terugkwamen en weer langs die man liepen (om even te checken of die nog weg zou gaan binnen niet al te lange tijd ivm het avondspel) zagen we dat hij nog op precies dezelfde plek stond en toen we dus even gingen kijken bleek dat deze man zichzelf op had gehangen...

Daarna meteen teruggegaan naar het huis waar we verbleven en de politie gebeld.

Dat was niet zo'n prettige ervaring maar ik ben toch blij dat ik en m'n vriendin het ontdekt hebben in plaats van een van de eerste klassers in het donker in het bos tijdens dat spel


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-10-2002 17:29 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 17 oktober 2002 12:18 schreef Mortanius het volgende:
Ik heb het al zoveel gezegd, iemand die dat wil doen gaat zich niet aanstellen op een forum. Die berooft zichzelf het leven zonder dat iemand het weet of verwacht. Hij zal het misschien aan enkelingen vertellen en niet met zoveel woorden maar zeker niet op die manier waar we hier getuige van waren.

Er is een wereld van verschil tussen zich slecht voelen en zich zo slecht voelen en geen uitweg meer vinden buiten zelfmoord!

Dat klopt niet helemaal, waar jij het over hebt heet doodswens, een zelfmoorddrang echter gaat idd meestal gepaard met het duidelijk kenbaar maken daarvan...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-10-2002 17:34]


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 18-10-2002 17:33 by Mordheim Profiel van Mordheim

quote:
Op 17 oktober 2002 12:18 schreef Mortanius het volgende:
Ik heb het al zoveel gezegd, iemand die dat wil doen gaat zich niet aanstellen op een forum. Die berooft zichzelf het leven zonder dat iemand het weet of verwacht. Hij zal het misschien aan enkelingen vertellen en niet met zoveel woorden maar zeker niet op die manier waar we hier getuige van waren.

Er is een wereld van verschil tussen zich slecht voelen en zich zo slecht voelen en geen uitweg meer vinden buiten zelfmoord!

volledig mee eens, van mijnentwege geen respect voor mensen die zo willen leven in zelfmedelijden en dat dan zo zielig uitbuiten om dan weer even in de belangstelling te kunnen staan


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-10-2002 17:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 oktober 2002 20:49 schreef Cadaveria het volgende:
Maar jah, het is dan ook het seizoen waarin veel mensen het niet meer zien zitten. Op Emaus noemen de psychologen dit seizoen 'het spitsuur van de vallende blaadjes'.
Het is algmeen bekend dat mensen in de herfst suicidale neigingen/gedachten hebben. Ik vrees al voor de vertragingen die ik zal oplopen. Ik loop namelijk stage in Ermelo naast het roemberuchte veldzicht (psychiatrisch ziekenhuis)


hersftdepressies en winterdepressie zijn idd "normaal" vanwege het minder contact met zonlicht. wordt je (nog) depri(er) van.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-10-2002 13:20 by Morgil Profiel van Morgil

hmm.. Daniel leeft nog. Ik hoorde net van zijn ex dat een vriend van haar hem gisteren nog had gesproken. Waarom hij dan niet meer post


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-10-2002 13:21 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 26 oktober 2002 13:20 schreef Morgil het volgende:
hmm.. Daniel leeft nog. Ik hoorde net van zijn ex dat een vriend van haar hem gisteren nog had gesproken. Waarom hij dan niet meer post


hij is bang voor de reacties van 'bepaalde iemanden'...wat ik me goed kan voorstellen in zijn situatie..


I spy with my little and verrry evil eye.....


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 26-10-2002 13:23 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 26 oktober 2002 13:21 schreef WickedKimmie het volgende:
hij is bang voor de reacties van 'bepaalde iemanden'...wat ik me goed kan voorstellen in zijn situatie..


Omdat hij wilt dat de zm denkt dat ie dood is..... denk ik?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-10-2002 13:25 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 26 oktober 2002 13:20 schreef Morgil het volgende:
hmm.. Daniel leeft nog. Ik hoorde net van zijn ex dat een vriend van haar hem gisteren nog had gesproken. Waarom hij dan niet meer post


welke vriend trouwens...als ik vragen mag...


I spy with my little and verrry evil eye.....


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 26-10-2002 14:26 by ZwaarMetaal Profiel van ZwaarMetaalhttp://www.kommando.nl

quote:
Op 26 oktober 2002 13:23 schreef Heosphoros het volgende:
Omdat hij wilt dat de zm denkt dat ie dood is..... denk ik?


rot nou es op van ZM



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 26-10-2002 14:36 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 26 oktober 2002 14:26 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
rot nou es op van ZM


ze vragen toch wat, en ik geef gewoon andwoord. kanker jij toch lekker van zm af vent. met je commetaar altijd


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-10-2002 15:42 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

ZM, gewoon niet ingaan op panda, dan heeft-ie er ook geen lol aan.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen