IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 09-12-2002 14:54 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Waarom hebben mensen het steeds over een grote kutwereld en kutmaatschappij hier. In Nederland hebben we het zo goed vergeleken bij andere landen.
Het leven is wat je er zelf van maakt en dat psychische mensen heel vaak depressief zijn en zelfmoord (willen) plegen is logisch, maar om nou te zeggen we hebben het slecht en een klote maatschappij is een beetje kortzichtig.
We moeten blij zijn dat we Nederland geboren zijn en niet in een of ander arm en stinkend land


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-12-2002 15:04 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 9 december 2002 14:54 schreef Sorpresa het volgende:
Waarom hebben mensen het steeds over een grote kutwereld en kutmaatschappij hier.

dat steeds valt toch wel mee ? (dat mensen het hier steeds over een kut maatschappij hebben) ik vind best dat mensen dat mogen zeggen, er zijn een hoop dingen die ik persoonlijk ook liever anders had gezien, al heb ik niet te behoefte hierover te klagen...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-12-2002 17:47 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Nou, ik ben zeker blij in nederland geboren te zijn, en we hebben het hier ook niet zo slecht...

Maar het feit blijft dat er echt wat klote dingen gebeuren in deze wereld, en als je dat niet merkt dat je toch wel een heel klein beetje oogkleppen op hebt.

Deze wereld is verre van fijn voor een groot aantal mensen, en het feit dat er zoveel geweld en oorlog en honger en verkrachting en pedofilie en kindermoorden en etc... is toch niet iets om zomaar van te zeggen, ohh deze wereld is zo slecht nog niet.

Soms is deze wereld zo slecht nog niet, maar het is een feit dat ie een stuk beter zou kunnen zijn als mensen een goed nadachten over wat ze elkaar aandeden...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-12-2002 18:49 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 9 december 2002 17:47 schreef Phriar het volgende:
Deze wereld is verre van fijn voor een groot aantal mensen, en het feit dat er zoveel geweld en oorlog en honger en verkrachting en pedofilie en kindermoorden en etc... is toch niet iets om zomaar van te zeggen, ohh deze wereld is zo slecht nog niet.



Maar dit is toch helemaal geen reden om zelfmoord te plegen ofzo... Integendeel, zou ik net gaan vechten voor n betere wereld ofzo, mijn "reden" is dus iets helemaal anders...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-12-2002 19:45 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

quote:
Op 9 december 2002 18:49 schreef Asherah het volgende:
Maar dit is toch helemaal geen reden om zelfmoord te plegen ofzo... Integendeel, zou ik net gaan vechten voor n betere wereld ofzo, mijn "reden" is dus iets helemaal anders...
Sommige mensen hebben nu eenmaal geen vechtersmentaliteit en zijn niet sterk of te gevoelig om deze wereld aan te kunnen


true disco chick


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-12-2002 20:19 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

dit was misschien te off-topic gepost van mij maar ik reageerde op de twee posts voor me, en waren niet zo zeer gericht op het zelfmoord topic als op het idee dat we blij moeten zijn dat we het allemaal niet zo slecht hebben...

Maar ik vind persoonlijk dat je gelijk hebt, ik wil liever vechten voor de wereld dan dat ik het nu al opgeef op deze jonge leeftijd.. nee mensen mijn "teenage-angst" tijd heb ik gelukkig achter de rug


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-12-2002 21:24 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 9 december 2002 19:45 schreef pale enchantress het volgende:
Sommige mensen hebben nu eenmaal geen vechtersmentaliteit en zijn niet sterk of te gevoelig om deze wereld aan te kunnen

..of hebben te veel inzicht en zijn realistisch..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 09-12-2002 21:31 by King of the Damned Profiel van King of the Damnedhttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

quote:
Op 9 december 2002 21:24 schreef mislyd het volgende:
..of hebben te veel inzicht en zijn realistisch..


das waar, VMBO sletje zou het hierom doen:

ow dan ben ik stoer en in! weeeeeh

iemand in VWO snapt tenmisnte hoe verkloot dit alles is


fear my moo of wrath


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-12-2002 2:11 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

Het zou allemaal makkelijker zijn als er een eind aan kwam...
...maar ja, makkelijk is niet altijd het beste. Zo neem ik zelf het goede met het slechte, ook al is het allemaal soms niet in verhouding.

Ik heb overigens zelf gemerkt dat ik niet sterk genoeg ben om zelf van kant te maken. Ik zou dat mijn geliefden niet kunnen aandoen en ben ervan overtuigd dat het verdergaande gevolgen heeft. (na de dood). Besides, ik zou op het laatste moment waarschijnlijk zoiets hebben van, shit nee! ik wil niet!


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-12-2002 2:13 by Asherah Profiel van Asherah

Ik wil wel! Whieeeee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2002 8:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 december 2002 21:31 schreef King of the Damned het volgende:
das waar, VMBO sletje zou het hierom doen:

ow dan ben ik stoer en in! weeeeeh

iemand in VWO snapt tenmisnte hoe verkloot dit alles is

Laat me raden .. raden .ij doet VWO ?

Je opleiding zegt niks over hoe slim of verstandig je bent.
Je vormt zelf het grootste bewijs


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-12-2002 10:09 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 9 december 2002 19:45 schreef pale enchantress het volgende:
Sommige mensen hebben nu eenmaal geen vechtersmentaliteit en zijn niet sterk of te gevoelig om deze wereld aan te kunnen

ik denk dat het meer met aanpassings vermogen te maken heeft, je kunt leren van je fouten, je kunt naar mijn idee best gevoelig zijn maar wel jezelf leren beschermen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-12-2002 10:54 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 10 december 2002 8:50 schreef Jenje het volgende:
Laat me raden .. raden .ij doet VWO ?

Je opleiding zegt niks over hoe slim of verstandig je bent.
Je vormt zelf het grootste bewijs

Helemaal mee eens
Het is belachelijk als zegt dat als jij zelfmoord zou plegen dat rechtvaardig zou zijn en als iemand van het vmbo dat doet, dat niet zo is. Denk eens na voordat je dit soort opmerkingen maakt man


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-12-2002 15:07 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

quote:
Op 13 december 2002 10:54 schreef SQT het volgende:
Helemaal mee eens
Het is belachelijk als zegt dat als jij zelfmoord zou plegen dat rechtvaardig zou zijn en als iemand van het vmbo dat doet, dat niet zo is. Denk eens na voordat je dit soort opmerkingen maakt man
idd


true disco chick


pendragon
Usericon van pendragon
Posted 16-03-2003 20:49 by pendragon Profiel van pendragon

'llo
ik heb een vriend die steeds bezig is dat hij zichzelf van kant zou maken omdat hij geen vrienden heeft, en al zijn vrienden raden het em af , maar ik ben bang dat hij het nog echt gaat doen ook ,ik vind zelfmoord maar een egoistische oplossing, zo drijf je anderen ook naar zelfmoord, en dat is niet erg leuk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-03-2003 22:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 maart 2003 20:49 schreef pendragon het volgende:
'llo
ik heb een vriend die steeds bezig is dat hij zichzelf van kant zou maken omdat hij geen vrienden heeft, en al zijn vrienden raden het em af , maar ik ben bang dat hij het nog echt gaat doen ook ,ik vind zelfmoord maar een egoistische oplossing, zo drijf je anderen ook naar zelfmoord, en dat is niet erg leuk

dit heb ik ook geantwoord in het andere topic:

Ik denk dat dat iemand in de puberteit al snel roept dat hij zelfmoord wil plegen, degene die het doen die zeggen er meestal niets over.

Blaffende honden bijten niet. Mijn advies, geen hem een klap in het gezicht en wijs hem erop dat als hij zichzelf zo zielig vind hij daar maar eens een goede reden voor moet geven. En zijn eigen puberale paranoide onzekere geest is niet goed genoeg als reden.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-03-2003 23:14 by Asherah Profiel van Asherah

Iedereen heeft het recht om zelfmoord te plegen... daar moet niemand zich mee moeien, dat heet puur egoisme.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 16-03-2003 23:16 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

quote:
Op 16 maart 2003 22:09 schreef ghoulliette het volgende:
dit heb ik ook geantwoord in het andere topic:

Ik denk dat dat iemand in de puberteit al snel roept dat hij zelfmoord wil plegen, degene die het doen die zeggen er meestal niets over.

Blaffende honden bijten niet. Mijn advies, geen hem een klap in het gezicht en wijs hem erop dat als hij zichzelf zo zielig vind hij daar maar eens een goede reden voor moet geven. En zijn eigen puberale paranoide onzekere geest is niet goed genoeg als reden.

Eens!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 23:19 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 16 maart 2003 23:14 schreef Asherah het volgende:
Iedereen heeft het recht om zelfmoord te plegen... daar moet niemand zich mee moeien, dat heet puur egoisme.

Wie heeft je dat nu weer wijsgemaakt?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-03-2003 23:21 by Asherah Profiel van Asherah

Dat vind ik, dat heet een MENING hebben


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 23:22 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 16 maart 2003 23:21 schreef Asherah het volgende:
Dat vind ik, dat heet een MENING hebben

Oh, zo kwam het niet over.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-03-2003 23:26 by Asherah Profiel van Asherah

Oeh, wat grappig


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-03-2003 23:27 by Infaustus Profiel van Infaustus

dood ga je toch....


No meat is sweater


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 23:29 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 16 maart 2003 23:26 schreef Asherah het volgende:
Oeh, wat grappig
Wat nou grappig! Je post kwam over alsof je hem zo ergens gecopy/paste had.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2003 23:30 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ach ja, plegen we niet allen zelfmoord door met z'n allen alcohol te drinken en te roken?

conclusie: metal-levenswijze is zelfmoord.


Oud Vuil.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen