IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-03-2003 23:40 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 maart 2003 23:30 schreef webblaster wim het volgende:
ach ja, plegen we niet allen zelfmoord door met z'n allen alcohol te drinken en te roken?

conclusie: metal-levenswijze is zelfmoord.

Daar zit wat in

Ik geloof eigenlijk dat mensen die gezond proberen te leven, zich juist meer door de dood laten leiden, omdat ze er zo op gebrand zijn de dood uit te stellen.
Mensen die zelfmoord pleegden, waren waarschijnlijk veel meer met leven bezig.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-03-2003 0:15 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 16 maart 2003 23:29 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wat nou grappig! Je post kwam over alsof je hem zo ergens gecopy/paste had.


Heh??? Hoezo? Omdat een post zonder spelfouten op dit forum zo zeldzaam is?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 17-03-2003 0:19 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

Suicide is slow with liquor


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 8:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 16 maart 2003 23:30 schreef webblaster wim het volgende:
ach ja, plegen we niet allen zelfmoord door met z'n allen alcohol te drinken en te roken?

conclusie: metal-levenswijze is zelfmoord.

as soon as you're born you're dying.

maarre eigenlijk ga je dood door te ademen omdat door het inademen van zuurstof het verouderingsproces ingang wordt gezet. Maarja zonder te ademen ga je ook dood, dilemma dilemma


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-03-2003 9:22 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 17 maart 2003 8:34 schreef ghoulliette het volgende:
maarre eigenlijk ga je dood door te ademen omdat door het inademen van zuurstof het verouderingsproces ingang wordt gezet. Maarja zonder te ademen ga je ook dood, dilemma dilemma


keuzes, keuzes


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 9:43 by Falkh Profiel van Falkh

quote:
Op 25 december 2001 6:45 schreef Mutilator het volgende:
Weer een lekker topic zo rond de kerst:

Na aanleiding van het meningsverschil in het topic over de zelfmoord van Kanwulf van Nargaroth:

Is zelfmoord laf of begrijpelijk?
Ken je mensen die zelfmoord hebben gepleegd of pogingen hebben gedaan? Heb je zelf ooit zelfmoordpogingen gedaan?


De zelfmoord van Kanwulf? heb ik iets gemist?


Immortal Pride


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-03-2003 10:33 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 17 maart 2003 9:43 schreef Falkh het volgende:
De zelfmoord van Kanwulf? heb ik iets gemist?


ja wtf!! Is die dood??


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 14:20 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 17 maart 2003 9:43 schreef Falkh het volgende:
De zelfmoord van Kanwulf? heb ik iets gemist?
nee, das een roddel die ie zelf heeft verspreidt omdat ie t cewl vond dood te zijn; stomme stakker is t


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 14:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Heb je daar een bron van? ik geloof er namelijk geen zak van.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 14:24 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 17 maart 2003 14:22 schreef BurZum het volgende:
Heb je daar een bron van? ik geloof er namelijk geen zak van.
van de mijne ofdat ie dood is?


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 14:27 by Falkh Profiel van Falkh

quote:
Op 17 maart 2003 14:22 schreef BurZum het volgende:
Heb je daar een bron van? ik geloof er namelijk geen zak van.


Nee ik ook niet.


Immortal Pride


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-03-2003 14:30 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 16 maart 2003 23:14 schreef Asherah het volgende:
Iedereen heeft het recht om zelfmoord te plegen... daar moet niemand zich mee moeien, dat heet puur egoisme.

wat bedoel je ? dat de zelfmoord puur egoisme is ?, of het bemoeien ermee?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 14:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 maart 2003 14:24 schreef impaled succubus het volgende:
van de mijne ofdat ie dood is?


Van die "roddel"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-03-2003 14:34 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 maart 2003 23:14 schreef Asherah het volgende:
Iedereen heeft het recht om zelfmoord te plegen... daar moet niemand zich mee moeien, dat heet puur egoisme.


Iets te makkelijk gezet. De persoon die zelfmoord wil plegen maakt de beslissing misschien op basis van verkeerde feiten. Het is dus wel degelijk goed om te proberen diegene de juiste informatie toe te reiken en zo misschien hem/haar van het idee af te brengen.

En als je iemand van het idee "zelfmoord" af probeert te helpen; vind ik dat persoonlijk niet egoistisch, tenzij hij/zij nog 2000 euro aan je verschuldigt was


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 14:36 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 17 maart 2003 14:34 schreef BurZum het volgende:
Van die "roddel"
ik geloof dat we t daar in een ander topic al's over hebben gehad, ik zou ff rondkijken als ik iets vind post ik t wel.
mar er komt toch zowiezo binnenkort een nieuw nagaroth album uit


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 14:44 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 maart 2003 14:36 schreef impaled succubus het volgende:

mar er komt toch zowiezo binnenkort een nieuw nagaroth album uit


Ja, "Geliebte des Regens".

Misschien dat dat album er nu toch eens komt, na 100x uistellen

Van een onofficiele site:

"04-03-'03: The new Nargaroth album "Geliebte des Regens" has been announced for a long time already (recorded april 2001, planned release autumn 2002). But because of technical problems that occured just before mixing the album, the vocal parts were gone. Kanwulf is now still working on the recordings and he will re-record the vocals. The songs that we're also recorded in april 2001 for the "Semper Fideles" don't have vocals added to them yet. No release date for this one. The planned release of "Rasluka Part I" (split with Moonblood) will not be released by Sombre Records. Kanwulf decided not to release it because Sombre Records also planned to release a LP with unreleased Azubham Haani demomaterial. Kanwulf did not like this, more about this "incident" will be explained in the booklet of "Rasluka Part I". That will now be released on No Colours Records."

Bij de contactinformatie staat trouwens demongorgon@hotmail.com. Is dat die van dit forum?

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-03-2003 14:48]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 14:47 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 17 maart 2003 14:44 schreef BurZum het volgende:
Ja, "Geliebte des Regens".

Misschien dat dat album er nu toch eens komt, na 100x uistellen

Van de onofficiele site:

"04-03-'03: The new Nargaroth album "Geliebte des Regens" has been announced for a long time already (recorded april 2001, planned release autumn 2002). But because of technical problems that occured just before mixing the album, the vocal parts were gone. Kanwulf is now still working on the recordings and he will re-record the vocals. The songs that we're also recorded in april 2001 for the "Semper Fideles" don't have vocals added to them yet. No release date for this one. The planned release of "Rasluka Part I" (split with Moonblood) will not be released by Sombre Records. Kanwulf decided not to release it because Sombre Records also planned to release a LP with unreleased Azubham Haani demomaterial. Kanwulf did not like this, more about this "incident" will be explained in the booklet of "Rasluka Part I". That will now be released on No Colours Records."

nee wat ik had vernomen was dat kannwulf zelf ergens onder een andere naam had ''gepost'' (ofzo) dat ie zelfmoord had gepleegd om te kijken hoe snel zich dat verspreide en wat de reactie was.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 14:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dat kan best zijn, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Kanwulf dat zou doen. Daarom vraag ik ook om een bron. Staat het in een interview of iets dergelijks?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 14:51 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 17 maart 2003 14:50 schreef BurZum het volgende:
Dat kan best zijn, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Kanwulf dat zou doen. Daarom vraag ik ook om een bron. Staat het in een interview of iets dergelijks?
ik dacht dat ik t des tijds van zm had uit een nagaroth topic ofzo maar ik vraag wel ff aan andere mensen die t ook zouden kunnen weten; maar ja kanwulf doet wel meer rare dingen.


dutchmetal
Usericon van dutchmetal
Posted 26-03-2003 17:17 by dutchmetal Profiel van dutchmetal

In principe was ik altijd super fel tegenstander van zelfmoord. Vond het echt het meeste laffe wat je maar kan doen, zelf uit de weg gaan voor je problemen en een ander achter laten met ellende en openstaande vragen. Ben zelf ook half jaar heel depri geweest...maar heb nooit 1 seconde overwogen de strijd op te geven.

Maar ben afgelopen jaar 2 keer geconfronteerd met mensen die zelfmoord hadden gepleegd. Voornamelijk om het feit dat ze idd geen uitweg meer zagen in hun problemen die door verschillende redenen waren ontstaan (misbruikt, constante mislukking van alles, geen zelfrespect, slecht zelfbeeld). Daardoor ben ik het wel iets beter gaan begrijpen wat iemand tot zelfmoord kan drijven, maar wat ik wel nogsteeds niet kan begrijpen is dat die mensen heel vaak geen hulp willen, waarom willen ze het allemaal zelf doen?

En mijn standpunt blijft ook dat ik het erg vind wat je de mensen aandoet die achterblijven. En voor degene die voor een trein springen, wat die die machinist aandoen. Neem dan gewoon berg slaappillen met alcohol en je slaapt gewoon in...maar ja...



Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 17:37 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Vorige jaar in maart nargaroth nog live gezien en toen leefde hij nog.
Maar er gaan wel vaker van dit soort roddels rond.

[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 26-03-2003 17:38]


SQT
Usericon van SQT
Posted 26-03-2003 20:43 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 26 maart 2003 17:17 schreef dutchmetal het volgende:
Maar ben afgelopen jaar 2 keer geconfronteerd met mensen die zelfmoord hadden gepleegd.

Gecondoleerd
quote:
Voornamelijk om het feit dat ze idd geen uitweg meer zagen in hun problemen die door verschillende redenen waren ontstaan (misbruikt, constante mislukking van alles, geen zelfrespect, slecht zelfbeeld). Daardoor ben ik het wel iets beter gaan begrijpen wat iemand tot zelfmoord kan drijven, maar wat ik wel nogsteeds niet kan begrijpen is dat die mensen heel vaak geen hulp willen, waarom willen ze het allemaal zelf doen?

Dat kan meerdere redenen hebben. Een ervan is bijvoorbeeld het feit dat ze zichzelf te nutteloos voelen om een ander met hun problemen te belasten. Een andere reden kan zijn dat ze geen hulp willen omdat ze bijv. psychologen en psychiaters niet vertrouwen.
quote:
En mijn standpunt blijft ook dat ik het erg vind wat je de mensen aandoet die achterblijven. En voor degene die voor een trein springen, wat die die machinist aandoen. Neem dan gewoon berg slaappillen met alcohol en je slaapt gewoon in...maar ja...

Daar ben ik het inderdaad helemaal mee eens. Het einde van jouw leven betekent niet het einde van alle levens. Iemand anders (of meestal meerdere mensen) is dan wel mooi de rest van zijn/haar leven getraumatiseerd.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 26-03-2003 20:44]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-03-2003 12:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 maart 2003 17:37 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Vorige jaar in maart nargaroth nog live gezien en toen leefde hij nog.



Je kan moeilijk live spelen als je dood bent, he?


Septimus
Usericon van Septimus
Posted 01-04-2003 18:42 by Septimus Profiel van Septimus

Zelf moord? Ik heb me al aangemeld bij saddam z'n prive leger, die doen nie anders.

Even ter informatie, ik zit totaal nie in die zelfmoord scene. Ik interreseer me nie eens in zelfmoord.


Twone
Usericon van Twone
Posted 01-04-2003 18:49 by Twone Profiel van Twone

wat 'n fag


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen