IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-05-2003 3:45 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-05-2003 18:20]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2003 11:53 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 29 mei 2003 3:17 schreef Fedaykin het volgende:
...leven lijden...


Waarschijnlijk een doodgewone spellingsfout, maar het zegt het wel mooi: een leven lijden.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-05-2003 13:31 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 28 mei 2003 19:53 schreef Chantalie het volgende:
de ex van m'n vriend heeft een zelfmoordpoging gefaket: ze wist dondersgoed dat als ze teveel slaappillen in zou nemen dat ze buiten westen zou raken, maar er niet aan zou overlijden.
Dat heeft ze dus gedaan: m'n vriend kon d'r dus naar 't ziekenhuis brengen. Waarom ze 't heeft gedaan? Ze wilde weleens weten hoe ver hij voor d'r zou gaan.
Hij heeft 't diezelfde avond uitgemaakt met d'r.

Ha, ik had haar direct in de gracht gekieperd! "Kijk eens hoever ik voor je ga, lieverd!"


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2003 13:37 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

over zelfmoord gesproken, iemand van mijn faculteit, derdejaars wiskunde heeft zichzelf van het balkon afgelazert. Kende de jongen niet, maar zoiets is altijd triest. Ga je jezelf toch afvragen waarom iemand dat doet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-05-2003 13:58 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Er heeft laatst hier ook nog iemand zichzelf in het trappenhuis in de afgrond gestort. Niet de 'slimste' plek; het is dan ook niet gelukt. Ze gebruikte al een tijd anti-depressiva, maar moest een week voor haar zelfmoordpoging overstappen op een andere soort, die dus de verkeerde bleek te zijn... Fraai is dat.


Touché, pussycat!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 29-05-2003 17:43 by McDoom Profiel van McDoom

Waarom wordt die zooi van MBMarduk niet weggehaald?


Lies
Usericon van Lies
Posted 29-05-2003 17:49 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 29 mei 2003 13:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Er heeft laatst hier ook nog iemand zichzelf in het trappenhuis in de afgrond gestort.

Jezelf de trap afsmijten? Lijkt me niet al te leuk...

Ik heb ergens gelezen dat je pas vanaf het zesde verdiep zeker kan zijn dat je dood bent, en dan nog... Toen een tijdje geleden die twee kleuters vanop het tiende uit het raam vielen, was een van beiden niet eens op slag dood: de vader had zelfs nog tijd om vanop het tiende naar beneden te buiten te komen...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-05-2003 18:09 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 29 mei 2003 17:49 schreef Lies het volgende:
Jezelf de trap afsmijten? Lijkt me niet al te leuk...

Ik heb ergens gelezen dat je pas vanaf het zesde verdiep zeker kan zijn dat je dood bent, en dan nog...
Ze was dan ook behoorlijk "in de war" (om maar eens een understatment te gebruiken) door die verkeerde medicijnen.

Het idee was dat ze in de ruimte tussen de twee delen van de trappen naar beneden zou kletteren. Kennelijk had ze het zo ingeschat dat die afstand wel voldoende zou zijn (in verwarring), of het was een schreeuw om aandacht (geen aanstellerij).

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 29-05-2003 18:09]


Touché, pussycat!


Lies
Usericon van Lies
Posted 29-05-2003 18:13 by Lies Profiel van Lies

Tsja, als je gemoedstoestand enorm wankel is, dan kan ik me best inbeelden dat je zoiets niet echt gaat "plannen"; gewoon handelen, niet nadenken.

Ik vond het gewoon straf dat iemand die van het 10e naar beneden stort, dat nog kan "overleven"; zou het niet graag voorhebben


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-05-2003 18:21 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 29 mei 2003 17:43 schreef McDoom het volgende:
Waarom wordt die zooi van MBMarduk niet weggehaald?

Het lukte mij ineens wel
Jij zou ook gefrustreerd raken als je 10x achter elkaar probeert te editten en niets lukt


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 29-05-2003 19:21 by McDoom Profiel van McDoom

Ja, dan zou ik allang zelfmoord gepleegd hebben...

Die posts zijn wel aangepast, alleen duurt het even...


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 20:57 by Griffin Profiel van Griffin

Hm, ik ken wel een paar mensen die zelfmoordpoging(en) ondergaan hebben, zelfs naaste familie maar dat doet er niet toe-,het enige wat ik ervan weet is dat de zogenaamde "mislukte zelfmoordpogingen" niet mislukt zijn, en het voor die mensen gewoon een soort laatste smeek om hulp is, kan ook als aandacht gezien worden, meestal is het de bedoeling dat ze net op tijd gestopt worden of iets dergelijk, ze zijn te einde raad en vragen om medelijden/zorg
tjeuh, dat is wat ik ervan weet iig.. ik zie het niet als anstellerij, wel als aandachtstrekkerij maar niet echt in negatieve zin, ookal is het wel erg drastisch maar ze kunnen niet anders


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-06-2003 21:03 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Zeggen dat je niet anders dan op die manier om aandacht kunt vragen vind ik wel erg makkelijk, er zijn ook wel andere manieren om duidelijk te maken dat je aandacht nodig hebt.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-06-2003 21:04 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 28 juni 2003 20:57 schreef Griffin het volgende:
Hm, ik ken wel een paar mensen die zelfmoordpoging(en) ondergaan hebben, zelfs naaste familie maar dat doet er niet toe-,het enige wat ik ervan weet is dat de zogenaamde "mislukte zelfmoordpogingen" niet mislukt zijn, en het voor die mensen gewoon een soort laatste smeek om hulp is, kan ook als aandacht gezien worden, meestal is het de bedoeling dat ze net op tijd gestopt worden of iets dergelijk, ze zijn te einde raad en vragen om medelijden/zorg
tjeuh, dat is wat ik ervan weet iig.. ik zie het niet als anstellerij, wel als aandachtstrekkerij maar niet echt in negatieve zin, ookal is het wel erg drastisch maar ze kunnen niet anders


Tsja die stel hersens kunnen rare dingen met je uithalen. Mijn Opa is zo ook aan zijn eind gekomen, ook een vorm van aandacht trekkerij. Alleen hij gleed uit met het touw om zijn nek.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-06-2003 21:04]


Bazzio Attacks!!!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 21:10 by Griffin Profiel van Griffin

aiii... ongeluk bij een ongeluk


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 21:13 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 28 juni 2003 21:03 schreef B6R6A6M het volgende:
Zeggen dat je niet anders dan op die manier om aandacht kunt vragen vind ik wel erg makkelijk, er zijn ook wel andere manieren om duidelijk te maken dat je aandacht nodig hebt.

hm geef ik je gelijk in
maar in de gevallen die ik ken hebben ze beide ongeveer alles geprobeert zonder enig effect, (enig effect in de zin van: ze nemen geen hulp aan, of willen het alleen oplossen dat is meestal het kromme) en maanden lange depressiviteit waarin je jezelf nog dieper weg laat zakken dan je al was, een soort sleur de wanhoop in
en dan gaan mensen rare dingen doen


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-06-2003 21:17 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 28 juni 2003 21:03 schreef B6R6A6M het volgende:
Zeggen dat je niet anders dan op die manier om aandacht kunt vragen vind ik wel erg makkelijk, er zijn ook wel andere manieren om duidelijk te maken dat je aandacht nodig hebt.


dat zei ik net ook al, je kan van het ene op het andere moment behoorlijk fucked up raken in die grijze massa en daar doe je zelf geen fuck aan. Heb het een aantal malen in mijn omgeving zien gebeuren, heel vreemd en onbegrijpelijk van de buitenkant af om een normaal iemand in 1 keer te zien veranderen.


Bazzio Attacks!!!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-06-2003 21:22 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 28 juni 2003 21:13 schreef Griffin het volgende:
hm geef ik je gelijk in
maar in de gevallen die ik ken hebben ze beide ongeveer alles geprobeert zonder enig effect, (enig effect in de zin van: ze nemen geen hulp aan, of willen het alleen oplossen dat is meestal het kromme) en maanden lange depressiviteit waarin je jezelf nog dieper weg laat zakken dan je al was, een soort sleur de wanhoop in
en dan gaan mensen rare dingen doen


Dat is waar, meestal zijn mensen die zoiets doen behoorlijk wanhopig en is het denk ik een soort van laatste schreeuw om hulp. Maar het is niet zo dat je niets anders kunt doen. Ik kan er zelf trouwens ook weinig over zeggen omdat ik er gelukkig geen ervaring mee heb in mijn omgeving, maar dit is hoe ik het zie.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 21:29 by Griffin Profiel van Griffin

hmja de lijn tussen aanstellerij-en aandachttrekkerij is nogal dun denk ik
maar aan de andere kant aanstellen dmv zelfmoordpoging gaat wel erg ver imo


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 28-06-2003 21:34 by Kragh'Zyl Profiel van Kragh'Zyl

als je het van te voren laat weten of opbelt dat jeje polsen heb doorgesneden of zo dat het dan om aandachttrekkerij gaat meestal. Mensendie echt dood willen doen dat echt wel in een keer goed meestal. Meeste mensen weten opzich wel hoe je jezelf kan doden.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-06-2003 21:38 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Zelfmoord is sowieso een slecht idee maar zelfmoord plegen om overal vanaf te zijn kan ik beter begrijpen dan zelfmoord plegen om aandacht te trekken.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 23:07 by Griffin Profiel van Griffin

inderdaad
en ik vind btw bellen net nadat je je polsen hebt gesneden/overdosis hebt genomen geen vorm van aanstellerij
maargoed ik werd dan ook opgebeld via via


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2003 23:17 by elmar Profiel van elmar

Kanwulf? Zelfmoord?

zombie terreur!


R.
Usericon van R.
Posted 28-06-2003 23:25 by R. Profiel van R.

Oeps, stond nog op elmar's profiel


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-06-2003 1:13 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 28 juni 2003 21:38 schreef B6R6A6M het volgende:
Zelfmoord is sowieso een slecht idee maar zelfmoord plegen om overal vanaf te zijn kan ik beter begrijpen dan zelfmoord plegen om aandacht te trekken.

Alsof je dan nog van de aandacht kunt genieten...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen