IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 21-01-2002 21:19 by VUIG Profiel van VUIGhttp://vuig.cjb.net/

ik heb de rest van dit topic neit gelezen, maar ik wil het volgende zeggen:

ZELFMOORD IS PRIMA!!!

IEDEREEN DIE LOOPT TE BRALLEN OVER DAT HET "ZWAK" IS... ONZIN.. PLEEG MAAR EENS ZELFMOOR..


ZELFMOORD IS GEEN ZWAKKE DAAD, MAAR JUIST EEN STERKE...


UIT HET LEVEN STAPPEN MET DIE HANDEL!!!!!!!!


Heaven, once so proud, look as it comes down


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-01-2002 21:25 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef VUIG het volgende:
ik heb de rest van dit topic neit gelezen, maar ik wil het volgende zeggen:

ZELFMOORD IS PRIMA!!!

IEDEREEN DIE LOOPT TE BRALLEN OVER DAT HET "ZWAK" IS... ONZIN.. PLEEG MAAR EENS ZELFMOOR..


ZELFMOORD IS GEEN ZWAKKE DAAD, MAAR JUIST EEN STERKE...


UIT HET LEVEN STAPPEN MET DIE HANDEL!!!!!!!!

Zelfmoord is niet zo moeilijk, alleen dat weten zij niet


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-01-2002 21:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef VUIG het volgende:
ik heb de rest van dit topic neit gelezen, maar ik wil het volgende zeggen:

ZELFMOORD IS PRIMA!!!

IEDEREEN DIE LOOPT TE BRALLEN OVER DAT HET "ZWAK" IS... ONZIN.. PLEEG MAAR EENS ZELFMOOR..


ZELFMOORD IS GEEN ZWAKKE DAAD, MAAR JUIST EEN STERKE...


UIT HET LEVEN STAPPEN MET DIE HANDEL!!!!!!!!



Kom op zeg
Zelfmoord echt echt niet iets waar je zo makkelijk iets over kunt zeggen. Ik heb zelf ook neigingen gehad en ook veel van mijn vrienden/vriendinnen hebben dat (gehad), en ik weet hoe klote dat is. Als iemand zelfmoord wil plegen heeft hij/zij daar zijn redenen voor, en waarschijnlijk heeft die persoon het er dan ook over gehad met anderen en als hij/zij dan nog overtuigd is, laat hem dan, maar moedig niks aan ofzo.
Dus doe alsjeblieft niet zo zielig alsof het grappig is..


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-01-2002 21:53 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 januari 2002 21:51 schreef SQT het volgende:
Kom op zeg
Zelfmoord echt echt niet iets waar je zo makkelijk iets over kunt zeggen. Ik heb zelf ook neigingen gehad en ook veel van mijn vrienden/vriendinnen hebben dat (gehad), en ik weet hoe klote dat is. Als iemand zelfmoord wil plegen heeft hij/zij daar zijn redenen voor, en waarschijnlijk heeft die persoon het er dan ook over gehad met anderen en als hij/zij dan nog overtuigd is, laat hem dan, maar moedig niks aan ofzo.
Dus doe alsjeblieft niet zo zielig alsof het grappig is..

Volledig mee eens.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2002 22:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef beli mawr het volgende:
ik heb zo mijn moeder gevonden die zich verhangen had in onze garage, dat is pas eng en verschieten.


Allemachtig....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 21-01-2002 23:19 by Lady Aphrodite Profiel van Lady Aphroditehttp://www.aphrodite-.cu2.nl

quote:
Op 21 januari 2002 20:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Typisch weer een antwoord van iemand die een beetje van buiten af een oordeeltje heeft. Wacht maar tot je echt stevig in de put komt te zitten of als je tot de conclusie komt dat doodgaan meer zin heeft dan leven...
Ik vind jou egoïstisch omdat jij dingen niet kan begrijpen die vreemd aan jou zijn.


nou, ik heb ook wel eens flink in de put gezeten, en daar weet jij nix van.. dus kun jij er ook niet over oordelen! er is nooit een reden voor zelfmoord! sorry hoor! ik heb nou eenmaal een eigen menig die ik graag laat zien. en ik weet (uit eigen ervaring dat er altijd een uitweg is!


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-01-2002 23:29 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef beli mawr het volgende:
Ik kan wel meespreken van mensen die zelfmoord gepleegd hebben, wanneer die persoon je dierbaar was is het echt wel niet leuk, maar het is wel beter te verwerken dan een moord of sterven in een ongeluk. Een vriendin van mij werd in Brussel doodgereden door een Japanse bankbediende, die dan nog eens VLUCHTMISDRIJF pleegde en daarvoor al door het rood gereden was, dat is pas schokkend om te vernemen, zo'n feiten noem ik ook moord. Maar zelfmoord is ook wel eng om op te komen, ik heb zo mijn moeder gevonden die zich verhangen had in onze garage, dat is pas eng en verschieten.

sjee zeg sterkte ..........


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-01-2002 11:01 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef beli mawr het volgende:
Ik kan wel meespreken van mensen die zelfmoord gepleegd hebben, wanneer die persoon je dierbaar was is het echt wel niet leuk, maar het is wel beter te verwerken dan een moord of sterven in een ongeluk. Een vriendin van mij werd in Brussel doodgereden door een Japanse bankbediende, die dan nog eens VLUCHTMISDRIJF pleegde en daarvoor al door het rood gereden was, dat is pas schokkend om te vernemen, zo'n feiten noem ik ook moord. Maar zelfmoord is ook wel eng om op te komen, ik heb zo mijn moeder gevonden die zich verhangen had in onze garage, dat is pas eng en verschieten.


KLote zeg, sterkte he...

En idd, een ongeluk is zo zinloos... Bij zelfmoord (hoewel ik het zelf laf vindt...) kan je nog enigszins berusten omdat die persoon het op dat moment toch zelf wilde...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-01-2002 11:53 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef beli mawr het volgende:
Ik kan wel meespreken van mensen die zelfmoord gepleegd hebben, wanneer die persoon je dierbaar was is het echt wel niet leuk, maar het is wel beter te verwerken dan een moord of sterven in een ongeluk. Een vriendin van mij werd in Brussel doodgereden door een Japanse bankbediende, die dan nog eens VLUCHTMISDRIJF pleegde en daarvoor al door het rood gereden was, dat is pas schokkend om te vernemen, zo'n feiten noem ik ook moord. Maar zelfmoord is ook wel eng om op te komen, ik heb zo mijn moeder gevonden die zich verhangen had in onze garage, dat is pas eng en verschieten.




Dat meegemaakt hebben, en op zo'n ongedwongen manier over van alles praten (in tegenstelling tot veel van die... zeurkousen)... mijn respect!!
Dit is ook een van de redenen waarom ik terughoudend ben met oordelen over zelfmoord en andere zaken... mensen maken SHIT mee, daar weet je niks van. Sterkte, Beli Mawr uit Vlaanderen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-01-2002 15:28 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 januari 2002 21:19 schreef beli mawr het volgende:
Ik kan wel meespreken van mensen die zelfmoord gepleegd hebben, wanneer die persoon je dierbaar was is het echt wel niet leuk, maar het is wel beter te verwerken dan een moord of sterven in een ongeluk. Een vriendin van mij werd in Brussel doodgereden door een Japanse bankbediende, die dan nog eens VLUCHTMISDRIJF pleegde en daarvoor al door het rood gereden was, dat is pas schokkend om te vernemen, zo'n feiten noem ik ook moord. Maar zelfmoord is ook wel eng om op te komen, ik heb zo mijn moeder gevonden die zich verhangen had in onze garage, dat is pas eng en verschieten.


Eey ik lees dit nu pas: kijk veel succes ermee man, je moet stevig in je schoenen staan om dit allemaal te kunnen verwerken.
Hope you'll get over this..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2002 15:31 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik denk dat ik een te sterke persoonlijk heid heb om mijzelf zo te kut te voelen dat ik mijzelf van kant zou willen maken. Ik kan dat zeggen omdat ik al de nodige dingen in mijn verleden heb meegemaakt.

Ik ben zelfs doodsbang voor de dood. Ik moet er niet aan denken. Het angst zweet breekt me al uit als ik er aan denk dat mijn hart er wel zo maar opeens mee kan stoppen.
Of dat als je weet dat je dood gaat door een dodelijke ziekte brrrr....


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-01-2002 15:55 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bedankt voor jullie meeleven.
Die zelfmoord van mijn moeder is nu al bijna 2 jaar geleden en ik ben er wel al over, maar zo'n dingen kunnen soms terugkeren op de meest ongewenste tijdstippen, wat soms wel voor problemen kan zorgen, de week na de zelfmoord had de dokter mij slaappillen gegeven voor beter te kunnen slapen, heb er geen enkele genomen, ik rookte iedere avond een joint voor het slapen gaan en tot rust te komen en zo lukte het wel redelijk om in slaap te geraken.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2002 15:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Petje af voor je hoor.... datje het zo oppakt..

Mijn moeder heeft het een aantal keer geprobeerd, waar ik bijstond. Het is gelukkig niet gelukt. Maar omdat ik in die periode erg sterk moests zijn, (omdat mijn broertje ook 18x zijn pols heeft doorgesneden, ook zonder enig (voor hem wensbaar) resultaat) stort ik nu pas in, dus let goed op je zelf, en stop dingen vooral niet weg!!! dat gaat alleen maar tegen werken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-01-2002 16:02 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 januari 2002 15:55 schreef beli mawr het volgende:
Bedankt voor jullie meeleven.
Die zelfmoord van mijn moeder is nu al bijna 2 jaar geleden en ik ben er wel al over, maar zo'n dingen kunnen soms terugkeren op de meest ongewenste tijdstippen, wat soms wel voor problemen kan zorgen, de week na de zelfmoord had de dokter mij slaappillen gegeven voor beter te kunnen slapen, heb er geen enkele genomen, ik rookte iedere avond een joint voor het slapen gaan en tot rust te komen en zo lukte het wel redelijk om in slaap te geraken.


Mooi zo, maar kijk uit met de drugs ey


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-01-2002 16:05 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 januari 2002 16:02 schreef SQT het volgende:
Mooi zo, maar kijk uit met de drugs ey

Ik vind het nog altijd beter om een joint te roken om te kunnen slapen dan slaappillen (die ook verslavend werken) te nemen.
P.S.: mijn moeder was verslaafd aan al die pillerei, ik wil mij beschermen daartegen en met blowen ben ik toch al enorm geminderd.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-01-2002 16:10 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 januari 2002 16:05 schreef beli mawr het volgende:
Ik vind het nog altijd beter om een joint te roken om te kunnen slapen dan slaappillen (die ook verslavend werken) te nemen.
P.S.: mijn moeder was verslaafd aan al die pillerei, ik wil mij beschermen daartegen en met blowen ben ik toch al enorm geminderd.


Ik val je niet aan hoor, ik snap het ook wel, maar vrienden van mij zijn echt enorm verslaafd, en das toch best eng


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-01-2002 16:12 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 januari 2002 16:10 schreef SQT het volgende:
Ik val je niet aan hoor, ik snap het ook wel, maar vrienden van mij zijn echt enorm verslaafd, en das toch best eng


Ik vraag me net af, van wanneer ben je eignelijk verslaafd aan wiet. Vanaf dat je anderen ermee lastig valt, vanaf dat je eht elke dag doet...

Is beetje off-topic, sorry...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2002 16:14 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

als je er afhankelijk van bent. misschien ook wel als je het vaak doet,

Ik weet wel dat het CAD norm is dat als je bijvoorbeeld 3 pilsjes p.d drinkt ben je al verslaafd maar als je er nu 10 drinkt op een vrijdag en zaterdag avond gelt het weer niet...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-01-2002 16:14 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Elke dag ja


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-01-2002 17:39 by Vampie Profiel van Vampie

Rotonderwerp,maar wil toch reageren
Ik ben sinds 7 jaar borderline patient en ben er absoluut niet trots op maar heb zelf 2 pogingen op m'n naam staan.Ben er goddank nog steeds door veel steun van vrienden en de gedachte dat mijn kind zonder moeder moet opgroeien.
Ik ga over een paar weken in dagtherapie omdat ik niets liever wil dan beter worden,ik hoop dat het deze keer de goede is..

Dat verhaal dat ik hier boven ergens las van diegene die z'n /haar? moeder verloren is door zelfmoord...verschrikkelijk...heel veel sterkte

En voor die lolbroeken die roepen dat je dan maar zelfmoord moet plegen ook...val dood!Ga eerst 'ns in de schoenen van een ander staan voor je je bek opentrekt


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-01-2002 17:43 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 januari 2002 17:39 schreef Vampie het volgende:

En voor die lolbroeken die roepen dat je dan maar zelfmoord moet plegen ook...val dood!Ga eerst 'ns in de schoenen van een ander staan voor je je bek opentrekt


inderdaad


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 22-01-2002 20:21 by darkscar Profiel van darkscar

ik blijf erbiij dat zelfmoord een zwakke manier is van het afsluiten van je leven


Edge_Of_Everything
Usericon van Edge_Of_Everything
Posted 22-01-2002 20:25 by Edge_Of_Everything Profiel van Edge_Of_Everythinghttp://www.cu2.nl/MAR

Izz het helemaal eens met Vampie ....


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 22-01-2002 20:29 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Ik vind zelfmoord wel te begrijpen, maar niet okee voor je familie enzo. Laf vind ik het zeker niet, want ik zou bijvoorbeeld nooit m'n polsen durven open te snijden, dus er is zeker moed voor nodig...
Niet echt vrolijk onderwerp trouwens..


MuayThaigerrr!!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 22-01-2002 20:31 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 22 januari 2002 20:29 schreef Angela Mortis het volgende:
Ik vind zelfmoord wel te begrijpen, maar niet okee voor je familie enzo. Laf vind ik het zeker niet, want ik zou bijvoorbeeld nooit m'n polsen durven open te snijden, dus er is zeker moed voor nodig...
Niet echt vrolijk onderwerp trouwens..


dat is wel zo maar je hebt toch ook weer niet de moet het leven te nemen en af te maken zoals het is


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen