IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Gevraagd/Aangeboden - Algemeen. Vorige pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-01-2019 19:31 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik zie geen PB, Pim....

Tweede ronde.
5 euro, tenzij anders vermeld:

- Cradle of Filth - Dusk .... and her embrace (digipack limited edition, hoes wat beschadigd) (7,50 euro)
- Dillinger Escape plan ft. Mike Patton - Irony is a dead scene
- Macabre - Dahmer
- Masterplan - Masterplan (incl multimedia cd)
- Metallica - St. Anger (digipack incl. DVD "St Anger Remains) (7,50 euro)
- Gary Moore - Still got the blues
- Morbid Angel - Covenant
- Machine Head - Supercharger (digipack)
- Malevolent Creation - Stillborn
- Megadeth - Killing is my business...
- Moonspell - Sin/Pecado
- Moonspell - Memorial
- Necrophagia - Death is fun (digipack)
- Necrophagia - Holocausto de la Morte (digipack)
- Nightwish - Oceanborn
- Nighwish - Once (limited edition)
- Obituary - Frozen in time
- Psycroptic - The inherted Repression (digipack)
- Tiamat - Amenethes
- Vile - Metamorphosis


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-01-2019 19:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2019 19:31 schreef yowannuzz het volgende:

- Megadeth - Killing is my business...


Origineel of remix? In het origineel wel interesse. Reactie via PB graag.


... hoe de hazen lopen ...


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-01-2019 20:05 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Persing uit 1999, dus neem aan remix.

(Hoe verstuur ik een pb hier?)


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-01-2019 20:19 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2019 20:05 schreef yowannuzz het volgende:
Persing uit 1999, dus neem aan remix.



De remix is van 2003 (met bonustracks) van Loud Records.

Heeft ie deze voorkant? Dan heb je het origineel, is van Combat. Neem ik graag over voor 5 euro.



quote:
Op 17 januari 2019 20:05 schreef yowannuzz het volgende:
(Hoe verstuur ik een pb hier?)

Die functie komt vrij na je 2500ste post.


... hoe de hazen lopen ...


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-01-2019 21:09 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Mag ik hier mijn facebook posten of evt andere contactgevens posten ?


[Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 17-01-2019 21:09]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-01-2019 21:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2019 18:11 schreef Negatieveling het volgende:
Jij boefje.




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-01-2019 21:14 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Dus , Pim, we moeten op een andere manier contacten, PM gaat niet werken, ik heb te weinig posts alhier.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 17-01-2019 21:21 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

:') :') :')


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-06-2019 21:34 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Audio-Technica AR5BT koptelefoon. Ff kopieerplak van Marktplaats:

Een van de meest geluidsneutrale Bluetooth-koptelefoons die er zijn. Geweldig geluid, fijne pasvorm, AAC en APT-X codecs, NFC, topkwaliteit. Ruim 30 uur muziek luisteren op één lading.

Aangekocht in oktober 2018, zelden gebruikt. Had het idee om veel muziek in mijn studio te gaan maken maar dat doe ik eigenlijk alleen op mijn speakers. Absoluut zo goed als nieuw dus. Al met al nog geen 10 uur gebruikt. Zeker voor metal en rock erg geschikt vanwege het neutrale geluid. Voor het gabber-werk dat ik doe en luister wil ik er eentje met iets meer aangezet laag.

Inclusief oplaadkabel, 3.5mm-kabel met controls, beschermhoesje en originele doos en handleiding. Ophalen en uitgebreid testen kan in Varsseveld. Versturen kan ook, wel op jouw risico en kosten.

100 euro gaarne.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 21-06-2019 22:53 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2019 21:34 schreef Ethereal het volgende:


Audio-Technica AR5BT koptelefoon. Ff kopieerplak van Marktplaats:

Een van de meest geluidsneutrale Bluetooth-koptelefoons die er zijn. Geweldig geluid, fijne pasvorm, AAC en APT-X codecs, NFC, topkwaliteit. Ruim 30 uur muziek luisteren op één lading.

Aangekocht in oktober 2018, zelden gebruikt. Had het idee om veel muziek in mijn studio te gaan maken maar dat doe ik eigenlijk alleen op mijn speakers. Absoluut zo goed als nieuw dus. Al met al nog geen 10 uur gebruikt. Zeker voor metal en rock erg geschikt vanwege het neutrale geluid. Voor het gabber-werk dat ik doe en luister wil ik er eentje met iets meer aangezet laag.

Inclusief oplaadkabel, 3.5mm-kabel met controls, beschermhoesje en originele doos en handleiding. Ophalen en uitgebreid testen kan in Varsseveld. Versturen kan ook, wel op jouw risico en kosten.

100 euro gaarne.


Die heb ik mij in december vorig jaar ook gekocht, in combinatie met een Fiio M6 DAP. Best wel tevreden van die hoofdtelefoon. Geluid is echt wel goed en zoals hierboven beschreven zeer neutraal. Enige nadeel dat ik ondervind bij deze hoofdtelefoon is dat hij niet zo comfortabel zit als je hem lang op hebt. De earcups zijn vrij klein dusja... Maar ondanks dat kleine minpuntje wel een aanrader

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 21-06-2019 22:53]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-06-2019 12:40 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 21 juni 2019 22:53 schreef Steel Jaw het volgende:
Die heb ik mij in december vorig jaar ook gekocht, in combinatie met een Fiio M6 DAP. Best wel tevreden van die hoofdtelefoon. Geluid is echt wel goed en zoals hierboven beschreven zeer neutraal. Enige nadeel dat ik ondervind bij deze hoofdtelefoon is dat hij niet zo comfortabel zit als je hem lang op hebt. De earcups zijn vrij klein dusja... Maar ondanks dat kleine minpuntje wel een aanrader


Thanks Heb daar zelf geen last van gehad, qua oren, maar heb hem dan ook geen -tig uur achter elkaar gedragen.. Maar qua sound is 'ie echt erg mooi.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen