IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2006 15:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 januari 2006 14:52 schreef Chelman het volgende:
Thanks.



Ik zou daar niet moeten belanden. Ik zou me niet in kunnen houden.... hehe. Kut commies.


volgens mij zou jij onmiddellijk vlam vatten als je met maar een teen de bodem aanraakt daar (maar dat geldt volgens mij al voor zweden, noorwegen etc...)


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-01-2006 15:33 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 4 januari 2006 15:16 schreef Chelman het volgende:
Het is inderdaad hilarisch en triest tegelijkertijd. Het is met name triest omdat ze de toeristen strict bewaakt rondleiden zodat ze niet zien dat het merendeel van de bevolking, dankzij de economische wonder dat Communisme heet, simpelweg van de honger sterft.

Het is weer wel hilarisch om hun heilige getal en heilige plee van Kim Il Sung te kunnen zien.

Het is een land wat een levend stuk surrealisme is....maar wel eentje waar echte mensen onder de rode kanker lijden.


Ze hebben daar één website: http://www.korea-dpr.com/

Met juwelen zoals dit:

http://www.korea-dpr.com/unification.htm




Oh. Nooit geweten van die muur.
Ja het is natuurlijk allemaal de schuld van die Amerikanen.
Animal Farm ten top daar in Noord Korea...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2006 12:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

PARIJS - Zo’n zeshonderd reizigers zijn tijdens een treinreis in Zuid-Frankrijk urenlang geterroriseerd. Ze werden door groepen jongeren beroofd, bedreigd en aangevallen. Een vrouw van in de 20 werd in een coupé aangerand.
De bewuste trein vertrok ’s morgens vroeg op nieuwjaarsdag vanuit Nice, zo heeft de politie nu pas bekendgemaakt. Aan boord waren zo’n honderd jongeren die in de stad oudjaar hadden gevierd. Er was ook politiebegeleiding, maar de agenten stapten een volgende halte uit.

Daarna begonnen enkele tientallen jongeren passagiers te bedreigen. Ze moesten portemonnees, bankpassen, mp3-spelers en mobiele telefoons afgeven. In een aantal gevallen gebruikten de jongeren daarbij grof geweld. Een meisje werd door een hele groep omsingeld en aangerand. ,,Je bent dood, je zult creperen,’’ werd haar door de daders toegeschreeuwd, zo meldden ooggetuigen.

De conducteur werd gealarmeerd. Die besloot de trein stil te zetten bij de volgende halte. Daar verschenen drie agenten, maar zij mochten niet aan boord in afwachting van formele toestemming. Die liet anderhalf uur op zich wachten.

In die tijd gingen de jongeren gewoon door met hun gewelddadigheden. Terwijl de agenten op het perron stonden, werden vuilnisbakken omgekieperd, stoelzittingen opengescheurd en ramen stuk geslagen. Onder de honderden passagiers, die de trein niet uit konden, brak paniek uit.

Pas toen er een enorme politiemacht was gearriveerd die de trein in mocht, keerde de rust terug. Door de bedreigingen durfden de meeste passagiers echter geen daders aan te wijzen. Slechts drie van hen, onder wie een minderjarige, konden worden aangehouden. Daardoor vertrok de trein weer, met aan boord nog steeds alle passagiers én de meeste daders. Een politie-eenheid reed ook mee.

Vlak voor Marseille trokken jongeren aan de noodrem en sprongen de trein uit. Ze ontkwamen door over de sporen weg te rennen. Nog drie jongeren werden aangehouden.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-01-2006 12:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

3 keer raden uit welke streek die lui komen...


Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2006 12:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 5 januari 2006 12:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
3 keer raden uit welke streek die lui komen...


Euhhh..Allochtonië ?


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2006 14:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 januari 2006 12:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
3 keer raden uit welke streek die lui komen...

algerije waarschijnlijk??? maar wat me nog meer verbaasd is dat: 1. er maar drie agenten op af worden gestuurd en 2. dat die een hele tijd moeten wachten voordat ze in mogen grijpen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-01-2006 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Er was hier ooit een een Belg die iets over humor had. Staaltje belgische humor:

quote:
Boete voor gruwelijke grap in mortuarium

Gepubliceerd op woensdag 04 januari 2006

De presentator en de regisseur van een Belgisch programma met een verborgen camera zijn voor het uithalen van een lugubere grap in hoger beroep veroordeeld tot een boete van bijna 20.000 euro.
Bij de opnamen in juli 2001 in een mortuarium in Genk werden drie schoonmaaksters beetgenomen door een acteur en een actrice. De actrice speelde een weduwe die in het mortuarium nog een sleutelbos uit de zak van haar overleden man wilde halen. Toen ze de rechtopstaande lijkenkist opende viel de acteur over haar heen en werd de schoonnmaakster om hulp gevraagd.

Zwaar getraumatiseerd
De grap voor het programma Kan Dit!? werd drie keer uitgehaald bij iedere vrouw apart. De schoonmaaksters raakten zwaar getraumatiseerd door het voorval.

Een van de slachtoffers verwondde zichzelf toen zij in paniek het pand wilde verlaten. Een andere vrouw kroop in een hoekje en begon te huilen. De filmploeg liet bovendien de opnamen onnodig lang doorgaan, om "goed en pakkend beeldmateriaal" te pakken te krijgen, zo oordeelde de rechter woensdag.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-01-2006 15:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 januari 2006 15:08 schreef Jenje het volgende:
Er was hier ooit een een Belg die iets over humor had. Staaltje belgische humor:




Op zich wel humor. Maar wel erg voor hun. Wij metalsssss zouden de humor er wel van inzien misschien. Het lijkt wel op Japanse tv


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-01-2006 15:21 by Brujo Profiel van Brujo

"Toen ze de rechtopstaande lijkenkist opende viel de acteur over haar heen en werd de schoonnmaakster om hulp gevraagd"

Dat valt toch wel mee?

Je zou verwachten dat er een arm afviel, of liters lijkvocht over de grond gulpten.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2006 15:25 by Mark Profiel van Mark

Op de Engelse TV is er soms een illusionist die hele gave dingen in die lijn uithaalt.

Recentelijk had hij een meesterlijke actie met een zombie shoot-em-up speelkast in een gamehal. Een (enkele weken daarvoor gesensitiveerde) gast die dat spel kwam spelen werd via stroboscoop-licht onder hypnose gebracht en vervolgens wakker gemaakt in een kamer die helemaal was nagebouwd naar dat spel (mensen verkleed als zombies etc), met een neprevolver.
Die gozer flipte dus volledig en begon te schreeuwen en om zich heen te schieten als een wilde.
Toen werd hij weer in slaap gebracht en teruggezet voor die speelkast. Toen hij weer gewekt werd zat hij even wazig te kijken en zei toen tegen omstanders dat dit een van de gaafste en meest realistisch freaky spellen was ooit!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-01-2006 15:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 januari 2006 14:23 schreef attila_de_hun het volgende:
algerije waarschijnlijk??? maar wat me nog meer verbaasd is dat: 1. er maar drie agenten op af worden gestuurd en 2. dat die een hele tijd moeten wachten voordat ze in mogen grijpen.
Ik vind het eerder raar dat de passagiers zelf niet ingrepen. Als ze met honderden zijn kan dat gemakkelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2006 15:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 januari 2006 15:41 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind het eerder raar dat de passagiers zelf niet ingrepen. Als ze met honderden zijn kan dat gemakkelijk.


het gedrag van een groep mensen blijft idd vaak een groot raadsel. maar het zullen mogelijk veel ouderen zijn geweest. verder had een groot deel van dat goor tuig messen bij dacht ik. dat is natuurlijk ook intimiderend.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-01-2006 15:49 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 5 januari 2006 15:41 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind het eerder raar dat de passagiers zelf niet ingrepen. Als ze met honderden zijn kan dat gemakkelijk.


Precies! De bejaarden voorop als menselijk schild. (die zijn vaak dik, dus dan duurt het langer met het doodsteken) en ze dan met die hamertjes van de ramen te lijf gaan! En garde!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2006 16:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Beroerte Sharon geschenk van Allah'

De hersenbloeding die de Israëlische premier Ariël sharon geveld heeft, is een geschenk van Allah. Dat heeft de leider van het radicale Volksfront voor de Bevrijding van Palestina-Algemeen Commando (PFLP-GC), Ahmed Jibril, vandaag gezegd. Jibril: ''Wij zeggen onomwonden dat Allah groot is en deze slager met zijn wraak kan treffen. Wij danken Allah voor dit geschenk. Sharon zal de geschiedenis ingaan als een man die de Palestijnen onnoemelijk veel schade heeft toegebracht.''

In de Arabische wereld wordt de situatie rondom Sharon tot in detail gevolgd. Tv-zenders deden gisteren en vandaag non-stop live verslag vanuit Jeruzalem, waar Sharon in het Hadassah-ziekenhuis voor de tweede maal een urenlange operatie onderging.

Veel radicale Arabieren haten Sharon tot op het bot. Toch prees een Palestijnse commentator op de zender Al-Arabiya Sharon echter als de eerste Israëlische leider die is opgehouden te beweren dat Israël recht heeft op al het Palestijnse land. Een woordvoerder van Hamas daarentegen zei te verwachten dat de situatie in het Midden-Oosten zal verbeteren als Sharon, ''een dictator en moordenaar'' van het politieke toneel verdwijnt. Aan de andere kant zijn er ook veel Palestijnen die zich zorgen maken over de toekomst van het Palestijns-Israëlische vredesproces zonder Sharon.

De Palestijnse leiders Mahmoud Abbas en Ahmed Qureia hebben hun bezorgdheid geuit over de toestand van de Israëlische premier.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-01-2006 17:05 by Brujo Profiel van Brujo

Kom op! 77 jaar, mag de dood ook 's een keer?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-01-2006 17:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Willen die domme kutmoslims een Israëlische leider die wat conservatiever is, of gewoon een leuke kans om dom over te komen in de media?



Kan dat hele circus met bomaanslagen en raketaanvallen en muurtjes en nederzettingen bouwen weer beginnen.
Zijn ook net kleine kinderen, die moslims, geef ze even geen aandacht en ze gaan janken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2006 18:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 januari 2006 17:45 schreef Greycloak het volgende:
Zijn ook net kleine kinderen, die moslims, geef ze even geen aandacht en ze gaan janken.


Ben benieuwd wat de moslims vinden van dit geschenk van Allah...


Veel slachtoffers bij instorting hotel Mekka

In het Saudische bedevaartsoord Mekka is vandaag een hotel in het oude gedeelte van de stad ingestort. Volgens ooggetuigen zouden er veel slachtoffers zijn gevallen. De staatstelevisie meldt dat er zeker vijftien doden en 39 gewonden zijn gevallen.

Onder de slachtoffers zijn volgens de Arabische media vier pelgrims uit de Verenigde Arabische Emiraten die toevallig voorbijliepen. Ooggetuigen spreken de berichten in de media tegen en telden naar eigen zeggen 23 lijken en tachtig gewonden.

Op dit moment vertrekken miljoenen moslims naar Mekka voor de jaarlijkse Hadj, de bedevaart naar Mekka. De bedevaart naar Mekka is een van de vijf zuilen van de islam en dus een vast onderdeel van het geloof.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 05-01-2006 18:44 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Vast een zionistisch complot...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-01-2006 19:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 januari 2006 18:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Ben benieuwd wat de moslims vinden van dit geschenk van Allah...


Veel slachtoffers bij instorting hotel Mekka

In het Saudische bedevaartsoord Mekka is vandaag een hotel in het oude gedeelte van de stad ingestort. Volgens ooggetuigen zouden er veel slachtoffers zijn gevallen. De staatstelevisie meldt dat er zeker vijftien doden en 39 gewonden zijn gevallen.

Onder de slachtoffers zijn volgens de Arabische media vier pelgrims uit de Verenigde Arabische Emiraten die toevallig voorbijliepen. Ooggetuigen spreken de berichten in de media tegen en telden naar eigen zeggen 23 lijken en tachtig gewonden.

Op dit moment vertrekken miljoenen moslims naar Mekka voor de jaarlijkse Hadj, de bedevaart naar Mekka. De bedevaart naar Mekka is een van de vijf zuilen van de islam en dus een vast onderdeel van het geloof.

Ja, die Allah is me er eentje.
Hij neemt één Jood en als tegengewicht komen daar 23 moslims voor om het leven.
Allah weet een leven op waarde te schatten, Allah is wijs.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-01-2006 21:37 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

'Jezus gebruikte vrijwel zeker cannabis'
Gepost door Pim (Asmodean) - Bron: The Guardian
Gepubliceerd: donderdag 5 januari 2006 @ 19:35
Jezus gebruikte vrijwel zeker de softdrug cannabis. Volgens een studie van oude geschriften was hij een vroege voorstander van de medische eigenschappen van de drug. Dat beweert Chris Bennett in zijn artikel: "Was Jezus a Stoner", gepubliceerd in het drugsblad "High Times". Jezus en zijn discipelen zouden de drug hebben gebruikt om wonderbaarlijke helingen uit te voeren.

De gezalfde oliën die Jezus en zijn volgelingen hebben gebruikt zou cannabisextract bevatten. Ook in de veelal in ceremoniën gebruikte wierook zouden bestandsdelen van de softdrug hebben gezeten. Bennett verklaart: "mensen werden letterlijk in de oliën gedoopt. Hoewel cannabis meestal gerookt wordt, kunnen de actieve bestandsdelen ook geabsorbeerd worden door de huid."

Terwijl hij het Nieuwe Testament aanhaalde, verklaarde Bennett dat Jezus zijn discipelen doopte en hen overhaalde hetzelfde te doen met andere volgelingen. Dat zou dan ook de evangeliën verklaren, waarin gesproken wordt over mysterieuze verdwijningen van huid- en oogziekten.

Dus.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/61028

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-01-2006 21:53]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-01-2006 22:57 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

En dat allemaal in het wijnjaar 0.





ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-01-2006 22:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe geweldig, nu eens kijken of er nu coffeshops in de kerk komen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-01-2006 9:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Het begint al op jonge leeftijd


Amerikaanse peuter op lijst terreurverdachten
Gepost door Mark (Mark- - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: donderdag 5 januari 2006 @ 23:57
bordewolf had ons via de nieuws-submit te melden:

De 4-jarige Amerikaanse peuter Edward Allen heeft de kerstviering bij zijn oma bijna gemist, omdat zijn naam voorkomt op een lijst van terreurverdachten. Deze verdachten mogen niet vliegen in de VS. Het incident deed zich op 21 december voor bij een vlucht van Houston naar New York.

De peuter van Jamaicaanse afkomst is verward met iemand anders. Moeder Sijollie Allen: "Ik zei tegen het grondpersoneel: je kunt toch zelf zien dat hij geen terrorist is." Ook tijdens de terugvlucht deden zich problemen voor, omdat Edward als terreurverdachte te boek staat.

Sinds de aanslagen van 11 september 2001 hanteren de Amerikaanse luchtvaartautoriteiten een no-fly lijst met personen die geweigerd moeten worden aan boord van vliegtuigen. Voor kinderen onder de twaalf jaar geldt dat verbod niet. In die gevallen is meestal sprake van een persoonsverwisseling.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-01-2006 9:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-01-2006 12:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

na kinderen en honden met bolletjes krijgen we nu kinderen en huisdieren met bommetjes


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen