IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-01-2006 15:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Irak presenteert zich op Vakantiebeurs

Uitgegeven: 8 januari 2006 14:22

UTRECHT - Voor het eerst in het bestaan van de Vakantiebeurs is Irak vertegenwoordigd op het vijfdaagse evenement over vakantiebestemmingen. In de stand van Babylon Tours, dat reizen naar het Midden-Oosten organiseert, is een delegatie Irakezen van het Iraaks nationaal bureau voor toerisme aanwezig om bezoekers over te halen naar het noorden van Irak te komen.

Babylon Tours organiseert reizen naar het Koerdische noorden van Irak, waar het volgens medewerker A. Othman "absoluut veilig en ongelofelijk mooi" is. "Voor de val van Saddam Hussein organiseerden wij vooral reizen naar Bagdad en het zuiden van Irak. In 2003 zijn we gestopt met alle bestemmingen in Irak. Nu willen we het toerisme daar weer op gang helpen en promoten we het Koerdische noorden. Het is daar, in tegenstelling tot in de hoofdstad en het zuiden, heel veilig voor toeristen."




Geweldig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-01-2006 23:24 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Australische gebruikt borsten als kwast

De Australische Di Peel timmert aan de weg als kunstenares. Niet de schilderijen zelf trekken echter de aandacht, maar de wijze waarop ze worden gefabriceerd. De kunstenares gebruikt namelijk haar borsten als kwast. Leverde het eerste kunstwerk zo'n 7,50 euro op, inmiddels verkoopt Peel haar werk voor het achtvoudige.

"Ik doe eerst verf op mijn borsten en druk ze vervolgens op het doek, of doe het verf eerst op het doek, waarna ik het uitsmeer door er mijn borsten tegenaan te drukken", vertelt Peel, die woont op het eiland Tasmanië. Ze werkt aan de keukentafel, aangezien dat voor haar manier van schilderen makkelijker is dan een schildersezel. Om het schildersmateriaal te reinigen neemt Peel iedere keer dat ze een andere kleur gebruikt eerst een douche. "Elk schilderij wordt gesigneerd door middel van een tepelafdruk", zegt Peel.

Volgens de kunstenares lijken de objecten op haar schilderijen nog het meest op abstracte bloemen. "Mijn laatste werk ziet er volgens sommigen echter uit als de aarde, gezien vanuit de ruimte. Mijn zoon noemt het aardbeving, omdat hij het op een aardbeving vindt lijken."





Iedereen heeft recht op mijn mening.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-01-2006 23:36 by Brujo Profiel van Brujo

Iers veenlijk gebruikte haargel

De lichamen van twee prehistorische mannen zijn gevonden in een Iers veen en ze laten opmerkelijke verrassingen zien: een van hen gebruikte haargel en de ander was maar liefst 2 meter lang. Dat maakt hem de langste man uit de IJzertijd die tot nu toe is gevonden.

"Men zal hem als een reus hebben beschouwd. De andere man was een stuk korter: ongeveer 1.60 meter", vertelde Ned Kelly, het hoofd van de afdeling Oudheden van het Nationaal Museum van Ierland. "De kleinere man heeft kennelijk geprobeerd zichzelf wat meer aanzien te geven door zich een bijzondere haardracht aan te meten. Het ziet er uit als een hanekam die overeind was gezet met een soort haargel. De haargel bleek een soort hars te zijn die is geïmporteerd uit Frankrijk", vertelde Kelly op BBC radio.
De omstandigheden waarin de lijken zijn geprepareerd waren uitzonderlijk goed: zelfs de vingerafdrukken waren nog duidelijk zichtbaar.

De modebewuste gel-drager heeft de naam Clonycavan Man meegekrege en Kelly zei dat het feit dat hij in staat was om costmetische producten te importeren er op wijst dat hij een zeer rijk lid van de Ierse maatschappij van 2300 jaar geleden moet zijn geweest.
De reus kreeg de naam Old-Crogham Man.

Beide mannen bleken te zijn vermoord. Old-Crogham Man kreeg een dolk in zijn borst. Hij moet zijn aanvallers hebben gezien want hij heeft een wond op zijn arm die erop wijst dat hij zichzelf probeerde te verdedigen. Na zijn dood werd zijn hoofd afgehakt en zijn lichaam opengesneden. Het hoofd van Clonycaven Man was opengespleten door een bijl, waarna zijn ledematen werden afgehakt.

http://archeonet.nl/index.php?itemid=8545


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-01-2006 23:36 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ik ben benieuwd naar haar werk als ze 85 is.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-01-2006 23:38 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 8 januari 2006 23:36 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik ben benieuwd naar haar werk als ze 85 is.


Dat is ze toch al ongeveer?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 08-01-2006 23:39 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Ierse veenlijken werken niet, ook niet als ze 85 zijn



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-01-2006 23:43 by M. Profiel van M.

quote:
Mijn zoon noemt het aardbeving, omdat hij het op een aardbeving vindt lijken.

LOL! Te droog.... Wat een maf wijf.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-01-2006 0:20 by Heiden Profiel van Heiden

SCHINVELD - Om middernacht zal waarnemend burgemeester Zuidgeest van de gemeente Onderbanken met de marechaussee, justitie en de politie een crisisberaad voeren over de aanstaande ontruiming van het bos. Dit heeft voorzitter J. Fijnaut van de Vereniging Stop AWACS uit betrouwbare bron vernomen.

Inmiddels hebben tien bussen met Duitse mobiele eenheid zich op de grensweg Heringsbosch opgesteld. Bij het bos zijn nog geen Nederlandse mobiele eenheden gesignaleerd.

De burgers van Schinveld die zich in de loop van de dag en avond bij de actievoerders hebben aangesloten, zullen tijdens de ontruiming voornamelijk op de grond blijven om zoveel mogelijk de marechaussee te hinderen. De actievoerders van Groenfront! zullen zich in de bomen en tunnels verschansen.

Opstand

De inwoners van Schinveld zijn aan de vooravond van de kap van zes hectare bos bij de AWACS-basis nabij hun dorp in opstand gekomen. Na een demonstratie in het Limburgse dorp trokken tussen de vijfhonderd en duizend Schinvelders zondagmiddag het door actiegroep Groenfront! bezette bos in om de bezetters te steunen.

Tijdens de demonstratie, georganiseerd door de regionale afdeling van de SP, riepen sprekers op massaal het bos in te gaan om de naderende ontruiming zo veel mogelijk te bemoeilijken. Onder de demonstranten in het bos is ook PvdA-Kamerlid Samson. Hij sloot zich bij hen aan omdat naar zijn idee "de volksvertegenwoordiging alle andere middelen om tegen de kap te protesteren, is ontnomen".

NAVO

Het bos is sinds vijf weken bezet door actievoerders van Groenfront! die het afzagen van de bomen willen beletten. De NAVO wil dat in ieder geval zes hectare bos verdwijnt voor de veiligheid van de AWACS-vliegtuigen, die op de naburige basis landen. De bewoners van Schinveld zijn boos omdat de overheid helpt de vliegtuigen, waarvan zij al jaren last hebben, nog lager over Zuid-Limburg te laten vliegen. Bovendien heeft het bos volgens hen grote natuurlijke en historische waarde.

Waarnemend burgemeester Zuidgeest van de gemeente Onderbanken kondigde afgelopen week een noodverordening af, waarmee het bos tot verboden gebied werd verklaard. Desondanks bleven sympathisanten van de bezetters toestromen. De honderden leden van de mobiele eenheid die sinds zondagmiddag klaarstaan om het verzet te breken, konden hen daar niet van weerhouden.

Ontruiming

Zondagmiddag lieten de brandweerkorpsen van Onderbanken en Brunssum weten de marechaussee en politie bij de ontruiming van het bos niet te ondersteunen. Brandweerlieden van beide korpsen voegden zich zelfs bij de bezetters in het bos. De korpsen was gevraagd aggregaten te leveren om het bos tijdens de ontruiming te kunnen verlichten.

De waarnemend burgemeester deed zondagmiddag via een rechtstreekse uitzending van de lokale omroep Onderbanken een oproep aan de inwoners van Schinveld om zich niet onder de "relschoppers" te mengen en zich niet te laten verleiden tot acties waar ze spijt van kunnen krijgen. Ook na het invallen van de duisternis bleven echter nog kleine groepjes ongehoorzame burgers het tot verboden gebied verklaarde bos in trekken.


Vanmiddag stond nog op nu.nl dat men constant het Limburgse Volkslied stond te zingen, heersch! Ik ben aan het twijfelen om zelf mee te gaan rellen in Schinveld, het is vlak bij en ik heb sowieso een sterke band met dat dorp omdat ik vroeger veel vriendjes daar had en er zodoende een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht. Uit principe ga ik liever niet samen met van die geitewollen sokken op de barricaden staan, maar wat mij betreft mag NATO ophoeren en niet dat stuk bos.


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-01-2006 0:21]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 0:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

elke dag een vuurpijl met alufolie snippers de lucht in schieten

Er zijn toch al systeemen waarbij de vliegtuigen in een soort van digitale tunnel vliegen waardoor vliegtuigen niet over een grote afstand laag hoeven te vliegen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2006 1:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dader aanslag paus Johannes Paulus II komt vrij

Uitgegeven: 8 januari 2006 23:53

ISTANBUL - De Turk Mehmet Ali Agca, die in 1981 een aanslag pleegde op wijlen paus Johannes Paulus II, wordt volgende week vrijgelaten. Dat heeft een Turkse rechtbank beslist, aldus het persbureau Anatolië zondag. De paus raakte bij die aanslag in Rome gewond.

Volgens niet nader genoemde functionarissen zit de straf van de 48-jarige Agca erop. Hij opende als 23-jarige rechtse militant het vuur op de kerkvader, die in de buik werd geraakt. Hij zat daarna negentien jaar vast in Italië. De paus heeft hem destijds bezocht en hem vergeven.


Agca werd in 2000 uitgeleverd aan Turkije. Daar moest hij nog straf uitzitten voor een bankroof in de jaren zeventig en de moord op een prominente Turkse journalist.



Belachelijk dat zo'n man vrij komt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 2:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is het iemand opgevallen dat er bij die vogelgriep in turkije de eigenlijke ontruimers in mooie pakjes liepen en dan de kinderen de beestjes voor hun laten vangen en ook nog de beesten in de zak moeten laten stikken omdat er geen andere manier is
ik vind het zeer hypocriet gedoe allemaal, ik hoop dat deze ziekte de mensheid decimeerd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-01-2006 13:51 by Iskariot Profiel van Iskariot

Omstreden fatwa verbiedt ontkleden tijdens het liefdesspel

Een voormalige Egyptische rector heeft een fatwa uitgesproken die gehuwden verbiedt zich volledig te ontkleden tijdens het liefdesspel. De beslissing ontketende een grote polemiek onder de theologen in Egypte.

"Volledig naakt zijn tijdens de seksuele daad maakt het huwelijk ongeldig", ordonneerde Rashar Hassan Khalil, de voormalige rector van de faculteit van de sharia aan de universiteit van al-Ahzar, de meest beroemde van de soennitische islam.

Hevige discussie
De omstreden fatwa ontketende een hevige discussie onder theologen in de Egyptische media. De leider van het fatwacomité van al-Ahzar, Abdallah Megawer, is van oordeel dat gehuwden elkaar wel naakt mogen zien, maar dat ze niet naar de geslachtsdelen mogen kijken.

Soad Saleh, de directrice van de vrouwelijke afdeling voor islamitische studies aan al-Ahzar, is voorstander van "alles wat de gehuwden dichter bij elkaar brengt en hun liefde doet toenemen". Een fatwa acht ze dan ook uitgesloten. Niettemin raadt Saleh de gehuwden aan om zich niet volledig te ontkleden, "rekening houdende met de fatsoenlijke manieren en het voorbeeld van de profeet".

"Alleen sodomie is verboden"
Een lid van het islamitische studiecentrum, Abdel Mooty, zorgde voor de meest uitgesproken kritiek op de fatwa. "Niets is verboden tijdens de seksuele daad, behalve sodomie natuurlijk". Volgens hem bestaat er geen heilige tekst die partners verbiedt om zich volledig te ontkleden of bepaalde lichaamsdelen te zien wanneer ze de liefde bedrijven.

Lachen met Moslims


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 14:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 14:10 by Chantalie Profiel van Chantalie

sex met je kleren aan? Da's geen echte sex, dan heet 't vrijen. Met andere woorden: ik vraag me af hoe dat dan gaat???
En trouwens: als je al niet naar de piemel mag kijken, hoe moet je dan pijpen?

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-01-2006 14:11]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-01-2006 14:17 by Schaep Profiel van Schaep

Geblinddoekt!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-01-2006 14:17]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 14:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 14:19 by Chantalie Profiel van Chantalie

ah, dan moet je 'm dus op de tast vinden?
Lijkt me nou ook weer niet zo makkelijk als je totaal geen ervaring hebt (en da's wel waar ik van uit ga als je de penis van je man niet eens mag zien)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-01-2006 14:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 januari 2006 14:18 schreef ElitE het volgende:

LOL


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 14:21 by Chantalie Profiel van Chantalie

vrouwen raken trouwens helemaal niet opgewonden van het alleen maar zien van zo'n ding. Lekker overbodig dus.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-01-2006 14:38 by Schaep Profiel van Schaep

Ja, nu heb ik geen zin meer om te praten over piemels.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 14:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2006 23:24 schreef Leviathanica het volgende:
Australische gebruikt borsten als kwast

De Australische Di Peel timmert aan de weg als kunstenares. Niet de schilderijen zelf trekken echter de aandacht, maar de wijze waarop ze worden gefabriceerd. De kunstenares gebruikt namelijk haar borsten als kwast. Leverde het eerste kunstwerk zo'n 7,50 euro op, inmiddels verkoopt Peel haar werk voor het achtvoudige.

"Ik doe eerst verf op mijn borsten en druk ze vervolgens op het doek, of doe het verf eerst op het doek, waarna ik het uitsmeer door er mijn borsten tegenaan te drukken", vertelt Peel, die woont op het eiland Tasmanië. Ze werkt aan de keukentafel, aangezien dat voor haar manier van schilderen makkelijker is dan een schildersezel. Om het schildersmateriaal te reinigen neemt Peel iedere keer dat ze een andere kleur gebruikt eerst een douche. "Elk schilderij wordt gesigneerd door middel van een tepelafdruk", zegt Peel.

Volgens de kunstenares lijken de objecten op haar schilderijen nog het meest op abstracte bloemen. "Mijn laatste werk ziet er volgens sommigen echter uit als de aarde, gezien vanuit de ruimte. Mijn zoon noemt het aardbeving, omdat hij het op een aardbeving vindt lijken."






hehe er lopen er dus meer rond



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-01-2006 14:42]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-01-2006 14:48 by Schaep Profiel van Schaep

Vergeet dan ook de "piss art" niet.

quote:
In 1997 I curated an exhibition called 'ambient (male) identity' (Contemporary Art Centre of South Australia, 5-28 September 1997) that explored how artists communicate identity through abstract or conceptual means. Thinking about the coding of male identity in abstract art led me to look at Andy Warhol's 'Oxidation' paintings. These were made by the artist and his friends urinating on to canvas prepared with copper oxide. When I began to look for more images that represented urination as a sign of maleness, I found many. This presentation is a basic iconographic study. It looks at images of urination in art as a sign of abjection, liberation, political resistance, eroticism, fraternity, metaphor and gender difference. The approach is context specific, it looks at what the activity of urinating means in different contexts, and what it says about the way we understand our bodies and ourselves through art.


http://ensemble.va.com.au/array/chap_00.html


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 14:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 januari 2006 14:10 schreef Chantalie het volgende:
En trouwens: als je al niet naar de piemel mag kijken, hoe moet je dan pijpen?


Wel goed om te zien dat je je zorgen maakt over pijpen. Goede instelling.

Anyway:

In streng religieuze kringen valt pijpen onder sodomie. Het is namelijk (volgens diezelfde streng religieuzen) een van de zonden die door de Sodomieten begaan was.

In dagelijks taalgebruik wordt het wel alleen voor het praten over poeproeren gebruikt.

En sodomie mag niet.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 14:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach zolang het niet voor obstipatie zorgt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 15:26 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 9 januari 2006 14:54 schreef Chelman het volgende:
Wel goed om te zien dat je je zorgen maakt over pijpen. Goede instelling.

Anyway:

In streng religieuze kringen valt pijpen onder sodomie. Het is namelijk (volgens diezelfde streng religieuzen) een van de zonden die door de Sodomieten begaan was.

In dagelijks taalgebruik wordt het wel alleen voor het praten over poeproeren gebruikt.

En sodomie mag niet.




Haha, echt niet alleen daarover hoor. Maar, ik wist niet dat de Sodomieten iets met de Islam te maken hadden?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen