IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 1:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 januari 2006 7:46 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe bedoel je dat?? omdat methaan OOK een broeikasgas is , is het opeens gehypt?? die conclusie van jou is enorm raar eerlijk gezegd.


nee, dat er niet genoeg naar de andere kanten wordt gekeken. In de NW&T stonden al eerder artikelen over verkeerde statistiek over de temperatuurstijging. Dit onderzoek is alleen aanvullend, ik baseer me niet op 1 onderzoek

zelfs als de temperatuur stijgt door het broeikaseffect ben ik nog steeds erg sceptisch over de rol van de mens hierin, er is ook veel meer vulkanische activiteit, en vooralmeer zonneactiviteit. we hebben te snel conclusies getrokken imho.

we komen net uit een kleine ijstijd die van 1430 tot ongeveer 1850 duurde, bovendien was de laatste grote ijstijd 10.000 jaar geleden. we kunnen hooguit het proces iets versterken.

niet dat ik vind dat we keihard fossiele brandstoffen mogen gaan gebruiken, er is te snel al een tekort, en bovendien zijn er meerdere milieu bezwaren (zure regen vooral in scandinavie en allerei giftige stoffen die gevoelige levensvormen laten verdwijnen en niet te vergeten de gigantische stank)

Edit: dat methaan een broeikas gas is wist ik al jaren, bovendien komt de grootste productie van bacterien enzo, maar dat het ook van planten komt is erg interessant

p.s. jij bent toch ook een bioloog? wat doe je eigenlijk voor werk?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2006 1:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2006 7:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 januari 2006 1:03 schreef ElitE het volgende:
nee, dat er niet genoeg naar de andere kanten wordt gekeken. In de NW&T stonden al eerder artikelen over verkeerde statistiek over de temperatuurstijging. Dit onderzoek is alleen aanvullend, ik baseer me niet op 1 onderzoek

zelfs als de temperatuur stijgt door het broeikaseffect ben ik nog steeds erg sceptisch over de rol van de mens hierin, er is ook veel meer vulkanische activiteit, en vooralmeer zonneactiviteit. we hebben te snel conclusies getrokken imho.

we komen net uit een kleine ijstijd die van 1430 tot ongeveer 1850 duurde, bovendien was de laatste grote ijstijd 10.000 jaar geleden. we kunnen hooguit het proces iets versterken.

niet dat ik vind dat we keihard fossiele brandstoffen mogen gaan gebruiken, er is te snel al een tekort, en bovendien zijn er meerdere milieu bezwaren (zure regen vooral in scandinavie en allerei giftige stoffen die gevoelige levensvormen laten verdwijnen en niet te vergeten de gigantische stank)

Edit: dat methaan een broeikas gas is wist ik al jaren, bovendien komt de grootste productie van bacterien enzo, maar dat het ook van planten komt is erg interessant

p.s. jij bent toch ook een bioloog? wat doe je eigenlijk voor werk?


hiermee met ik het wel grotendeels eens. Het argument dat er een natuurlijk stijging van de natuur kan plaats vinden is denk ik inderdaad geldig. Echter, dat wil niet zeggen dat het dan verstandig is om er nog eens een (al dan niet )flinke schep erboven op te doen. ik ben een voorstander van het voorzorgsprincipe als men met zulke schalen werkt, zeker met een systeem dat als het eenmaal serieus misgaat echt, vreselijk mis gaat (plus het zeer sterke argument dat fossiele brandstoffen eens op zullen zijn en hoe eerder er een vervanging komt , hoe beter).

Ja, methaan is inderdaad een broeikasgas, zelf erger als co2. het komt vooal vrij bij afbraak van organisch materiaal onder anaerobe omstandigheden. vooral bij opwarming van de toendra's (wat vooral nat bevroren dood organisch materiaal is)is dat eeen probleem dacht ik. die studie is inderdaad zeer interessant en geeft weer nuttige aanvullende info!!! maar met zulke studies komen vaak al snel aanvullende studies, of studies de het in een ander daglicht zetten (en die krijgen dan minder ruimte in de pers)

mijn werk is in principe tweeledig. ik ben een plantenecoloog. ik onderzoek vooral de standplaatseisen van verschillende vegetatietypen (in relatie tot abiotische milieu en aanvullende factoren zoals bijv. beheer). verder voert onze groep onderzoek uit voor oa de overheid als die specifieke beleidsvragen hebben. Verder moet ik ook studenten begeleiden.


Nevelaar
grensgeval
Usericon van Nevelaar
Posted 13-01-2006 8:20 by Nevelaar Profiel van Nevelaar

quote:
Op 12 januari 2006 23:03 schreef Greycloak het volgende:
Precies, als je kijkt welk land, na Duitsland, het hoogste percentage Joden heeft aangegeven voor een enkeltje Oosten dan is het Nederland wel. En achteraf maar lekker schijnheilig lopen doen met "oh, we hadden ook een verzet en die Duitsers pakten we echt hard aan hoor!"

Nederlanders hebben een kort geheugen en een olijk ingekleurde geschiedenis. Gelukkig hebben "we" later de frustratie van 5 dagen oorlog voordat de witte vlag gehezen werd in Indonesië weer even lekker van ons afgeschoten.
Maar dat vind je dan weer minder snel in de boekjes terug...


De oranje helm is een aanwijzing dat WO II steeds meer een onschuldig onderwerp wordt in Nederland. Net zoals fascisme en racisme in sommige kringen geen alarmbellen meer doen rinkelen.


ausdauer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 8:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2006 7:56 schreef attila_de_hun het volgende:
hiermee met ik het wel grotendeels eens. Het argument dat er een natuurlijk stijging van de natuur kan plaats vinden is denk ik inderdaad geldig. Echter, dat wil niet zeggen dat het dan verstandig is om er nog eens een (al dan niet )flinke schep erboven op te doen. ik ben een voorstander van het voorzorgsprincipe als men met zulke schalen werkt, zeker met een systeem dat als het eenmaal serieus misgaat echt, vreselijk mis gaat (plus het zeer sterke argument dat fossiele brandstoffen eens op zullen zijn en hoe eerder er een vervanging komt , hoe beter).

Ja, methaan is inderdaad een broeikasgas, zelf erger als co2. het komt vooal vrij bij afbraak van organisch materiaal onder anaerobe omstandigheden. vooral bij opwarming van de toendra's (wat vooral nat bevroren dood organisch materiaal is)is dat eeen probleem dacht ik. die studie is inderdaad zeer interessant en geeft weer nuttige aanvullende info!!! maar met zulke studies komen vaak al snel aanvullende studies, of studies de het in een ander daglicht zetten (en die krijgen dan minder ruimte in de pers)

mijn werk is in principe tweeledig. ik ben een plantenecoloog. ik onderzoek vooral de standplaatseisen van verschillende vegetatietypen (in relatie tot abiotische milieu en aanvullende factoren zoals bijv. beheer). verder voert onze groep onderzoek uit voor oa de overheid als die specifieke beleidsvragen hebben. Verder moet ik ook studenten begeleiden.


ik ben zowiezo voor rustig omgaan met alle grondstoffen, bovendien is het niet nodig, zuiniger is goedkoper en veel duurzamer.

de pers laat idd een behooorlijkde zooi weg, daarom lees ik veel wetenschappelijk achtergrond nieuws.

ze zijn ook bang dat als de permafrost bevriest dat er enorme hoeveelheden methaan vrijkomt, maar weer nieuwe studies hebben bacterien gevonden die de methaan gelijk weer afbreken waardoor er waarschijnlijk geen hele grote hoeveelheden vrijkomen.

ah interessant, ik wil sinds kort ook bio studeren maar ik heb niet echt een idee waar ik dat het beste kan doen, ik woon bij den haag dus Grunn valt al af(ik kan ze ook niet verstaan )

edit:

hehe het nieuws staat nu ook op fok. een van de reacties:

quote:
Ik maar denken dat bossen juist goed zijn voor de natuur
Zo leerde ik het altijd op school:

Mens --> stikstof --> |boom| ---> Zuurstof
En dan weer:
Mens --> stikstof --> |boom| ---> Zuurstof




[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2006 8:44]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2006 8:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 januari 2006 8:40 schreef ElitE het volgende:

ah interessant, ik wil sinds kort ook bio studeren maar ik heb niet echt een idee waar ik dat het beste kan doen, ik woon bij den haag dus Grunn valt al af(ik kan ze ook niet verstaan )



utrecht is heel goed, evenals amsterdam of nijmegen (vegetatie-ecologie dan). Leiden heeft ook een biologiegroepmaar die ken ik niet. Oja, Wageningen is ook heel goed.
In amsterdam doen ze dacht ik ook onderzoek naar co2 etc dus als je dat interessant vind... EEn nauw verwante groep in antwerpen (daar werk ik, ben wel nederlander) doen daar overigens ook onderzoek naar (verhoudingen methaan/kooldioxide dat vrijkomt bij bepaalde maatregelen bijv). als je dus een afstudeerproject zoekt, kunt altijd langs komen he??

oja, niemand kan groningers verstaan (zelfs de friezen niet denk ik en dat zegt toch wel wat als je die hoort )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-01-2006 8:50]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-01-2006 8:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 januari 2006 8:49 schreef attila_de_hun het volgende:
utrecht is heel goed, evenals amsterdam of nijmegen (vegetatie-ecologie dan). Leiden heeft ook een biologiegroepmaar die ken ik niet. Oja, Wageningen is ook heel goed.
In amsterdam doen ze dacht ik ook onderzoek naar co2 etc dus als je dat interessant vind... EEn nauw verwante groep in antwerpen (daar werk ik, ben wel nederlander) doen daar overigens ook onderzoek naar (verhoudingen methaan/kooldioxide dat vrijkomt bij bepaalde maatregelen bijv). als je dus een afstudeerproject zoekt, kunt altijd langs komen he??

oja, niemand kan groningers verstaan (zelfs de friezen niet denk ik en dat zegt toch wel wat als je die hoort )

De friezen kunnen ons prima verstaan. Ik denk dat je het eerder andersom bedoeld. Zo erg zijn we niet (ik al helemaal niet aangezien ik voor mijn werk erg duidelijk ABN moet praten)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 8:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe pas verstond ik een utrechter al niet, het zal ook wel een beetje aan mij liggen

ik ben heel breed geinteresseerd in de biologie, maar evolutie denkik nog wel het meeste, bij leiden heb ik gezien dat ik evolutie en ecologie als master kan doen. ik blijf nog wel even door zoeken. k heb vanaf de kleuterschool tot vorige week ongeveer gedacht werktuigbouwkunde te gaan studeren in delft, met misschien bio als 2e studie, maar nu wil ik het echt als 1e studie gaan volgen, dus nu moet ik me even snel orienteren, ik zit al in de 6e.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2006 14:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

International condemnation of the crimes of communism

Strasbourg, 10.12.2004 - The Political Affairs Committee of the Council of Europe Parliamentary Assembly (PACE) is organising in Paris on 14 December a parliamentary hearing on “the need for international condemnation of the crimes of communism”, in the framework of the preparation of a report on the subject.

According to the rapporteur, Manuela Aguiar (Portugal, EPP/CD), it is time to take stock of the numerous crimes of totalitarian communism of the past and condemn them solemnly.

Participants include Stéphane Courtois, author of « The black book of communism: crimes, terror and repression”, Vladimir Bukovsky, former Soviet dissident and Toomas Hiio, of the Estonian Foundation for the Investigation of the Crimes Against Humanity.

The hearing is open to the press.
Tuesday 14 December 2004, from 9.30 am to 12.30 pm
Council of Europe Office, 55 Avenue Kléber, Paris 16e - Tel +33 1 44 05 33 60


Bron



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-01-2006 14:09 by Mikeee Profiel van Mikeee

Goed nieuws dus. Het werd eens fukking tijd.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2006 14:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 januari 2006 8:49 schreef attila_de_hun het volgende:
utrecht is heel goed, evenals amsterdam of nijmegen (vegetatie-ecologie dan). Leiden heeft ook een biologiegroepmaar die ken ik niet. Oja, Wageningen is ook heel goed.
In amsterdam doen ze dacht ik ook onderzoek naar co2 etc dus als je dat interessant vind... EEn nauw verwante groep in antwerpen (daar werk ik, ben wel nederlander) doen daar overigens ook onderzoek naar (verhoudingen methaan/kooldioxide dat vrijkomt bij bepaalde maatregelen bijv). als je dus een afstudeerproject zoekt, kunt altijd langs komen he??

oja, niemand kan groningers verstaan (zelfs de friezen niet denk ik en dat zegt toch wel wat als je die hoort )

Nijmegeese Biologen zijn iig erg actief, leuke mensen. Het gebouw zijn ze bezig te vernieuwen dus als je daar gaat studeren kom je in een mooi nieuw gebouw terecht.

Dit is iig de facultaire website voor meer info:
http://www.ru.nl/fnwi/


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-01-2006 15:09 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Nederlandse regering gaat troepen naar Afghanistan sturen


De Nederlandse regering gaat troepen bijdragen aan de door de NAVO geleide ISAF-vredesmissie in Afghanistan. Dat heeft premier Jan-Peter Balkenende vrijdag gezegd na afloop van de Nederlandse ministerraad. "Wat het kabinet betreft is het: we gaan", luidde het.

Vlak voor Kerstmis nam de Nederlandse regering al een voorlopig besluit om troepen naar de gevaarlijke provincie Uruzgan, in het zuiden van Afghanistan, te sturen, op voorwaarde dat het parlement niet zou dwarsliggen. Ze schoof daarmee de hete aardappel door naar het parlement, maar de meerderheid in de Tweede Kamer moest niet weten van dat manoeuvre. De Tweede Kamer weigerde over de militaire missie een besluit te nemen omdat de regering-Balkenende, die intern verdeeld leek, alleen een voornemen had kenbaar gemaakt om iets meer dan duizend militairen te sturen. Met het besluit van vrijdag wil het kabinet een einde maken aan de onduidelijkheid en "een hoop procedureel gedoe" van de afgelopen tijd, zei Balkenende. (lim) (Belga/AG 14:51)


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2006 15:36 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2006 16:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nieuw kapsel, nieuwe insteek?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-01-2006 16:20 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wat zit je haar leuk.


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2006 16:24 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Jammer. Geen kabinetscrisis dus.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2006 16:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Mwa na al die vorige valse alarmen kon ik met dat ook niet echt voorstellen. Nu maar hopen dat ze ook zo resoluut zijn in het doen en laten buiten deze kwestie om. Misschien dan eindelijk wat nuttige discussies.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 22:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Doodrijdster tasjesdief rij-instructrice'

Germaine C., de vrouw die vorig jaar in Amsterdam een tasjesrover doodreed, is bezig aan een opleiding tot rij-instructrice. Volgens een bekende van C. is het haar bedoeling om een eigen rijschool te beginnen.

Volgende maand moet C. bij de Innovam groep in Zaandam een rijproef afleggen, die onderdeel is van het examen voor het diploma rij-instructeur. Als zij slaagt voor deze rijproef dan kan ze door naar deel twee van de opleiding, waarin het echte autorijles geven aan bod komt.

Het is overigens nog niet duidelijk of justitie haar voor de rechter gaat brengen. Germanie C. reed begin vorig jaar achteruit in op tasjesrover Ali el B. die daabij bekneld raakte tussen C's auto en een boom en daardoor overleed. Het Openbaar Ministerie wacht nog op de uitkomsten van aanvullend technisch onderzoek en neemt pas daarna een besluit over het wel of niet vervolgen van C., die wordt verdacht van doodslag. De advocaat van Germaine C. wil geen commentaar geven.

ik wou dat ik daar mijn rijbewijs had gehaald


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 13-01-2006 23:11 by Brujo Profiel van Brujo




Vikingen in de Lage Landen

Tot voor enkele jaren werd het beeld van de Vikingaanvallen op de Lage Landen bepaald door wat de historische bronnen daarover vertelden. Wegens een gebrek aan overtuigende materiële overblijfselen, tastten we in het duister over de ware toedracht van de invallen. Na 1996 kwam daarin verandering met de vondst van twee heuse Vikingschatten op het Nederlandse eiland Wieringen.

De schatvondsten bestaan uit zilveren munten, sieraden en zilverbaren. Ze zijn een primeur voor de Benelux. De vondsten toonden voor de eerst maal aan dat de Vikingen niet enkel naar de Lage Landen kwamen om te plunderen of te handelen, maar dat sommigen van hen zich hier ook voor langere tijd gevestigd hebben. Deze en andere bodemvondsten in Nederland en België lijken het mythische beeld van de door woeste Noormannen bemande Drakenschepen enigszins te relativeren.

Late excuses Denen voor gedrag Vikingen

De Deense minister van cultuur, Brian Mikkelsen, heeft de gemeente Zutphen excuses aangeboden voor de slachting, die Vikingen in het jaar 882 in Zutphen hebben aangericht.

Hij deed dat bij de opening van de expositie Blodspor (Bloedspoor) in het 'Vikingeskibsmuseet' in Roskilde.

Ook de Nederlandse ambassadeur memoreerde de bloedige actie van de Vikingen. Hoewel minister Mikkelsen zijn verontschuldigingen aanbood voor het brute optreden destijds, tekende hij wel aan dat het vermoedelijk Zweedse Vikingen waren geweest...



[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 13-01-2006 23:17]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 23:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat je een schat vind wil toch niet zeggen dat ze zich gevestigd hadden?

ik verbaas me wel vaker hoe kort door de bocht er aannames worden gedaan bij de archeologie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 13-01-2006 23:20 by Brujo Profiel van Brujo

blablabla.."wegens ontrouw werd Rorik door de zoon van lodewijk de Vrome, Lotharius I, gevangen gezet. Hij wist echter naar het hof van Lotharius' broer te ontsnappen en was rond 850 terug. Hij dwong de keizer hem de friese gebieden, in hoofdzaak het huidige Holland en Utrecht maar ook het noorden in leen te geven die hij dan ook tegen zijn landgenoten zou verdedigen. Zo verbleef rorik, lid van het Deense koningsgeslacht, ongeveer 35 jaar als heerser in het Friese gebied."

Leuk man, die geschiedenisboekjens

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 13-01-2006 23:32]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 23:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee, ik las het ook een stukje verkeerd.

neemt niet weg dat ik me nog steeds verbaas wat archeologen allemaal aannemen als ze iets gevonden hebben.

hehe beetje overdreven om excuses aan te bieden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 13-01-2006 23:27 by Cpt.Chaos Profiel van Cpt.Chaoshttp://www.chaos.antisociaal.nl

Ach bijna alles wat wij tegen woordig als feit bestempelen is eerst een aanname geweest.


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2006 23:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ja, zie het antirelitopic
maar bij archeologie vind ik het wel een heel ernstige vorm hebben, maar ik weet er misschien niet genoeg vanaf, ik ga nog even goede concrete voorbeelden zoeken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2006 15:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Belg wellicht besmet met vogelgriep

Een Belgische man heeft wellicht tijdens zijn verblijf in Turkije de H5N1 variant van vogelgriep opgelopen. Dit werd vandaag bekend gemaakt, nu de man volledig is onderzocht door de Belgische overheid. Volgens het interministeriële comissariaat influenza zal er later op de dag meer informatie worden vrijgegeven.

De Belg werd waarschijnlijk besmet toen hij enkele dagen in een door vogelgriep besmette regio in Turkije verbleef. "Vrijdag meldde de persoon zich met griepsymptomen. Op basis van de voorgeschiedenis werd besloten de persoon te verwijzen naar het Sint-Pieterziekenhuis", aldus het commissariaat.

Er gaan geruchten de rondte dat de man een journalist van Turkse afkomst is die de getroffen regio versloeg. Op dit moment houden ze hem nog uit voorzorg in het ziekenhuis.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-01-2006 16:05 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 13 januari 2006 23:11 schreef Brujo het volgende:
Hij deed dat bij de opening van de expositie Blodspor (Bloedspoor) in het 'Vikingeskibsmuseet' in Roskilde.



Afgelopen zomer geweest. Leuk om een keer naar toe te gaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen