IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2006 11:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

'Wiegel kandidaat-premier'

DEN HAAG - VVD-fractievoorzitter Van Aartsen wil met Wiegel naast zich de verkiezingsstrijd aangaan. Van Aartsen is dan lijsttrekker, terwijl Wiegel wordt gepresenteerd als kandidaat-premier.

Bronnen in de VVD bevestigen dat Van Aartsen dit scenario met Wiegel besproken heeft. Eerder deze week liet Wiegel weten "vierkant" achter de kandidatuur van Van Aartsen als lijsttrekker te staan. Hij zei dat in een reactie op druk van actieve VVD-leden, die in Wiegel een betere lijstaanvoerder zien dan in Van Aartsen.

Voor de liberalen is het niet vanzelfsprekend dat de lijsttrekker tevens de kandidaat-premier moet zijn.

VVD-Tweede Kamerlid Van Baalen vindt het verstandig als Van Aartsen als lijsttrekker zelf kan bepalen met welke mensen hij de verkiezingsstrijd aangaat. Hij noemt het "slim" als de keuze daarbij valt op Wiegel.


WIE-GEL!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-01-2006 11:11 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

[sarcasme][duuts]wie geil[/duuts][/sarcasme]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2006 11:13 by MMayo Profiel van MMayo

Hij is het beu. De 35-jarige Jonah Falcon heeft al tien jaar geen vriendin meer gehad en leeft nog steeds bij z'n moeder. Da's opvallend, want hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden. Hij mag zich dan ook de man met de grootste penis ter wereld noemen.

Jarenlang werkte Falcon als gigolo, maar daar moet hij nu van walgen. "Bij een eerste ontmoeting kijken mensen altijd onmiddellijk naar beneden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Het enige dat me nog interesseert is een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt", zo klaagt de Amerikaanse groot geschapene.

De gemiddelde lengte van een penis in erecte toestand is ongeveer vijftien centimeter. Die van Jonah haalt in slappe toestand al bijna 23 centimeter. Soms vraagt hij zich af hoe zijn leven zou zijn als hij een 'normale' penis had gehad. Hij is ervan overtuigd dat hij op dit moment wel een vaste relatie zou hebben.





Daops
Usericon van Daops
Posted 20-01-2006 11:13 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 januari 2006 10:11 schreef zillah-morte het volgende:
Hij zegt dat de man met een zeldzame hersenafwijking kampt, waardoor hij zich tot honden aangetrokken voelt. Drie tot vijf procent van de Belgische bevolking zou hier aan lijden.
En de overige 97 tot 95 procent valt op..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2006 11:13 by Chelman Profiel van Chelman

edit: @mayo:chukc

quote:
Op 14 januari 2006 22:27 schreef Oud Vuil het volgende:


Wat een drama...


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-01-2006 11:14]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2006 11:38 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 januari 2006 11:13 schreef Chelman het volgende:
edit: @mayo:chukc






Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 20-01-2006 12:24 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 20 januari 2006 11:13 schreef MMayo het volgende:
hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden.

Worden vrouwen daar niet bang van dan? Heb ooit eens zoiets gelezen, geen idee meer waar, over een kerel die als hij zijn broek liet zakken werd afgewezen omdat ie te groot was.


Spel vouten zijn cool!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-01-2006 12:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 januari 2006 12:24 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Worden vrouwen daar niet bang van dan? Heb ooit eens zoiets gelezen, geen idee meer waar, over een kerel die als hij zijn broek liet zakken werd afgewezen omdat ie te groot was.


gebeurt je wel vaker he? heb je eindelijk zo'n knots, kan je er nog niets mee


edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-01-2006 12:27]


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2006 12:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 januari 2006 12:24 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Worden vrouwen daar niet bang van dan? Heb ooit eens zoiets gelezen, geen idee meer waar, over een kerel die als hij zijn broek liet zakken werd afgewezen omdat ie te groot was.


Neem aan van wel.. trekt hij zijn broek uit, rolt er zo'n tuinslang uit.. brr!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2006 12:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2006 11:06 schreef Chelman het volgende:
WIE-GEL!

Wiegel mijn aarsch.
Bolkestein is de man. Niet dat het wat uitmaakt. Ik ga toch Wilders stermmen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-01-2006 12:33 by Mikeee Profiel van Mikeee

Waarom de mens altijd maar oorlog voert? Nou...
quote:

Revenge 'more satisfying for men'
Men appear to get greater satisfaction than women when witnessing retribution, research suggests.


Scientists monitored brain activity in people while they watched someone they either liked or disliked apparently suffering pain.

While women showed signs of empathy with people they both liked and disliked, men appeared to enjoy pain being inflicted on their foes.

The study, by University College London, is published in Nature.

A series of tests was undertaken involving 32 male and female volunteers.

They were joined by four actors whose true identity was kept secret from the rest of the group.

In the first part of the experiment, the volunteers played a monetary investment game.

During this session, the actors established themselves as either likeable by playing fair, or unlikeable by holding on to money unfairly.

Electric shocks

Next, the actors apparently received mild electric shocks while the volunteers were monitored for their responses.

When the "fair" players were shocked, both female and male volunteers showed increased activity in the pain-related centres of the pain - the fronto-insular and anterior cingulate cortices.

When the "unfair" actor received a shock, the women taking part in the experiment showed a similar empathy with them.

In contrast, the male volunteers showed no increased activity in the empathy-related pain areas.

They did, however, show a surge of activity in the reward centre of the brain - the nucleus accumbens.

The researchers noted that the volunteers tended to avoid people who had cheated them, and their antipathy was confirmed by questionnaire responses.

'Sense of justice'

Lead researcher Dr Tania Singer said: "Men expressed more desire for revenge and seemed to feel satisfaction when unfair people were given what they perceived as deserved physical punishment.

"This type of behaviour has probably been crucial in the evolution of society as the majority of people in a group are motivated to punish those who cheat on the rest.

"This altruistic behaviour means that people tend to protect each other against being exploited by society's free-loaders, and evolution has probably seeded this sense of justice and moral duty into our brains."

Dr Singer said it was possible that men reacted more sharply because the punishment being meted out was physical, rather than psychological or financial."

However, she said: "This investigation would seem to indicate there is a predominant role for men in maintaining justice and issuing punishment."

Dr Colin Wilson, a neuropsychologist at Belfast's Green Park Healthcare Trust, said the findings were interesting - but much more work would be needed before one could conclude that there were profound differences between the sexes.

He said: "It might be that women tend to have more reflective, thoughtful responses, and are less likely to make quick, punitive judgements.

"But what would be really interesting would be if the same findings were found if the punishment was a social insult or a put down, rather than physical."



http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4620922.stm

quote:
Op 20 januari 2006 12:24 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Worden vrouwen daar niet bang van dan? Heb ooit eens zoiets gelezen, geen idee meer waar, over een kerel die als hij zijn broek liet zakken werd afgewezen omdat ie te groot was.

Was ook onderdeel van een aflevering van Sex and the City.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-01-2006 12:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 januari 2006 12:31 schreef kwelgeest het volgende:
Wiegel mijn aarsch.
Bolkestein is de man. Niet dat het wat uitmaakt. Ik ga toch Wilders stermmen.
Wiegel is de laatste tijd een beetje links geworden. Al ben ik het wel met hem eens dat we Nederland vol moeten bouwen met kerncentrales. (Wat meer beton zou ook geen kwaad kunnen)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-01-2006 13:03 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 20 januari 2006 12:31 schreef kwelgeest het volgende:
Wiegel mijn aarsch.
Bolkestein is de man. Niet dat het wat uitmaakt. Ik ga toch Wilders stermmen.

ik kan niet zoveel hoogte krijgen van jouw politieke visie


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-01-2006 13:29 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Wilders vind ik ook maar een rare banaan.


Against God and Government


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-01-2006 13:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

'Pedo's misbruiken veel Marokkaanse jeugd'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool
Gepubliceerd: vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37
Het Amsterdams Centrum Buitenlanders (AC vindt dat de namen van notoire pedofielen openbaar moeten worden gemaakt. Dit kan helpen voorkomen dat minderjarige Marokkanen worden misbruikt door pedo's. Vooral Marokkaanse jongens zouden goed in de markt liggen bij pedofielen.

Volgens het ACB moet de politiek maatregelen nemen om het '' verborgen probleem'' van seksueel misbruik van Marokkaanse jongeren tegen te gaan. Het gaat daarbij zowel om seksueel misbruik binnen het gezin of de familie als om het misbruik van jongeren door pedoseksuelen. Onderzoeker Oebele Kooistra zegt dat er nu helemaal niets gebeurt: ''Dat heeft te maken met het imago van de groep. Wij zijn gewend Marokkaanse jongens te zien als daders, niet als slachtoffers.''

Geschat wordt dat 10% van de Marokkaanse jongeren vanaf 12 jaar slachtoffer wordt van seksueel misbruik. Het werkelijke aantal ligt volgens Kooistra echter hoger: ''Het is lastig een goed beeld te krijgen. Er wordt weinig aangifte gedaan. Bovendien registreert de politie niet op etniciteit.''

Het ACB vindt verder dat de homobeweging zijn verantwoordelijkheid moet nemen. De homobeweging zou nu doen alsof zijn neus bloedt terwijl bekend is dat Marokkaanse jongens erg in trek zijn bij pedo's.


Tja....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 20-01-2006 13:58 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 20 januari 2006 13:43 schreef zillah-morte het volgende:
'Pedo's misbruiken veel Marokkaanse jeugd'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool
Gepubliceerd: vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37
Het Amsterdams Centrum Buitenlanders (AC Het ACB vindt verder dat de homobeweging zijn verantwoordelijkheid moet nemen. De homobeweging zou nu doen alsof zijn neus bloedt terwijl bekend is dat Marokkaanse jongens erg in trek zijn bij pedo's.


Is dit niet ook een vooroordeel? Waarom is de homobeweging verantwoordelijk voor pedo's? Volgens mij is een homo en een pedo toch iets heel anders!!!


Spel vouten zijn cool!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-01-2006 14:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Marokkaantjes hebben al op jonge leeftijd een snor en worden daarom vaak voor ouder aangezien. Ergo, de handtasjes neuken kleine Marokkaantjes, terwijl ze denken dat het grote Marokkaantjes zijn!

Toch wel appart, dan nu bekend wordt dat er Marokkaantjes opengescheurd worden, de namen van pedo's opeens bekend gemaakt moeten worden...

(Uiteraard vind ik dat namen van pedo's, alsmede elke andere crimineel bekend gemaakt moeten worden)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2006 14:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 januari 2006 13:58 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Is dit niet ook een vooroordeel? Waarom is de homobeweging verantwoordelijk voor pedo's? Volgens mij is een homo en een pedo toch iets heel anders!!!


Dat klopt. Echter komt pedofilie bij homo's veel vaker voor. Het geschatte aantal homo's in de samenleving loopt uiteen van 3% tot 10% (McKinsey). Het aantal pedomisdrijven dat door poepstampers gepleegd wordt, ligt rond de 30% en in sommige landen nog hoger.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2006 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 januari 2006 13:43 schreef zillah-morte het volgende:
'Pedo's misbruiken veel Marokkaanse jeugd'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool
Gepubliceerd: vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37
Het Amsterdams Centrum Buitenlanders (AC vindt dat de namen van notoire pedofielen openbaar moeten worden gemaakt. Dit kan helpen voorkomen dat minderjarige Marokkanen worden misbruikt door pedo's. Vooral Marokkaanse jongens zouden goed in de markt liggen bij pedofielen.

Volgens het ACB moet de politiek maatregelen nemen om het '' verborgen probleem'' van seksueel misbruik van Marokkaanse jongeren tegen te gaan. Het gaat daarbij zowel om seksueel misbruik binnen het gezin of de familie als om het misbruik van jongeren door pedoseksuelen. Onderzoeker Oebele Kooistra zegt dat er nu helemaal niets gebeurt: ''Dat heeft te maken met het imago van de groep. Wij zijn gewend Marokkaanse jongens te zien als daders, niet als slachtoffers.''

Geschat wordt dat 10% van de Marokkaanse jongeren vanaf 12 jaar slachtoffer wordt van seksueel misbruik. Het werkelijke aantal ligt volgens Kooistra echter hoger: ''Het is lastig een goed beeld te krijgen. Er wordt weinig aangifte gedaan. Bovendien registreert de politie niet op etniciteit.''

Het ACB vindt verder dat de homobeweging zijn verantwoordelijkheid moet nemen. De homobeweging zou nu doen alsof zijn neus bloedt terwijl bekend is dat Marokkaanse jongens erg in trek zijn bij pedo's.


Tja....
Integratie!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-01-2006 14:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 januari 2006 11:06 schreef Chelman het volgende:
WIE-GEL!



jij juigt het toe maar eigenlijk is het toch triest voor een grote en ervaren partij als de VVD dat ze een oude rot uit de keleder omhoog moeten vissen. ach, hoe minder zetels voor de VVD hoe beter (zouden ze negatieve zetels kunnen invoeren )


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-01-2006 14:39 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 20 januari 2006 12:31 schreef kwelgeest het volgende:
Wiegel mijn aarsch.
Bolkestein is de man. Niet dat het wat uitmaakt.

Helemaal mee eens. Bolkestein vind ik i.t.t. Wiegel wel "in touch with modern reality".
Ik vind Wiegel een beetje een populist met oude ideeen die bovendien te lang uit de roulatie is geweest. Zeg maar een godsdienstloze versie van Donner met veel meer pit.

Maar ik blijf mooi bij D66



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-01-2006 15:04 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Walvis in Londen


LONDEN - Verschillende toeristen en voorbijgangers hebben een walvis zien zwemmen in de Thames in Londen. Het dier zou ongeveer zes meter lang zijn en zou gesignaleerd zijn aan ondermeer de House of Parliament en the Big Ben.

Fred Caygill van de kustwacht raadt mensen af om in bootjes de achtervolging in te zetten op de walvais. Het is volgens hem ook nog niet duidelijk of het om één exemplaar of om meerdere walvissen gaat. Caygill hoopt dat het dier bij vloed terug uit Londen kan vluchten.

De eerste melding van de walvis liep gisteravond binnen, een man waarschuwde vanochtend dan de hulpdiensten met de mededeling dat hij waarschijnlijk hallucineerde, maar dat hij een walvis had zien zwemmen.

bava (ap)20/01/2006


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2006 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 januari 2006 10:11 schreef zillah-morte het volgende:
Zes maanden cel geëist tegen hondenneuker
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: Belga
Gepubliceerd: donderdag 19 januari 2006 @ 18:09
Het Openbaar Ministerie (OM) in België heeft zes maanden cel en een boete van 5.000 euro geëist tegen een man die gedurende enkele jaren seks met honden had. De verdachte, een 36-jarige man uit Genk, plaatste de foto's van zijn bestialiteiten onder de schuilnaam 'Freki' op internet.

De man ging zich te buiten aan meerdere honden tussen 1997 en 1999. Hij werkte destijds als vrijwilliger bij een dierenasiel. Tijdens een zitting in maart 2005 zei de Genkenaar dat de honden telkens zelf het initiatief namen en dat er nooit sprake was geweest van enige dwang. "Ik heb nooit een hond tot seksueel contact gedwongen. Een hond heeft zijn eigen lichaamstaal. Als ze niet wilden, drong ik ook niet aan. Ik heb ze nooit pijn gedaan. Als je naakt bent en je zoals een hond gedraagt, gaat het allemaal vanzelf", zo zei hij destijds. Wegens deze uitspraken achtte de openbare aankleger het nodig dat de man aan een psychiatrisch onderzoek werd onderworpen.

De conclusie van dit onderzoek luidde dat de man op het ogenblik van de feiten niet in een staat van krankzinnigheid verkeerde, maar dat een begeleiding voor de seksuele afwijking van de man zeker nodig is. De hondenneuker staat nu terecht wegens schending van de openbare zeden en wegens inbreuken op de dierenwelzijnswet. De hoogst mogelijke straf daarvoor is hetgeen het OM nu geëist heeft. Ook vindt het OM dat de rechter de man moet verbieden ooit nog huisdieren te houden. De verdachte heeft momenteel een kat als huisdier.

Volgens de man heeft hij de honden nooit pijn gedaan, maar hen juist het plezier bezorgd door hen de kans te geven tenminste één keer in hun leven seks te hebben. Hij gaf aan te zijn opgestapt bij het asiel omdat hij het leed dat de honden werd aangedaan niet meer kon verdragen. Pas nadat hij de foto's - waarop hij duidelijk herkenbaar was - op internet plaatste, kon hij worden aangehouden. Bij een huiszoeking werden 30.000 afbeeldingen gevonden, waarop de man telkens in volle actie te zien was met vooral Duitse herdershonden.

De advocaat van de Genkenaar pleitte voor opschorting van de straf voor zijn cliënt. Hij zegt dat de man met een zeldzame hersenafwijking kampt, waardoor hij zich tot honden aangetrokken voelt. Drie tot vijf procent van de Belgische bevolking zou hier aan lijden.



Wow vooral die verklaring van hem
Ze namen zelf ook initiatief???
Waren de kinderen op daar?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-01-2006 15:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 januari 2006 15:14 schreef Jenje het volgende:
Waren de kinderen op daar?

Ja de marokaanse kinderen waren op


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-01-2006 15:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 20 januari 2006 15:14 schreef Jenje het volgende:
Waren de kinderen op daar?


Hoe lang geef jij het nog voordat Beli gaat happen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen