IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Vorige pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 25-01-2006 22:20 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 januari 2006 22:18 schreef Brujo het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen nadat ik een A-bom had gegooit




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 25-01-2006 22:20 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 25 januari 2006 22:19 schreef kwelgeest het volgende:
Ik doelde erop dat genoeg andere wapens ook hele nare verwondingen achterlaten.


Oh ja joh?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 22:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 22:20 schreef Brujo het volgende:
Oh ja joh?
Jullie moeders en twaalf negers.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-01-2006 22:21]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-01-2006 22:22 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 januari 2006 22:21 schreef kwelgeest het volgende:
Jullie moeders en twaalf negers.



laat mijn moeder even erbuiten ja... ze lijkt op henk westbroek.....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 25-01-2006 22:23 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 25 januari 2006 22:21 schreef kwelgeest het volgende:
Jullie moeders en twaalf negers.


in een bad chocolade?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-01-2006 22:23 by Mikeee Profiel van Mikeee

[modje spelen-modus]
Onto Pik!!!



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 25-01-2006 22:25 by Brujo Profiel van Brujo

'Eerste skiërs waren Chinezen'

De Chinezen zijn mogelijk de eerste skiërs ter wereld geweest.
Op rotstekeningen die ergens tussen de honderd en tweehonderd eeuwen oud zijn, hebben archeologen bewijzen gevonden dat jagers in de steentijd op de lange latten stonden.

Volgens het Chinese staatspersbureau Xinhua werden de tekeningen gevonden in Xinjiang, een zogeheten Autonome Regio in het noordwesten van het land.

Een van de onderzoekers, Wang Bo, zei tegen Xinhua dat hij in de regio Altay tekeningen heeft gezien van vier mensen die runderen en paarden opjagen. Drie van hen doen dat op een langwerpig stuk hout met stokken in hun handen. "Dit waren ski's en skistokken," meent Wang.

[Bron: Algemeen Dagblad, 23 januari 2006]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-01-2006 22:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 januari 2006 22:19 schreef kwelgeest het volgende:
Ik doelde erop dat genoeg andere wapens ook hele nare verwondingen achterlaten.


Tuurlijk, daar niet van. Maar de uiteindelijke nasleep van een ontploffing van een atoomwapen is gewoon groter. Landen kunnen ondertussen alweer vriendjes zijn na het nuken van elkaar, maar de gevolgen van de ontploffing gaan nog jaren en jaren door.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 23:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2006 22:25 schreef Oud Vuil het volgende:
Tuurlijk, daar niet van. Maar de uiteindelijke nasleep van een ontploffing van een atoomwapen is gewoon groter. Landen kunnen ondertussen alweer vriendjes zijn na het nuken van elkaar, maar de gevolgen van de ontploffing gaan nog jaren en jaren door.


En toch zou ik graag een studie zien die de 'totale leed' (economisch, menselijk, natuur) van Hiroshima en Nagasaki ten opzichte van een langdurende en verwoestende grondoorlog in Japan af zou zetten.

Ik denk dat een dergelijke vergelijking nog best een verrassende resultaat ten faveure van een Nuke zou kunnen hebben.

Beide zijn natuurlijk onwenselijk en klote maar in sommige gevallen *kan* een nuke een mindere kwaad zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 23:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2006 23:02 schreef Chelman het volgende:
En toch zou ik graag een studie zien die de 'totale leed' (economisch, menselijk, natuur) van Hiroshima en Nagasaki ten opzichte van een langdurende en verwoestende grondoorlog in Japan af zou zetten.

Ik denk dat een dergelijke vergelijking nog best een verrassende resultaat ten faveure van een Nuke zou kunnen hebben.

Beide zijn natuurlijk onwenselijk en klote maar in sommige gevallen *kan* een nuke een mindere kwaad zijn.
Ik geloof dat er wel eens wat schattigen enzo zijn gedaan en die gaven de voorkeur aan de atoombommen. Ik zelf trouwens ook.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 23:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2006 20:28 schreef Misanthrope het volgende:
Oef, 20 jaar, toe maar.


Nou, eigenlijk vind ik dat wel een goed bericht. Als je deze eis afzet tegen de eisen en straffen die vroeger opgelegd werden, is dat een zwaardere straf dan vroeger gebruikelijk was. Dat is een goede ontwikkeling.

Maar uiteraard hoop ik dat Samir Azzouz en kornuiten flink in den aarsch gepaald worden door een kale neger met een paarse eikel en zwaar doorgeaderde piemel van 20 cm. Daarvoor hoeven ze geen 20 jaar te zitten....een jaartje is genoeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2006 23:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian



Plan voor 262 meter hoge toren bij Utrecht

Uitgegeven: 25 januari 2006 10:29
Laatst gewijzigd: 25 januari 2006 15:22
UTRECHT - Als het aan de bedenkers ligt verrijst in Leidsche Rijn in Utrecht het allerhoogste gebouw van Nederland: een 262 meter hoge kantoor- en woontoren. Het ontwerp toont een gebouw dat van onderen enigszins op de voet van de Eiffeltoren lijkt en dat zich aan de top weer splitst in verschillende uitlopers.

Foto: Branimir Mediæ en Pi de Bruijn, de Architekten Cie. | De 'Belle van Zuylen' is zichtbaar in een omtrek van zo'n vijftig kilometer

Het plan past naadloos in het masterplan van Leidsche Rijn Centrum, waarin ruimte is gemaakt voor een superhoog bouwwerk. Een precieze bouwdatum is nog niet vastgesteld. De voorlopige prognose is dat de start van de bouw rond 2008/2009 zal plaatsvinden.

Het plan voor de 'Belle van Zuylen' is een initiatief van ontwikkelaar Burgfonds in nauwe samenwerking met Architekten Cie. De Belle van Zuylen is zichtbaar in een omtrek van zo'n vijftig kilometer. Dat betekent dat zij dagelijks gezien zal worden door zo'n 5 miljoen mensen.

Wethouder

Verantwoordelijk wethouder W. Lenting reageert verheugd: "Dat een ontwikkelaar het aandurft om op eigen risico, zonder overleg met de gemeente, met een dergelijk plan te komen is een absolute onderschrijving van het feit dat we het in Utrecht goed doen."

Montevideo

De hoogste wolkenkrabber van Nederland staat op dit moment in Rotterdam. De woontoren Montevideo is met een hoogte van 152,31 meter net iets hoger dan stadgenoot de Delftse Poort (151,35 m).


BRON: NU.NL


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2006 23:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

PACE strongly condemns crimes of totalitarian communist regimes

Strasbourg, 25.01.2006 – The Council of Europe Parliamentary Assembly (PACE) today strongly condemned the massive human rights violations committed by totalitarian communist regimes and expressed sympathy, understanding and recognition for the victims of these crimes.

The Assembly – which brings together parliamentarians from 46 European countries – said in a resolution that these violations included individual and collective assassinations and executions, death in concentration camps, starvation, deportations, torture, slave labour and other forms of mass physical terror.

The peoples of the former USSR by far outnumbered other peoples in terms of the number of victims, the parliamentarians said.

They also called on all communist or post-communist parties in Council of Europe member states which had not so far done so “to reassess the history of communism and their own past […] and condemn them without any ambiguity”.

“The Assembly believes that this clear position of the international community will pave the way to further reconciliation,” the parliamentarians added.

The Council of Europe was “well placed” for this debate, the Assembly pointed out, since all former European communist countries, with the exception of Belarus, are now its members and the protection of human rights and the rule of law are the basic values for which it stands.

A draft recommendation calling on Europe’s governments to adopt an official declaration of the international condemnation of crimes of totalitarian communist regimes did not receive the necessary two-thirds majority of the votes cast.

A draft recommendation called on Europe’s governments to adopt a similar declaration and to carry out legal investigations of individuals engaged in crimes committed under totalitarian communist regimes did not receive the necessary two-thirds majority of the votes cast.
BRON

Mooie woorden maar weinig daadkracht dus. Dit is een jammere zaak, maar ik denk dat dit een stap in de goede richting is om het witwassen van linkse ideologie in Europa te bestijden.

De commies zijn er uiteraard blij mee en ze protesteerden hevig tegen deze resolutie: De Waarheid...hoe ironisch

Ultra-wrang is de foto onder op dat pagina:

Zeer frappant is de relatieve stilte omtrent dit onderwerp in de mainstream media....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 23:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat onderschrift pas net zo goed bij de waffenSS.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-01-2006 23:38]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-01-2006 23:43 by Mikeee Profiel van Mikeee

Had er al een stuk van gelezen gister...
http://euobserver.com/?aid=20747&rk=1#Legal%20and%20Social
quote:

Communist crimes should be condemned, Swede says

Conservative Swedish parliamentarian Goran Lindblad has called on the Council of Europe in Strasbourg to condemn the atrocities perpetrated by communist dictators in the Cold War era, saying "the crimes of communists are never condemned by the international community, unlike the crimes of the Nazis" Le Monde writes.


http://www.lemonde.fr/web/article/0,1-0@2-3214,36-733193@51-733296,0.html



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-01-2006 0:24 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 25 januari 2006 22:23 schreef Brujo het volgende:
in een bad chocolade?


foto!


Suck my piss


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-01-2006 0:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 25 januari 2006 23:06 schreef Valorian het volgende:


Plan voor 262 meter hoge toren bij Utrecht

Uitgegeven: 25 januari 2006 10:29
Laatst gewijzigd: 25 januari 2006 15:22
UTRECHT - Als het aan de bedenkers ligt verrijst in Leidsche Rijn in Utrecht het allerhoogste gebouw van Nederland: een 262 meter hoge kantoor- en woontoren. Het ontwerp toont een gebouw dat van onderen enigszins op de voet van de Eiffeltoren lijkt en dat zich aan de top weer splitst in verschillende uitlopers.

Foto: Branimir Mediæ en Pi de Bruijn, de Architekten Cie. | De 'Belle van Zuylen' is zichtbaar in een omtrek van zo'n vijftig kilometer

Het plan past naadloos in het masterplan van Leidsche Rijn Centrum, waarin ruimte is gemaakt voor een superhoog bouwwerk. Een precieze bouwdatum is nog niet vastgesteld. De voorlopige prognose is dat de start van de bouw rond 2008/2009 zal plaatsvinden.

Het plan voor de 'Belle van Zuylen' is een initiatief van ontwikkelaar Burgfonds in nauwe samenwerking met Architekten Cie. De Belle van Zuylen is zichtbaar in een omtrek van zo'n vijftig kilometer. Dat betekent dat zij dagelijks gezien zal worden door zo'n 5 miljoen mensen.

Wethouder

Verantwoordelijk wethouder W. Lenting reageert verheugd: "Dat een ontwikkelaar het aandurft om op eigen risico, zonder overleg met de gemeente, met een dergelijk plan te komen is een absolute onderschrijving van het feit dat we het in Utrecht goed doen."

Montevideo

De hoogste wolkenkrabber van Nederland staat op dit moment in Rotterdam. De woontoren Montevideo is met een hoogte van 152,31 meter net iets hoger dan stadgenoot de Delftse Poort (151,35 m).


BRON: NU.NL


Nou wat zijn we daar allemaal blij mee zeg

Een afzichtelijk ding dat je vanaf 50 km al kan zien


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-01-2006 0:49 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Jezus, wat een lelijk kankerding.

Schande voor Utreg zoiets.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-01-2006 0:50 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Lijkt wel op de LEGO shizzle die ik vroeger altijd bouwde


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2006 0:51 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, ik dacht eerst serieus dat het Lego was ook.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-01-2006 0:53 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

hahahahah

nog erger DAN het Groninger museum!!


KNAP11!!



Suck my piss


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-01-2006 0:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ik zou me bijna bij Al Queda gaan aanmelden om dat ding neer te vliegen...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-01-2006 0:57 by Snaack Profiel van Snaack

Geil man, zo'n enorm fallussymbool!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-01-2006 10:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Hamas claimt absolute meerderheid in parlement

Uitgegeven: 26 januari 2006 07:49
Laatst gewijzigd: 26 januari 2006 09:41

GAZA-STAD - De radicale islamitische beweging Hamas is de grote winnaar van de Palestijnse parlementsverkiezingen van woensdag. Het Hamas-kopstuk Ismail Haniyah claimde donderdag dat de beweging een absolute meerderheid in het 132 leden tellende parlement heeft gewonnen. Fatah erkende dat Hamas de grootste partij is geworden.

Bekijk video: Modem/ Breedband


"Hamas heeft meer dan zeventig zetels gewonnen op de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever, meer dan 50 procent van de stemmen", zei Haniyah. De uitslag zou betekenen dat de kiezers massaal Fatah hebben bestraft voor jaren van corruptie, wanbeleid en vriendjespolitiek.

Fatah

Volgens stembuspeilingen van woensdagavond leek Fatah nog de grootste partij te blijven. Zowel aanhangers van Hamas als van Fatah vierden de overwinning woensdagavond op straat. De eerste officiële uitslagen komen pas donderdagavond, meldde de Palestijnse kiescommissie.

Een Palestijnse regering met Hamas aan het roer is voor Israël en de Verenigde Staten het slechtst mogelijke scenario. De Israëlische waarnemend premier Ehud Olmert nam hierop alvast een voorschot en waarschuwde dat Hamas geen deel mag gaan uitmaken van de Palestijnse Autoriteit, omdat ze de vernietiging van Israël nastreeft.

Bush

Ook de Amerikaanse president George Bush zei woensdag dat Hamas geen gesprekspartner kan zijn zolang zij niet haar doel opgeeft om de staat Israël te vernietigen. "Een politieke partij moet, om levensvatbaar te zijn, voorstander van vrede zijn."

De eerste parlementsverkiezingen in tien jaar verliepen zonder incidenten. Een internationale waarnemer noemde de gang van zaken een voorbeeld voor de rest van de Arabische wereld. De opkomst onder de 1,4 miljoen kiesgerechtigden was met 77,7 procent beter dan verwacht.

Abbas

Vooraf bestond de vrees dat militanten zouden proberen de verkiezingen te verstoren, maar op veel plaatsen heerste een uitgelaten stemming. Abbas zei dat de verkiezingen "een nieuw tijdperk inluiden" en hij riep Israël op het vredesproces te hervatten.

De uitslag betekent een grote omslag voor de Palestijnse politiek. Fatah domineert de Palestijnse Autoriteit sinds de instelling in 1994. Zij heeft nu nog de absolute meerderheid in het 88 zetels tellend parlement. Het nieuwe inspraakorgaan gaat 132 zetels tellen.

Hamas

Hamas deed in 1996 niet mee aan de verkiezingen, maar is al jaren een van de populairste organisaties en heeft dat nu omgezet in politieke macht. Het probleem is dat Hamas een gewapende strijd voert tegen Israël, al houdt ze zich al ruim een jaar aan een bestand. Bovendien erkent ze de joodse staat niet.

Hamas heeft zich tijdens de verkiezingscampagne gepresenteerd als de tegenpool van Fatah. De partij toonde zich een gedisciplineerde beweging. Zij geniet verder veel steun door haar sociale programma's en rond haar hangt niet een geur van fraude, crisis en onvermogen.

Hamas-leider Mahmoud Zahar herhaalde bij het uitbrengen van zijn stem nog eens "nooit" met de Israëlische regering te willen onderhandelen. Eerder deze week liet hij echter weten dat er wel via een derde partij met de joodse staat kan worden gesproken.

In het partijmanifest van de Hervormings- en Veranderingslijst, de naam waaronder Hamas aan de verkiezingen deelnam, werd ook niet gerept over de vernietiging van Israël. President Abbas hoopt dat Hamas eenmaal in de regering de gewapende strijd definitief zal opgeven.



Daar gaat een eventueel vredesverdrag. Ik hoop dat Israel de komende jaren een harde politiek drijft tegen de Palastijnen. De eikels hebben het zelf gewild.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 26-01-2006 10:38 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen