IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductie Topic nr. 17 Vorige pagina | Volgende pagina
MMQ
Usericon van MMQ
Posted 31-01-2006 22:34 by MMQ Profiel van MMQ

quote:
Op 31 januari 2006 22:31 schreef MMayo het volgende:
Band voorkeur posten
Foto posten voor Burzum
Iets liefs tegen Jenje zeggen

En dat was het.


Bandvoorkeuren:
Ik luister echt een hele hoop zooi, maar qua metal: Finntroll, Fear Factory, Machine Head, Meshuggah, Strapping Young Lad, Type O'Negative... aw en Nihilistic natuurlijk


watery black
Usericon van watery black
Posted 31-01-2006 22:34 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 31 januari 2006 22:33 schreef Hypnos het volgende:
NU NU NU NU






*ding dong*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 31 januari 2006 22:34 schreef watery black het volgende:
*ding dong*


sexy

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-01-2006 22:39]


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 22:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 januari 2006 22:34 schreef MMQ het volgende:
Bandvoorkeuren:
Ik luister echt een hele hoop zooi, maar qua metal: Finntroll, Fear Factory, Machine Head, Meshuggah, Strapping Young Lad, Type O'Negative... aw en Nihilistic natuurlijk




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-01-2006 22:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 januari 2006 22:31 schreef MMayo het volgende:

Foto posten voor Burzum



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2006 22:36 by Chelman Profiel van Chelman

Damn wat een gruwelijk lelijke jurk.

Moet je tegenwoordig niet een beetje fatsoenlijk voor de dag komen bij een diplomauitreiking?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-01-2006 22:37 by Brujo Profiel van Brujo

Ah nee, toch niet weer nieuwe mensen he?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-01-2006 22:37 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 31 januari 2006 22:35 schreef Hypnos het volgende:
Eerste ontmoeting

Ik voel mij knieën steeds sterker trillen naarmate de tijd vordert. Nog 5 min, en dan sta je aan mijn deur. 22u25, het afgesproken tijdstip voor een eerste ontmoeting. Vrij gewaagd, dat ik je meteen op mijn kamer binnenlaat, maar ik kan het niet laten, onze gesprekken op msn hebben me zo opgewonden, dat ik al een hele week verlang naar jouw handen op mijn lichaam, jouw lippen op de mijne, jouw harde speeltje in mij.....


Dingdong, het moment! Ik kan mijn zenuwen niet meer de baas, wil het het liefst nu al uitschreeuwen! Ik open de deur en wanneer onze eerste blikken elkaar kruisen weten we het, het verlangen is immens groot...

Je stapt op me toe, zegt heel zachtjes hallo en je mond begeeft zich langzaam naar de mijne. Ik kan alleen maar een zacht zuchtje produceren vooraleer je lippen de mijne raken en ik je tong mijn mond voel verkennen. Hmmm, je kust zo heerlijk, zo sensueel, zachtjes voel ik elk deel van je tong en ik weet da je de mijne ook voelt. Ik voel aan je ademhaling dat je ervan geniet, maar dat dit nog lang niet het einde is. Ik zeg ‘Kom maar’ en leid je naar mijn kamer. Nog steeds ben ik een beetje zenuwachtig, maar je tong tegen de mijne zorgt ervoor dat ik me toch steeds meer kan ontspannen. Al kussend maak je de knoopjes van mijn hemdje los en je staart een tijdje met de geilste blik die ik ooit heb gezien naar mijn beha en fluistert ‘Mooi, ziet er lekker uit’ Ik verlang zo hard naar je dat ik snel je trui en t-shirt uittrek en mijn mond laat afdwalen naar je borstkas en blijf hangen op je tepels. Ik geef kleine lekjes en zuigjes, en blijf steeds langer hangen naarmate ik voel dat je meer opgewonden raakt. Je neemt mijn schouders vast, doet mijn beha uit en je hand is al bezig met mijn broeksknoop. Ik laat je begaan, ik heb nog leuke dingen voor je in petto.... Je hebt ondertussen mijn broek al uitgetrokken, ik sta voor je, leunend tegen mijn bureau, met enkel mijn string nog aan, die je aandachtig bestudeert. Ik duw je zachtjes op mijn bed, ik bemerk geen enkele vorm van weerstand. Ik voel enkel die stevige bobbel onder je jeans, ik wil hem bevrijden, maar eerst wrijf ik er lekker over met mijn hand, met mijn vingertoppen steeds op de juiste plaats, dat hoor ik aan je gezucht... De broek moet uit, ik wil hem voelen! Langzaam gaan de broek en de boxer uit en je harde lul staat al stevig recht. Ik lig bovenop je, ik beslis wat er nu gebeurt. We kussen intens terwijl ik met mijn handen met je ooh zo harde speeltje beweeg. Ik kijk je recht in de ogen terwijl ik langzaam naar beneden afzak, jij weet precies wat ik van plan ben, hier hebben we al genoeg over gepraat en gefantaseerd, jij die doodgraag gepijpt wou worden door iemand met een tongpiercing. Fantasie bijna werkelijkheid... Dit is mijn moment, het moment dat ik beslis wat er met jou gebeurt, dat ik alles in de hand (en in de mond heb). Mijn tong begint langzaam je eikel te verkennen, mijn hand stevig rond je lul, het ritme aangevend... Ik blijf met mijn piercing precies op de juiste plaatsen iets langer hangen, zodat ik hoor en voel dat het de juiste kant op gaat. Ik trek je voorhuid lekker goed naar achter, zodat ik een groter oppervlak kan bewerken met mijn tong. Ik laat je lul diep in mijn mond komen, dit doe ik graag, nu heb ik je helemaal, mijn lippen als een strak kutje om je speeltje terwijl je de warmte van mijn mond- en keelholte voelt en ondertussen extra verwend wordt door mijn tong, die je dat extra doet voelen, wat je in een kutje niet hebt. Je kreunt en zegt dat ik moet stoppen omdat je anders dadelijk gaat komen. Stoppen, daar hou ik niet van, ik ga stevig door, mijn tempo steeds opdrijvend, tot ik voel dat er geen weg meer terug is, dit is het moment. Ik voel je warme zaad in mijn mond stromen en vind het heerlijk, dit moment is zalig voor mij, hier krijg ik mijn kick van. Ik zuig totdat ik al je zaad heb en slik het door. Nu ben je in mij... Ik zie aan je gezicht dat je even moet bekomen en gun je die tijd. Ik ga langs je liggen en na een heerlijke kus vraag ik of je het lekker vond. ‘Zonder twijfel’, is je antwoord, ‘nu is het jouw beurt!’



LOL

Waar haal je die onzin nou zo snel vandaan? Digitaal abonnement op de Viva???


Hatsjikidee!


watery black
Usericon van watery black
Posted 31-01-2006 22:38 by watery black Profiel van watery black

@lang verhaal van hypnos: heb jij een tongpiercing?





"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-01-2006 22:38 by Brujo Profiel van Brujo

Al die nieuwe mensen.. kunnen er niet eens een keer wat oude mensen bijkomen? Die iedereen al door en door kent!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 31 januari 2006 22:38 schreef watery black het volgende:
@lang verhaal van hypnos: heb jij een tongpiercing?






lol , ja hoor

nee dus

iemand hier een tongpiercing?


signature


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-01-2006 22:39 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 31 januari 2006 22:38 schreef Brujo het volgende:
Al die nieuwe mensen.. kunnen er niet eens een keer wat oude mensen bijkomen? Die iedereen al door en door kent!


Hier ben ik!!


Hatsjikidee!


MMQ
Usericon van MMQ
Posted 31-01-2006 22:39 by MMQ Profiel van MMQ

quote:
Op 31 januari 2006 22:38 schreef Brujo het volgende:
Al die nieuwe mensen.. kunnen er niet eens een keer wat oude mensen bijkomen? Die iedereen al door en door kent!

Njaah, sommige mensen hier kennen me al door en door

Lees al lang mee, heb me maar es aangemeld

Vergeet ik bijna: Kwark

[Dit bericht is gewijzigd door MMQ op 31-01-2006 22:42]


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-01-2006 22:44 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 31 januari 2006 22:39 schreef MMQ het volgende:
Njaah, sommige mensen hier kennen me al door en door

Lees al lang mee, heb me maar es aangemeld


Aha! Een stalkende spioneerder met achterban, die toeslaat!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


MMQ
Usericon van MMQ
Posted 31-01-2006 22:45 by MMQ Profiel van MMQ

boehahahahahaha!!!!



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-01-2006 22:45 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 31 januari 2006 22:39 schreef MMQ het volgende:
Njaah, sommige mensen hier kennen me al door en door

Lees al lang mee, heb me maar es aangemeld

Vergeet ik bijna: Kwark


hmmm, ze kent een code woord...

Hoi MMQ !


Hatsjikidee!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-01-2006 22:46 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 31 januari 2006 22:39 schreef Unholy Mary het volgende:
Hier ben ik!!


Een '73-er! Wow, welkom!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-01-2006 22:47 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 31 januari 2006 22:46 schreef Brujo het volgende:
Een '73-er! Wow, welkom!

Dank u, dank u


Hatsjikidee!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-01-2006 22:47 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 31 januari 2006 22:39 schreef MMQ het volgende:

Vergeet ik bijna: Kwark


*verdacht*

Wat is er met kwark?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-01-2006 22:48 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 januari 2006 22:38 schreef Brujo het volgende:
Al die nieuwe mensen.. kunnen er niet eens een keer wat oude mensen bijkomen? Die iedereen al door en door kent!


quote:
Op 31 januari 2006 18:59 schreef Maledictus XVI het volgende:
checking back in


Maar ja, die zit hier nog niet zo lang. Maar wel terug. Ofzo.



MMQ
Usericon van MMQ
Posted 31-01-2006 22:50 by MMQ Profiel van MMQ

quote:
Op 31 januari 2006 22:47 schreef Brujo het volgende:
*verdacht*

Wat is er met kwark?


Die ga ik nu halen bij Watery Black... Die ene ja

so I call it a day...


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-01-2006 22:51 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 31 januari 2006 22:47 schreef Unholy Mary het volgende:
Dank u, dank u


Nog ambachtelijke oude hobbies? Kantklossen, haken, klootschieten?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-01-2006 22:52 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 31 januari 2006 22:51 schreef Brujo het volgende:
Nog ambachtelijke oude hobbies? Kantklossen, haken, klootschieten?


Euh...breien?


Hatsjikidee!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 22:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

html'en?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2006 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zelfguillotinering?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen