IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : www.last.fm Vorige pagina | Volgende pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-05-2010 21:15 by Mythics Profiel van Mythics

Ik heb mijn last.fm account verwijderd.. ik vond het uiteindelijk maar een site met teveel mankementen om het überhaupt aantrekkelijk te maken.. maar dat zal wel aan mij liggen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2010 21:19 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2010 21:15 schreef Mythics het volgende:
Ik heb mijn last.fm account verwijderd.. ik vond het uiteindelijk maar een site met teveel mankementen om het überhaupt aantrekkelijk te maken.. maar dat zal wel aan mij liggen


Wat voor mankementen dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2010 21:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik gok trouwens dat ik op 30 september 2010 mijn 100.000e track ga scrobblen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-05-2010 21:34 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 6 mei 2010 21:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat voor mankementen dan?


- Artiesten met dezelfde naam zitten op 1 pagina hetgeen helemaal een feest wordt als bands een ander genre hebben; tags welke nergens meer op slaan, mensen welke met elkaar lopen te bekvechten welke band nu beter is.. dat soort onzinnigheid.

- Dat je afhankelijk bent van de eerste persoon die een cover upload en deze desnoods verpest / een tape cover half zichtbaar wordt.

- Dat nummers met een bepaalde lengte geen herkent worden door last.fm

- Informatie op een pagina welke vaak onzinnig is / geen rekening houdt met bands met dezelfde naam.

Verder heb ik er geen nieuwe bands mee ontdekt en zag ik het nut er ook niet van in. Nogal muggenzifterij maar goed, het zal wel aan mij liggen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2010 21:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2010 21:34 schreef Mythics het volgende:
- Artiesten met dezelfde naam zitten op 1 pagina hetgeen helemaal een feest wordt als bands een ander genre hebben; tags welke nergens meer op slaan, mensen welke met elkaar lopen te bekvechten welke band nu beter is.. dat soort onzinnigheid.


Dat vind ik ook wel jammer ja, ik geloof wel dat ze bezig zijn met een oplossing hiervoor.

quote:
- Dat je afhankelijk bent van de eerste persoon die een cover upload en deze desnoods verpest / een tape cover half zichtbaar wordt.


Alleen last.fm staff kan dit momenteel. Wordt waarschijnlijk in de toekomst ook anders.

quote:
- Dat nummers met een bepaalde lengte geen herkent worden door last.fm


Geldt alleen voor nummers van een paar seconden toch? Is wel logisch want anders zouden mensen daar opzettelijk misbruik van kunnen maken en de DB vast laten lopen.

quote:
- Informatie op een pagina welke vaak onzinnig is / geen rekening houdt met bands met dezelfde naam.


Dat kun je allemaal zelf aanpassen, werkt exact hetzelfde als wikipedia.

quote:
Verder heb ik er geen nieuwe bands mee ontdekt en zag ik het nut er ook niet van in.


Tsja, ik ondek nog regelmatig nieuwe bands via last.fm. Blijf het een geniaal systeem vinden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-05-2010 21:55 by Mythics Profiel van Mythics

Ik heb zelf ook een hele handel informatie aan lopen passen, maar ik vond het maar vervelend wat dat betreft

In ieder geval, mooi dat andere mensen de site wel kunnen waarderen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-05-2010 22:04 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Niet lullig bedoeld, maar jou kennende luister je vrijwel alleen DSBM, ik kan me voorstellen dat je na een tijdje alle goede bands daar wel van kent.

Mij heeft last.fm al een enorme zooi aan tof spul aangeraden, zoveel dat ik intussen er zelfs mee ben opgehouden het allemaal te checken.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-05-2010 22:07 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 6 mei 2010 22:04 schreef GrindMaster het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar jou kennende luister je vrijwel alleen DSBM, ik kan me voorstellen dat je na een tijdje alle goede bands daar wel van kent.
Njah, plus funeral doom en dark ambient. Overigens ben ik ook een beetje aan het zoeken richting post rock (maar niet als metal combi als Lantlôs) en heb daar al wat aangeraden gekregen maar dat is nog wat oriënterend

Echter, in dat geval zoek ik liever zelf dan dat ik op last.fm vertrouw.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 06-05-2010 22:12]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-05-2010 22:35 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 mei 2010 21:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Geldt alleen voor nummers van een paar seconden toch? Is wel logisch want anders zouden mensen daar opzettelijk misbruik van kunnen maken en de DB vast laten lopen.


Mja, ik vind dit ook wel wat minder. Heb al een aantal keer een nummer van bijvoorbeeld 10 seconden geluisterd die ik toch wel voor compleetheids sake in de lijst terug zou willen zijn.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 22:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 mei 2010 22:07 schreef Mythics het volgende:
Njah, plus funeral doom en dark ambient. Overigens ben ik ook een beetje aan het zoeken richting post rock (maar niet als metal combi als Lantlôs) en heb daar al wat aangeraden gekregen maar dat is nog wat oriënterend

Echter, in dat geval zoek ik liever zelf dan dat ik op last.fm vertrouw.


Je kan je natuurlijk ook door die similar bands laten inspireren, en misschien enkele stappen verder klikken. Die reccomendations gebruik ik ook niet.

reccomendations voor concerten zijn wel erg geniaal.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-05-2010 22:43 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Similar bands heeft mij al wat juweeltjes opgeleverd en de kas van bands gespekt!



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-05-2010 23:04 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Gewoon random op plaatjes en naam afgaan helpt ook redelijk. Als de tags me wel aanspreken gewoon copy paste in Soulseek


Why doesn't my music get me all the chicks?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 23:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

+1

random op dingen stuiten ftw!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-05-2010 23:37 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Random zooi uit Soulseek lijsten plukken is ook wel leuk, gewoon alles met een leuke en/of lange naam.

Someone Still Loves You Boris Yeltsin was een leuke ontdekking


Why doesn't my music get me all the chicks?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 23:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha idd, zo vond ik Godspeed You! Black Emperor na het zoeken op Emperor. Eerst snapte ik niet echt dat het boeiend was maar nadat ik het na 3 jaar nog eens voorbij hoorde komen kreeg ik het geniale wel door.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-05-2010 23:45 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Helaas heeft het ook nadelen, zo check ik zelden bands met een lelijke bandfoto of albumhoes. Saaie namen doen het ook slecht.

Edit: en The Silver Mt. Zion Orchestra & Tra-La-La Band With Choir bleek crap te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 06-05-2010 23:47]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-05-2010 0:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2010 23:45 schreef GrindMaster het volgende:
The Silver Mt. Zion Orchestra & Tra-La-La Band With Choir bleek crap te zijn.


Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra and Tra-La-La Band with Choir daarentegen is wel gaaf.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-05-2010 0:21 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Antfucker


Why doesn't my music get me all the chicks?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-05-2010 2:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-05-2010 9:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik moet denk ik ook maar opnieuw beginnen. Volgens de stats heb ik 2000 keer Nile geluisterd en 4000 keer Behemoth. Maar in godsnaam: wanneer dan?


xX-C-Xx
Miss Kaasschaaf 1934
Usericon van xX-C-Xx
Posted 11-05-2010 0:57 by xX-C-Xx Profiel van xX-C-Xxhttp://https://www.facebook.com/chantal.lansbergen

Nou, vanavond aangemaakt, klopt niet helemaal.. want HIM en Slipknot luister ik al geruime tijd niet meer.
Maarja, ik zoek het allemaal nog uit.

Voor wie wil;

http://www.last.fm/user/xX-C-Xx


Het doet maar even pijn!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-05-2010 1:04 by bokaj Profiel van bokaj

Je bent nooit te oud om weer Slipknot te gaan luisteren.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-05-2010 1:14 by Argh Profiel van Argh

NEE JE WORDT VERSTOTEN VAN DIT FORUM DOOR DE METALPLISIE ALS JE SLIPKNOT LUISTERT!111einzeinz


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-05-2010 1:16 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

KLOPT, DIT IS NIET BEST



R.
Usericon van R.
Posted 11-05-2010 1:19 by R. Profiel van R.

quote:
Op 11 mei 2010 0:57 schreef xX-C-Xx het volgende:
Nou, vanavond aangemaakt, klopt niet helemaal.. want HIM en Slipknot luister ik al geruime tijd niet meer.
Maarja, ik zoek het allemaal nog uit.

Voor wie wil;

http://www.last.fm/user/xX-C-Xx


HIHIHIHIHIH SLIPNKOT EN HIM!!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen