|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: | 
 | |||

| 
 | 
 jup, de 3e band is SoilWork kreeg ik te horen van een gast die ik sprak op Noorderslag hij heeft deze pack geboekt in Duitsland. wel erg vet.      | |||||||||

| 
 | 
 Hee, das gaaf!     | |||||||||

| 
 | 
 spelen ze ook nog ergens anders in Nederland?  | |||||||||

| 
 | 
 Wat een weirde package zeg.... Maar goed, Crowbar is wel erg vet (haha  ) en Bibelot is redelijk bereikbaar voor me..  | |||||||||

| 
 | 
 Todd Strange zit niet meer in Crowbar dus ze zijn minder vet nhju    | |||||||||

| 
 | 
 Hier ben ik zooooooo bij, met Soilwork is het erg vet :D,      , het word wel in de auto slapen though wacken + bier = geheugenverlies  | |||||||||

| 
 | 
 LINE UP WEER ANDERS!!MAAR NU DEFINITIEF!!!   De definitieve line-up van dit festival zal nu worden: 14 April Bibelot Dordrecht HYPOCRISY SOILWORK AMORPHIS ONE MAN ARMY and THE UNDEAD QUARTED SCAR SYMMETRY plus SPECIAL GUEST entree blijft dit keer wel hetzelfde  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ik las juist dat Soilwork niet meer komt opdraven.  | |||||||||

| 
 | 
 Bron?  Op hun eigen website staat dat ze gewoon deelnemen aan deze package. Drummer nodig?  | |||||||||

| 
 | 
 Wow! Vette line-up hoor.      | |||||||||

| 
 | 
 IDD wat is de bron hiervan? De bibelot Datum wordt aan deze data toegevoegd...deze waren ze vergeten bij NB check de site www.neckbreakersball.com  | |||||||||

| 
 | 
 Gaat zich afvragen wie die special guests dan wel weer niet zijn.      | |||||||||

| 
 | 
 Damn.. geen Crowbar meer     En Amorphis, is dat nog wat tegenwoordig? Dat was vroeger wel stoer, ten tijde van Elegy enzo.  | |||||||||

| 
 | 
 Kaartje is binnen!     | |||||||||

| 
 | 
 "kaarte" zijn inmiddels besteld, wordt echt een brute avond      | |||||||||

| 
 | 
 Hier ben ik bij!!!!!!!!    Waarschijnlijk net als zovelen    | |||||||||

| 
 | 
    | |||||||||