IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lidmaatschap ZM Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-12-2005 14:06 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:53 schreef Jenje het volgende:
Is het niet Maar door wat zaken duurt het nog effe.


Zoals het kweken van een geldboom in de tuin van Paul?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2005 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet allen in die van Paul


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-12-2005 14:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:50 schreef Mark het volgende:
Slecht idee, zo'n lidmaatschap.

Blabla

de dag dat ZM geld gaat vragen zit 90% van de forum-gebruikers hier de volgende dag op MF of de Muur

Blabla


Wat was het rekeningnummer van ZM ook al weer?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2005 14:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Donateurs --> dikke parima. Verder, wat Raj zei.
Lidmaatschap ben ik tegen i.v.m. "onderscheid" tussen wel en niet leden, organisatorische en technische implicaties etc.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-12-2005 14:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Trouwens Mark, ik denk dat niet zozeer het forum maar eerder het E-Zine het meeste geld kost.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-12-2005 14:27 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 19 december 2005 14:22 schreef Snaack het volgende:
Donateurs --> dikke parima. Verder, wat Raj zei.
Lidmaatschap ben ik tegen i.v.m. "onderscheid" tussen wel en niet leden, organisatorische en technische implicaties etc.


Daar is wat voor te zeggen.....

Anyway ik gooi maar een balletje...aan Paul en vennoten om er wat mee te doen...of niets natuurlijk.

Ik wil wel doneren aan zm.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 19-12-2005 14:28]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-12-2005 19:44 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Als we donnaties accepteren moeten we daarna ook nog een rapport opstellen waar we dat geld aan uitgegeven hebben, daar zit ik niet op te wachten.

Voor de rest is wel handig zodat we onze vergaderingen eens aan kunnen vullen mt een hapje en wat drankjes



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2005 19:45 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:44 schreef Fire het volgende:
Als we donnaties accepteren moeten we daarna ook nog een rapport opstellen waar we dat geld aan uitgegeven hebben, daar zit ik niet op te wachten.

Voor de rest is wel handig zodat we onze vergaderingen eens aan kunnen vullen mt een hapje en wat drankjes


het woord 'strijkstok' schiet me zomaar ineens te binnen...


Hatsjikidee!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-12-2005 20:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:44 schreef Fire het volgende:
Als we donnaties accepteren moeten we daarna ook nog een rapport opstellen waar we dat geld aan uitgegeven hebben, daar zit ik niet op te wachten.

Voor de rest is wel handig zodat we onze vergaderingen eens aan kunnen vullen mt een hapje en wat drankjes


Op zich hoeft dat niet. De kans dat mensen na een jaar weer donateur worden is natuurlijk wel kleiner op het moment dat je niet kan verantwoorden waar die duizenden euro's gebleven zijn. In hoeverre je er een verplichting van maakt deze informatie wereldkundig te maken is puur iets wat intern geregeld moet worden. Het is niet alsof je het over subsidies van de EU hebt ofzo

Donateurschap op zich wel een leuk idee, je hebt immers weinig te verliezen en relatief veel te winnen. Kost wel weer wat mankracht om de administratieve rompslomp te organiseren, maar de goodwill daarvoor is er denk ik wel.

Lidmaatschap lijkt me niet nuttig, bovendien vind ik dat als je het storten van geld onder het kopje 'lid worden' plaatst, je er als lid ook iets tastbaars voor terug moet krijgen (naast eventuele zm-propaganda)..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2005 21:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:44 schreef Fire het volgende:
Als we donnaties accepteren moeten we daarna ook nog een rapport opstellen waar we dat geld aan uitgegeven hebben, daar zit ik niet op te wachten.

Voor mij niet hoor. Ik doneer graag wat. En als ZM dan in de lucht blijft (kost al genoeg) en ik me hier kan blijven vermaken, is dat voor mij genoeg.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-12-2005 21:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 december 2005 12:42 schreef Vikingblöd het volgende:
Het forum blijft dan ook gewoon toegankelijk voor iedereen, misschien een forumroom voor members only..


Slecht plan, imo.




WMP
Usericon van WMP
Posted 19-12-2005 21:32 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Je kan ook geld uitgeven aan een leven. Doe je ook wat nuttigs met dat geld.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2005 21:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 21:32 schreef WMP het volgende:
Je kan ook geld uitgeven aan een leven.


Als je belooft weer op te kankeren, laat ik die taak graag aan jou over .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-12-2005 21:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, doe maar donatie... daar heb ik wel wat voor over.


Bazzio Attacks!!!


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 19-12-2005 21:58 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Donatie is prima naar mijn mening. Daar geef ik wel wat voor!

Een lidmaatschap vind ik persoonlijk een beetje een homofiel begrip, ik bedoel...dit is toch een metalforum? (krijg ik een award voor narrow-minded opmerking van de dag?)


heavy metal is the law


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-12-2005 22:29 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

dus lidmaatschap zou achterwege gelaten kunnen worden....dus we gaan dan meer voor een donatie voor zm..natuurlijk wel nuttig besteed..en niet om moddereters vol te gieten...gewoon voor serveronderhoud etc..als het zo nodig moet kan je ook wel een biertje van mij krijgen...ik neem aan dat alles de nodige centen kost..het is ook voor ons plezier dat zm online gehouden wordt..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-12-2005 22:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Toch leuk dat relatief nieuwe mensen zich zo druk om zm maken. Of iig één.



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 20-12-2005 9:59 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 19 december 2005 22:33 schreef Oud Vuil het volgende:
Toch leuk dat relatief nieuwe mensen zich zo druk om zm maken. Of iig één.

dankzij zm is mijn metal minded muzieksmaak groter geworden dan alleen het kleine kadertje wat ik luisterde..
plus het feit dat er soms very interesante dingen besproken worden wat mij intresseerd.

en deze site vind ik meer overzichtelijker dan bv de muur.

M.A.W ik ben in m`n sas met ZM


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-12-2005 10:26 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Wat zijn eigenlijk, bij benadering, de kosten om de ZM-server in de lucht te houden??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 10:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 december 2005 10:26 schreef El Chulo het volgende:
Wat zijn eigenlijk, bij benadering, de kosten om de ZM-server in de lucht te houden??

Nou dat hangt af van de profider. Aangezien we nu over het datalimiet steeds heen gaan, moet het een grotere server worden, dus meer kosten. Ik denk dat Paul dat moet uitzoeken.
Kosten weet ik dus niet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Met salaris of zonder?




*blijft hopen*


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 10:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 december 2005 10:28 schreef Jenje het volgende:
Met salaris of zonder?




*blijft hopen*

Oeh ja....
Ik ook, ik ook...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en een T-shirt en wafelbakverkoop?

Of een sexy-redactieledenkalender voor 2006

Best Jenje voor december, dan kan hij wat kleren aanhouden


en Curse of Death voor JULI


signature


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-12-2005 11:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 19:45 schreef Unholy Mary het volgende:
het woord 'strijkstok' schiet me zomaar ineens te binnen...


Neu, een beerlijst is nog wel normaal
Ik krijg ook geen mensen aan het werk als ik ze niet minimaal van gratis bier voorzie


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-12-2005 11:11 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Als je een lidmaatschap in wil voeren, moet er wel iets van een stichting of vereniging zijn, en moet al het lidmaatschapsgeld terug vloeien naar de leden. Er hoeft natuurlijk ook geen onderscheid gemaakt te worden tussen leden en niet-leden op het forum, dat moet je openhouden voor iedereen. Wat misschien (technisch haalbaar?)wel kan is bijvoorbeeld minder reclame voor leden en evt. meer content op de frontpage, korting op shirt en/of ZM-fests (of gratis). Is er trouwens geen mogelijk voor Paul om wat subsidie uit de Cultuurpot te trekken? Ik weet wel dat wij op de studentenvereniging subsidie krijgen voor het laten spelen van bandjes e.d.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen