IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : shakira Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-12-2005 9:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

de meesten hier zijn gewoon keihard dichtgetikt!

Verbreed je HORIZON!!!!!!

en dan meelullen met goede argumenten....

o ja en shakira.... lekker ding, aardige muziekjes, zeker als ze in het spaans (of is het papiemento, zingt) alleen zal ik het nooit thuis opzetten.


I Find That I Am Not There...


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 9:26 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 2:04 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik heb bij Shakira toch wel het gevoel een stukje van mezelf erin kwijt te kunnen.

En welk stukje zou dat nou zijn

Maar eerlijk is eerlijk, Shakira is gewoon weer zo'n popzangeresje wiens stem op CD's 80% computer is.... heb je haar wel eens live gehoord?!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2005 9:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:26 schreef FabioLione het volgende:
En welk stukje zou dat nou zijn

Maar eerlijk is eerlijk, Shakira is gewoon weer zo'n popzangeresje wiens stem op CD's 80% computer is.... heb je haar wel eens live gehoord?!


Wel dan probeert ze het in ieder geval wel...

De meeste top40-artiesten playbacken alleen maar... en sommigen hebben zelfs daar nog moeite mee.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-12-2005 9:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat kind moet het puur van haar uiterlijk hebben, verder stelt het niks voor.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 9:32 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:28 schreef altx het volgende:
Wel dan probeert ze het in ieder geval wel...

De meeste top40-artiesten playbacken alleen maar... en sommigen hebben zelfs daar nog moeite mee.

Daar heb je zeker gelijk in
Toch heb ik persoonlijk dan liever dat ze playbackt, dan is dat in ieder geval nog om aan te horen...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 21-12-2005 10:42 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

volgens mij krijgt shakira de baard in d'r keel (teminste zo zingt ze wel)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-12-2005 10:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:30 schreef Leviathanica het volgende:
Dat kind moet het puur van haar uiterlijk hebben, verder stelt het niks voor.


Haar uiterlijk wordt alleen uitgewoont nu ze voor de yanks moet scoren.
Toen ze nog gewoon in het spaans zong en wat dikker was zag ze er ook een stuk beter uit...

En de liedjes waren ook een stuk beter.
Ze heeft van zichzelf zelfs metal invloeden. Dus
Alleen was ze vroeger meer een Goth


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2005 10:47 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nee dat noemen ze pubertijd, dat zit ook in je oren en niet alleen in je keel...

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 21-12-2005 10:50]


Bazzio Attacks!!!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 21-12-2005 10:56 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 10:47 schreef bazzio het volgende:
Nee dat noemen ze pubertijd, dat zit ook in je oren en niet alleen in je keel...

de baard in je oren?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-12-2005 11:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Zij mqg altijd op m,n piramide zitten.
Damn... *kuch*

Maar wel aardige muziek hoor.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 11:27 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 10:56 schreef general-vic het volgende:
de baard in je oren?

Ja wist je dat niet? Bij katten enzo zie je dat ook zo vaak....


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 21-12-2005 16:23 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 11:27 schreef FabioLione het volgende:
Ja wist je dat niet? Bij katten enzo zie je dat ook zo vaak....

Echt?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-12-2005 19:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 december 2005 10:42 schreef general-vic het volgende:
volgens mij krijgt shakira de baard in d'r keel (teminste zo zingt ze wel)

Inderdaad, het schiet alle kanten op.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-12-2005 19:23 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ik wil iedereen de kerstgroeten doen




FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 19:57 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 19:23 schreef Bonnie het volgende:
ik wil iedereen de kerstgroeten doen

Nou vooruit dan Cheers!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2005 20:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik had graag de S van shakira in het groot gezien.

Shakira for teh win

Shakira is teh nuw madonna


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-12-2005 20:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 0:50 schreef Audiophile het volgende:
ALs jij nou eens goed nadenkt snap je me punt wel. Wat ik probeer te zeggen is dat je je bek moet houden over me zusje. Als je grappig wil zijn vertel dan een mop. als je grof wil zijn mag je een ander persoon nemen.


Een ander persoon dan je zusje nemen? Maar zij heeft juist zo'n lekkere spleet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-12-2005 21:30 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, niet weer zo'n topic.

En ja, over smaak valt te twisten.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-12-2005 21:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 21:30 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee, niet weer zo'n topic.

En ja, over smaak valt te twisten.
Hoezo 'weer zo'n topic'?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2005 21:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 21:32 schreef kwelgeest het volgende:
Hoezo 'weer zo'n topic'?


Zo'n "daar zijn wij metalheads veel te goed voor" topic.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-12-2005 21:36 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Twist!



Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 21-12-2005 21:42 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door Nimmer nuchter op 21-12-2005 21:43]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-12-2005 21:44 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 december 2005 21:32 schreef kwelgeest het volgende:
Hoezo 'weer zo'n topic'?


Als in: Kansloos topic wat toch alleen maar met foto's van mevrouw en loze opmerkingen heen en weer vol geplempt zal gaan worden.



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 21-12-2005 21:52 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

shakira is een moordwijf


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 21:55 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 21:52 schreef general-vic het volgende:
shakira is een moordwijf

In welke zin? Is ze lekker of wil je haar afschieten omdat ze slecht zingt?
(Ik vind beide )


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen