IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Spelmuziek Vorige pagina | Volgende pagina
Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 12:02 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

Final Fantasy VII

geweldige muziek.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-12-2005 12:03 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

De muziekjes in Soldat vind ik een van de beste. Keuze uit drie nummers tijdens het spelen, alledrie metal
Verder zit er in Half-Life, Ravenshield, Guild Wars wel aardige nummers.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-12-2005 12:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Owh en niet te veregten GTA, vooral Vice City, leuke jaren 80 muziek, en speciaal de rock zender V-Rock.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 12:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 11:59 schreef FRNK het volgende:

Penguin Adventure ja

Het ultiem heerschende MSX spel met een muziekje dat nooit meer uit mijn hoofd is verdwenen:






[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-12-2005 12:09]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-12-2005 12:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 12:01 schreef rajackar het volgende:
Nou geef je SH echt te veel credit dude



Dude, (de) Silent Hill (serie) is een van de vetste games die ik gespeeld heb. De besturing is drie keer niks maar daar krijg je zo'n supervette sfeer en verhaal met verwijzingen naar religie/psychologie voor terug. Ik zou het bijna game-literatuur willen noemen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-12-2005 12:29 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 december 2005 12:08 schreef NecRobert het volgende:
Penguin Adventure ja

Het ultiem heerschende MSX spel met een muziekje dat nooit meer uit mijn hoofd is verdwenen:




Haha oldskool



M'n 1e MSX-spelletje ooit Leuk muziekje ook.

O en het deuntje van Manic Miner



[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-12-2005 12:33]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 13:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@ FRNK hoe heet dat spel ook alweer? ik ken het namelijk wel!

Wat dacht je van deze:



Knightmare Heerschend spel.

Maar nu moet ik zeggen dat het muziekje mij niet meer helemaal bijstaat.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-12-2005 13:14]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-12-2005 13:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Carmageddon II


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-12-2005 13:47 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 december 2005 13:13 schreef NecRobert het volgende:
@ FRNK hoe heet dat spel ook alweer? ik ken het namelijk wel!

Wat dacht je van deze:



Knightmare Heerschend spel.

Maar nu moet ik zeggen dat het muziekje mij niet meer helemaal bijstaat.
HERO was dat O ja knightmare, had ik ook, gaaf spelletje toen ja Muziek weet ik ook niet meer nee. Goonies ook lache trouwens En Zanac, en Hard Boiled, en en en haha.. mooi man


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-12-2005 14:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Muziek van Grim Fandango is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-12-2005 14:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Shadow of the Beast op de Amiga.

en Commando op de C64


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-12-2005 14:31 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 21 december 2005 14:06 schreef ZelThoR het volgende:
Muziek van Grim Fandango is


Klopt, dat is inderdaad geweldige muziek. De muziek van Baldur's Gate is ook top


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-12-2005 14:47 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Need for speed 2


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-12-2005 17:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 13:13 schreef NecRobert het volgende:
@ FRNK hoe heet dat spel ook alweer? ik ken het namelijk wel!

Wat dacht je van deze:



Knightmare Heerschend spel.

Maar nu moet ik zeggen dat het muziekje mij niet meer helemaal bijstaat.


Het muziekje weet ik ook niet meer, maar ik weet wel dat het melodietje was die goed in je kop bleef hangen! (mmhh..., niet echt goed dus...laat maar weer)


Dear dirty delightful old drunken old days


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-12-2005 18:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 12:02 schreef Animus het volgende:
Final Fantasy VII

geweldige muziek.


Ik weet niet welk deel dit is, en ik heb ook geen verstand van de serie, maar er is iig 1 deel die een vriend van me ooit es een tijdje speelde en daar zat bij elk gevecht precies hetzelfde teringliedje onder! Wat een hell! Ken 't nu nog uit m'n hoofd..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 18:37 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 18:05 schreef Argh het volgende:
Ik weet niet welk deel dit is, en ik heb ook geen verstand van de serie, maar er is iig 1 deel die een vriend van me ooit es een tijdje speelde en daar zat bij elk gevecht precies hetzelfde teringliedje onder! Wat een hell! Ken 't nu nog uit m'n hoofd..


Dat is dan niet Final Fantasy VII, maar volgens mij is het dan V ofzo. weet niet precies uit mijn hoofd


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-12-2005 18:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hell's march van red alert



Argh
Usericon van Argh
Posted 21-12-2005 18:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

nouja het was iig met een soort 'trompet' geluid dat ging als;

TA-TA-TATA-TADAM-TAAAAAAAAA x2
TARATA-TATA-TA!TA! x4

en weer opnieuw, excuses voor de debiele uitleg


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 18:42 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 18:40 schreef Argh het volgende:
nouja het was iig met een soort 'trompet' geluid dat ging als;

TA-TA-TATA-TADAM-TAAAAAAAAA x2
TARATA-TATA-TA!TA! x4

en weer opnieuw, excuses voor de debiele uitleg





Ik hoor het muziekje gelijk weer in mijn hoofd. Maar FF VII heeft wel de beste soundtrack naar mijn mening


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-12-2005 23:34 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 december 2005 11:37 schreef grindcore het volgende:
Ik had ergens een link met Doom 1 en 2 muziek.. weet alleen niet meer waar. fuck!


Die had ik ergens gepost... ff zoeken...

http://www.sirgalahad.org/paul/doom/



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-12-2005 2:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 december 2005 18:39 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hell's march van red alert


de reden dat dat spel verslaven was.

bij 1 of andere prehistorische flightsimulator TFX zat ook wel vage psychedelische muziek, maar kan er niets van vinden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-12-2005 7:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Alle Zelda's. Vooral die eerste zijn nooit meer uit mijn hoofd te krijgen lijkt het. Verder zat bij Gran Turismo 4 veel goede muziek. Vette rock, maar ook klassiek.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 22-12-2005 9:01 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Diablo II


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-12-2005 10:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 14:06 schreef ZelThoR het volgende:
Muziek van Grim Fandango is


Ik ben aan het zoeken, kan vooralsnog niks vinden (DC++), heb jij evt mogelijkheid om die shit ergens up te loaden? Supervette soundtrack idd; game ook maar weer eens in de pc stoppen.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 22-12-2005 10:02]


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 22-12-2005 10:10 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

Duke Nukem Theme van Megadeth!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen