IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Brutal truth Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-08-2007 23:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

mijn voorkeur is toch napalm death... alhoewel need to control en 'die eerste' erg vette albums zijn!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-08-2007 23:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Lee Dorrian's grunt klinkt zeker ubergaaf! Heeft iemand Brutal Truth trouwens dit jaar op Wacken gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-08-2007 23:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2007 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 23:33 schreef Mutilator het volgende:
Lee Dorrian's grunt klinkt zeker ubergaaf! Heeft iemand Brutal Truth trouwens dit jaar op Wacken gezien?


wat zou ik graag eens een napalm deathreunie zien met Lee dorian, Bill Steer etc, voor mijn part als voorprogramma van de moderen napalm death.(maar dat zal er wel niet inzitten vrees ik)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-08-2007 23:36]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2007 23:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 23:32 schreef collision-tammi het volgende:
mijn voorkeur is toch napalm death... alhoewel need to control en 'die eerste' erg vette albums zijn!

voor mij is er ruimte genoeg voor beide bands(plus ENT, Doom, Repulsion,Siege, Cretin, etc etc)
(alhoewel ik de oude napalm death ook het beste vind)


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-08-2007 9:41 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

tuurlijk, bij mij ook hoor hehehe. zijn genoeg oldschool grindbands die ik erg ruig vind



Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 28-08-2007 17:27 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2007 23:33 schreef Mutilator het volgende:
Lee Dorrian's grunt klinkt zeker ubergaaf! Heeft iemand Brutal Truth trouwens dit jaar op Wacken gezien?


Euh? Geen Brutal Truth op Wacken hoor, wel op Graspop trouwens.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 18-02-2009 23:17 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Nieuw nr klinkt gaaf :

www.myspace.com/brutalfuckingtruth



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-02-2009 16:35 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

erg lekker!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

erg oud ook


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 28-03-2009 21:37 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Net Evolution Through Revolution binnengehaald. Eerste indruk: geflipt, creatief en zeer opgefokt! Lekkere grind in de typische BT stijl. Een beetje een mix van al hun platen. Lekkere productie ook. Niet te gladjes en een stuk scherper dan Sounds... Deze wordt zeker aan de BT collectie toe gevoegd!



meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 29-03-2009 11:24 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vind hem ook wel vet eigenlijk. Als ik weer eens geld voor cds...dan komt ie in huis.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 01-04-2009 1:33 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Nieuwe schijf is echt lekker! Alleen de bassdrum slaat een beetje over...


Por Vida


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 09-04-2009 19:51 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Streaming van de nieuwe plaat op:

www.evolutionthroughrevolution.info



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2009 20:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

keihard getriggert die snare...

Maar het ook bizar geweest als ze die drummer onbewerkt zouden laten

God wat trek ik die gats zijn stijltje slecht haha

Wel laipe riffs soms verder


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-01-2014 19:26 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059




ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 10-01-2014 19:36 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Mooie run, mooie carrière, so I say...Thank you for the Grindcore!


MC Hammer Smashed Face


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-01-2014 3:16 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

heb ze 2 keer gezien en was beide keeren zeker vermakelijk.
Misschien dat ze nog 1 laatste keer langs komen...



mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 11-01-2014 9:44 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

Hoop Ze nog ooit ergens live te kunnen zien


REALLY OHH REALLY?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-01-2014 9:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2014 9:44 schreef mangamusicfan het volgende:
Hoop Ze nog ooit ergens live te kunnen zien
Dat gaat dus niet, want ze stoppen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 11-01-2014 9:58 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2009 20:28 schreef jbassist het volgende:
keihard getriggert die snare...

Maar het ook bizar geweest als ze die drummer onbewerkt zouden laten

God wat trek ik die gats zijn stijltje slecht haha

Wel laipe riffs soms verder


Inderdaad te leipe riffs van die drummer. Die heeft het voor mij live helemaal verpest.


mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 11-01-2014 9:59 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2014 9:53 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Dat gaat dus niet, want ze stoppen.


wie weet je weet het nooit.
Possessed was ook gestopt en spelen nu ook weer


REALLY OHH REALLY?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-01-2014 13:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Allez, blij dat ik ze nog in Eindhoven hebben kunnen zien, vorige maand.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


mokka
Usericon van mokka
Posted 11-01-2014 17:29 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2014 9:53 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Dat gaat dus niet, want ze stoppen.

pas in oktober he!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-01-2014 19:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jammer. Live was het altijd wel zeer oke!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-09-2016 12:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Need To Control blijft een lekkere plaat. De rest ken ik niet.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen