IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films Deel XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2006 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 februari 2006 11:18 schreef Diminitution het volgende:
Saw 1!

Geweldige film en heel origineel echt een aanrader. Binnenkort maar eens naar Saw 2...




signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-02-2006 0:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Saw 2 ; de scene met de naalden deed me weliswaar ietwat aan de prikkeldraad scene uit Suspiria denken, maar de 'Last house on the left' verwijzing (hoewel overrated) was aardig dus desalniettemin ontegenzeggelijk niettegenstaande een uiterst vermakelijke film

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-02-2006 0:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 14-02-2006 0:50 by Duffeknol Profiel van Duffeknol

Toevallig ook Saw 2. Behalve het einde weer een totale nutteloze hakfilm. Bagger.


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 0:57 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 februari 2006 18:02 schreef Argh het volgende:
Eraserhead afgelopen nacht gewoon nog een keer haha! Ziek... de sfeer blijft maar in mn hoofd rondspoken


Inderdaad, echt wel een nachtmerriegevoel!

Geen film die ik vaak kijk omdat ik er het goede moment voor moet hebben, maar hij maakt wel indruk als ik het doe.


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-02-2006 3:10 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 14 februari 2006 0:57 schreef Schaep het volgende:
Inderdaad, echt wel een nachtmerriegevoel!

Geen film die ik vaak kijk omdat ik er het goede moment voor moet hebben, maar hij maakt wel indruk als ik het doe.


Zeer zeker een zwarte industriele nachtmerrie! De soundtrack is ook ongelovelijk goed! Voegt echt onwijs veel toe aan de film zelf!





Eigenlijk veel medelijden met Henry, tis tenslotte 'zijn' nachtmerrie...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-02-2006 9:43 by Smoochy Profiel van Smoochy

Saw II..vond het een leuke film alleen ja dat einde dus maar weer wachten op deel 3

Deuce Bigalow 2 hmmmmmmmm ja leuke katerfilm


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-02-2006 10:32 by madeline usher Profiel van madeline usher

Eraserhead bevat echt wel veel meer lagen dan enkel schokeffecten: het gaat in de eerste plaats over iemand die vader is geworden tegen wil en dank en die zijn verantwoordelijkheden weigert op te nemen, domme ezel, had een condoom gebruikt dan

En natuurlijk ook het Frankensteinmotief, een kind dat een monster blijkt te zijn, aanvoelt dat de maatschappij hem niet wil en wraak neemt op iedereen, zeker op zijn 'creator.'

De moord-en zelfmoordgedachte: radiator lady met het verminkte gezicht die Henry ertoe aanzet zijn kind en dan zichzelf van kant te maken (ze zingt: in heaven, everything is fine) en stampt navelstrengen kapot met haar plateauschoenen

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 14-02-2006 10:37]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:35 by slome Profiel van slome

quote:
Op 13 februari 2006 15:51 schreef Immortella het volgende:
Vrijdag gekeken: Earthsea. Geen film, maar een miniserie (3 uur). Best geinig (met nadruk op 'best'), als je van fantasy als LOTR en Harry Potter houdt. Neem iets daar tussenin, met een grappig verhaaltje en je krijgt Earthsea. Best vermakelijk als je niets te doen hebt.


Een maat van me had daarvan een box (voor een paar pleuro) gekocht. Volgens hem was het zonde van zijn tijd. Ik kijk hem binnenkort wel eens.

Ik heb zelf de laatste tijd maar weinig films gezien, damn!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 10:37 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 februari 2006 10:32 schreef madeline usher het volgende:
Eraserhead bevat echt wel veel meer lagen dan enkel schokeffecten: het gaat in de eerste plaats over iemand die vader is geworden tegen wil en dank en die zijn verantwoordelijkheden weigert op te nemen, domme ezel, had een condoom gebruikt dan


Ja, ga ons eens even uitleggen wat er precies met die film bedoeld wordt.

Domme ezel...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2006 10:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

The Yes Men

quote:
The story follows Andy and Mike from their beginnings with GWBush.com, and on to their tasteless parody of the WTO's website. Some visitors don’t notice the site is a fake, and send speaking invitations meant for the real WTO. Mike and Andy play along with the ruse and soon find themselves attending important functions as WTO representatives.

Delighted to speak for the organization they oppose, Andy and Mike don thrift-store suits and set out to shock their unwitting audiences with darkly comic satires on global free trade. Weirdly, the experts don’t notice the joke and seem to agree with every terrible idea the two can come up with.




Suck my piss


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:40 by slome Profiel van slome

quote:
Op 14 februari 2006 10:32 schreef madeline usher het volgende:
Eraserhead bevat echt wel veel meer lagen dan enkel schokeffecten: het gaat in de eerste plaats over iemand die vader is geworden tegen wil en dank en die zijn verantwoordelijkheden weigert op te nemen, domme ezel, had een condoom gebruikt dan

En natuurlijk ook het Frankensteinmotief, een kind dat een monster blijkt te zijn, aanvoelt dat de maatschappij hem niet wil en wraak neemt op iedereen, zeker op zijn 'creator.'

De moord-en zelfmoordgedachte: radiator lady met het verminkte gezicht die Henry ertoe aanzet zijn kind en dan zichzelf van kant te maken (ze zingt: in heaven, everything is fine) en stampt navelstrengen kapot met haar plateauschoenen


Euh, klootviool. Ik wou die film ook nog eens een keer zien, je hoeft niet gelijk al het vette uit die film hier te posten. Zo blijft er weinig verrassends aan de film over


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-02-2006 10:48 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Gisteren Saw II gekeken. Erg vette film en lekker ziek


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 10:52 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 februari 2006 10:40 schreef slome het volgende:
Euh, klootviool. Ik wou die film ook nog eens een keer zien, je hoeft niet gelijk al het vette uit die film hier te posten. Zo blijft er weinig verrassends aan de film over


Ik vind het vette aan de film juist dat iedereen het op zijn eigen manier kan interpreteren. De één ziet een heel ander verhaal dan de ander. Daarom kan je ook niet zeggen hoe de film in elkaar zit, maar alleen hoe het voor jou is. Het is interessant om daar over na te denken, niet om te luisteren naar iemand die verteld hoe het is.


oscura
Usericon van oscura
Posted 14-02-2006 10:53 by oscura Profiel van oscura

Wolf Creek is een aanrader!!


carcasstrid


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:54 by slome Profiel van slome

quote:
Op 14 februari 2006 10:52 schreef Schaep het volgende:
Ik vind het vette aan de film juist dat iedereen het op zijn eigen manier kan interpreteren. De één ziet een heel ander verhaal dan de ander. Daarom kan je ook niet zeggen hoe de film in elkaar zit, maar alleen hoe het voor jou is. Het is interessant om daar over na te denken, niet om te luisteren naar iemand die verteld hoe het is.


Ok, ok. Maar ze beschreef ook een paar scenes, vandaar.

Een zien of ik deze binnenkort kan bemachtigen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 10:56 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 februari 2006 10:54 schreef slome het volgende:
Ok, ok. Maar ze beschreef ook een paar scenes, vandaar.

Een zien of ik deze binnenkort kan bemachtigen.


Dat is waar, maar het is toch anders is als je het ziet, en hoort zoals Argh al zei, doen!


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 14-02-2006 14:12 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

"Hardware", deze film dus: http://www.imdb.com/title/tt0099740/
met een cameo van Lemmy en Iggy pop. verder eigenlijk best een zaad-film. soort van lowbudget terminator goes cyberpunk.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 14:13 by Schaep Profiel van Schaep

Klinkt best goed eigenlijk.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-02-2006 14:24 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 14 februari 2006 10:37 schreef Schaep het volgende:

Domme ezel...




Laatste film die ik heb gekeken:

Gestapo's Last Orgy


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2006 20:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Premonition


van de Japanse Ring-makers

had beter verwacht


signature


SoM
Usericon van SoM
Posted 14-02-2006 21:32 by SoM Profiel van SoM

Laatst gekeken film: The Skeleton Key.
Best een bizarre film, niet alleen om zijn thema, maar ook omdat hij volledig is opgenomen in New Orleans dat een paar maanden later volledig onder water verdween.
Leuk, verrassend einde...




"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2006 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Skeleton key vond ik succken. Hoodoo.. bwabwa

niet 1 keer creepy feeling gehad


signature


SoM
Usericon van SoM
Posted 14-02-2006 21:37 by SoM Profiel van SoM

Ik wel, maar ik ben dan ook een schijtlijster.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2006 21:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 februari 2006 21:37 schreef SoM het volgende:
Ik wel, maar ik ben dan ook een schijtlijster.


Neuken?


signature


SoM
Usericon van SoM
Posted 14-02-2006 21:42 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 14 februari 2006 21:38 schreef Hypnos het volgende:
Neuken?


Hoezo? Heb je een faecaliën-fetish?


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen