IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films Deel XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-03-2006 2:00 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 11 maart 2006 23:03 schreef skullfuck het volgende:
Commando, op tv.

kan iemand me helpen aan die site over hoe gay bannett wel niet is?

Ik bedoel, kom op;







Ik herken zelfs Freddie Mercury erin



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-03-2006 2:15 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

domme tv-thriller

Scent of Murder


Faustian Spirit of the Earth


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-03-2006 20:00 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 11 maart 2006 23:03 schreef skullfuck het volgende:
Commando, op tv.

kan iemand me helpen aan die site over hoe gay bannett wel niet is?

Ik bedoel, kom op;








Hoogstwaarschijnlijk is Commando een van de allerbeste films die ooit gemaakt zijn. Kom op, 'de Terminator' vermoordt tijdens het gevecht bij die mansion op het eind van de film MINSTENS 2 keer dezelfde kerel, dat kan alleen de Terminator.
Die film zit zo vol met stompzinnige fouten, extreem storende karakters en belachelijke cliché's, daar moet je wel respect voor hebben.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 13-03-2006 20:11 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 13 maart 2006 20:00 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is Commando een van de allerbeste films die ooit gemaakt zijn. Kom op, 'de Terminator' vermoordt tijdens het gevecht bij die mansion op het eind van de film MINSTENS 2 keer dezelfde kerel, dat kan alleen de Terminator.
Die film zit zo vol met stompzinnige fouten, extreem storende karakters en belachelijke cliché's, daar moet je wel respect voor hebben.


En de manier waarop de gebouwen opgeblazen worden, allemaal explosies EXACT uit het midden terwijl de bommen aan de zijkant gepoot worden, hoe makkelijk hij met een bootje met 500 kilo aan wapentuig effe het strand op vaart wat uiteindelijk een zwaar bewaakt eiland blijkt te zijn, en alhoewel alles bewaakt is zijn ze het strand vergeten.
Etc. Inderdaad, geniale film, hehe.


Nog zo stoere internet warrior.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-03-2006 20:18 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Ja, extreem. Wat ook van geen kant klopt, is dat het vliegtuig waar 'ie eerst in zat er volgens de stewardess 11 uur (of was het 14?) over doet om naar dat eiland te komen. Arnie springt er natuurlijk uit, gaat heel veel shit doen en regelen en met wat kerels afrekenen, en als dat klaar is gaat 'ie maar eens op weg met een (veel trager) watervliegtuigje, waarmee 'ie op wonderbaarlijke wijze binnen 2 uur op dat eiland is.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 13-03-2006 20:19 by Inferno Profiel van Inferno

LOTR gisteren uit verveling.
Star Trek vanavond hehe


Het zal je moeder maar wezen...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-03-2006 21:34 by Verval Profiel van Verval

The Mighty Peking Man.

Geniale bagger!







Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-03-2006 22:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 13 maart 2006 20:00 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is Commando een van de allerbeste films die ooit gemaakt zijn. Kom op, 'de Terminator' vermoordt tijdens het gevecht bij die mansion op het eind van de film MINSTENS 2 keer dezelfde kerel, dat kan alleen de Terminator.
Die film zit zo vol met stompzinnige fouten, extreem storende karakters en belachelijke cliché's, daar moet je wel respect voor hebben.


Ik heb altijd respect voor "echte pulp entertainment".

IMHO is die scene in dat tuinhuistje toch wel een hoog standje wat betreft onzinnige situaties, puur en alleen bedoeld om "bepaalde wapens te gebruiken in een film".

*chop* weg hand.

Toen ik die film voor het eerst zag, heb ik dat stukje denk ik, 14 keer terug ge-rewind.

*chop* hahaha nog keer! * chop* hahahha


Suck my piss


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-03-2006 23:05 by MMayo Profiel van MMayo

Lol @ Skullfuck
Dat heb ik altijd met zombie films, wieeee nog een keer nog een keer!

Hmm gezien net Simon eh dinges, die film met dat kleine ventje.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-03-2006 23:06 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 13 maart 2006 22:58 schreef skullfuck het volgende:
Ik heb altijd respect voor "echte pulp entertainment".

IMHO is die scene in dat tuinhuistje toch wel een hoog standje wat betreft onzinnige situaties, puur en alleen bedoeld om "bepaalde wapens te gebruiken in een film".

*chop* weg hand.

Toen ik die film voor het eerst zag, heb ik dat stukje denk ik, 14 keer terug ge-rewind.

*chop* hahaha nog keer! * chop* hahahha


Heel herkenbaar, had precies hetzelfde toen ik die film eens had opgenomen van TV toen ik een jaar of 12 was


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-03-2006 23:16 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Commando is gaaf!!!

Arnie hangt een gast aan zijn enkel boven het ravijn, verhoort hem, laat het vallen, komt terug bij die stewardes:

Zij: "What did you do to him?"
Arnie: "I let him go."

Geweldig!
Of dat hij die gast zijn nek breekt in het vliegtuig:
"Dont disturb my friend, he's dead tired."

Die vent zit vol met one-liners! Prachtig!
Heb klein stukje gezien, heb hem zelf op DVD.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-03-2006 23:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



MAAR HEY!


er was/is ook een site over, maar die kan ik dus niet meer vinden.


Suck my piss


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-03-2006 0:00 by Mark Profiel van Mark

Podium.

Ik wil dan bij deze ook maar even een lans breken voor alle Benoit Poelvoorde films ooit gemaakt. Deze man levert werkelijk alleen maar juweeltjes af, ongeacht hoe banaal of dubieus het onderwerp. Hulde en dikke heersch.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2006 0:04 by Immortella Profiel van Immortella

Heb net 'Hostel' binnen, binnenkort maar eens even aanschouwen... Heb een aantal verhaaltjes gehoord die me vooraf al deden gruwelen .


..."Hate can only create more hate"...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-03-2006 0:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Heb net de 2003-remake van "The Italian Job" gezien.. eigenljk is het geen remake, want het enige wat van het origineel (jaren 60) overgenomen is is de spectaculaire ontsnapping/achtervolging in mini's. Dit keer alleen niet in Turijn maar in LA. Wat dat betreft slaat de titel ook nergens meer op. De film is verder compleet bagger, flinterdun verhaaltje, geen plotwendingen, alles netjes chronologisch afgespeeld, etc etc.. het enige wat echt gaaf blijft is de mini-achtervolging, zelfs in LA met nieuwe mini's .. Maar het origineel blaast deze 'remake' wel omver, nog steeds, al is het alleen maar omdat die niet zo'n zoetsappig Amerikaans happy end had


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 14-03-2006 23:44 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Good Night, and Good Luck
Syriana



[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 14-03-2006 23:45]


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-03-2006 11:32 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 14 maart 2006 0:00 schreef Mark het volgende:
Podium.

Ik wil dan bij deze ook maar even een lans breken voor alle Benoit Poelvoorde films ooit gemaakt. Deze man levert werkelijk alleen maar juweeltjes af, ongeacht hoe banaal of dubieus het onderwerp. Hulde en dikke heersch.
C'est arrivé près de chez vous


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-03-2006 11:57 by spectre Profiel van spectre



voor de 2de keer, blijft goed en aangrijpend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 15-03-2006 12:08 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

Boogie Nights

vette film.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-03-2006 13:08 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

White Noise.. Pff, zelfs de 5 euro die ik ervoor betaald heb is 5 euro te veel.. Waardeloze film zeg!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 15-03-2006 15:40 by Inferno Profiel van Inferno

Terminator 1 + 2 in een bui van grote verveling. WEl weer doodgelachen om sommige dingen.


Het zal je moeder maar wezen...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2006 15:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 maart 2006 13:08 schreef Ethereal het volgende:
White Noise.. Pff, zelfs de 5 euro die ik ervoor betaald heb is 5 euro te veel.. Waardeloze film zeg!


Tip..HUUR dan eerst een film voordat je het koopt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-03-2006 17:35 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 15 maart 2006 15:40 schreef Inferno het volgende:
Terminator 1 + 2 in een bui van grote verveling. WEl weer doodgelachen om sommige dingen.

Arnie!
Laatste tijd veel zin om Last Action Hero weer te kijken, maar komt elke keer wat tussen.

Gister wel gezien: Spy Game, leuke film al moet je wel op blijven letten vanwege het verhaal.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-03-2006 17:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 maart 2006 17:35 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Laatste tijd veel zin om Last Action Hero weer te kijken, maar komt elke keer wat tussen.


Dat was mijn eerste grotemensenfilm, ik was 12 en doodsbang.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2006 17:49 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 15 maart 2006 15:41 schreef Smoochy het volgende:
Tip..HUUR dan eerst een film voordat je het koopt.


die film is het huren nog niet eens waard...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen