IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metalmaffia deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 15:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:30 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat het geen mensen meer zijn. Teveel intelligentie, teveel emotie, teveel wensen, teveel doelen. Mijns inziens is de mensheid te ver door ge-evolueerd.

Ik wil terug naar een natuurlijk equilibrium. De mens als dier. Dat we daar nu niet meer zijn is onze eigen schuld, jammergenoegd.


Ik had inderdaad dergelijke platitudes verwacht.

Wat mij interesseert is, waarom jij, datgene wat je schetst als slecht ziet en waarom het ideaal van 'mens als dier' weer wel goed zou moeten zijn?

Of kom je net als 99,999% van de self-described misanthropen niet verder dan het uiten van de algemeen bekende kreten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2006 15:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:30 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat het geen mensen meer zijn. Teveel intelligentie, teveel emotie, teveel wensen, teveel doelen. Mijns inziens is de mensheid te ver door ge-evolueerd.

Ik wil terug naar een natuurlijk equilibrium. De mens als dier. Dat we daar nu niet meer zijn is onze eigen schuld, jammergenoegd.


de mens als dier betekent wel: geen ZM meer!!! maar ik vind het allemaal wel heel extreem hoor. ik ben ook een groot voorstander van natuur- en milieubescherming(en huiver bij de vernieting die nu globaal plaats vindt) maar wil wel dat hier een eind aankomt doordat de mens zich verder ontwikkeld , niet door een terugval!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-01-2006 15:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 januari 2006 15:01 schreef Chelman het volgende:
Nou, feest.

Ik ben een klassiek-liberaal. Die ideologie is voor mij belangrijk. Dat soort ideologieën had ik ook toen mijn leeftijd op -tien eindigde.


Noise, Punk, Magic kaarten, Eddy Wally.

"I stoled yo beat and made it better"


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 15:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:36 schreef Chelman het volgende:
Wat mij interesseert is, waarom jij, datgene wat je schetst als slecht ziet en waarom het ideaal van 'mens als dier' weer wel goed zou moeten zijn?

Wat bazel je nou? Ik ben mijn eigen god dus bepaal zelf goed of slecht.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 15:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:36 schreef attila_de_hun het volgende:
maar wil wel dat hier een eind aankomt doordat de mens zich verder ontwikkeld , niet door een terugval!


Ik deel je meninig over de mate van invloed van de mens op het milieu, zoals bekend, niet. Uiteraard deel ik je mening over de noodzaak tot toegenoemen bewustijn m.b.t. de milieu-problematiek wel. En inderdaad zie ik meer heil in doorontwikkeling dan in een atavistische houding die, hoewel zeer romantisch, wel behoorlijk nutteloos is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 15:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

als je zo'n hekel hebt aan mensen, waarom zit je dan op een forum? Een forum is ook een stukje sociale interactie, een plek waar mensen met elkaar communiceren.
Ik kan me zo voorstellen namelijk dat als je een hekel hebt aan mensen dat je dan ooo zoveel mogelijk je best doet te ontlopen, voor zover dat mogelijk zou zijn.
Niet dat ik vind dat je hier niet zou horen/mogen te zijn oid hoor, dit is een vraag, puur uit interesse, niet om je 't harnas in te jagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-01-2006 15:41]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 15:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:38 schreef Slechtheid het volgende:
Wat bazel je nou? Ik ben mijn eigen god dus bepaal zelf goed of slecht.



Prima. Daarom vraag ik waarom JIJ dat ideaal van 'mens als dier' als beter danwel goed ziet.

Als je dat niet kan beantwoorden ben je wel een hele zwakke eigen god die niet eens zijn eigen beweegredenen kan onderbouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-01-2006 15:43]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2006 15:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:38 schreef Slechtheid het volgende:
Wat bazel je nou? Ik ben mijn eigen god dus bepaal zelf goed of slecht.



vanaf het moment dat er twee mensen bij elkaar komen is hetgedaan met het eigen godheid zijn. en helemaal in een maatschappij met zoveel miljoen mensen.(plus geloof ik dat het gevoel "goed" en "slecht" ook min of meer aangeboren is)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2006 15:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als je dat zo graag wilt, wat doe je dan op internet? Da's toch bij uitstek het medium van de hedendaagse "te ver door geëvolueerde mens"? Als je zo graag terug wilt naar de tijd waarin je zelf je voedsel moet jagen en degene die een ander de kop kan intimmeren de mooiste meiden inpikt, be my guest. Persoonlijk ben ik blij dat we al heel lang dat niveau ontstegen zijn.

Maar om nou enerzijds op hedendaagse staat van de mensheid te gaan lopen mekkeren en anderzijds wel dankbaar gebruik te maken van alle leuke snufjes die je geboden worden vind ik een beetje dubbel. Maar ik neem aan dat je hier zelf ook al een idee over hebt? Ben wel benieuwd dan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 15:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:36 schreef attila_de_hun het volgende:
de mens als dier betekent wel: geen ZM meer!!! maar ik vind het allemaal wel heel extreem hoor. ik ben ook een groot voorstander van natuur- en milieubescherming(en huiver bij de vernieting die nu globaal plaats vindt) maar wil wel dat hier een eind aankomt doordat de mens zich verder ontwikkeld , niet door een terugval!
Graag ja! Maar geloof je het zelf gezien de menselijke ontwikkeling de afgelopen eeuwen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 15:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 15:30 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat het geen mensen meer zijn. Teveel intelligentie, teveel emotie, teveel wensen, teveel doelen. Mijns inziens is de mensheid te ver door ge-evolueerd.

Ik wil terug naar een natuurlijk equilibrium. De mens als dier. Dat we daar nu niet meer zijn is onze eigen schuld, jammergenoegd.


We zijn nog steeds dieren, de meeste mensen willen niet accepteren dat we net zo goed dieren zijn die er alles aan doen om te overleven. Mensen willen te graag leven, maar deze mensen kunnen niet onderbouwen waarom ze leven en waarom ze meeste dingen doen.

we hebben een te snelle vorm van successie, we zijn de laatste 10000 jaar gegroeit volgens een J curve, volgens de biologie gaan we dan ten onder aan ons eigen succes omdat we niet in evenwicht zijn met onze omgeving.

ik ben niet echt iemand die mensen haat, het (kwalitativere )voortbestaan van de mensheid moet met minder mensen. Niet dat ik zo verschrikkelijk voor het voortbestaan voor mijn soort ben, zolang ik er maar het beste uit kan halen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 15:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:41 schreef Chelman het volgende:
Prima. Daarom vraag ik waarom JIJ dat ideaal van 'mens als dier' als beter danwel goed ziet.

Als je dat niet kan beantwoorden ben je wel een hele zwakke eigen god die niet eens zijn eigen beweegredenen kan onderbouwen.
Omdat de planeet daarmee niet uitgeknepen wordt als een tube tandpasta.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2006 15:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hrm.

We worden veel ouder, we worden langer, we leven gezonder, we zijn beter opgeleid, we kunnen mensen op de maan zetten...

In hoeverre staan we er evolutionair precies slechter voor?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 15:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:42 schreef Mark het volgende:
Maar om nou enerzijds op hedendaagse staat van de mensheid te gaan lopen mekkeren en anderzijds wel dankbaar gebruik te maken van alle leuke snufjes die je geboden worden vind ik een beetje dubbel. Maar ik neem aan dat je hier zelf ook al een idee over hebt? Ben wel benieuwd dan.
Ik zou graag mijn spullen pakken en me aansluiten bij een jager/verzamelaar tribe in afrika. Maar dat kan ik niet omdat ik te gewend ben aan het 'westers zijn'. Iets waar ik me gruwelijk aan erger trouwens.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 15:51 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

wat zijn je beweegredenen om je op een forum te vertoeven? Je hebt een hekel aan mensen, die twee kan ik niet met elkaar rijmen. Of neem ik dat te letterlijk? (paar posts hierboven iets anders geformuleerd)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 15:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het gaat wel over metalmaffia trouwens. Ik heb mijn redenen genoeg toegelicht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2006 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:42 schreef Slechtheid het volgende:
Graag ja! Maar geloof je het zelf gezien de menselijke ontwikkeling de afgelopen eeuwen?


ja, eigenlijk wel. Als je de geschiedenis bekijkt dan is bijv. milieuwetgeving vele malen beter geworden en maakt men zich nu druk over zeer kleine waarden. Natuurlijk zijn er nog grote problem te "tackelen" zoals overbevolking,gebrke aan economische ontwikkelingen in bepaalde landen/streken, verlies aan biodiversitiet(wereldschaal) etc. Maar ik ben hoopvol. Ik kan het nietonderbouwen ofzo maar ik ben er van overtuigd dat de wereld "beter" zal worden. (wat niet wil zeggen dat er geen grote conflicten meer zullen komen, ik vrees het ergste voor een strijd tussen bijv. china-"het westen/VS"om grondstoffen, energie)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 15:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 15:42 schreef Mark het volgende:
Als je dat zo graag wilt, wat doe je dan op internet? Da's toch bij uitstek het medium van de hedendaagse "te ver door geëvolueerde mens"? Als je zo graag terug wilt naar de tijd waarin je zelf je voedsel moet jagen en degene die een ander de kop kan intimmeren de mooiste meiden inpikt, be my guest. Persoonlijk ben ik blij dat we al heel lang dat niveau ontstegen zijn.

Maar om nou enerzijds op hedendaagse staat van de mensheid te gaan lopen mekkeren en anderzijds wel dankbaar gebruik te maken van alle leuke snufjes die je geboden worden vind ik een beetje dubbel. Maar ik neem aan dat je hier zelf ook al een idee over hebt? Ben wel benieuwd dan.

wat zijn we ontstegen dan? we werken voor ons eten, we zijn nog steeds het grootste deel van ons leven bezig om in onze primaire levensbehoefte te voorzien. nog steeds vechten we om meisjes, niet altijd volgens gevechten, maar ik geloof ook niet dat we dat vroeger zoveel meer deden als nu. we denken alleen minder na over ons overleven omdat we hier in het westen iets meer zekerheid hebben en ons zelfs kunnen richten op secundare levensbehoefen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 15:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:46 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat de planeet daarmee niet uitgeknepen wordt als een tube tandpasta.


Kan je als godheid vertellen hoe we dat precies doen (feiten, lange-termijn studies e.d. geen kreten) en bovenal: kan je vertellen waarom volgens jou dit slecht is?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2006 15:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Er zal ongetwijfeld wel ergens een jager/verzamelaar rondlopen in de rimboe die er precies zo over denkt maar dan de andere kant op. Ik snap nog altijd niet uit wat je aandraagt waarom je dit te prefereren vindt boven het leven in de westerse maatschappij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-01-2006 15:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehehe, dit is gaaf.


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 15:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:51 schreef Slechtheid het volgende:
Het gaat wel over metalmaffia trouwens.


Daar zou jij ook tegenstander van moeten zijn.

Het is namelijk typisch een gevolg van 'te ver doorgevoerde evolutie'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 15:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De mens is een dier, maar staat aan de top van de voedselketen. Slechtheid, wil je weer terug naar de tijd dat we opgejaagd werden door leeuwen, wolven, beren enz? En oja, de tijd waarin een meteoriet het einde van het leven zou betekenen?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-01-2006 16:00]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 16:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:55 schreef Chelman het volgende:
Kan je als godheid vertellen hoe we dat precies doen (feiten, lange-termijn studies e.d. geen kreten) en bovenal: kan je vertellen waarom volgens jou dit slecht is?

quote:
Op 9 januari 2006 15:51 schreef Slechtheid het volgende:
Het gaat wel over metalmaffia trouwens. Ik heb mijn redenen genoeg toegelicht.
O, en ik bepaal natuurlijk zelf dat mijn mate van toelichting voldoende is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 16:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 15:46 schreef Mark het volgende:
Hrm.

We worden veel ouder, we worden langer, we leven gezonder, we zijn beter opgeleid, we kunnen mensen op de maan zetten...

In hoeverre staan we er evolutionair precies slechter voor?

we zijn evolutionair gezien een groot succes, hierdoor neemt ons aantal sterk toe, zoveel en zo snel dat wij niet in balans kunnen komen met onze omgeving. in 2050 zijn er 9 tot 10 milard mensen naar verwachting. voor deze mensen is nooit genoeg voedsel, bovendien is er voor de westerse wereld te weinig energie voorziening waardoor we behoorlijk wat stappen terug moeten.


in met 2050 erbij is de grafiek zelfs 2 keer zo hoog.

volgens de biologie is dit een j-curve en opkomende soorten die volgens deze curve opkomen zullen plotseling ten onder gaan, of er zullen maar weinig individuen overblijven.

wij als mensen kunnen ons hiervan bewust zijn en kunnen ingrijpen maar dat moeten we wel op tijd doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen