IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 18:41 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wordt ook niet gewaardeerd. Zeker niet omdat het in 99% van de gevallen om provocatie, of doelloos etteren gaat. Dan is het, in combinatie met het gedrag van de poster op dat moment, te zielig en kinderachtig voor een fatsoenlijk forum.


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 18:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 18:24 schreef Psychonaut het volgende:
Hoe zit het o.a. met foto's van Marc Dutroux, Stalin en Mao



En de bijbehorende symbolen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-02-2006 18:53 by jbassist Profiel van jbassist

beetje lullig dat een vraag van psychonaut word geedit hoe weet je nu dat dat haar daadwerkelijke vraag was? zoiets hoef/moet je toch niet te editten?

en hierbij een daadwerkelijk klacht:

Ik, en ik denk PLENTY andere mensen vinden smoochy nou niet bepaald een goeie/objectieve mod en hij heeft volgens mij zijn "proef/inkom tijd" nu ook wel eens gehad..

zelfs lain deed het in het begin beter


[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-02-2006 18:54]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2006 18:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

Die vraag staat er toch heb alleen de foto van hitler weggehaald.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 18:59 by Chelman Profiel van Chelman

God damn. Hebben jullie echt geen hersencellen over?

Het plaatsen van een foto van Hitler in een informatieve topic is GEEN rechtsextremistische uiting. Als iemand een plaatje van een TIger tank in het WO2 topic plaatst is het toch geen rechtsextremisme?

Ik raad jullie ook aan om jullie geschiedenisboeken te kuisen. Daar staan ook foto's van Hitler. Volgens mij dreef het ministerie van OCW een rechtsextremistische agenda.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2006 19:05 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 7 februari 2006 18:59 schreef Chelman het volgende:
God damn. Hebben jullie echt geen hersencellen over?

Het plaatsen van een foto van Hitler in een informatieve topic is GEEN rechtsextremistische uiting. Als iemand een plaatje van een TIger tank in het WO2 topic plaatst is het toch geen rechtsextremisme?

Ik raad jullie ook aan om jullie geschiedenisboeken te kuisen. Daar staan ook foto's van Hitler. Volgens mij dreef het ministerie van OCW een rechtsextremistische agenda.


Dit gaat niet om info dat was gewoon provocatie...ik kan echt wel onderscheid maken tussen die 2 zaken wat je zegt...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 19:05 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niet te zwart/wit redeneren, Michael.

Die boeken werden uit imformatief oogpunt gedrukt. De meeste zooi hier wordt voor toaal andere doeleinden aangewend.


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 19:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 19:05 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Niet te zwart/wit redeneren, Michael.

Die boeken werden uit imformatief oogpunt gedrukt. De meeste zooi hier wordt voor toaal andere doeleinden aangewend.


Zoals mijn post over de Discovery serie?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 19:08 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 19:06 schreef Chelman het volgende:
Zoals mijn post over de Discovery serie?


Dat heb ik gemist. excuus.


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 19:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 19:08 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Dat heb ik gemist. excuus.


In de TV series topic.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bespaar je de moeite Chel.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 19:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 19:09 schreef Chelman het volgende:
In de TV series topic.


Daar weet ik niets van, aangezien ik er toen niet was. Dat zal je met de andere mods moeten bespreken.


Bruce Banner


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2006 19:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ok dan zal ik vanaf nu geen fotoos van Hitler en andere dictators en cornuiten meer weghalen zo iedereen weer blij...



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 19:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Smoochy, vraag nu eerst eens aan de andere mods wat de regels zijn, het blijkt keer op keer dat je ze niet kent, kijk nou deze kwestie.

Hoe kun je nou modereren als je de regels niet kent. Ik dacht overigens dat dat al onderling besproken was?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2006 19:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 7 februari 2006 19:14 schreef Jenje het volgende:
Smoochy, vraag nu eerst eens aan de andere mods wat de regels zijn, het blijkt keer op keer dat je ze niet kent, kijk nou deze kwestie.

Hoe kun je nou modereren als je de regels niet kent. Ik dacht overigens dat dat al onderling besproken was?


Ja ik zal weer in training gaan..anders leg het me ff uit op msn ik wou je ook nog wat vragen weet je nog vanmiddag


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-02-2006 19:21 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 7 februari 2006 18:24 schreef Psychonaut het volgende:
Hoe zit het o.a. met foto's van Marc Dutroux, Stalin en Mao


ROFLMAO!


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 19:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 februari 2006 19:19 schreef Smoochy het volgende:
Ja ik zal weer in training gaan..anders leg het me ff uit op msn ik wou je ook nog wat vragen weet je nog vanmiddag
Ik ben geen mod, maar een moslim kan zelfs nog zien dat jij maar half niet weet wat de regels zijn ...

Msn staat aan maar ben met een minuut weg


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-02-2006 19:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 februari 2006 18:41 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wordt ook niet gewaardeerd. Zeker niet omdat het in 99% van de gevallen om provocatie, of doelloos etteren gaat. Dan is het, in combinatie met het gedrag van de poster op dat moment, te zielig en kinderachtig voor een fatsoenlijk forum.




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2006 19:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 februari 2006 18:02 schreef Smoochy het volgende:
Nee. ten eerste ben ik al gestopt met blowen dus dat ga maar blowen onzin heeft op deze jongen geen toepassing meer.
Ten tweede ik heb niks aan de tekst veranderd alleen de foto van Hitler en cornuit weggehaald.

Ik kan niet de 1 wel foto`s van hem laten posten en de andere niet, nu weet ik wel dat je er geen rechtse gedachten bij had maar de lijn van rechts extreme foto`s modereren geld voor iedereen.
Dus je mag niet refereren naar Hitler? Of is het net zon heiligheidje als Mohammed, dat je wel naar hem mag refereren, maar hem niet mag afbeelden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 20:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 19:55 schreef altx het volgende:



Ik geloof dat jij als vaste bezoeker 1. nu ook keihard om jezelf lacht, of 2. je tijd verspilt aan een virtuele kinderopvang. (in jouw opinie)

Kies zelf maar welke van de 2 het minst beschamend is, en kom dan nog eens terug.


Bruce Banner


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-02-2006 20:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 februari 2006 20:35 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik geloof dat jij als vaste bezoeker 1. nu ook keihard om jezelf lacht, of 2. je tijd verspilt aan een virtuele kinderopvang. (in jouw opinie)

Kies zelf maar welke van de 2 het minst beschamend is, en kom dan nog eens terug.


Nee, kies jij maar...

Dat is veel grappiger...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 20:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Mensen kunnen we ergens normaal over hebben zonder te schelden of wat dan ook? Hou dit topic een beetje schoon en serieus voor klachten over het forum. Een kleine discussie, maar over en weet gekanker, kan grappig zijn voor de soapgenieters onder ons, maar sommige mensen zijn dan niet slim bezig.
Nieuwe klacht...
En BTW ik neem elke klacht serieus, ook al zie je het soms nog niet 1,2,3 terug, ik probeer ook onder de mods zelf dingen zo veel mogelijk bespreekbaar te maken, en samen te overleggen.
Ik zit hier ook vrijwillig dus Excuse me, als ik iets vergeet of misgelopen ben.
Spreek me dan nogmaals aan, ik doe de moeite wel. Neem aan dat mijn medemods er net zo over denken.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-02-2006 20:41 by watery black Profiel van watery black

jongens, doe eens lief...


en ja, dat is een klacht.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 21:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Aan allen alhier:

Naar aanleiding van (verhitte) discussies die begonnen met plaatjes van ome Aad (oooh hij zei hitler!!! ) en eindigden met een chaos:

AANSCHOUW! De korte, bondige regels over dit onderwerp:


*****
Foto's van historische figuren moeten op zich gepost kunnen worden, mits ze enig verband hebben met een zinnige post. Lukraak nazi's, massamoordenaars, kinderverkrachters en welk afgedwaald volk dan ook posten wordt niet gewaardeerd. Swastika's worden meteen verwijderd, evenals aanverwante zaken, zoals de bekende communistische symbolen, aangezien deze voor een verschrikkelijk regime staan. (uitzondering: plaatsing van fotomateriaal bij nieuwsberichten en dergelijke) Denk even iets langer na voordat je dergelijke zaken op dit forum plaatst, en probeer alsjeblieft niet leuk te doen door ons geduld op de proef te stellen.
*****

We gaan ervan uit dat het hiermee duidelijk gesteld is, en we hopen op jullie medewerking.

Alvast bedankt,
Uw moderators


Bruce Banner


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-02-2006 21:48 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Dus als er op een plaatje, dat in het WO2 topic gepost wordt en betrekking heeft op de inhoud, een swatika staat wordt deze resoluut gemodereerd?

Dat vind ik dan weer een beetje overbodig. Correct, het was een regime, maar als er een plaatje gepost wordt, wat uit informatief oogpunt correct is, en er staat een "provocerend" symbool op en dat wordt dan weggehaald, dan is dat niet correct.

Verder vind ik dat mensen inderdaad even iets meer moeten nadenken voordat ze bepaalde dingen posten. Doch, een humoristische foto van zo'n dictator zou moeten kunnen. Mensen geven daarmee aan dat ze zo'n persoon niet pruimen en hem belachelijk maken.

Dit alles is mijn persoonlijke mening en ik denk dat vele anderen die mening zijn toegedaan.


Mods, jullie doen wel jullie best en dat doen jullie goed

End of discussion


FREEZE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen