IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het gaat om de context imnsfho ...

Zet er dan ook gewoon en duidelijk neer dat de moderators bepalen of de plaatsing van een symbool wat verband heeft met extreem rechts of andere hopen tuig alleen toegestaan zijn als dat in de context van een zinvol topic gebeurt, en dat de moderators daarover de beslissing nemen.

Is het nou zo godvers moeilijk om een beetje een regeltje op te stellen, fucking shit zeg, jullie lijken wel de tweede kamer.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-02-2006 21:53 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 7 februari 2006 21:51 schreef Jenje het volgende:
Het gaat om de context imnsfho ...

Zet er dan ook gewoon en duidelijk neer dat de moderators bepalen of de plaatsing van een symbool wat verband heeft met extreem rechts of andere hopen tuig alleen toegestaan zijn als dat in de context van een zinvol topic gebeurt, en dat de moderators daarover de beslissing nemen.

Is het nou zo godvers moeilijk om een beetje een regeltje op te stellen, fucking shit zeg, jullie lijken wel de tweede kamer.
LOL!

Ik geloof dat ik voor de verandering een keer met Jenje eens moet zijn...


FREEZE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-02-2006 21:54 by Snaack Profiel van Snaack

.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-02-2006 21:55]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 21:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Pff

Ik snap werkelijk waar niet waarom er elke keer zo verdomd vaag gedaan word, is er dan geen enkele mod die eens het voortouw neemt en eigen handig de regels kort en bondig opschrijft. Zo lang dat namelijk niet gebeurt weet niemand hoe het zit en is er overal ruimte voor discussie omdat het regelement zo lek is als de dijken rond New Orleans. Illusione heeft ooit vhet voortouw genomen, maar die kreeg helaas andere prioriteiten, jammer en een beetje respectloos naar Illu toe dat daar geen ruk mee gedaan is.

Dat mods dan klagen dat ze keer op keer angevallen worden door gebruikers is 99,99% hun eigen schuld, continu dralen en zaken niet duidelijk stellen zorgt daarvoor.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En nu hou ik mijn bek weer eens, aangezien ik elke keer het zelfde liedje kan spelen, ook in de overleggen met mods en elke keer gebeurd er geen ruk.

Have fun.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-02-2006 22:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 februari 2006 21:59 schreef Jenje het volgende:
En nu hou ik mijn bek weer eens, aangezien ik elke keer het zelfde liedje kan spelen, ook in de overleggen met mods en elke keer gebeurd er geen ruk.



Je leest inderdaad wel vaak dat men het mee gaat nemen en er iets mee gaat doen, maar je ziet het inderdaad niet terug hier op het forum. Vind het overigens wel apart dat men hier wel rechts extremistische uitingen mag posten (teksten) maar geen grappig bedoelde plaatjes. Terwijl de regel zou bestaan om te voorkomen dat het forum ermee geasocieerd zou worden.

Maarja.. mods zullen het ook wel druk zat hebben.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-02-2006 22:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

volgens mij mag het wel als er redelijke onderbouwing is. en niet simpelweg schelden op bepaalde bevolkingsgroepen, maarja dat is ook gewoon flamen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 22:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 21:57 schreef Jenje het volgende:
Pff

Ik snap werkelijk waar niet waarom er elke keer zo verdomd vaag gedaan word, is er dan geen enkele mod die eens het voortouw neemt en eigen handig de regels kort en bondig opschrijft. Zo lang dat namelijk niet gebeurt weet niemand hoe het zit en is er overal ruimte voor discussie omdat het regelement zo lek is als de dijken rond New Orleans. Illusione heeft ooit vhet voortouw genomen, maar die kreeg helaas andere prioriteiten, jammer en een beetje respectloos naar Illu toe dat daar geen ruk mee gedaan is.

Dat mods dan klagen dat ze keer op keer angevallen worden door gebruikers is 99,99% hun eigen schuld, continu dralen en zaken niet duidelijk stellen zorgt daarvoor.

Sorry hoor maar Illu en ik hebben samen het voortouw genomen, en toevallig heb ik het net weer aangekaart. En ik ben er al lang mee bezig. Alleen ga niet elke keer hier verslag uitbrengen. En de meeste dingen zijn niet zo vaag. Alleen nu komt er iets naar boven, en hebben we het nu ook over. Maar wederom brengen wij niet elke keer hier verslag uit.
Er zijn meer mods en soms duurt het even als ze gereageerd hebben.
Ik zit trouwens niet te miepen, en voel me eigenlijk ook weinig aangevallen. Dus over dat stukje voel ik me niet aangesproken.
Maar ik ben aan het werk dus...Maar naast ZM heb ik soms ook een leven, en aangezien dit een vrijwillige functie is, heb ik niet ALTIJD aan tijd.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 22:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zoals door wel meer users aangegeven ben jij ook zo'n beetje de enige mod die haar werk goed doet, had ik er even bij moeten zetten.

Maar waarom moet dat zo lang duren, als bepaalde moderators maandenlang niet reageren dan hebben ze of te weinig tijd of te weinig interesse in dit forum en mogen ze wat mij betreft optiefen, deze functie neemt men vrijwillig aan, maar ik vind dat je dan een morele verplichting hebt om die functie ook uit te voeren, en dat andere moderators ook de morele verplichting hebben om moderators die zich van hun verplichting drukken daarop aan te spreken. Want zoals je merkt als iemand consequent is en op normale wijze met de users om gaat, reageren de users ook normaal. Uitzonderingen en oplopende emoties daarbuiten gelaten.

Maar ik meng me er niet verder meer in, straks krijg ik weer een mail van Fire met allerlei onzinnige aantijgingen ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-02-2006 22:35]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 22:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 22:34 schreef Jenje het volgende:
Zoals door wel meer users aangegeven ben jij ook zo'n beetje de enige mod die haar werk goed doet, had ik er even bij moeten zetten.

Maar waarom moet dat zo lang duren, als bepaalde moderators maandenlang niet reageren dan hebben ze of te weinig tijd of te weinig interesse in dit forum en mogen ze wat mij betreft optiefen, deze functie neemt men vrijwillig aan, maar ik vind dat je dan een morele verplichting hebt om die functie ook uit te voeren, en dat andere moderators ook de morele verplichting hebben om moderators die zich van hun verplichting drukken daarop aan te spreken. Want zoals je merkt als iemand consequent is en op normale wijze met de users om gaat, reageren de users ook normaal. Uitzonderingen en oplopende emoties daarbuiten gelaten.

Helemaal mee eens. Ik heb ook sommige mensen erop aangesproken. Dus ook dat doe ik al.
Behind the scenes gebeurt gelukkig nog wel wat. En er zijn een aantal die erg hun best proberen te doen, en soms wat te blij hun werk doen. Maar goed zo begon ik vast ook.
En wat normaal doen betreft, daar pleit ik al langer voor. Werkt het beste. Zelfs met eventuele emoties vind ik dat een mod objektief moet blijven.
Maar ook wij zijn in eerste plaats users.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


trol
Usericon van trol
Posted 07-02-2006 23:46 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Chelman, post dat plaatje nog eens een keer dan.. Dan weet men waar de discussie over gaat. Lijkt me behoorlijk zinnig.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2006 23:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2006 0:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 23:46 schreef trol het volgende:
Chelman, post dat plaatje nog eens een keer dan.. Dan weet men waar de discussie over gaat. Lijkt me behoorlijk zinnig.




Ik heb het plaatje weer toegevoegd aan mijn post over de Disocvery programma.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1268025/34#2067686


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-02-2006 5:59 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 21:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Dus als er op een plaatje, dat in het WO2 topic gepost wordt en betrekking heeft op de inhoud, een swastika staat wordt deze resoluut gemodereerd?



nee dus. Lees even wat er staat man!


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-02-2006 6:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 21:51 schreef Jenje het volgende:
Het gaat om de context imnsfho ...

Zet er dan ook gewoon en duidelijk neer dat de moderators bepalen of de plaatsing van een symbool wat verband heeft met extreem rechts of andere hopen tuig alleen toegestaan zijn als dat in de context van een zinvol topic gebeurt, en dat de moderators daarover de beslissing nemen.

Is het nou zo godvers moeilijk om een beetje een regeltje op te stellen, fucking shit zeg, jullie lijken wel de tweede kamer.


Zie vorige reply. Het wordt dus WEL toegestaan wanneer het in de juiste context gebeurt. lees jij wel goed?


quote:
Op 7 februari 2006 21:57 schreef Jenje het volgende:
Pff

Ik snap werkelijk waar niet waarom er elke keer zo verdomd vaag gedaan word, is er dan geen enkele mod die eens het voortouw neemt en eigen handig de regels kort en bondig opschrijft. Zo lang dat namelijk niet gebeurt weet niemand hoe het zit en is er overal ruimte voor discussie omdat het regelement zo lek is als de dijken rond New Orleans. Illusione heeft ooit vhet voortouw genomen, maar die kreeg helaas andere prioriteiten, jammer en een beetje respectloos naar Illu toe dat daar geen ruk mee gedaan is.


Dat is precies wat ik gisteravond gedaan heb. Met extreem kort overleg in het mod-gedeelte deze regel opgesteld, en aan het forum getoond.

WAT DE FUCK DOE IK VERKEERD??


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-02-2006 6:17 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 22:06 schreef MMayo het volgende:
Vind het overigens wel apart dat men hier wel rechts extremistische uitingen mag posten (teksten) maar geen grappig bedoelde plaatjes.


het is eigenlijk precies andersom. Rechts-extremistische uitingen "dood aan alle kanker<vul bevolkingsgroep/religie in>" wordt niet toegestaan. Een foto van een stel nazi's bij een betoging en bijpassende tekst die bij een nieuwsbericht of discussie over een dergelijk onderwerp hoort, dat kan gewoon. Zolang er dus niet voor de lol een foto van Stalin of Hitler voorbij komt is het ok. Dat staat in die regel op de vorige pagina.

Parodieën kunnen dus wél, zolang ze lollig bedoeld zijn. Humor is een behoorlijk subjectief begrip, maar iedereen heeft (tenmisnte, dat hoop ik....) wel een redelijk idee van wat wel en niet door de beugel kan.



Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2006 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 februari 2006 6:01 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Zie vorige reply. Het wordt dus WEL toegestaan wanneer het in de juiste context gebeurt. lees jij wel goed?
Lees nou eens goed wat ik zeg ....
quote:
Dat is precies wat ik gisteravond gedaan heb. Met extreem kort overleg in het mod-gedeelte deze regel opgesteld, en aan het forum getoond.

WAT DE FUCK DOE IK VERKEERD??
Niet persoonlijk opvatten, als je dat zo opgelost hebt, ben je wat mij betreft goed bezig. Ging mij om de algemene werkwijze zoals ik die de laatste maanden/jaar zie ... veel gepraat, weinig actie.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-02-2006 9:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 februari 2006 9:02 schreef Jenje het volgende:
Lees nou eens goed wat ik zeg ....

Is de regel niet duidelijk genoeg? Het lijkt me duidelijk dat wij als mods hier inderdaad over bepalen. De regel is al een stuk scherper, en -hopende op enigszins werkende breinen van forumgebruikers- situaties als die van gisteren komen hopelijk niet meer voor.

Of begrijp ik je verkeerd ofzo?

quote:

Niet persoonlijk opvatten, als je dat zo opgelost hebt, ben je wat mij betreft goed bezig. Ging mij om de algemene werkwijze zoals ik die de laatste maanden/jaar zie ... veel gepraat, weinig actie.

Dank. Dat is dus aan het veranderen. iets met Köln en Aachen

[edit: domme typos]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-02-2006 9:08]


Bruce Banner


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-02-2006 9:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 februari 2006 9:02 schreef Jenje het volgende:
Lees nou eens goed wat ik zeg ....
Niet persoonlijk opvatten, als je dat zo opgelost hebt, ben je wat mij betreft goed bezig. Ging mij om de algemene werkwijze zoals ik die de laatste maanden/jaar zie ... veel gepraat, weinig actie.

Nee hoor is juist wel actie ondernomen. We hebben een vergadering gehad, we geven elkaar meer informatie als er problemen ontstaan, we overleggen meer. We zijn bezig de regels onder de loep te nemen etc.
Nu ben ik bezig een nieuwe lijst met DUIDELIJKE regels op te stellen. Met de redenen erbij. Zo kunnen we uitleggen waarom iets wel of iets niet volgens ons kan.
Alleen dat kost wat tijd.
Gaat helemaal goed komen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2006 10:32 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 8 februari 2006 5:59 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
nee dus. Lees even wat er staat man!
Okee, je hebt gelijk... Toch was het wel een beetje onduidelijk, maar nu niet meer

Verder heb ik geen klachten behalve dat bepaalde users wel erg veel lopen te zeiken


FREEZE


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-02-2006 15:24 by Doomy Profiel van Doomy

Klacht: is Phantom Lord nou nog niet geband?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2006 15:41 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 8 februari 2006 15:24 schreef Doomy het volgende:
Klacht: is Phantom Lord nou nog niet geband?


Provoceer ik zo erg dan? Flame ik zo? Ben ik zoveel offtopic? Ik vind dat alles wel meevallen eerlijk gezegd, zo niet dan hoor ik dat van de mods wel.


FREEZE


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-02-2006 15:50 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 februari 2006 10:32 schreef Phantom Lord het volgende:
(...)
Verder heb ik geen klachten behalve dat bepaalde users wel erg veel lopen te zeiken


Idd ja!





En dan vinden mensen mij al erg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2006 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jij erg? Waarom? Je bent een naar mannetje met kinderachtig undersign .. meer niet ...


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 08-02-2006 16:30 by Bleh? Profiel van Bleh?

Geen klacht, maar zou het Red Sparowes concert topic veranderd kunnen worden in een Red Sparowes tour topic?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen