IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 18:52 by jbassist Profiel van jbassist

als je het topic doorleest zie je dat ze het zelf niet eens serieusnemen...

quote:
Op 28 februari 2006 18:28 schreef Cryptogram het volgende:

Lion's Pride (meningen verschillen hierover, het is redelijk maar toch tamelijk cliché eigenlijk)

Standrecht (dit is soms wel bedroevend amateuristisch)



als een doodserieuze poster dit al over zijn "muziek" zegt het gaat hier echt niet om de muziek gast.. weet je zelf ook wel.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 18:52]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-02-2006 18:52 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Juist jbassist, alleen politiek correcte bands moeten besproken worden op dit forum.
Stel je voor, metal en propaganda! Walgelijk!


Nog zo stoere internet warrior.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 18:53 by jbassist Profiel van jbassist

dit is propaganda waar iedereen het wel overeen s is mag ik hopen...

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 18:55]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-02-2006 18:56 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 28 februari 2006 18:44 schreef jbassist het volgende:
Waarom bestaat dat OI!/RAC topic nog? ik vind het echt zwaar belachelijk dat dit soort lui nog de kans krijgen dit soort meuk te verspreiden/propageren...
dit zijn echt het soort ideeen die in de kiem gesmoord moeten worden en in GEEN geval de kans mogen krijgen IMO.

en dan nog mijn mening terzijde:
ik weet niet wat jullie er van vinden als mods, maar als een foto van hitler al tever gaat, waarom is er dan nog sprake van en topic als deze?


Als je je er zo aan stoort, waarom kijk je er dan in? Uiteindelijk is en blijft dit een forum, een plek om meningen uit te wisselen. Ik heb hier al zat menigen gelezen waar ik 't faliekant mee oneens ben, maar je kunt er ook voor kiezen je er niet aan te ergeren. Overigens heb ik nooit begrepen wat (liefde voor) muziek en bepaalde overtuigingen (op een politieke, religieuze of op wat voor manier dan ook) nou met elkaar te maken hebben hoor, maar da's een ander verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 28-02-2006 18:59]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-02-2006 18:56 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Ik denk niet dat deze discussie ergens toe gaat leiden. Hooguit een hoop geknok, gezeik en over-en-weer gesmijt met argumenten (met of zonder scheldwoorden).
Lekker negeren die hap.


Nog zo stoere internet warrior.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 19:01 by jbassist Profiel van jbassist

ik erger me er kapot aan dat ze onder het mom van "muziek" dit soort ongein naar buiten proberen te brengen... als ze een topic over hoe kut ze joden wel niet vinden zouden maken werden ze namelijk van dit forum geknikkerd..

maar nee, ze hebben het over muziek hoor!!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 19:01]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-02-2006 19:02 by mental Profiel van mental

hahahaha ben je hier verder gegaan met je gekanker ?


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 19:03 by jbassist Profiel van jbassist

ja, en dit is een daadwerkelijk klacht... ik probeer het ook netjes tehouden, dus ik heb jou verder niks temelden.. OT.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 19:04]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-02-2006 19:06 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 28 februari 2006 19:03 schreef jbassist het volgende:
ja, en dit is een daadwerkelijk klacht... ik probeer het ook netjes tehouden, dus ik heb jou verder niks temelden.. OT.


Is censuur niet veel enger? En nogmaals, dit is een forum, men moet toch z'n mening kunnen geven? (en ik ben behoorlijk links, ook ik ben het niet eens met bepaalde idealen, maar een ander heeft toch net zoveel recht op z'n mening als ik?)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2006 19:07 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 28 februari 2006 19:01 schreef jbassist het volgende:
ik erger me er kapot aan dat ze onder het mom van "muziek" dit soort ongein naar buiten proberen te brengen... als ze een topic over hoe kut ze joden wel niet vinden zouden maken werden ze namelijk van dit forum geknikkerd..

maar nee, ze hebben het over muziek hoor!!


Luister is lamstraal RAC staat niet voor verheerlijking van jodenvergassing etc ook al zijn er een aantal bands die wel zo hersenloos teksten schrijven. Er zijn zat bands waarvan zowel de muziek als de tekst goed in elkaar zit.
Als je zoveel vooroordelen hebt die je zo wilt houden rot dan op uit het topic.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 19:08 by jbassist Profiel van jbassist

bepaalde idealen gaam tever,ook voor dit forum... (zoals ik al eerder zij) ik vind het misselijk dat ze het onder het mom van muziek verder willen zetten omdat ze anders (terecht) gebanned worden.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-02-2006 19:09 by Chantalie Profiel van Chantalie

een band als KMFDM predikt bepaalde linkse idealen (of tenminste, dat dacht ik, ik ken de band alleen van een paar songteksten die ik gelezen heb, band interesseert me totaal niet), als er daar een topic over zou worden geopend, dan moet dat toch ook kunnen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-02-2006 19:12 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 28 februari 2006 19:08 schreef jbassist het volgende:
bepaalde idealen gaam tever,ook voor dit forum... (zoals ik al eerder zij) ik vind het misselijk dat ze het onder het mom van muziek verder willen zetten omdat ze anders (terecht) gebanned worden.


Wil je nu insinueren dat enkele sujetten deze muziek als propaganda gebruiken om zo de extreme boodschap te verspreiden?
Lijkt me wat vergezocht.


Nog zo stoere internet warrior.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2006 19:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 februari 2006 18:44 schreef jbassist het volgende:
Waarom bestaat dat OI!/RAC topic nog? ik vind het echt zwaar belachelijk dat dit soort lui nog de kans krijgen dit soort meuk te verspreiden/propageren...
dit zijn echt het soort ideeen die in de kiem gesmoord moeten worden en in GEEN geval de kans mogen krijgen IMO.

en dan nog mijn mening terzijde:
ik weet niet wat jullie er van vinden als mods, maar als een foto van hitler al tever gaat, waarom is er dan nog sprake van en topic als deze?

Je gezanik over Oi!/R.A.C. begint me echt goed te irriteren, zwijn. Oi!/R.A.C. heeft niet per definitie te maken met holocaustontkenning, Hitler-aanbidding, antisemitisme etc. Er is dus niets mis mee, flikker op met je gezanik.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 19:15 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 28 februari 2006 19:07 schreef Verval het volgende:
Luister is lamstraal RAC staat niet voor verheerlijking van jodenvergassing etc ook al zijn er een aantal bands die wel zo hersenloos teksten schrijven. Er zijn zat bands waarvan zowel de muziek als de tekst goed in elkaar zit.
Als je zoveel vooroordelen hebt die je zo wilt houden rot dan op uit het topic.


bandnamen als:

White Wash
SS-Totenkopf
United Blood
Jew Slaughter


en deze lui http://www.radio.bloodandhonour.com/index.php

flikken dit binnenkort: http://asice.net/board/index.php?page=replylist&board=10&topic=27822&sortorder=desc

mooi probeert dude


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2006 19:17 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 28 februari 2006 19:15 schreef jbassist het volgende:
bandnamen als:

White Wash
SS-Totenkopf
United Blood
Jew Slaughter


en deze lui http://www.radio.bloodandhonour.com/index.php

flikken dit binnenkort: http://asice.net/board/index.php?page=replylist&board=10&topic=27822&sortorder=desc

mooi probeert dude


En 90% van de black metal bands zijn duivelaanbidders.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-02-2006 19:17 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 28 februari 2006 19:15 schreef jbassist het volgende:
bandnamen als:

White Wash
SS-Totenkopf
United Blood
Jew Slaughter


en deze lui http://www.radio.bloodandhonour.com/index.php

flikken dit binnenkort: http://asice.net/board/index.php?page=replylist&board=10&topic=27822&sortorder=desc

mooi probeert dude


Scherp! Het is ook een universeel feit dat deze bands qua denkwijze garant staan voor de gehele scene!
Ijzersterk die jbassist! Overdonderd!


Nog zo stoere internet warrior.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2006 19:18 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 februari 2006 19:15 schreef jbassist het volgende:
bandnamen als:

White Wash
SS-Totenkopf
United Blood
Jew Slaughter


en deze lui http://www.radio.bloodandhonour.com/index.php

flikken dit binnenkort: http://asice.net/board/index.php?page=replylist&board=10&topic=27822&sortorder=desc

mooi probeert dude


Je suggereert dat bandnamen als die jij noemt niet binnen Metal bestaan. Dit is een Metal-forum, en dan zouden extreme stromingen op politiek gebied binnen Metal, zoals NSBM, niet besproken mogen worden?
En waarom mag je wel zeggen dat alle christenen dood moeten, maar is het bij joden ineens taboe? Waarom kanker je wel op Oi!/R.A.C., maar hou je je mond over NSBM? Zoals Verval al zei, is er inderdaad een aantal bands met zeer vergaande ideologieën, maar zo is lang niet het grootste deel van de bands. Meestendeels is het nationalistisch, waar niets mis mee is. In de Metal-scene is het precies hetzelfde.
Leuk geprobeerd, 'dude'.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-02-2006 19:19]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 19:30 by jbassist Profiel van jbassist

Dit heeft duidelijk geen zin, en mijn hekel aan nederland een deel van de metalscene en zijn idealen word hiermee steeds groter.

jullie hebben geen benul waar jullie het in godsnaam over hebben...

maargoed, langleve nederland en freedom of speech...

hulde hoor jongens... wees maar erg trots op jezelf.

ik zal wel teveel van mijn behoorlijk rode familie/dorp waar ik woon en jonges in de behoorlijke anti fascistische krakers, en hardcore/metalcore scene hebben mee gekregen om dit te kunnen tolereren.

maar veel succes verder.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2006 19:37 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 28 februari 2006 19:30 schreef jbassist het volgende:

jullie hebben geen benul waar jullie het in godsnaam over hebben...





Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-02-2006 19:42 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Ik wil eigenlijk wel een klacht indienen over Jbassist die topics verziekt met offtopic gezeik zonder dat hij enig idee heeft waar het topic overgaat. Imo verdient hij hier een vette waarschuwings mail of iets mee.
(en ja dit is een serieuze klacht)

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 28-02-2006 19:45]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2006 19:49 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 februari 2006 19:37 schreef Verval het volgende:



Ja, daar kun je om lachen, maar we weten allemaal dat meneer jbassist het altijd bij het rechte eind heeft.

jbassist, ik zou je aanraden om weg te blijven van dit forum. Het stikt hier van de enge nazi's.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 19:51 by jbassist Profiel van jbassist

het bewuste topic verdient het op elk mogelijke manier verziekt teworden.

sorry dat ik hiermee OT ben.mijn klacht staat nog.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-02-2006 19:51 by mental Profiel van mental

Nazis ? Hier ?


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-02-2006 19:51 by Schaep Profiel van Schaep

OT.

Staat dat nou voor Off Topic of voor On Topic?

Het kan allebei!

Verwarring is ons deel.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-02-2006 19:52]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen