IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-02-2006 19:52 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Neuh, dat hij nou een punt aansnijdt waar de mensen met de grootste bek het niet mee eens zijn hoeft niet een reden te zijn voor maatregelen. Ergens heeft jbassist wel een klein puntje.



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-02-2006 19:53 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 28 februari 2006 19:51 schreef jbassist het volgende:
het bewuste topic verdient het op elk mogelijke manier verziekt teworden.




Als dat jou mening is dat elk topic waar jij het niet mee eens bent verkloot dient te worden, dan verdien jij gewoon gebannend te worden imo, als je ergens problemen mee hebt dien je een klacht in, je gaat niet als een kleuter dingen lopen verzieken en mensen uitschelden.

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 28-02-2006 19:55]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2006 19:53 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 28 februari 2006 19:51 schreef Schaep het volgende:
OT.

Staat dat nou voor Off Topic of voor On Topic?

Het kan allebei!

Verwarring is ons deel.


Onreal Tournament, dat spel ken je wel.


Suck my piss


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-02-2006 19:57 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 28 februari 2006 19:51 schreef jbassist het volgende:
het bewuste topic verdient het op elk mogelijke manier verziekt teworden.

sorry dat ik hiermee OT ben.mijn klacht staat nog.

JB jongen, ik ben het er ook niet mee-eens. Zoals wel duidelijk heb ik me er nooit goed in verdiept, maar ik ga men niet tegen de haren instrijken. Laat ze lekker muziek luisteren die ze willen horen. Men zegt toch ook niet dat jij niet met Greyline op tour moet gaan omdat Greyline een enorme zuigband is (dunno btw )? Zelfde principe eigenlijk. Laat mensen lekker hun eigen ding doen, als je het er mee-eens bent; Klaar, zo niet mag je dit ook laten blijken en er daarna vandoor gaan ipv door te blijven zieken, want dan kun je indd wel beter vertrekken omdat je dan geen nuttige bijdrage leverd aan, en mensen enkel irriteerd.

Edit; Niet persoonlijk trouwens, maar dat weet je ook wel.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 28-02-2006 19:59]


Disko Disko Partizani


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-02-2006 19:59 by mental Profiel van mental

quote:
Op 28 februari 2006 19:57 schreef IJsregen het volgende:
JB jongen, ik ben het er ook niet mee-eens. Zoals wel duidelijk heb ik me er nooit goed in verdiept, maar ik ga men niet tegen de haren instrijken. Laat ze lekker muziek luisteren die ze willen horen. Men zegt toch ook niet dat jij niet met Greyline op tour moet gaan omdat Greyline een enorme zuigband is (dunno btw )? Zelfde principe eigenlijk. Laat mensen lekker hun eigen ding doen, als je het er mee-eens bent; Klaar, zo niet mag je dit ook laten blijken en er daarna vandoor gaan ipv door te blijven zieken, want dan kun je indd wel beter vertrekken omdat je dan geen nuttige bidjrage leverd aan, en mensen enkel irriteerd.



Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:06 by jbassist Profiel van jbassist

ik wil nog wel eens doorkankeren en ik post ook al niet meer in dat topic,

maar ik heb hier een echte klacht, en heb me netjes gehouden volgens mij... ditmaal ben ik het niet die zit tekankeren, hun reactie heb ik momenteel toch geen zak aan net als zij aan mijn reacties in hen topic dus als ze nou eens een beetje verstand laten zien doen ze hetzelfde.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 20:07]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-02-2006 20:08 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 28 februari 2006 20:06 schreef jbassist het volgende:
ik wil nog wel eens doorkankeren en ik post ook al niet meer in dat topic,

maar ik heb hier een echte klacht, en heb me netjes gehouden volgens mij... ditmaal ben ik het niet die zit tekankeren, hun reactie heb ik momenteel toch geen zak aan net als zij aan mijn reacties in hen topic dus als ze nou eens een beetje verstand laten zien doen ze hetzelfde.


Wat bedoel je nu te zeggen?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-02-2006 20:09 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wat een gepiep zeg.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:11 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 28 februari 2006 20:08 schreef Psychonaut het volgende:
Wat bedoel je nu te zeggen?


dat ik niet zoals ijsregen zegt doelloos zit door temekkeren.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-02-2006 20:13 by IJsregen Profiel van IJsregen

In jouw ogen niet, nee.
Andere klachten nu?!


Disko Disko Partizani


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2006 20:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 februari 2006 20:13 schreef IJsregen het volgende:
In jouw ogen niet, nee.
Andere klachten nu?!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:21 by jbassist Profiel van jbassist

ik ben al enkele keren in elkaar gebeukt geraakt doordat ik iets over hetzelfde onderwerp zij en hetzelfde op een forum doen is dan een kleine stap.. mijn fakking klacht staat nog! ga mijn bek zeker niet houden.

Ontopic!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-02-2006 20:23 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Maar goed in jou ogen is dus iedereen die een afkeer heeft tegen he communisme meteen een nazi die alle joden dood wil hebben? Bekrompen wereld leef jij in dan, ik heb met je te doen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-02-2006 20:27 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 28 februari 2006 20:21 schreef jbassist het volgende:
ik ben al enkele keren in elkaar gebeukt geraakt doordat ik iets over hetzelfde onderwerp zij en hetzelfde op een forum doen is dan een kleine stap.. mijn fakking klacht staat nog! ga mijn bek zeker niet houden.


And so am I. Maar dan ga ik nog niet iedereen daarin betrekken en generaliseren. Misschien moet je het leren loslaten.
Edit; En verder, mensen hun ding gewoon laten doen. Je er niet mee bemoeien en je er voor afsluiten. Maar dat had ik ook al gezegd...

En as I said. Andere klachten lijken me een goed plan nu.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 28-02-2006 20:29]


Disko Disko Partizani


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2006 20:31 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 februari 2006 20:21 schreef jbassist het volgende:
ik ben al enkele keren in elkaar gebeukt geraakt doordat ik iets over hetzelfde onderwerp zij en hetzelfde op een forum doen is dan een kleine stap.. mijn fakking klacht staat nog! ga mijn bek zeker niet houden.

Ontopic!

Ja, blablablalbkjasd;lfhadsgl;kadsjf, huil huil huil.

Reageer eens inhoudelijk op m'n laatste post, of hou je smoel en hou je bezig met zaken waar je wel vestand van hebt.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:32 by jbassist Profiel van jbassist

heb ik indirect gedaan als je eens goed doorleest.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2006 20:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik heb niets aan indirect gelul.

quote:
Op 28 februari 2006 19:18 schreef WhiteRider het volgende:
Je suggereert dat bandnamen als die jij noemt niet binnen Metal bestaan. Dit is een Metal-forum, en dan zouden extreme stromingen op politiek gebied binnen Metal, zoals NSBM, niet besproken mogen worden?
En waarom mag je wel zeggen dat alle christenen dood moeten, maar is het bij joden ineens taboe? Waarom kanker je wel op Oi!/R.A.C., maar hou je je mond over NSBM?
Zoals Verval al zei, is er inderdaad een aantal bands met zeer vergaande ideologieën, maar zo is lang niet het grootste deel van de bands. Meestendeels is het nationalistisch, waar niets mis mee is. In de Metal-scene is het precies hetzelfde.
Leuk geprobeerd, 'dude'.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-02-2006 20:36 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Ik vind het toch nog een prestatie van een geestelijk gehandicapte als jbassist dat ie toch nog zeker 30% van zijn zinnen in correct Nederlands weet uit te kramen.
Dat de resterende 70% onleesbaar is vergeten we voor het gemak maar even.


Nog zo stoere internet warrior.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2006 20:37 by spectre Profiel van spectre

fijn,

Op de frontpage staat iig 1 recensie in de nieuws sector, en moet dus naar de recensie afdeling.. misschien een mod die dat wil rechtzetten?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-02-2006 20:37 by IJsregen Profiel van IJsregen

@Zakkenvuller; En dat vind ik dan wel weer een domme opmerking. Zoiets zeg je gewoon niet.

En daarbij; Ik smerem hier voor ik weer gebanned word.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 28-02-2006 20:37]


Disko Disko Partizani


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 20:39 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 februari 2006 20:37 schreef spectre het volgende:
fijn,

Op de frontpage staat iig 1 recensie in de nieuws sector, en moet dus naar de recensie afdeling.. misschien een mod die dat wil rechtzetten?


welke?


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2006 20:40 by spectre Profiel van spectre

kun je toch zien, bovenste 2


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:43 by jbassist Profiel van jbassist

@whiterider

ik heb sowiso niks aan jou reactie in dit bewuste topic maar: het maakt me geen zak uit welke "band" zulks propageert als het maar op elk mogelijke manier de kop wordt ingedrukt. zulke punten horen niet op een forum (of waar dan ook, daar zijn ze te debiel en extreem voor), en moeten zeker niet op zo'n manier bejubeld teworden.
Voor de 1000ste keer.

waarom reageer ik ook ingodsnaam nog (vooral tegen een gast die zijn shirt bij de broek in doet, for godsake dude...) ik wacht nu eerst wel af wat de eerste de beste mod er van zegt, dit heeft weinig zin.


[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 20:43]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-02-2006 20:44 by Schaep Profiel van Schaep

Ach, mensen die vanwege hun mening in elkaar worden gebeukt hebben die mening over het algemeen niet op een redelijke manier kenbaar gemaakt.

Maar als je een mes in je buik krijgt zal ik je benoemen tot held en je foto naast die van Theo van Gogh neerzetten.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 20:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 februari 2006 20:40 schreef spectre het volgende:
kun je toch zien, bovenste 2


Ik kan ze niet verplaatsen. Denk dat de redactieleden dat wel kunnen.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen