IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-02-2006 20:45 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 28 februari 2006 20:43 schreef jbassist het volgende:
@whiterider


waarom reageer ik ook ingodsnaam nog (vooral tegen een gast die zijn shirt bij de broek in doet, for godsake dude...) ik wacht nu eerst wel af wat de eerste de beste mod er van zegt, dit heeft weinig zin.



Robin neukt in iedergeval wel echte vrouwen en hoeft zich niet afterukken op myspace pagina's....


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2006 20:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 februari 2006 20:43 schreef jbassist het volgende:
waarom reageer ik ook ingodsnaam nog (vooral tegen een gast die zijn shirt bij de broek in doet, for godsake dude...)





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2006 20:46 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 februari 2006 20:44 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik kan ze niet verplaatsen. Denk dat de redactieleden dat wel kunnen.
nou, spring op je paard en ga ze halen als de wiedeweerga!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2006 20:46 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 28 februari 2006 20:45 schreef Rensykdom het volgende:
Robin neukt in iedergeval wel echte vrouwen en hoeft zich niet afterukken op myspace pagina's....


SHOW EM DAVE!


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 20:46 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Gelieve de grappen achterwege te laten.

[heel toepasselijk: ik edit de onzin]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-02-2006 20:47]


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2006 20:46 by spectre Profiel van spectre

pardon


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-02-2006 20:47 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-02-2006 20:48]


Nog zo stoere internet warrior.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 20:47 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 februari 2006 20:46 schreef spectre het volgende:
pardon

Ik bedoelde jou in dit geval niet. Doelde op de moddergooierij alhier


Bruce Banner


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:48 by jbassist Profiel van jbassist

[geen klacht]



[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-02-2006 20:49]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 20:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 februari 2006 18:44 schreef jbassist het volgende:
Waarom bestaat dat OI!/RAC topic nog? ik vind het echt zwaar belachelijk dat dit soort lui nog de kans krijgen dit soort meuk te verspreiden/propageren...
dit zijn echt het soort ideeen die in de kiem gesmoord moeten worden en in GEEN geval de kans mogen krijgen IMO.


Flikker toch op man.

Ook retarded kaalkopjes mogen hun mening ventileren of jij het wel gaaf vindt of niet. Gelukkig is zelfs in links politiek correct Nederland nog net genoeg ruimte om uitlatingen zoals die van de kaalkopjes toe te staan.

Om maar even in jouw AFA termen te praten: jouw ideeën zijn even fascistoïde als die van een gemiddelde kaalkopje. Jij wilt een groep monddood maken.

Dan heb ik het niet eens over het feit dat het gewoon een muziekstroming is. Wel eentje die veel bagger uitsort.

[totaal overbodige kutopmerking, Chelmann! Laat dat maar fijn achterwege]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-02-2006 20:51]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 20:50 by jbassist Profiel van jbassist

aighty then: mijn klacht?

@ chelman: ik wil ze ook niet compleet monddood maken, mischien dat ik me ergens niet compleet duidelijk heb gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 20:52]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 20:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Over de klacht van Jbassist: Zolang het binnen de regels van ZM blijft, creëert het betreffende topic geen enkel probleem. Je hoeft het niet met de hele boel eens te zijn, maar het bestaat nu eenmaal, en mag hier besproken worden.

Daar legt u zich allemaal maar bij neer. Zinloos geratel en domme kutgrappen (en: ja, wij bepalen of het domme kutgrappen zijn) worden hier niet gewaardeerd, en kunnen op een edit rekenen. U vecht maar verder in de Flamecage of het lultopic.

Het Klachtentopic is voor echte klachten


Bruce Banner


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2006 20:55 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 28 februari 2006 20:50 schreef jbassist het volgende:

@ chelman: ik wil ze ook niet compleet monddood maken, mischien dat ik me ergens niet compleet duidelijk heb gemaakt.


het maakt me geen zak uit welke "band" zulks propageert als het maar op elk mogelijke manier de kop wordt ingedrukt.



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-02-2006 20:56 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Jbassist, als ik jou was zou ik proberen de Tegenlicht aflevering van afgelopen zondag ergens vandaan te trekken en te bekijken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 20:57 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik stel voor dat deze discussie verhuist naar het lultopic of het OI-dinges topic
[edit: of andere bijbehorende threads]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-02-2006 20:58]


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2006 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 februari 2006 20:50 schreef jbassist het volgende:
aighty then: mijn klacht?

@ chelman: ik wil ze ook niet compleet monddood maken, mischien dat ik me ergens niet compleet duidelijk heb gemaakt.
Je wilt dat topic dicht .. dat is hetzelfde ...

Dan ook maar het NSBM dicht? Folk?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 21:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 februari 2006 20:55 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Over de klacht van Jbassist: Zolang het binnen de regels van ZM blijft, creëert het betreffende topic geen enkel probleem. Je hoeft het niet met de hele boel eens te zijn, maar het bestaat nu eenmaal, en mag hier besproken worden.




Bruce Banner


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 21:01 by jbassist Profiel van jbassist

@ verval

sommige standpunten waar jullie het overhebben, zijn TE extreem. even als sommige standpunten die lui in bepaalde (niet voor niks UITGESTORVEN net als jullie helden) stromingen van het communisme hadden. sommige Oi kan (politiek correct gezien , waarom je er in godsnaam naar wil luisteren zal mij een mysterie blijven) door de beugel...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 21:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 februari 2006 20:50 schreef jbassist het volgende:
@ chelman: ik wil ze ook niet compleet monddood maken, mischien dat ik me ergens niet compleet duidelijk heb gemaakt.


Monddood maken is een typisch rode ideaal. Daar zijn we al langer mee bekend kameraad Jbassistalinovich. Je kan iemand niet een beetje monddood maken net als dat je niet een beetje zwanger raken kan.

Bovendien heb ik in de bewuste topic geen uitspraken gezien die zelfs maar in de buurt van de grenzen van free speech komen. Zelfs niet de grenzen zoals ze wettelijk in NL gelden.

En dat de meeste kaalkopjes net zulke idioten zijn als linkse kakkerlakken-trainers weet iedereen...als je hun acties niet goedkeurt ga maar een campagne tegen hun gedachtengoed starten, ga maar lekker columns en artikels schrijven, word voor mijn part leraar maar laat ze zeggen wat ze zeggen willen. Als je hun de bek dichtsnoert staat niks meer in de weg om ook jou de bek dicht te snoeren.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-02-2006 21:02]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 21:03 by jbassist Profiel van jbassist

i rest my case verder maar... antwoord gekregen...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 21:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 februari 2006 21:01 schreef jbassist het volgende:


even als sommige standpunten die lui in bepaalde stromingen van het communisme hadden.


Correctie: alle stromingen van het communisme zijn verderfelijk. Maar dat wil niet zeggen dat je er niet over mag publiceren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-02-2006 21:05 by jbassist Profiel van jbassist

waar is hier een topic over in dit forum? wel interessant verder, maar kan hier niet verder...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2006 21:08 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 februari 2006 21:05 schreef jbassist het volgende:
waar is hier een topic over in dit forum? wel interessant verder, maar kan hier niet verder...

Je hebt je geklaag kunnen uiten, het is toch goed zo? Er is beslist dat onze topic gewoon open kan blijven, omdat er niets strafbaars in vermeld wordt. Zoals eerder gezegd: zowel in de Oi!-scene, alsook in de Metal-scene (en welke andere scene dan ook) zijn extreme figuren met extreme idealen. Vanuit jouw oogpunt zou ieder topic omtrent muziek gesloten moeten worden. Jouw vertrek van dit forum is dan eerder een optie dan het sluiten van alle topics betreffende welke muziekstroming dan ook.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 21:11 by Chelman Profiel van Chelman

[flikker op Chelman]
*reported wegens doorgaan na waarschuwing* heeft dus niets met mij te maken

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-02-2006 21:12]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 21:15 by Chelman Profiel van Chelman

Waarschuwing? Welke waarschuwing?


Iedereen zit hier offtopic te posten en je gaat mij modereren omdat ik een opmerking plaats die jou niet zint?

Wederom een mooi staaltje mod-onkunde waarde Lain.

Ja. Dit is wederom een klacht.

edit: Vraag jezelf af of je het ook gemodereerd had als daar Slipknot/Metallica/Edguy/VULIN had gestaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-02-2006 21:32]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen