IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2006 21:16 by Verval Profiel van Verval

Verder in Lul topic.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2006 21:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 februari 2006 21:15 schreef Chelman het volgende:
Waarschuwing? Welke waarschuwing?
Iedereen zit hier offtopic te posten en je gaat mij modereren omdat ik een opmerking plaats die jou niet zint?

Wederom een mooi staaltje mod-onkunde waarde Lain.

Ja. Dit is wederom een klacht.


Scroll maar even omhoog, dan zie je het wel staan. "Iedereen" doet zijn laatste zegje over de klacht, en jij gooit er enkel een grap achteraan> Dat is niet de bedoeling. Vandaar.

Wederom een mooi staaltje forum-onkunde, waarde Michael.


[zie de edit nu pas, was even on the phone, maar goed: JA! Dan ook. Het had namelijk niets met de klacht te maken]


[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-02-2006 21:33]


Bruce Banner


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-02-2006 22:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 februari 2006 21:16 schreef Verval het volgende:
Verder in Lul topic.


Right on!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 10:36 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

FF vraagje, als je in dat OI/RAC topic kijkt, en wat daar gezegd wordt boeit me niet, niet mijn ding, dan post daar een cryptagram, maar zn avatar zit geloof ik glashard een swastika in? Is dat toegestaan tegenwoordig?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-03-2006 10:37 by Smoochy Profiel van Smoochy

Precies..verwijderd.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 13:51 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik heb opzich wel een klacht denk ik...
Kunnen die extreme onzin topics in het onzin gedeelte niet verboden worden op de een of andere manier? Nu is er weer een of andere wigger topic. Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat het het onzin forum is, maar daar zullen toch ook vats wel iets van regels voor zijn?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 02-03-2006 13:52 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 2 maart 2006 13:51 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik heb opzich wel een klacht denk ik...
Kunnen die extreme onzin topics in het onzin gedeelte niet verboden worden op de een of andere manier? Nu is er weer een of andere wigger topic. Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat het het onzin forum is, maar daar zullen toch ook vats wel iets van regels voor zijn?


Er moet een verschil zijn tussen onzin en zinloos ja.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 13:53 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 14:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Onzinforum weg!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 14:06 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Je weet zelf denk ik ook dat dat niet bedoeld wordt
Maar inderdaad zoals Rensykdom het zo mooi verwoordde: "Er is een verschil tussen onzin en zinloos..."


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-03-2006 15:10 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 2 maart 2006 13:51 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik heb opzich wel een klacht denk ik...
Kunnen die extreme onzin topics in het onzin gedeelte niet verboden worden op de een of andere manier? Nu is er weer een of andere wigger topic. Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat het het onzin forum is, maar daar zullen toch ook vats wel iets van regels voor zijn?


Een wigger topic?

Gelocked dus. Dat soort dingen kan men net zo goed in het owned-plaatjes topic posten als ze zo graag hun (Wigger) ei kwijt willen.

De regels wat betreft het onzin forum zijn nogal...moeilijk. Zoals Rensyk al zei is er inderdaad een groot verschil tussen onzin en zinloos, het is dus aan de mod of iets gesloten moet worden of niet. Iemand met een beetje common sense kan dat onderscheid wel maken.

Maar goed, in dit geval is het inderdaad een zinloos topic.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-03-2006 16:28 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-03-2006 17:18 by Saphire Profiel van Saphire

Kijk of ze een myspace profiel hebben en spam ze gek


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-03-2006 20:12 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 maart 2006 10:37 schreef Smoochy het volgende:
Precies..verwijderd.

Dat was een plaatje van het motief van de vloer van een of andere kerk in Frankrijk.

Blij om te zien dat de mods 24/7 waakzaam zijn om tegen dit soort grove overtredingen op te treden.

*kuch*

Een "" van 2 vierkante meter is nog niet groot genoeg; ik vind die Crypto-cloaka verder ook een kneus eersteklas maar als ik zie hoe jullie mods soms je taken interpreteren... Neem bv. alleen al de bands die in dat topic genoemd worden (niet dat ìk vind dat dat gecensureerd moet worden oid, laat dat voorop staan), dat is 100 keer zo expliciet en "problemen opleverend" als dat PLAATJE VAN DE VLOER VAN DE EEN OF ANDERE FRANSE KERK.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-03-2006 20:14 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 2 maart 2006 20:12 schreef M. het volgende:
Dat was een plaatje van het motief van de vloer van een of andere kerk in Frankrijk.

Blij om te zien dat de mods 24/7 waakzaam zijn om tegen dit soort grove overtredingen op te treden.

*kuch*

Een "" van 2 vierkante meter is nog niet groot genoeg; ik vind die Crypto-cloaka verder ook een kneus eersteklas maar als ik zie hoe jullie mods soms je taken interpreteren... Neem bv. alleen al de bands die in dat topic genoemd worden (niet dat ìk vind dat dat gecensureerd moet worden oid, laat dat voorop staan), dat is 100 keer zo expliciet en "problemen opleverend" als dat PLAATJE VAN DE VLOER VAN DE EEN OF ANDERE FRANSE KERK.


Dank U ik kreeg gewoon een klacht erover. En ja dat topic daar kijk ik ook niet in imo is dat behoorlijk sneu...ik zie je punt.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 02-03-2006 20:16]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 20:15 by jbassist Profiel van jbassist

ik heb het al geprobeerd.... maar als een groot deel van een forum naar het rechtse neigt helpt het weinig zelfs al heet de band JEWSLAUGHTER heeft het echt alleen maar met de muziek temaken... maargoed.. dit was idd mijn klacht ook.

edit; ik post de laatste tijd telangzaam

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 20:16]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-03-2006 20:18 by Smoochy Profiel van Smoochy

Genoteerd, ik ben zelf ook tegen zulke topics maar ik beslis natuurlijk niet alleen. Ik zal het aankaarten over hoe en wat. In principe is het wel een muziektopic alleen stelt die hele fucking muziek geen kontster voor. Maar genoteerd en zal aan worden gewerkt..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 20:20 by jbassist Profiel van jbassist

cool das al heel wat!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-03-2006 20:23 by M. Profiel van M.

Nou, ik heb geen eigen "agenda" in deze discussie, maar ik zie gewoon iets raars.

a. een user icon met een afbeelding VAN DE VLOER VAN EEN KERK IN FRANKRIJK wordt weggehaald, omdat een user dat vraagt, de moderator in kwestie kijkt niet ff verder dan zijn neus lang is
b. dat terwijl explicietere posts/bandnamen wel gewoon in dat topic blijven staan (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar het is inconsequent)
c. ik zie nu ook dat Smoochy zijn eigen oordeel over de muziek door laat schemeren in z'n moderatorschap; "stelt geen kontster voor", nou en?? op basis daarvan ga je toch niet aankaarten dat een topic dicht zou moeten?
d. ik zie ook nog dat jbassist alweer loopt te huilebalken omdat hij het niet kan hebben dat sommige mensen anders denken dan hij. Jbassist: hou toch eens op met dat zelfingenomen geouwehoer man, als het je ding niet is, is het je ding niet, klaar.

Doe je ding verder hoor, ik vermaak me er geen cent minder om, maar je holt naar mijn mening je eigen positie als moderator weer eens behoorlijk uit zo.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 maart 2006 20:18 schreef Smoochy het volgende:
Genoteerd, ik ben zelf ook tegen zulke topics maar ik beslis natuurlijk niet alleen. Ik zal het aankaarten over hoe en wat. In principe is het wel een muziektopic alleen stelt die hele fucking muziek geen kontster voor. Maar genoteerd en zal aan worden gewerkt..
HALLO het gaat om muziek zeg ... Gooi dan NSBM ook maar dicht ... en Punk ... en death metal .. knikker forum maar dicht dan!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-03-2006 20:29 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 2 maart 2006 20:23 schreef M. het volgende:
Nou, ik heb geen eigen "agenda" in deze discussie, maar ik zie gewoon iets raars.

a. een user icon met een afbeelding VAN DE VLOER VAN EEN KERK IN FRANKRIJK wordt weggehaald, omdat een user dat vraagt, de moderator in kwestie kijkt niet ff verder dan zijn neus lang is
b. dat terwijl explicietere posts/bandnamen wel gewoon in dat topic blijven staan (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar het is inconsequent)
c. ik zie nu ook dat Smoochy zijn eigen oordeel over de muziek door laat schemeren in z'n moderatorschap; "stelt geen kontster voor", nou en?? op basis daarvan ga je toch niet aankaarten dat een topic dicht zou moeten?
d. ik zie ook nog dat jbassist alweer loopt te huilebalken omdat hij het niet kan hebben dat sommige mensen anders denken dan hij. Jbassist: hou toch eens op met dat zelfingenomen geouwehoer man, als het je ding niet is, is het je ding niet, klaar.

Doe je ding verder hoor, ik vermaak me er geen cent minder om, maar je holt naar mijn mening je eigen positie als moderator weer eens behoorlijk uit zo.


Denk je nou echt dat ik alle topics door ga bladeren om vieze woordjes te modden.. ik intreseer me geen reet voor die kutherrie dus waarom zou ik dan dat topic gaan lezen..

Omdat ik vind dat die muziek geen kontster aan is ga ik echt dat topic niet sluiten dan kan ik ook wel alle black metal topics gaan sluiten..heb je nu echt zo plaat voor je kop of probeer je weer eens intellectueel over te komen met wat dom gepriet praat..

En dan zeuren op Jbassist dat hij zich aanstelt, wat doe je nu zelf dan beetje lopen jammeren over een avatar van iemand die je toch een kneus vind. Het komt er op neer dat we maar allemaal maar jouw gedachtengang moeten volgen.

Zo kun je nu weer een reply gaan maken over hoe ik wel niet ben..zo ben je toch.. en kan je daarna weer op zoek gaan naar dingen die je niet aanstaan, en weer hier posten..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-03-2006 20:30 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 2 maart 2006 20:27 schreef Jenje het volgende:
HALLO het gaat om muziek zeg ... Gooi dan NSBM ook maar dicht ... en Punk ... en death metal .. knikker forum maar dicht dan!


WTF eerst lopen zeuren dat we oh zo tegen rechts extreem zijn en dat dat vanaf dag 1 al verboden is. Is er een topic over RAC muziek dan mag het wel, want het is muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 02-03-2006 20:31]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 maart 2006 20:30 schreef Smoochy het volgende:
WTF laat ook maar..sneu figuur.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-03-2006 20:31 by M. Profiel van M.

Echt een voorbeeldfiguur die Smoochy!


Klacht: waarom is zo iemand moderator?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-03-2006 20:39 by Snaack Profiel van Snaack

Misschien pijpt hij wel lekker..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen