IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het Grote Antireligieuze Scholingstopic Vorige pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-01-2006 20:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha ja, die altx maakt het altijd mooi. Altx heeft altijd gelijk, en iedereen die het niet met hem eens is, verdraait zijn woorden en trekt ze uit hun verband. En als je het daarna nog niet eens bent met altx, vraagt-ie of je denkt dat je god bent.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 20:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:15 schreef M. het volgende:
Haha ja, die altx maakt het altijd mooi. Altx heeft altijd gelijk, en iedereen die het niet met hem eens is, verdraait zijn woorden en trekt ze uit hun verband. En als je het daarna nog niet eens bent met altx, vraagt-ie of je denkt dat je god bent.




Ben jij God? Of heb je misschien een ander excuus voor deze zwakzinnige bullshit?

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 16-01-2006 20:19]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2006 20:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:17 schreef altx het volgende:
Ben jij God? Of heb je misschien een ander excuus voor deze zwakzinnige bullshit?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2006 20:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

als je je versproken hebt wil je je dan nu nog eens een keer nuanceren en niet lopen te miepen dat je niet begrepen wordt, want daar voer je geen discussies mee


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2006 20:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:27 schreef ElitE het volgende:
als je je versproken hebt wil je je dan nu nog eens een keer nuanceren en niet lopen te miepen dat je niet begrepen wordt, want daar voer je geen discussies mee


Dat was sarcastisch... Ik wilde alleen even aangeven dat daar een detail uit de context getrokken werd, omdat meneer Chelman even intelligent over wilde komen en over de rest van mijn post niks te zeuren had.

En voor de rest zal het eerlijk gezegd aan mijn achterwerk oxideren of ik "begrepen" word of niet. Lekker boeiend zeg. Zo lang mensen een normale discussie kunnen voeren, heb *ik* nergens problemen mee.

Maar de heren Chelman en M. hebben klaarblijkelijk nog de pik op me omdat ik hun favoriete band afgezeken heb...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-01-2006 21:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 16 januari 2006 20:40 schreef altx het volgende:
Maar de heren Chelman en M. hebben klaarblijkelijk nog de pik op me omdat ik hun favoriete band afgezeken heb...




die quote die ik poste met Rod Stewart was niet alleen omdat het kon.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*zoekt gaaf en zwaar komisch plaatje met bitchfight erin*


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-01-2006 22:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:20 schreef Jenje het volgende:
*zoekt gaaf en zwaar komisch plaatje met bitchfight erin*




Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-01-2006 22:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:17 schreef altx het volgende:
Ben jij God? Of heb je misschien een ander excuus voor deze zwakzinnige bullshit?

Ik heb zojuist begrepen dat ook jezus aan empirisch onderzoek doet


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-01-2006 22:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Een kopje koffie drinken en een stukje lopen.


Suck my piss


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-01-2006 15:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jammer dat dit topic weer lekker om zeep word geholpen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2006 16:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd het viel me ook al op hoe snel het doodgeluld het was alleen maar omdat mensen opeens persoonlijk betrokken raakten bij de discussie.


vandaag weer hevig erop los gefilosofeerd met een vriend, van 11 tot 4, dus nu ben ik lekker warrig en moe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen