IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Head Control System
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-01-2006 17:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Kreeg net een link naar de Myspace pagina van de band Head Control System, een alternatieve rockband met in de line up de voor mij onbekende Daniel Cardoso en Kristoffer G. Rygg (alias Garm of Trickster G van onder andere Ulver, Arcturus en Borknagar).

Ik heb nog maar 2 nummers geluisterd op die site en het doet me een beetje denken aan A Perfect Circle en een boel andere bands (zelfs een klein beetje Sophia). Vedre kan ik er nog niet goed over oordelen, maar zijn er hier mensen beter bekend met deze band?

link: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=17218392


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-01-2006 19:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hmmf als ik in de titel met hoofdletters NIEUWE BAND VAN GARM/TRICKSTER G VAN ULVER had neergezet was er misschien wel respons geweest


slome
Usericon van slome
Posted 14-01-2006 22:21 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Valt tegen, de stortvloed aan reacties blijft alsnog uit

Op het eerste gehoor klinkt dit eigenlijk best fijn.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-01-2006 23:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

De muziek vind ik niet zo boeiend, maar de friendslist daarintegen.

Veel erectiemateriaal hoor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 03-10-2006 13:43 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Vette shit!


no text supplied


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 03-10-2006 13:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb het een paar keer geluisterd, maar het kan mij niet echt blijven boeien. Hoewel Garm natuurlijk een fantastische zanger is, verveeld de muziek mij te snel.


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 03-10-2006 14:25 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 23:31 schreef XXL het volgende:maar de friendslist daarintegen.

Veel erectiemateriaal hoor.


eeh?? dat hangt dan wel van je intresse's af

Anyways, best toffe muziek van wat ik er van heb gehoord. Niet geniaal though


kwaliteit > kwantiteit


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 03-10-2006 18:55 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Een prachtig album dat Murder Nature!

Een mooie mix tussen metal en rock en tja, Trickster G. met zijn bijzondere vocale stijl.

Ik vind het een aanrader en geef 'm dan ook 4 van de 5 mörke's sterren.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-03-2015 22:12 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Vandaag per toeval ontdekt dit en ik vind het best ok. Last.fm raadde het me aan op basis van Ulver en Manes. Een beetje hoe Ulver zou klinken mochten ze na Perdition City terug meer richting metal/rock gegaan zijn. Vrij simpel maar lekkere hooks en ik ben fan van Garm zijn stem.
Tot daar mijn oude koe uit de gracht voor vandaag...


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-03-2015 11:39 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Is idd wel een leuk schijfje. Niks spectaculair, maar wel goed gedaan. Vraag blijft wel of ik dit ooit een kans zou gegeven hebben als Garm er niet op zong.
Die Portugees speelt tegenwoordig keyboards in Anathema als ik me niet vergis.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-03-2015 11:51 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 11:39 schreef williamblake het volgende:
Vraag blijft wel of ik dit ooit een kans zou gegeven hebben als Garm er niet op zong.


Ik zeker niet denk ik, maar de vocalen met net genoeg leuke melodieën laten dit boven de middelmatigheid uitstijgen. Echt een plaatje voor in de auto, zal hem volgende week meenemen...


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen