IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Gabber III Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-09-2009 0:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou ja, ik kon zo gauw geen housetopic vinden, dus bij deze. pre-gabber. M'n eerste grote houseparty waar ik was, ik kwam zowaar een filmpje tegen op youtube. Something for your mind, 1992 in arnhem, rijnhal. Godver, alweer 17 jaar geleden...



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-09-2009 18:38 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-09-2009 18:45 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 0:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou ja, ik kon zo gauw geen housetopic vinden, dus bij deze. pre-gabber. M'n eerste grote houseparty waar ik was, ik kwam zowaar een filmpje tegen op youtube. Something for your mind, 1992 in arnhem, rijnhal. Godver, alweer 17 jaar geleden...




Je muzieksmaak ging met de mode mee qua muziek trends?


despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 29-09-2009 19:11 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

voor de geïnteresseerden:

HARDCORE NEVER DIES!

Evil activities
T-Junction
Divato
2MaNie
MC: The Syntax MC
VJ: Bro




zaterdag 3 oktober 2009
23:00 - 04:00
Gigant
Apeldoorn

Muziekstijlen
early hardcore, hardcore

Prijzen
Voorverkoop: € 10 ,-
Deurverkoop: € 12 ,-

Kaarten
Verkrijgbaar aan de deur,
of bij verkooppunt:

PLATO,
Brinklaan 15 Apeldoorn
Minimumleeftijd
18

[Dit bericht is gewijzigd door despondency op 29-09-2009 19:14]


Your mother ate my dog!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-09-2009 19:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 september 2009 18:45 schreef Lionheart het volgende:
Je muzieksmaak ging met de mode mee qua muziek trends?


Mijn muzieksmaak waait alle kanten op, altijd al.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-10-2009 1:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-10-2009 1:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Draai jij ook, Judge?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-10-2009 10:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 oktober 2009 1:41 schreef Count Steel het volgende:
Draai jij ook, Judge?
Nee, want anders had daar ook wel Judge M. tussen gestaan zoals hier:






Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-10-2009 12:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 19 september 2009 18:38 schreef Nimbus het volgende:



OSDORP POSSE SAMPLE!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-10-2009 13:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2009 10:11 schreef Judge M. het volgende:
Nee, want anders had daar ook wel Judge M. tussen gestaan zoals hier:








Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-11-2009 7:49 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Ook grappig:



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-01-2010 19:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mijn chef, alias DJ drokz, heeft een nieuw plaatje gemaakt.

'Waarschuwing: Mensen die van blije plastic muziek houden kunnen dit bericht skippen.
Na 10 jaar is zover. Het nieuwe album van Creatures of the occult is een feit. Het is gevuld met de oldschool doomcore sound het is mijn interpretatie van een horrorfilm in audio.'

http://www.coffeecore.de


Anyway, luister nooit naar deze muziek, maar dit klinkt toch wel oke.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-01-2010 19:49]


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2010 20:10 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha, Drokz is je chef? Lachen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2010 20:37 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-02-2010 0:57 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Kan iemand hier me goeie Frenchcore- of Tekno-platen aanraden?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2010 1:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2010 0:57 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Kan iemand hier me goeie Frenchcore- of Tekno-platen aanraden?


Alles van La Peste

zie ook het flashcore topic


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2010 1:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zelf ben ik hier wel weg van

http://www.maddox-project.com/?id=download


signature


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 22-02-2010 0:00 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

drokzoz in da house! doe hem de groeten van me
dat Creatures of the Occult album is sowieso aanrader voor alle duistere muziek liefhebberts hier


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2010 0:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

drokzoz?


signature


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 22-02-2010 11:48 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-02-2010 11:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Drokz is gaaf is dit nieuw werk dan?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-02-2010 11:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 februari 2010 0:57 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Kan iemand hier me goeie Frenchcore- of Tekno-platen aanraden?


Hier staat wel gaaf spul: http://narkotek.free.fr/

Ik heb mijn oude boxen opgeblazen met die shit


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 23-02-2010 0:08 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2010 11:49 schreef Burzum het volgende:
Drokz is gaaf is dit nieuw werk dan?

jazeker, hij is onlangs flink de studio in gedoken
het album is als 'mix' te downloaden en later zullen ook de losse tracks op gaan duiken


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 02-03-2010 2:40 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht



barthard47
Usericon van barthard47
Posted 05-06-2010 19:47 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

niet gabber, maar wel underground hardcore:



vanavond is het zo ver: de mainstreamloze maar wel dansbare beats van Hacking the Machine vliegen je om je oren.
Een mix van duistere muziek die niet in kant-en-klare-hokjes wordt aangeleverd.
Op Hacking the Machine wordt de tempo laag ingestart om 22:00, om rond 05:00 knettersnel te eindigen. Zaterdag 5 juni staat in de teken van een muzikale reis aan de donkere zijde.

Donker
Vanuit Dordrecht laten we iemand overkomen die het legendarische Fix-label voor een lang tijd van haar einde heeft kunnen behoeden, een persoon die zelfs met moeilijke techno op Innercity heeft opgetreden, iemand die tegenwoordig met samen met Mental Wreckage fanatiek bezig is op Symp.tom label. Hij houdt van pure industrial en wilt deze met jullie delen. We hebben het over The Relic.

The Relic wilt in de Bazart zijn visie van industriële hardcore laten horen en ons allemaal verblijden dat hij voor de eerste maal als hardcore artiest in Den Haag te horen is.

Natuurlijk heeft Den Haag ook een eigen donkere inbreng.
Collision neemt je aan de hand mee door een Obs.cur-e-reis in het land van tekno & acid. Laat je zegels thuis en geniet op de muziek Patrick Jansen. De man die weigert met digitale middelen te draaien en dat is voor hem de reden om nog alles (en alleen) maar op vinyl uit te brengen.

Innovative is een andere Haagse act, een live-act.
In een relatief korte tijd hebben ze feesten mogen aandoen als P.O.R.N., Harmony of Hardcore & Nightmare Outdoor. Uniek voor een verse act!.
Compleet nieuw zijn deze heren niet: The Negotiator heeft oa. gereleased op Industrial Strength Records en Defile is een party-addict puursang die overal & nergens een plaatje heeft neergelegd.

Beide acts willen op Hacking the Machine het publiek opvoeden met vieze diepe beats.

Hard
“Maarre...ik vind donker wel leuk, maar ik wil snel & hard!”
Hacking the Machine is jullie niet vergeten!

The Hague Terror Squad residents Vexer & Explicit hebben ons plechtig beloofd om bij 200 BPM af te trappen en te vrolijke Frenchcore thuis te laten. Je lees het goed: vrolijke Frenchcore thuis te laten.
Hacking the Machine wilt in de Bazart een breaky UK-Hardcore set zien met een nodige portie terror. Duisterheid! Daar horen geen cheesy beats bij.

Bart Hard gaat voor ons ouwe plaatjes meenemen uit de tijd dat hij nog geen hanenkam had, maar meer een kale Aussie-dragende-gabber was.
Schrik niet, niet de standaard afgekauwde happy hardcore hitjes die je op elk feest hoort. Nee, meneer komt met oldskool terror op de planken.
Lord Nord, Kotzaak, Ech Heftag, Cunt Hunt, Total Output en nog meer van zulke helden. Dat is wat Bart aan jou als HTM-bezoeker wilt laten horen.

De timetable
22:00 - 23:00 F45T
23:00 - 00:00 The Relic
00:00 - 00:30 Innovative [live]
00:30 - 01:30 Collision
01:30 - 02:30 Xytec
02:30 - 03:30 Vexer vs. Explicit
03:30 - 04:30 Bart Hard
04:30 - 05:00 Chem D [live]

De timetable gaat van donker naar hard, maar altijd dansbaar!
Naast deze acts zal VJ N-X de gehele nacht voor de visuals zorgen.

Euh...leuk...maar hoe kom ik naar en van de Bazart?
Voor de deur met de auto, Loosduinsekade 725 te Den Haag, is er vanaf 00:00 gratis parkeren. In de directe omgeving kan dat de gehele dag.
Als je vanaf de snelweg komt is het handig om Den Haag Zuid-West aan te houden (in je TomTom).

Openbaar Vervoer, daarmee kan je vanaf Den Haag Centraal tramlijn 2 richting Kraayenstein pakken om dan vervolgens 10 minuten later bij halte Nieuwendamlaan uit te stappen.

Vanaf Den Haag Holland Spoor dien je tramlijn 11 richting Scheveningen Haven te pakken.
Wanneer je bij Loosduinseweg bent dien je over te stappen op bovengenoemde tramlijn 2.

Vanaf Den Haag Holland Spoor vertrekken de gehele nacht treinen naar Rotterdam, Leiden, Delft, Schiphol, Amsterdam, Gouda, Utrecht, Dordrecht, Breda, Den Bosch, Tilburg en Eindhoven.

Ook voor plekken dichter bij de Bazart kan je nachtelijke vervoer pakken: alle wijken in Den Haag/Voorburg/Zoetermeer en het Westland hebben nachtbussen.

Mocht je van fietsen houden: het is maar 10 minuutjes fietsen vanaf Den Haag Centrum.

Kortom: niet bereikbaar, is geen excuus.

Tot vanavond in de Bazart op Hacking the Machine!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen