IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Baroeg in de problemen Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-01-2006 21:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:17 schreef Chelman het volgende:
Wel lullig dit.

Aan de andere hand ben ik toch al tegen het instituut subsidie.




dan kunnen alle schouwburgen, theaters en het gros van de popzalen wel inpakken....

....voetbal wordt overigens voor een groot deel betaald met gemeenschapsgeld....

Cultuur kost geld en kan tot op zekere hoogte zelf in stand worden gehouden, maar wil je een zo breed mogelijk scala bieden dan kost het over een breed gebied een bak geld dat je niet altijd vanzelfsprekend terugverdiend. Zeker als je de kwaliteit ook nog wil waarborgen.

Nee, de geldelijke cultuur potjes zouden eens eerlijk verdeeld moeten worden. Nu gaat het mmerendeel (80 tot 90%) naar concertgebouwen, theaters & schouwburgen.

Popmuziek in al zijn facetten wordt geheel onder gesneeuwd en wordt als zodanig niet door de landelijke politiek serieus genomen. Iets wat ronduit schandalig te noemen is! Waarbij de aantekening gemaakt moet worden dat er ook gemeentes zijn die er wel degelijk geld voor vrij maken (Utrecht/Groningen & Amsterdam bijv).

Bij popmuziek denken de hoge heren alleen aan 3FM muziek en de daarbij behorende zakken met geld.....cq sponsors. Zo werkt het helaas niet.

het is en blijft een moeilijk verhaal om in een paar zinnen samen te vatten waar het structurele probleem ligt....de schuld ligt overigens ook niet in zijn geheel bij de politiek. De popsector mag zich op sommige vlakken ook achter de oren krabben, maar goed da's weer een apart verhaal.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:21 schreef Chelman het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn...de meeste Baroeg gangers hebben aan cultuur 0,0 boodschap. De enige boodschap die ze hebben is: bier.
Vooroordeel, en daarnaast, kunstenaars zijn allemaal verslaafdes hippies die geen echte baan aankunnen en rastahaar hebben om zo kapperskosten te besparen.

quote:
Wanneer ze opeens hun feestje niet op kosten van de belastingbetaler kunnen doen is het opeens cultuur.
Flikker op zeg, als iemand 500 naakte gasten liggend op een willekeurig plein ergens ter wereld cultuur mag noemen is metal dat ook

quote:
De trend is om subsidies op kunst en cultuur op allerlei gebieden te beperken (en terecht). Dat raakt zowel de RPhO als de Baroeg.
Ja dat is helaas zo, zou alleen mooi zijn als daar een evenwichtig beleid in zit, Baroeg kan misschien beter een wekelijks Maroc avond houden, dan krijgen ze ineens bakken subsidie

quote:
Wel grappig dat iedereen de cultuur O ZO BELANGRIJK vindt...zolang het goedkoop of gratis is en gesponsord door de belastingbetaler.
Nee ik vind het belangrijk dat ook jonge metal artiesten op kunnen treden en als dat niet met subsidie gepaard gaat kunnen die het shaken.


quote:
Neemt niet weg dat m.i. de Baroeg PRIMA kan functioneren zonder subsidies. Dan maar een paar optredens minder elk jaar, en een wat gevarieerder programma. Daarnaast een goed finanniceel beleid inclusief planning voor magere jaren.
Ben bang dat jij de kosten voor een podium als Baroeg (of een Atak, Vera etc etc) onderschat, zeker bij tenten als de Baroeg waar vervanging van apparatuur en/of gebouw hard nodig is (face it, dat is het in Baroeg)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-01-2006 21:28]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2006 21:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:21 schreef Chelman het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn...de meeste Baroeg gangers hebben aan cultuur 0,0 boodschap. De enige boodschap die ze hebben is: bier.


Gevoelsmatig ben ik het 100% met je eens, maar aan de andere kant impliceer je nu een waardeoordeel over de culturele waarde van "jongerencultuur", haha

Boijmans is trouwens wel goed bezig, die hebben tegenwoordig op woensdag gratis entree om te proberen meer (uiteindelijk betalende) bezoekers naar het museum te trekken.

quote:

Neemt niet weg dat m.i. de Baroeg PRIMA kan functioneren zonder subsidies. Dan maar een paar optredens minder elk jaar, en een wat gevarieerder programma. Daarnaast een goed financieel beleid inclusief planning voor magere jaren.


Maar als het geld op is kunnen ze toch klagen en meer geld vragen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:30 schreef Snaack het volgende:
Boijmans is trouwens wel goed bezig, die hebben tegenwoordig op woensdag gratis entree om te proberen meer (uiteindelijk betalende) bezoekers naar het museum te trekken.

Dat zijn imho reclame-acties, stel ze trekken niet die extra bezoekers die ze kennelijk nodig hebben ... wat dan? Hogere prijzen? Nog minder bezoekers ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2006 21:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:31 schreef Jenje het volgende:
Dat zijn imho reclame-acties, stel ze trekken niet die extra bezoekers die ze kennelijk nodig hebben ... wat dan? Hogere prijzen? Nog minder bezoekers ...


Ze DOEN in ieder geval iets om te proberen de bezoekersaantallen op te krikken


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-01-2006 21:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:32 schreef Snaack het volgende:
Ze DOEN in ieder geval iets om te proberen de bezoekersaantallen op te krikken


in het kader; 'cultuur MOET!' en da's een gezonde instelling.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:32 schreef Snaack het volgende:
Ze DOEN in ieder geval iets om te proberen de bezoekersaantallen op te krikken
Ik gaf Baroeg al de tip van MAroc avond


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-01-2006 21:42 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 16 januari 2006 19:26 schreef Bintmeister het volgende:
vraag me af wat voor onzinnigheden wel in het cultuurplan staan en torenhoge subsidies krijgen...


die moskeeën natuurlijk..
en die schapenneukfeesten moeten ook bekostigd worden


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-01-2006 21:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:17 schreef Chelman het volgende:
Wel lullig dit.

Aan de andere hand ben ik toch al tegen het instituut subsidie.

Verder hadden ze gewoon een goed financieel beleid moeten voeren inclusief het anticiperen op financieel tegenslag.


Hoe kun je nu tegen het instituut subsidie zijn, die VVD praatjes van jou zijn soms wel erg braakopwekkend. Het gaat zich niet alleen om het podium waar die bandjes kunnen optreden maar het gaat ook om de ruimtes waar bandjes kunnen oefenen, hier in Limburg is al veel te veel op dat gebied wegbezuinigd.
Toen ik een jong gastje was, zon 14 jaar terug zat gewoon iedere metalfreak die bij me op school rondliep wel in een bandje dat ergens in een door subsidie medgefinancierde oefenruimte elke zaterdag stond te oefenen. Mede door dat feit heeftt Nederland een aardig wat in de melk te brokkelen wat betreft de wereldwijde metalscene, wij hebben hier altijd topbands gehad.
Ik kan echt pissig worden om jouw liberale kletspraat Chelman, mede door jou en volk als jou is Nederlandse metal of hardcore of wat dan ook gewoon op sterven na dood over 10 jaar.
Begrijp je wel wat je impliceert met jouw gebral? Niet iedereen is een of andere rich kid die wel bij pap en mam in de reuzegarage kunnen oefenenn met hun bandje.
Dit stoort me echt, zo'n liberale ballengelul. Wees eens wat meer voor het volk, godverdomme. Ga anders gewoon in Amerika wonen. Kijken of je dan nog zo bijdehand bent.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-01-2006 21:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 16-01-2006 21:46]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-01-2006 21:46 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Blijft altijd moeilijk, dat subsidieverhaal. Baroeg heeft zich in het verleden ruim bewezen als waardevol (metal)podium. Waarom wel jazz, klassiek e.d. en geen metal? Bijvoorbeeld, de jazz/fusion-wereld hangt aan elkaar van gesubsidieerde muzikanten die vooral naar elkaar gaan kijken.
Als er dan toch subsidie uitgedeeld wordt, hanteer dan een eerlijkere sleutel naar mijn mening. Bijvoorbeeld een jaarlijkse afrekening op basis van betalende bezoekers in verhouding tot de verstrekte subsidie.

Zoals ik het lees is het directe probleem vooral de huurprijs. Hopelijk kan men een gunstigere regeling met de gemeente treffen. Voor de rest lijkt het me, dat men de tent toch wel op vrijwilligers kan laten draaien. Zijn genoeg zalen in het clubcircuit die dit doen.

Weet iemand de opgevoerde reden waarom de subsidie is stopgezet?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2006 21:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:27 schreef Jenje het volgende:
Flikker op zeg, als iemand 500 naakte gasten liggend op een willekeurig plein ergens ter wereld cultuur mag noemen is metal dat ook



Die gast doet het commercieel en zonder subsidie.


quote:

Ben bang dat jij de kosten voor een podium als Baroeg (of een Atak, Vera etc etc) onderschat, zeker bij tenten als de Baroeg waar vervanging van apparatuur en/of gebouw hard nodig is (face it, dat is het in Baroeg)


Ik denk dat ik die kosten niet onderschat. Ik ken namelijk de exploitatiekosten van vergelijkbare instituten, zij het niet op metal gericht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Noem eens een vergelijkbaar instituut? Één die een vergelijkbaar publiek trekt en vergelijkbare prijzen vraagt ..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-01-2006 21:54 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 januari 2006 21:21 schreef Chelman het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn...de meeste Baroeg gangers hebben aan cultuur 0,0 boodschap. De enige boodschap die ze hebben is: bier.




Hm, dat oranjebier was anders al die jaren niet echt een reden om naar de baroeg te gaan, hehe. Maar het schijnt dqat ze tegenwoordig meer merken hebben.

Maar een beetje rare reactie. Als het mij alleen om het bier zou gaan, dan zou ik beter thuis kunnen blijven. Als ik naar een concert ga, ga ik in de eerste plaats voor de bands die komen.

Het gaat om de muziek, misschien geld dat niet voor iedereen, maar wel voor velen.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-01-2006 22:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik wil tussendoor graag even iets corrigeren/verhelderen: ik heb al een paar keer uitspraken gelezen in de trant van 'alles en iedereen krijgt subsiedie, maar metal is een ondergeschoven kindje'. Nu zit ik met m'n studie en alles erg in de 'klassieke' hoek (denk: orkesten, kleine ensembles, individuele componisten enz., enz., enz...) en ook/'zelfs' daar is het ieder jaar weer hopen, knutselen en soebatten om de begrotingen rond te kunnen krijgen. Ik geef op voorhand toe: ik heb nauwelijks inzicht in, laat staan verstand van geld- en organisatorische zaken, maar iedereen die dit soort ideeën heeft mag ze net zo hard als dat ze rondgeroepen worden weer vergeten, want in de wereld van kunst & cultuur is de groep die geen extra (financiële) steun nodig heeft erg klein.

quote:
Op 16 januari 2006 21:54 schreef Oud Vuil het volgende:

Als het mij alleen om het bier zou gaan, dan zou ik beter thuis kunnen blijven. Als ik naar een concert ga, ga ik in de eerste plaats voor de bands die komen.

Het gaat om de muziek, misschien geld dat niet voor iedereen, maar wel voor velen.

Jup. Keurig verwoord, O.V.


Enne:
quote:
Op 16 januari 2006 21:27 schreef Jenje het volgende:

[...] kunstenaars zijn allemaal verslaafdes hippies die geen echte baan aankunnen en rastahaar hebben om zo kapperskosten te besparen.


quote:
Op 16 januari 2006 21:27 schreef Jenje het volgende:

Vooroordeel [...].





[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-01-2006 22:34]


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-01-2006 22:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:21 schreef Chelman het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn...de meeste Baroeg gangers hebben aan cultuur 0,0 boodschap. De enige boodschap die ze hebben is: bier.

Wanneer ze opeens hun feestje niet op kosten van de belastingbetaler kunnen doen is het opeens cultuur.

Wel grappig dat iedereen de cultuur O ZO BELANGRIJK vindt...zolang het goedkoop of gratis is en gesponsord door de belastingbetaler.



Kom op Chelman, dit stuk staat zo vol van generalisaties en overdrijvingen, dat moet toch beter kunnen. Ik neem dan ook maar aan dat je dit doet om reacties uit te lokken, want dit kan je toch niet serieus nemen .

quote:

De trend is om subsidies op kunst en cultuur op allerlei gebieden te beperken (en terecht). Dat raakt zowel de RPhO als de Baroeg.


Kan je mij eens uitleggen waarom dit terecht is?



quote:

Neemt niet weg dat m.i. de Baroeg PRIMA kan functioneren zonder subsidies. Dan maar een paar optredens minder elk jaar, en een wat gevarieerder programma. Daarnaast een goed finanniceel beleid inclusief planning voor magere jaren.


Dit moet en zal de toekomst nog wel uitwijzen. Ik ben benieuwd. Een gevarieerder programma zou ik in ieder geval toejuichen als dit de organisatie in stand houd. Wat maakt jou zo zeker dat de Baroeg het prima kan redden zonder subsidies?

Verder ben ik het overigens voor een groot deel eens met Spirit in Black


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-01-2006 22:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 22:31 schreef Hexegot het volgende:


Enne:






Ik neem aan dat die quote van Jenje bedoelt was om aan te sluiten bij de stijl van Chelman's verhaal


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-01-2006 23:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 22:41 schreef Vlkodlak het volgende:

Ik neem aan dat die quote van Jenje bedoelt was om aan te sluiten bij de stijl van Chelman's verhaal

Weet ik ook wel, maar IMHO spreekt dat begrip ook al uit (zie de scheve grijns) en hoeft er niet persé ook nog een bij.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2006 23:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:45 schreef Heiden het volgende:
Hoe kun je nu tegen het instituut subsidie zijn, die VVD praatjes van jou zijn soms wel erg braakopwekkend. Het gaat zich niet alleen om het podium waar die bandjes kunnen optreden maar het gaat ook om de ruimtes waar bandjes kunnen oefenen, hier in Limburg is al veel te veel op dat gebied wegbezuinigd.
Toen ik een jong gastje was, zon 14 jaar terug zat gewoon iedere metalfreak die bij me op school rondliep wel in een bandje dat ergens in een door subsidie medgefinancierde oefenruimte elke zaterdag stond te oefenen. Mede door dat feit heeftt Nederland een aardig wat in de melk te brokkelen wat betreft de wereldwijde metalscene, wij hebben hier altijd topbands gehad.
Ik kan echt pissig worden om jouw liberale kletspraat Chelman, mede door jou en volk als jou is Nederlandse metal of hardcore of wat dan ook gewoon op sterven na dood over 10 jaar.
Begrijp je wel wat je impliceert met jouw gebral? Niet iedereen is een of andere rich kid die wel bij pap en mam in de reuzegarage kunnen oefenenn met hun bandje.
Dit stoort me echt, zo'n liberale ballengelul. Wees eens wat meer voor het volk, godverdomme. Ga anders gewoon in Amerika wonen. Kijken of je dan nog zo bijdehand bent.


De VVD is volgens mij niet tegen het afschaffen van subsidies. Ik wel, en niet alleen op gebied van cultuur, maar op alle gebieden. Het sponsoren van cultuur behoort niet tot de kerntaken van de overheid.

Het behoort aan de burgers...die het schijnbaar zo belangrijk vinden dat ze al klagen als ze 4 euro entree voor 5 bands moeten betalen....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-01-2006 23:31 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Vraag mij niet waar de waarheid ligt. Ik vind de Baroeg een heerlijke tent, alleen er komen doe ik te weinig.
Tsja, wat is wel subsidie waard? Zijn Hollandsche metalheads minder waard als Antilliaanse of Turkse jongeren...

Als je het gewoon aan mij vraagt wat de basisboodschap is zonder dat ik alles tot in den treure moet verdedigen en uitleggen is de bottom line heel simpel: BAROEG MOET BLIJVEN

(Zwaar onder invloed, maar nuchter meen ik dat ook, en ik post dus lekker...)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-01-2006 23:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 23:23 schreef Chelman het volgende:
De VVD is volgens mij niet tegen het afschaffen van subsidies. Ik wel, en niet alleen op gebied van cultuur, maar op alle gebieden. Het sponsoren van cultuur behoort niet tot de kerntaken van de overheid.

Het behoort aan de burgers...die het schijnbaar zo belangrijk vinden dat ze al klagen als ze 4 euro entree voor 5 bands moeten betalen....




Ik kan daar niet bij, trapveldjes, de ruimtes waar we onze gitaren en/of drumstellen kunnen aftuigen, allerlei vormen van het stimuleren van de ontwikkeling van jongeren...Hoe kun je nu tegen subsidie in de algemene zin van het woord zijn?
Moet de jeugd maar verder verpieteren achter hun pleestations en moet de volgende generatie nog individualistischer en daarom als collectief nog kreupeler zijn als deze?
Sorry, wat dat betreft sta ik lijnrecht tegenover jouw ideeën, in veel dingen van jou kan ik me wel vaak vinden, maar wat je nu zegt is gewoon het eigen volk in de rug trappen.

Ik ben trouwens niet anti-individualistisch, integendeel, maar als het nodig is moeten mensen zich samenpakken en dat zie ik de volgende generatie absoluut niet meer doen als de nood het hoogst is, en de heren die op de zak met geld zitten maar in hun vuistje lachen. Dat je anti-communist bent hoeft nog niet te betekenen dat je anti-volk bent, Chelman.

Toevoeginkje: "bier is belangrijker als muziek" "miepen als men 4 pleuro voor bands moet dokken." Jij verjostificeert de Nederlander/ZMer in zo'n mate dat geen weldenkend mens zich ooit tot jouw gedachtengoed aangetrokken zal voelen. Heel elitair kom jij altijd uit de hoek, waar is dat voor nodig, kerel?

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 16-01-2006 23:37]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


trol
Usericon van trol
Posted 17-01-2006 0:28 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Hij verdiend meer als ons..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 17-01-2006 0:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 21:21 schreef Chelman het volgende:
Neemt niet weg dat m.i. de Baroeg PRIMA kan functioneren zonder subsidies. Dan maar een paar optredens minder elk jaar, en een wat gevarieerder programma. Daarnaast een goed finanniceel beleid inclusief planning voor magere jaren.


En daar zijn ze goed nat gegaan. Het voorgaande bestuur heeft de kas leeg gerooft en de boel ook al aan de grond gebracht.

Ach dan moeten al de goeie bands maar in Delluf komen spelen.
In ieder geval heeft mijn toko de tent wel gekocht en laten renoveren etc, etc.

(het is alleen jammer van alle hippies en studenten )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-01-2006 0:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Chelman op zijn elitaire best in dit topic...

quote:
Op 16 januari 2006 23:23 schreef Chelman het volgende:
...
Het behoort aan de burgers...die het schijnbaar zo belangrijk vinden dat ze al klagen als ze 4 euro entree voor 5 bands moeten betalen....




En wat doet gij, waarde burger met de eigen cultuur zo hoog in het vaandel, in actieve zin met dit ideaal?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-01-2006 0:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 januari 2006 23:31 schreef Vampire John het volgende:
Zijn Hollandsche metalheads minder waard als Antilliaanse of Turkse jongeren...
Ga eens na hoeveel van alle groepen er in Rotterdam rondlopen. Ik denk dat je het dan over verhoudingen van 1 op 100 hebt..



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen