IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Nederlandstalige metal? Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2005 19:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Winterkou - Stervend in de sneeuw (demostadium)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 24-03-2005 21:17 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 19:22 schreef Mutilator het volgende:
Winterkou - Stervend in de sneeuw (demostadium)


Hey, wie zijn dat eigenlijk? Heb net stervend in de sneeuw geluisterd, en ben benieuwd wie hier achter zit.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 26-03-2005 11:11 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Brutus! gave nederlandstalige death/grind



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-03-2005 11:13 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2005 10:08 schreef Legatius het volgende:
Sacriligieuze Heiligschennende Godslasterende Blasfemiën in de Naam van de Gekloven Hoef!


Botulistum.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 26-03-2005 12:04 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 11:11 schreef Corpsegrind het volgende:
Brutus! gave nederlandstalige death/grind


De titels van de nummers zijn nederlandstalig ja, maar de teksten zijn engels!!


SALT IN YOUR WOUNDS!!


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 26-03-2005 13:01 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 11:11 schreef Corpsegrind het volgende:
Brutus! gave nederlandstalige death/grind


Brutus hakt er idd wel lekker in!


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 26-03-2005 13:08 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 12:04 schreef nogayblackmetal het volgende:
De titels van de nummers zijn nederlandstalig ja, maar de teksten zijn engels!!


van slachtbeest niet hoor


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-03-2005 14:19 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 21:17 schreef Brujo het volgende:
Hey, wie zijn dat eigenlijk? Heb net stervend in de sneeuw geluisterd, en ben benieuwd wie hier achter zit.


*Schop* Niemand die ze kent?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 27-03-2005 0:07 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 13:08 schreef SiQDiZ het volgende:
van slachtbeest niet hoor


He Pik!! Je hebt de cd volgens mij niet dan!! Titels van nummers zijn nederlands de teksten absoluut niet, of je kunt geen nederlands. Dat kan natuurlijk ook


SALT IN YOUR WOUNDS!!


Côte d'Aver
Usericon van Côte d'Aver
Posted 27-03-2005 15:51 by Côte d'Aver Wijzig reactieProfiel van Côte d'AverQuote dit berichthttp://www.braindead-fest.nl

Kringspiertyfus
Brutus


Ramirez
Usericon van Ramirez
Posted 28-09-2005 9:46 by Ramirez Wijzig reactieProfiel van RamirezQuote dit bericht

nogayblackmetal, niks engelstalig

http://www.darklyrics.com/lyrics/brutus/slachtbeest.html#10

kijk maar
dus niet zo eigenwijs he

[Dit bericht is gewijzigd door Ramirez op 28-09-2005 9:47]


DUST2
Usericon van DUST2
Posted 28-09-2005 9:51 by DUST2 Wijzig reactieProfiel van DUST2Quote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2005 7:56 schreef spectre het volgende:
N-E-D-E-R-L-A-N-D-S-T-A-L-I-G


Sorry niet goed gelezen!



On Topic:
Van Katoen?!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-09-2005 9:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 september 2005 9:51 schreef DUST2 het volgende:
Sorry niet goed gelezen!



On Topic:
Van Katoen?!

Is dat metal? Wat is het?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 10:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

havenblasters...

is eigenlijk stadsfries maar och!!!

http://members.home.nl/hendrik.de.vries/begrepen.mp3

ik kin ut net begriepeeeeeee!!!!!


oeh teksten voor de fans:

UHAAUUW!!!! disse tekst is geen fersameling, van flauwekul, at jou't wat kinne skele, maak ik dy hatstikke Doeeed! (dood..) Hammer deur dien hasses, Proefst de stienen van de goot ik erger my aan dingen, myself, aan leven. wat mut ik doen, ik kin ut net begriepe!! geen utweg, geen aanleg, geen inhoud, geen sin! IK KIN UT NET BEGRIEPE!!! ik pak dan myn bile en slaan wat in 't rond, ledemate vliege, darmen & stront!!!!!!! EUHHH!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-09-2005 10:33]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 10:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2005 7:56 schreef spectre het volgende:
N-E-D-E-R-L-A-N-D-S-T-A-L-I-G


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 10:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

het valt onder de nederlandse taal...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 10:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

laat ze het maar niet horen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 10:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

het lijkt me in sommige delen toch vrij herkenbaar dus what the hell...

een 2e songs is trouwes reeds in elkaar geflanst, ik heb leren gitaarspelen en er zijn meer emo teksten van barabas (van zm ja..)



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-09-2005 13:31 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik heb nog een cd van Nembrionic, samen met Osdorp Posse. Metal/rap in het Nederlands.



Ramirez
Usericon van Ramirez
Posted 28-09-2005 14:17 by Ramirez Wijzig reactieProfiel van RamirezQuote dit bericht

sja je hebt ook Heidevolk...:p
en Izegrim of Isegrim een van de twee heeft ook een paar nederlandse nummers dacht ik

[Dit bericht is gewijzigd door Ramirez op 28-09-2005 14:19]


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 14:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-09-2005 17:31 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 10:28 schreef Fluisterwoud het volgende:
Als intro voor pelikanelul gebruikten ze hun stemvervormer en zei de zanger( )
"Ik zat laatst voor discovery channel met men voorhuid te spelen, zag ik daar ineens een vogel met een enorme zak onder zijn bek! Nou daar kan ik wat mee! Het volgende nummer heet dan ook pelikanelul! "

Jij denkt dat je her over de groep LOMP aan het praten bent, maar eigenlijk betreft het hier het geniale überbrute ROMPEPROP... Heerschend zieke gore grind met hilarische teksten!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-09-2005 17:50 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Dronckaerdt - Belgisch nederlandstalige black
Morrigu - Belgische death-thrash met enkele ned. teksten, schitterende zangeres!!
Kludde - Belgische nederlandstalige black
Neuk! - Nederlandse punkgeïnspireerde band
Walpurgisnacht - Nederlandse nederlandstalige black

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 29-09-2005 12:08]


Member of the iso-betawuste crew!!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 28-09-2005 17:54 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 14:21 schreef spectre het volgende:
kuch.. www.wolversveen.uwkerk.nl


Wat een naar hoestje !



morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 28-09-2005 19:24 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 28 september 2005 17:50
Walpurgisnacht - Belgisch nederlandstalige black


Hoe de fuck kom jij nu weer bij Belgisch.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen