IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Nederlandstalige metal? Vorige pagina | Volgende pagina
XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 09-09-2003 11:12 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

hebben we hier al kringspiertyfus genoemd?
geweldige band is dat!!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 03-12-2004 19:21 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Voeg me toe, ik heb dringend nieuwe nederlandstalige black metal mp3s nodig, (ben aan het zoeken voor een zelfgemaakte verzamelcd). ben geinteresseerd in alle wat men hier zegt


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-12-2004 19:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 december 2004 19:21 schreef Fluisterwoud het volgende:
Voeg me toe, ik heb dringend nieuwe nederlandstalige black metal mp3s nodig, (ben aan het zoeken voor een zelfgemaakte verzamelcd). ben geinteresseerd in alle wat men hier zegt


Kopen.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 03-12-2004 21:00 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

check www.hellebaard.tk

Zijn vast nog wel obscure mp3tjes te vinden
en anders is er nog altijd de cd "strijdkracht"


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2004 21:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vazal!!!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 03-12-2004 21:07 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 21:00 schreef zarlack het volgende:
check www.hellebaard.tk

Zijn vast nog wel obscure mp3tjes te vinden
en anders is er nog altijd de cd "strijdkracht"


weet je waar ik de heerschende "ontgravenis" demo van wrok kan downloaden of krijgen?


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 03-12-2004 21:07 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 19:24 schreef BurZum het volgende:
Kopen.


Hangt er van af wat?


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 03-12-2004 21:11 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 21:07 schreef Fluisterwoud het volgende:
Hangt er van af wat?



Heb nog wel een hellebaard demo ergens in een stoffig hoekje liggen


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 03-12-2004 21:14 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 21:11 schreef zarlack het volgende:
Heb nog wel een hellebaard demo ergens in een stoffig hoekje liggen


Wodan's Lof Gewijden? Bwaaaaaa, hoeveel?


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 03-12-2004 21:19 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Als je een tijdje kunt wachten kan je (zoals ik) de demo "een sinister schouwspel" van fluisterwoud volledig downloaden via BEARSHARE


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-12-2004 23:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

iemand wolversveen al genoemd?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-12-2004 23:59 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Downloaden, kun je ook iets anders? Ik betaal liever voor m'n muziek. Dus waarschijnlijk trek je met het downloaden van die demo alleen 12 jarige pubertjes aan die fluisterwoud een gave naam vinden.



acid
Usericon van acid
Posted 04-12-2004 0:02 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Vandale, Meadow (.. Rockin' all over Nederland), Storm

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 04-12-2004 0:03]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2004 0:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

meneer Fluisterwoud is er dus zelf geen lid van, hehe.. beetje jammer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 04-12-2004 0:05 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 4 december 2004 0:03 schreef spectre het volgende:
meneer Fluisterwoud is er dus zelf geen lid van, hehe.. beetje jammer


Had ik al gezien.



headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 04-12-2004 0:35 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Brutus heeft ook wel wat hoor, met titels zoals 'Darmschurft" en 'Vleespomp'


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 04-12-2004 1:26 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 4 december 2004 0:35 schreef headbanger013 het volgende:
Brutus heeft ook wel wat hoor, met titels zoals 'Darmschurft" en 'Vleespomp'


goeie cd is dat, ja. klonk ook stukken beter dan ik had gedacht.

mijn persoonlijke nederlandstalige favorieten zijn Lugubrum, Heidenland, Letsel en Schimmelduisternis.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


/\
Usericon van /\
Posted 04-12-2004 1:35 by /\ Wijzig reactieProfiel van /\Quote dit bericht

cd van brutus is wel okee... jammer dat de texten niet bijgevoegd zijn, was wel benieuwd


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 04-12-2004 9:41 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2004 1:26 schreef astathica het volgende:
Lugubrum, Heidenland.




Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-12-2004 10:20 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht



Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 04-12-2004 12:37 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 23:59 schreef valfar het volgende:
Downloaden, kun je ook iets anders? Ik betaal liever voor m'n muziek. Dus waarschijnlijk trek je met het downloaden van die demo alleen 12 jarige pubertjes aan die fluisterwoud een gave naam vinden.


heejheej niks tegen 12 jarige pubertjes hé , mijn kleine broertje en ik komen goed overeen op gebied van metal.

PS: en ja ik ben nieuw hier en nee ik weet nog niet zo goed hoe een forum werkt


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2004 12:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het is gewoon grappig om te zien dat je je hele account aan 1 band wijdt, waarvan enkele leden ook op dit forum rondzwerven


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 04-12-2004 12:48 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2004 12:43 schreef spectre het volgende:
het is gewoon grappig om te zien dat je je hele account aan 1 band wijdt, waarvan enkele leden ook op dit forum rondzwerven

tis dan ook men favoriete groep


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2004 13:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maargoed, Wolversveen-> Neerlands Black Metal... binnenkort uit de splijt met Proctor (eveneens NBM) 13 nummers op een compact disk.

dan zal ook www.wolversveen.uwkerk.nl de lucht ingaan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 05-12-2004 20:19 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Duister Maanlicht!
Een underground bandje uit nederland, opgericht in januari 2000 met leden van winterkou en DREP. ze hebben 2 demos opgenomen. een in 2000 en een in 2003


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen