IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Nederlandstalige metal? Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2004 20:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 december 2004 12:43 schreef spectre het volgende:
het is gewoon grappig om te zien dat je je hele account aan 1 band wijdt, waarvan enkele leden ook op dit forum rondzwerven

wie dan??


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-12-2004 20:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En jij zit hier al meer dan een jaar?


Bazzio Attacks!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-12-2004 20:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-12-2004 20:35]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 20:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 20:20 schreef ElitE het volgende:
wie dan??


Wat ben jij een irritante klootzak zeg!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 20:36 schreef Chelman het volgende:
Wat ben jij een irritante klootzak zeg!
oeh hoe sneaky ...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-12-2004 20:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een lelijke trol, dat ben je.


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-12-2004 20:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wauw, je stijgt boven jezelf uit met die woordspeling!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 20:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 20:37 schreef aerodis het volgende:
wauw, je stijgt boven jezelf uit met die woordspeling!


Dank je aeropis!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-12-2004 20:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zit hem niet te dissen man.


Bazzio Attacks!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-12-2004 20:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 20:37 schreef Chelman het volgende:
Dank je aeropis!


oeeee....

gezwelman hahahhaa.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-12-2004 20:41]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 20:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 20:41 schreef aerodis het volgende:
oeeee....

gezwelman hahahhaa.


haha...geef toe, je droomt van mijn kloppende gezwel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-12-2004 20:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nee, dat is ehm, wat zeg je altijd? oja, dat is pertinent onwaar.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 20:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 20:45 schreef aerodis het volgende:
nee, dat is ehm, wat zeg je altijd? oja, dat is pertinent onwaar.


Moet je nagaan! Je kent zelfs mijn gebruikelijke woordjes en uitspraken!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-12-2004 20:48 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

uit irritatie.
Nare dingen blijven gelijk in je kop hangen.

edit: hoe lang gaat dit nog door? ik heb nog meer te doen nl.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-12-2004 20:49]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 20:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ook


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zoals wat?????


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 21:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Spijkerpoepen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 05-12-2004 22:40 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

terug op waar het over hoort te gaan: heeft iemand weleens van Haat gehoord? een of ander obscuur eenmansbandje, waarvan ik toevallig tegen een cd opliep. het is... niet eens meer tenenkrommend te noemen, het lijkt meer op een nieraandoening, zo slecht is het. bah.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-12-2004 22:43 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ik heb ooit wel eens een bandje van haat gehoord geloof ik, maar geen idee hoe dat klonk.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-12-2004 22:44 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 22:40 schreef astathica het volgende:
terug op waar het over hoort te gaan: heeft iemand weleens van Haat gehoord? een of ander obscuur eenmansbandje, waarvan ik toevallig tegen een cd opliep. het is... niet eens meer tenenkrommend te noemen, het lijkt meer op een nieraandoening, zo slecht is het. bah.


Dan is Ildjarn ook wel wat voor je.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-12-2004 22:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 22:40 schreef astathica het volgende:
terug op waar het over hoort te gaan: heeft iemand weleens van Haat gehoord? een of ander obscuur eenmansbandje, waarvan ik toevallig tegen een cd opliep. het is... niet eens meer tenenkrommend te noemen, het lijkt meer op een nieraandoening, zo slecht is het. bah.


een nieraandoening? wtf?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-12-2004 22:48 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ach zolang de lever maar gezond blijft


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 05-12-2004 22:51 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 5 december 2004 22:47 schreef aerodis het volgende:
een nieraandoening? wtf?


bij wijze van. maargoed, mocht je door nieuwsgierigheid net zulke maagkrampen als ik opgelopen hebben, dan is hier de oplossing: driemaaldaags een stevige portie, Lugubrum. De Vette Cueken!


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 22-12-2004 10:28 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 19:15 schreef Shredhead het volgende:
http://www.lomp.cjb.net/

nederlandstalige grind
live echt een sensatie, die lui zijn helemaal de weg kwijt. ik heb ze 1 keer gezien en ik heb me volledig krom gelachen!!!




Als intro voor pelikanelul gebruikten ze hun stemvervormer en zei de zanger( )
"Ik zat laatst voor discovery channel met men voorhuid te spelen, zag ik daar ineens een vogel met een enorme zak onder zijn bek! Nou daar kan ik wat mee! Het volgende nummer heet dan ook pelikanelul! "


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-12-2004 10:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



wat heb jij nou weer voor een kutnaam!




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen