![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
BLOODWRAITH heeft in 2005 het daglicht gezien, de muziek is een mix van black death thrash doom, een voorproefje is te vinden op de website: www.bloodwraith.be verwacht word dat in de loop van dit jaar de eerst full-CD 'the inner side of death' zal uitkomen, de opnames zijn klaar... nog een paar laatste zaken afronden en dan klaar om te persen enjoy the samples!!! [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 23-02-2006 23:43] ![]() |
|
Wat is een Wraith? Enne, blekdeaththrashdoom metal? ![]() |
|
quote:Is dat niet een soort van spook/geest. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: inderdaad ![]() ![]() |
|
quote: Thrash hoor ik niet zo terug in de muziek, maar andere elementen komen inderdaad wel een beetje terug. ![]() |
|
quote: tzijn ook maar korte samplekes he, dus niet alles kan aan bod komen in een 1,5 minuut... nummers zitte ook tussen de 4 en de 9 minuten... ![]() |
|
Zit er trouwens ook enige logica in jullie naam of zijn het gewoon twee willekeurige evil woorden? Want bloed spook vind ik een beetje een rare combinatie ![]() ![]() |
|
quote: bloodwraith is een soort van geest die bloed zuigt... hoe het precies is weet ik niet... onze gitarist/oprichter van de band had er eens een boek over gelezen... het lijkt inderdaad een rare combinatie als je nooit van bloodwraith hebt gehoord... dus best niet letterlijk vertalen ![]() ![]() |
|
nog enkele samples added... enjoy it (i hope hehe) www.bloodwraith.be [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 22-01-2006 16:14] ![]() |
|
we hebben nu in plaats van drumcomputer een drummer van vlees & bloed gevonden namelijk Frank (Prejudice) ![]() |
|
Wederom mods, dit is vanaf 26 januari open en hoort volgens mij in het heavy metal topic thuis als ik me niet vergis... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |