IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cryptopsy Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-09-2005 19:55 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ok, ontopic dan maar.

Kutband.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-09-2005 21:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2005 23:43 schreef M. het volgende:
Minpuntjes blijf ik de zang vinden (dat had toch beter gekund -- mijnheer Worm zit volgens mij vooral veel lucht uit te blazen, al blijft z'n stemgeluid zelf ongeëvenaard pervers)

Ja,ik had ook altijd zo'n gevoel, tot ik de teksten ging meelezen, en het werkte!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 16-09-2005 21:45 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Je mag een linkje geven waar ik de teksten kan meelezen.

Ik vind het overigens een verschrikkelijk heersend stukje werk.Moest even wennen aan de zang.Maar na wennen vind ik het allemaal prima passen.Meneer heeft een behoorlijk ziek stemgeluid en dit past imho goed bij de gestoorde muziek.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 16-09-2005 22:19 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Oe, nou ben ik zelfs benieuwd.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-09-2005 0:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 21:45 schreef yowannuzz het volgende:
Je mag een linkje geven waar ik de teksten kan meelezen.


Van die nieuwe heb ik ook geen teksten maar in het oude werk met Worm lijkt het ook alsof er maar wat gebrald wordt en dat is dus niet zo...

Net even bij iemand die dvd gezien van het gebeuren in Montreal. Meesterlijk voorkomen heeft Lord Worm ...Ik heb ooit eens gevraagd aan een van de gitaristen(in Rotjeknor 2002) hoe het met hem was, en toen hij dus antwoordde in de trant van; "Oewhaaa Lord Worm You can't fool him..He's like 2 metres tall and and you just can't trick him man "( ) Toen waren mijn verwachtingen dus wel hooggespannen..,nou hij maakt ze wel waar hoor ghehe! Hij laat het publiek zelfs wormen eten MEESTERLIJK! Wat heb ik me bescheurt, helemaal omdat er een wijf kokhalsneigingen van krijgt

Edit: Mij krijgt ie niet zo ver, ik neem m'n eigen worm wel mee Mag ie die wel proeven.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 17-09-2005 2:10]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 17-09-2005 17:48 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 17 september 2005 0:37 schreef BARABAS het volgende:
Hij laat het publiek zelfs wormen eten MEESTERLIJK! Wat heb ik me bescheurt, helemaal omdat er een wijf kokhalsneigingen van krijgt


Haha, wat een dis.


don't mistake lack of talent for genius


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-09-2005 17:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Naja hij eet ze zelf ook en waarschijnlijk andere insecten


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-09-2005 18:17 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hoort de worm eigenlijk wel tot het insectenrijk? In ieder geval zijn insecten wel gezond, proteinen enzo


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 17-09-2005 21:55 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Sperma bevat ook veel proteïnen, maar daar gaan vrouwen ook vaak van over hun nek...



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-09-2005 15:17 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Cover art;



Suck my piss


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-09-2005 15:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

we knew... maar het is best vet ja... al vond ik ...and then you'l beg een vettere cover hebben


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 22-09-2005 16:48 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 15:17 schreef skullfuck het volgende:
Cover art;




oke, die had ik nog niet gezien. erg mooi. belooft wat.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2005 19:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Weet niet wat het is met deze CD, sommige stukken zijn echt geniaal. Over het algemeen is het toch zeker geen betere plaat dan And Then You'll Beg of Whisper Supremacy of eigenlijk alle cryptopsy CD's.
Wat dat betreft ben ik wel wat teleurgesteld


"This one is older than shit, heavier than time!"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-09-2005 20:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 23-09-2005 10:40 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik heb 'm gedownload, een keer vluchtig geluisterd. Maar ik vind Cryptopsy een band waar je gewoon de cd van moet kopen en dan op je gemak beluisteren. En dat zal ik met deze nieuw als die uit is ook zeker doen. Zo surfend achter je pc komt het niet echt over...


don't mistake lack of talent for genius


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-09-2005 11:36 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Eigenlijk elk album van Cryptopsy vond ik in het begin maar "matig" of gewoon niet lekker luisteren. Dit album dus ook. MAAR ik draai het op de een of andere manier wel. En ja, deze word dus, net als de rest, steeds genialer. Hoe vaker ik dit luister hoe MeEsTeRliJk3R ik ém ga vinden.

Damn dat Jazz nummah heerscht! contrast heerscht ook...


Suck my piss


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-09-2005 11:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 20:58 schreef jbassist het volgende:
http://www.flomounier.com/videos/FloMounierDrumSolohigh.html


fuckin hell! Dat laatste stukje, niet normaal meer.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-09-2005 14:55 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 19:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Weet niet wat het is met deze CD, sommige stukken zijn echt geniaal. Over het algemeen is het toch zeker geen betere plaat dan And Then You'll Beg of Whisper Supremacy of eigenlijk alle cryptopsy CD's.
Wat dat betreft ben ik wel wat teleurgesteld


AMEN!


None of us are saints - Albert Fish


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-10-2005 13:32 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

ben de plaat nu aan het luisteren... loving it... maar eh, waarom staan de gitaren zo enorm zacht in de mix? ik hoor vooral flo's drumwerk. nu moet ik wel zeggen dat ik het gevoel heb dat Flo zich op deze plaat wilde her-establishen als dé deathmetaldrummer van het moment; werkelijk belachelijk drumwerk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-10-2005 13:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 20:58 schreef jbassist het volgende:
http://www.flomounier.com/videos/FloMounierDrumSolohigh.html


Wat een zouteloze kutsolo zeg. Jezus Christus.


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 04-10-2005 13:43 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Die plaat is werkelijk om je kapot te schamen als band. Een aantal muziekstukken zijn ronduit geniaal, alleen is men vergeten die auditief goed vast te leggen.
Gitaargeluid: ruk
Drumgeluid: ruk
Zang: ziek, maar ruk

vette afknapper. Waar staat No So Vile ook alweer....


Hersenloze Mayonaise eten


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-10-2005 15:05 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 13:43 schreef WhiteMetalGay het volgende:
Die plaat is werkelijk om je kapot te schamen als band. Een aantal muziekstukken zijn ronduit geniaal, alleen is men vergeten die auditief goed vast te leggen.
Gitaargeluid: ruk
Drumgeluid: ruk
Zang: ziek, maar ruk

vette afknapper. Waar staat No So Vile ook alweer....


Het drumgeluid vond ik juist wel erg goed, alhoewel te prominent in de mix. Alles klinkt behoorlijk natuurlijk, zoals het in de oefenruimte ook zo'n beetje zou klinken. De gitaren staan idd wel veel te zacht en klinken ook niet echt "crunchy" genoeg voor een deathmetal plaat. Ik ben toch behoorlijk blij met deze plaat, Cryptopsy is duidelijk zichzelf gebleven zonder zichzelf echt te herhalen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-10-2005 15:06 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 13:38 schreef Snaack het volgende:
Wat een zouteloze kutsolo zeg. Jezus Christus.


vond ik ook... volgens mij had Flo er die dag niet echt zin in ofzo....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2005 18:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 13:38 schreef Snaack het volgende:
Wat een zouteloze kutsolo zeg. Jezus Christus.


Zijn solo's zijn idd nooit echt fantastisch alhoewel ik de snelle stukken wel behoorlijk vind heerschen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 04-10-2005 18:57 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Vandaag nog maar eens None So Vile opgezet. Godsgruwelijk wat beukt dat album toch


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen