IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cryptopsy Vorige pagina | Volgende pagina
sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 28-01-2002 0:01 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

heeeeeeeel vet !!!! NP : cryptopsy-phobophile


zo, dat was mijn beurt dan weer


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-01-2002 1:44 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Op cd zijn ze geweldig (whisper supremacy! en none so vile heerst ook)
Alleen jammer dat ze in de baroeg de zooi zo extreem hard hadden staan dat ik zelfs defenestration niet meet herkende..jammer..


Life doesn't get much better than this!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-01-2002 9:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het zijn wel goede muzikanten... alleen het is mijn muziek niet écht. Iets te veel blastbeats e.d.

Dan luister ik liever naar ouwe death (met thrash doorspekte) metal zoals Possessed, Thanatos, Morbid Angel en Vital Remains!


Ik, Wil Schuurman


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 27-03-2002 19:05 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Binnenkort in EHV


GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 27-03-2002 19:07 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

Bestaat er dan zoiets als "teveel blastbeats?"


The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 27-03-2002 19:09 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

house


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 27-03-2002 20:29 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 19:07 schreef GutFuck het volgende:
Bestaat er dan zoiets als "teveel blastbeats?"




valt wel mee met cryptopsy...


No meat is sweater


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 23:46 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb wat van ze gedownload, maar ik ga toch een CD van ze kopen, welke is het beste>>>>>???????


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-03-2002 23:51 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

None so Vile of Whisper Supremacy


Dead things grow from deep inside...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-03-2002 0:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

None So Vile.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-03-2002 7:09 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

niet mijn favoriete band, maar 27 april spelen ze hier zo'n beetje om de hoek (Venlo, Perron 55) dus dan gaak wel ff kieke


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-03-2002 18:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 januari 2002 21:20 schreef Nuclearbastard het volgende:
DEATHMETAL (dus ook Cryptopsy) S U C K S !!!


Mee eens

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-03-2002 18:02]


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 30-03-2002 14:54 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

cryptopsy is meesterlijk


Trieste gast


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-03-2002 15:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 19:09 schreef Muilkorfje het volgende:
house


NEE! House kan blastbeats niet inhalen. NEVER.
Zie jij die party-gangers' hun benen de drums bijhouden???
Erst schieten de schoenen van hun voeten af en als ze 't nog kunnen bijhousen dan schiet spontaan zo'n onderbeen van de knie los.

(Idee: Alle housers dood -->DEATH metal HAHAHAHAHAHAHAH!!!)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-03-2002 16:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

okeej cryptopsy is wel heerschend

maar zo goed vind ik de drummer nouw ook weer niet

meer heel snel spelen zonder variatie



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-03-2002 17:21 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

psies, sowieso valt het mij op dat snelle drummers vaak meteen als goede drummers bestempelt worden...

...of doelt men nu op goed in snel drummen?
Want vaak kunnen deze drummers niet meer dan dat. Een fatsoenlijke groove neerleggen kunnen ze niet altijd (niet dat ik wat tegen blast-drummers heb hoor, maar ik constateer alleen ff een feit)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-03-2002 18:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 17:21 schreef Shredhead het volgende:
...of doelt men nu op goed in snel drummen?
Want vaak kunnen deze drummers niet meer dan dat. Een fatsoenlijke groove neerleggen kunnen ze niet altijd (niet dat ik wat tegen blast-drummers heb hoor, maar ik constateer alleen ff een feit)


Goede opmerking.
(Maar ja, "goed" betekent verschillende dingen voor verschillende personen. 'T woord is per definitie subjectief.)
Daarom vind ik Max van Krisiun zo "goed": groove EN snelheid.
Ook Horgh van Immortal finnik "goed".
Die nieuwe gast van Cryptopsy niet zozeer noch de vorige maar die vond ik iets beter.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-09-2002 14:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Cryptopsy are presently working on a few different projects, one of which is the release of a live album recorded at the Medley in Montreal last June. The album will have a mix of new and old material that is sure to please any Cryptopsy fan. The band is also preparing for a series of week end shows in November that will take them through the province of Quebec, Ontario, and Michigan. There`s been good progress on new material for their fifth release that will be recorded some time next year. The new material promises to be Cryptopsy at it`s best.

Bron.


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-09-2002 14:54 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Cryptopsy is wel een OK band, alleen mijn inziens een beetje "TE" allemaal. TE veel breaks, TE veel rare wendingen, TE technisch enz.enz. Ze zijn zeker geen slechte band, alleen snap ik niet goed waarom iedereen er zo mee weg loopt. Ik heb zelf die laatste 2 cd's van ze, maar om nou te zeggen dat ik ze kan aanraden. Nee, niet echt ! Maar hé, das mijn mening


BLASTBEATS FOREVER


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-09-2002 17:24 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2002 16:56 schreef wladimir het volgende:

meer heel snel spelen zonder variatie







damn, ken jij cryptopsy wel?


No meat is sweater


Demolition
Usericon van Demolition
Posted 26-09-2002 18:35 by Demolition Wijzig reactieProfiel van DemolitionQuote dit bericht

Blasphemy made flesh die is super goed!
In de laatste zit er niks nieuws meer in.


Do I look like someone who cares what god thinks ....


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 27-09-2002 17:28 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 30 maart 2002 16:56 schreef wladimir het volgende:


maar zo goed vind ik de drummer nouw ook weer niet

meer heel snel spelen zonder variatie





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2002 9:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 september 2002 17:24 schreef Infaustus het volgende:
damn, ken jij cryptopsy wel?


inderdaad, die heeft duidelijk nog nooit muziek ervan gehoord...

drummer is trouwens wel erg strak aant spelen


Je moeder.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-10-2002 20:58 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote van 0Tolerence:

quote:
Omdat ik cryptopsy zwaar vind heersen, met name de laatste cd. Vraag ik me af of er al wat bekend is van het nieuwe materiaal?



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-10-2002 10:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik heb maar 2 nummers van ze.... Lichmistress en We bleed (ook goed)...

Is er nog nooit echt van gekomen om er een cd'tje van te kopen, maar vind ut zekers wel goeje muziek


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen