IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cryptopsy Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-12-2003 22:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 21:28 schreef Stormblast het volgende:
None So Vile is gewoon DE cryptopsy plaat .

Idd ik ben een Lord worm aanhanger, ik vind vooral die hoge grunt van em zo cool


mja hij is wel goed, maar ik denk vooral omdat het nog lord worm is die de zang doet. Compositioneel is het echt stukken beter geworden met Whisper Supremacy en And then you'll beg. Mijn persoonlijke favo's


"This one is older than shit, heavier than time!"


FOL
Usericon van FOL
Posted 02-12-2003 23:02 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

none so vile blijft ook mijn favoriet


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 03-12-2003 6:58 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 22:43 schreef 0Tolerence het volgende:
mja hij is wel goed, maar ik denk vooral omdat het nog lord worm is die de zang doet. Compositioneel is het echt stukken beter geworden met Whisper Supremacy en And then you'll beg. Mijn persoonlijke favo's


zoals ik al zei, ik ben een Worm aanhanger.

Idd WS is ook zeker goed, alleen Beg moet ik nog horen.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-12-2003 9:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 6:58 schreef Stormblast het volgende:
zoals ik al zei, ik ben een Worm aanhanger.

Idd WS is ook zeker goed, alleen Beg moet ik nog horen.
Then You'll beg is kwa geluid heel anders dan z,n voorgangers.
Maar zeker niet minder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

None so Vile is een klassieker, de andere hadden dat kunnen zijn maar ik vind die zang gewoon irritant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-12-2003 12:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

None So Vile is zeker erg goed, maar ik vind And Then You'll Beg stukken beter! Maar dat is meer persoonlijk


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-12-2003 16:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja "guess who's back"
Dan kan idd ook Mike DiSalvo zijn of zelfs Martin Lacroix.
Ik gok op Mike.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-12-2003 17:52 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 16:13 schreef NecRobert het volgende:
Tsja "guess who's back"
Dan kan idd ook Mike DiSalvo zijn of zelfs Martin Lacroix.
Ik gok op Mike.
Martin Lacroix.
Kijk maar bij de bezettingslijst


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2003 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Current (2002)

zegt dus niets


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 05-12-2003 13:14 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 17:57 schreef Jenje het volgende:
Current (2002)

zegt dus niets
lol, nee niet echt.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-12-2003 14:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 12:33 schreef Jenje het volgende:
None so Vile is een klassieker, de andere hadden dat kunnen zijn maar ik vind die zang gewoon irritant.


kwestie van wennen, ik vind persoonlijk dat hij het erg goed doet en het past ook in de muziek.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2003 11:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dit kreeg ik in de email van cryptopsy net.

quote:
«"Un mal pour un bien", I've heard it said, and those seven long years ago, unhappy though I was at leaving (for a private question of honour, not beer), it was none the less for the best. Now, we've come full circle, and again a private question of honour finds me back in the fold. "It is so. It cannot be otherwise." See you soon...»

L.W.



Het is dus waar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-12-2003 12:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

erg jammer.........


Suck my piss


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-12-2003 12:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

LORD WORM HEERSCHT!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2003 12:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja voor mij maakt het niet zoveel uit. Disalvo was ook prima geweest


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2003 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dit is erg goed nieuws! (Zie ook Frontpage ZM)

Nu maar hopen dat dat nieuwe album een topper wordt.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-12-2003 13:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

beetje jammer...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2003 18:29 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Lord Worm is back!!!!!!!YEAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-12-2003 18:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Komt er eindelijk weer es een plaat waar de zang tenminste te pruimen is


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 07-12-2003 19:44 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 18:32 schreef BARABAS het volgende:
Komt er eindelijk weer es een plaat waar de zang tenminste te pruimen is


Ga jij eerst je tanden maar eens poetsen voordat je gaat pruimen.....


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-12-2003 2:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Lord worm HELL YEAH!!!

En voor de mensen die vinden dat None so vile de ultieme Cryptopsy plaat is; Blasphemy made flesh wel eens goed geluisterd?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-12-2003 9:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 2:49 schreef Mutilator het volgende:
Lord worm HELL YEAH!!!

En voor de mensen die vinden dat None so vile de ultieme Cryptopsy plaat is; Blasphemy made flesh wel eens goed geluisterd?


mja, das duidelijk de 'slechtste' van al hun platen. Kut productie, maar wel een aantal aardige nummers.


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2003 12:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Daar ben ik het niet mee eens, alleen maar vette nummers en de vetst klinkende blastbeats


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-12-2003 13:23 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 8 december 2003 2:49 schreef Mutilator het volgende:
Lord worm HELL YEAH!!!

En voor de mensen die vinden dat None so vile de ultieme Cryptopsy plaat is; Blasphemy made flesh wel eens goed geluisterd?


Defenstration begint zo gaaf!


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2003 15:05 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 16:13 schreef NecRobert het volgende:
Tsja "guess who's back"
Dan kan idd ook Mike DiSalvo zijn of zelfs Martin Lacroix.
Ik gok op Mike.

Verkeerd gegokt jonge....jammer


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen