IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Singer Songwriters Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 25-01-2006 14:31 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Mijn zus is een singer/songwriter. De laatste tijd niet meer zo actief maar een paar jaar terug wel een prachtige tape uitgebracht. Ik word er meestal wel stil van als ik naar d'r luister als ze speelt, erg mooi.

Verder heb ik weinig met singer/songwriters


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-01-2006 15:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 16:55 schreef Argh het volgende:
Paolo Conte natuurlijk!


Er zijn gelukkig mensen die het wél begrijpen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-01-2006 21:56 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 13:21 schreef Daops het volgende:
Nou, een zanger die klinkt alsof ie vreselijk pijn aan het lijden is, en daarover zingt. Dat is zo´n beetje de samenvatting van alle POS muziek.


hehe eigenlijk begreep ik je wel hoor maar het ging mij iets te ver om zo'n James Blunt [*tenenkrom* aargh!] te vergelijken met zo'n fantastische zanger als Daniel Gildenlow



OT: Mag Tim Christensen ook de benoeming singer/songwriter hebben? Dan draag ik die ook aan. Timmeke rules


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-01-2006 21:59 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 21:56 schreef Devilicious Pem het volgende:
OT: Mag Tim Christensen ook de benoeming singer/songwriter hebben? Dan draag ik die ook aan. Timmeke rules



EEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!!!!!!!


heb je trouwens die cd nog kunnen krijgen?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-01-2006 22:06 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 21:59 schreef watery black het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!!!!!!!


And the magic word is: Timmeke haha had het kunnen weten dat jij daar meteen op zou reageren

quote:

heb je trouwens die cd nog kunnen krijgen?


ehm.... nee... te traag achteraan gegaan hehe. Komt nog wel goed, uiteindelijk. Blijf gewoon rondkijken


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-01-2006 22:08 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 22:06 schreef Devilicious Pem het volgende:
And the magic word is: Timmeke haha had het kunnen weten dat jij daar meteen op zou reageren


toen ik jou naam bij dit topic zag wist ik al meteen over wie je t had


quote:

ehm.... nee... te traag achteraan gegaan hehe. Komt nog wel goed, uiteindelijk. Blijf gewoon rondkijken


theo heeft m niet meer ofzo? kan ik me moeilijk voorstellen als je wil kan ik t wel ff voor je regelen hoor... 1 smsje en tis geregeld


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-01-2006 22:11 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 22:08 schreef watery black het volgende:
toen ik jou naam bij dit topic zag wist ik al meteen over wie je t had


hihihi wat kennen we elkaar wat dat betreft dan goed hè?

quote:

theo heeft m niet meer ofzo? kan ik me moeilijk voorstellen als je wil kan ik t wel ff voor je regelen hoor... 1 smsje en tis geregeld


Woei! Dat zou lief zijn maar op het moment gaat het al te hard met mijn geld Zal ik volgende maand bij nieuw salaris even tegen je gillen? Thaaanks!


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-01-2006 22:13 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 22:11 schreef Devilicious Pem het volgende:
hihihi wat kennen we elkaar wat dat betreft dan goed hè?




quote:

Woei! Dat zou lief zijn maar op het moment gaat het al te hard met mijn geld Zal ik volgende maand bij nieuw salaris even tegen je gillen? Thaaanks!


is goed, laat m maar wat weten als je m wil hebben. moet je me tegen die tijd je adres maar ff mailen, dan laat ik m gewoon meteen naar je toe sturen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-01-2006 22:15 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 22:13 schreef watery black het volgende:





is goed, laat m maar wat weten als je m wil hebben. moet je me tegen die tijd je adres maar ff mailen, dan laat ik m gewoon meteen naar je toe sturen


Cool, lief!


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-01-2006 22:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 21:56 schreef Devilicious Pem het volgende:
hehe eigenlijk begreep ik je wel hoor maar het ging mij iets te ver om zo'n James Blunt [*tenenkrom* aargh!] te vergelijken met zo'n fantastische zanger als Daniel Gildenlow
Geef ik je helemaal gelijk in.. maar dat wist je ook al wel dan


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2006 18:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

voor de liefhebber;

Andrew Bird + support;
Do 04-05 Doornroosje/Nijmegen
Aanvang: 21.00 Entree: € 10


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2006 18:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Rule-Ant
Usericon van Rule-Ant
Posted 31-01-2006 22:03 by Rule-Ant Wijzig reactieProfiel van Rule-AntQuote dit berichthttp://www.prey-band.com

ik vind Antony & The Johnsons erg fijn.

Op "I am a bird now" staat een nr. (what can I do?) waarop Rufus Wrainwright zingt. Gave stem. Kent een van jullie dit, en zo ja, hoe vinden jullie zijn solowerk?

Damien Rice maakte een erg mooie cd --> "O".




Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-02-2006 9:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 22:03 schreef Rule-Ant het volgende:
ik vind Antony & The Johnsons erg fijn.

Op "I am a bird now" staat een nr. (what can I do?) waarop Rufus Wrainwright zingt. Gave stem. Kent een van jullie dit, en zo ja, hoe vinden jullie zijn solowerk?





Antony is gaaf!! Roosje heeft hem nog in Lux geboekt. Was toen tevens stagemanager, aparte vent, heel groot met een hele zware stem.....ik vind zijn zangstem geweldig, maar daar denken veel mensen anders over.

Rufus Wainwright kan mij minder bekoren, alhoewel hij een goeie componist is zijn de nummers ietwat langdradig. Dit samen met zijn latente hautaine gay attitude.....brrr


Rule-Ant
Usericon van Rule-Ant
Posted 07-02-2006 1:58 by Rule-Ant Wijzig reactieProfiel van Rule-AntQuote dit berichthttp://www.prey-band.com

Heeft Antony dan geen gay attitude?

Overigens zijn artiesten als Backworld, Death In June, Of The Wand And The Moon, Forseti ook wel singer / songwriters, maar lichtelijk afwijkend :D



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-02-2006 12:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 1:58 schreef Rule-Ant het volgende:
Heeft Antony dan geen gay attitude?




Antony is een halve travo, behoorlijk gaye attitude, maar wel okay hoor!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 07-02-2006 19:59 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Tori Amos!
Oftewel de vrouw die samen met Opeth, Porcupine Tree en Meshuggah de basis voor mijn liefde voor muziek zo'n beetje heeft weten te vormen. Het gekke is dat ik d'r niet eens zo'n geweldige pianiste vind, maar als componiste en muzikante bewonder ik d'r enorm. Ze weet me regelmatig zo ongelooflijk te ontroeren........
Sarah McLachlan weet ik trouwens ook wel heel aardig te waarderen (verdomd goeie band heeft die trouwens achter d'r staan, ik heb een live dvd'tje van d'r, erg lekker zo af en toe voor het slapen gaan)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-02-2006 20:25 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Only Tom Waits is real!!!

Van begin tot eind is zijn muziek geniaal, al is dat laatste album wel wat minder dan de rest.

En Leonard Cohen is natuurlijk ook erg goed, voornamelijk op de eerste 4 albums, zodra ie disco-jood wordt is t niet echt meer aan mij besteed.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-12-2006 21:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

laatste tijd luister ik erg veer naar het reppertoire van David Sylvian, jason molina en Wil Oldham. Mijn favorieten platen in het genre zijn dan ook:


Songs: Ohia - The Lioness (van jason Molina)
Bonnie 'prince' Billy - I See A Darkness (van Will Oldham)
David Sylvian - Secrets of the Beehive

3 platen die hoog in mijn non-metal top10 staan. Stuk voor stuk prachtige werken


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-12-2006 21:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 16:55 schreef Argh het volgende:
Paolo Conte natuurlijk!


Yeeeaaah.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-04-2007 16:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

The band subsequently broke up and ChesnuTT released a double LP in 2002 entitled The Headphone Masterpiece, which was recorded on a 4-track cassette recorder in his bedroom recording studio, which he calls "The Sonic Promiseland".

Die plaat heerscht.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cody_ChesnuTT

edit;
quote:
I don't ask, for much these days
And I don't bitch, and whine, if I don't get my way
I only wanna fertilize another behind my lover's back
I sit and watch it grow standin' where I'm at
Fertilize another behind my lover's back
And I'm keepin' my secrets mine
I push my seed in her push for life
Its gonna work because I'm pushin' it right
If Mary drops my baby girl tonight
I would name her Rock-N-Roll


[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-04-2007 16:35]


Suck my piss


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-01-2009 11:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik haat Friend requests van bands en artiesten op Myspace maar voor deze kerel maak ik een uitzondering: Andrew Sloman

Mooi hoor



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-01-2009 13:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2009 11:06 schreef Judge M. het volgende:
Ik haat Friend requests van bands en artiesten op Myspace maar voor deze kerel maak ik een uitzondering: Andrew Sloman

Mooi hoor

Dat heb ik met Clare McGuire:
http://www.myspace.com/claremaguire
En verder zijn goed Jarboe, Tom Waits inderdeed, Diamanda Galas, Leonard Cohen inderdeed en, vreemd genoeg, Suzanne Vega. Van die laatste kocht ik ook mijn allereerste cd ooit op 14-jarige leeftijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 10-01-2009 0:45 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Ik trek Owen (Gast uit American Footbal, Owls ect) supergoed. Verder luister ik wel eens naar Simone White, City And Colour (vet kut dat het een hype is, maarja wat wil je als je de frontman van Alexisonfire bent).

Goede muziek voor in de trein.


R.
Usericon van R.
Posted 10-01-2009 11:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nick Drake, Brendan Perry, Tim Buckley enz.. stuk voor stuk gaaf en geniaal.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen