IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-02-2006 10:10 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Brit verkrachtte stervende stiefdochter

Een Brit is in het Schotse Glasgow veroordeeld tot negen jaar cel wegens het verkrachten van zijn stervende stiefdochter. De 14-jarige Kerry Muchan was in juli 2005 bewusteloos geraakt nadat ze onder invloed van alcohol en drugs van een trap was gevallen. In plaats van hulp te halen, droeg de 50-jarige George McKee zijn stiefdochter naar zijn bed, waar hij haar verkrachtte.

Een familielid dat het tweetal later in bed aantrof, waarschuwde de hulpdiensten. Muchan overleed echter ruim twee uur later in een ziekenhuis. Behalve verwondingen aan het hoofd, veroorzaakt door de val, werd er bij de autopsie geconstateerd dat het meisje ook door de brute en gewelddadige verkrachting verwondingen had opgelopen.

In zijn uitspraak verweet de rechter McKee dat hij misbruik had gemaakt van de 'complete hulpeloosheid' van het meisje, terwijl hij had moeten zorgen voor medische hulp. Hij heeft een 'verschrikkelijke misdaad' begaan, die de maatschappij heeft doen walgen, zo oordeelde de rechter. De dader bekende schuld. Hij betoogde voor de rechtbank dat hij Kerry altijd als een echte dochter had behandeld. Na het uitzitten van zijn celstraf zal McKee nog drie jaar onder toezicht van justitie komen te staan.

Die eikel komt dus weer vrij.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-02-2006 12:07 by Snaack Profiel van Snaack

Ik las het ook ja. Echt te ziek voor woorden..


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 24-02-2006 12:12 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 24 februari 2006 10:10 schreef Leviathanica het volgende:
Brit verkrachtte stervende stiefdochter

Een Brit is in het Schotse Glasgow veroordeeld tot negen jaar cel wegens het verkrachten van zijn stervende stiefdochter. De 14-jarige Kerry Muchan was in juli 2005 bewusteloos geraakt nadat ze onder invloed van alcohol en drugs van een trap was gevallen. In plaats van hulp te halen, droeg de 50-jarige George McKee zijn stiefdochter naar zijn bed, waar hij haar verkrachtte.


Zal wel een stel asociale kampers (tautologie, huhu) zijn (toen ik 14 was ontdekte ik net de wonderen van de masturbatie en nam ik weleens een slokje bier van m'n pa, wat doet een 14-jarig meisje dus onder invloed van drank en drugs?) maar goed, wat voor mongool doet zoiets nou? Zodra ze er in de gevangenis lucht van krijgen gaat die kerel wel een kuttijd tegemoet, reken daar maar op.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2006 12:13 by Chelman Profiel van Chelman

Pick up my soap hillbilly boy!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2006 12:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Chelman is nu al weer geil


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2006 12:20 by Chelman Profiel van Chelman

Ja man. Mijn vrouwtje zit al sinds donderdag vorige week in Polen en komt pas morgenochtend terug.

Dat zijn nu dus al 16 opgespaarde kwakjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2006 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. fijn ..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-02-2006 17:41 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Op de muur gezien. Weirde shit.

klik

En ook:

en nog eentje

Misschien oud, maar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-02-2006 17:41]



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-02-2006 11:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Tilburger verkoopt 'spotprent T-shirts'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 24 februari 2006 @ 18:46
De Tilburger S. Molenwijk heeft het aangedurfd om een site te openen waarop hij T-shirts verkoopt die bedrukt zijn met één van de omstreden Deense spotprenten. De oranje shirts zijn voorzien van de cartoon waar Mohammed met een tulband als bom is afgebeeld. Er onder staat de tekst: 'I hate violence'.

Molenwijk, die de shirts aanbiedt via Mohammedcartoons.nl, vindt niet dat hij aanzet tot geweld of discriminatie. ''Wij doen dit om de discussie tussen moslims en niet-moslims te openen'', zo beweert de ondernemer. Het Mohammedcartoon T-shirt dient volgens Molenwijk te worden gedragen door mensen die willen opkomen voor de vrijheid van meningsuiting en geweld afkeuren. Hij zegt niet bang te zijn voor negatieve reacties. Wel zijn anderen volgens Molenwijk bang om bij het project betrokken te raken. Zo was het lastig om een bedrijf te vinden die de T-shirts wilde bedrukken.

Een ander persoon die het nieuws haalde met een spotprent T-shirt was de Italiaanse minister Roberto Calderoli van Bestuurlijke Vernieuwing. Hij droeg er een op tv. Calderoli moest daardoor zelfs aftreden nadat in Libië doden vielen bij een protest tegen zijn actie.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-02-2006 14:07 by M. Profiel van M.

quote:
'Don' Donner rapt de dope van straat

Uitgegeven: 25 februari 2006 13:51
Laatst gewijzigd: 25 februari 2006 13:53
DEN HAAG - "Hier spreekt Donner van justi-tie, ik doe het samen met de poli-tie. Schuif die dope maar aan de kant, want een addict Nederland zijn zaken die ik liever niet-zie". Aldus het refrein van de rap die minister Donner van Justitie (CDA) heeft opgenomen om zijn drugsbeleid "op ludieke wijze" toe te lichten.

Onder de naam De Don feat. Master G. wijst de bewindsman in rapritme op nadelen van het gebruik van softdrugs. Het staat in mp3-vorm op de site van Donners ministerie. "Van een blowtje word je duf. Dus steel de show nou niet zo suf. Ga die drugs niet badineren, wees bereid om iets te leren", aldus enkele strofes van het ritmerijm.

Leers

In het lied zit ook een ministeriële wens: "Ja de drugs gaan van de straat, er komt actie na gepraat. Blowers neem daarvan notie!" Het is de tweede keer in korte tijd dat een politicus muziek gebruikt om zijn standpunten te verduidelijken. Eerder nam burgemeester (en partijgenoot) Leers van Maastricht met De Heideroosjes het lied Da's toch dope man! op met een kritische kijk op het drugsbeleid.


Hier spreekt M. van Zwaar Me-taal, mijnheer Donner u staat voor paal


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2006 14:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2006 14:07 schreef M. het volgende:
Hier spreekt M. van Zwaar Me-taal, mijnheer Donner u staat voor paal


Als je nu een streepje tussen mijn en heer zet is het ritmisch ook okee.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2006 14:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 februari 2006 14:07 schreef M. het volgende:
Hier spreekt M. van Zwaar Me-taal, mijnheer Donner u staat voor paal
Klopt. Maar ik ben het wel eens met de beste man.




Tering, ik word te conservatief.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-02-2006 14:58 by M. Profiel van M.

Ja, op persoonlijk gebied ben ik het ook wel met hem eens. Wiet is suf, je wordt er lam van, het is nergens goed voor etc. maar goed, da's persoonlijk. Het heeft niets met politiek te maken (wiet roken is trouwens gewoon legaal in NL).

En dat rapje is gewoon te suf voor woorden


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-02-2006 14:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gedoogd ja niet legaal..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2006 15:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2006 14:30 schreef kwelgeest het volgende:
Klopt. Maar ik ben het wel eens met de beste man.




Tering, ik word te conservatief.


Zolang alcohol nog en masse overal te verkrijgen is is het gewoon hypocriet gewauwel.(niet van jou, van de machthebbers)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-02-2006 16:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 februari 2006 11:30 schreef zillah-morte het volgende:
Tilburger verkoopt 'spotprent T-shirts'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 24 februari 2006 @ 18:46
De Tilburger S. Molenwijk heeft het aangedurfd om een site te openen waarop hij T-shirts verkoopt die bedrukt zijn met één van de omstreden Deense spotprenten. De oranje shirts zijn voorzien van de cartoon waar Mohammed met een tulband als bom is afgebeeld. Er onder staat de tekst: 'I hate violence'.

Molenwijk, die de shirts aanbiedt via Mohammedcartoons.nl, vindt niet dat hij aanzet tot geweld of discriminatie. ''Wij doen dit om de discussie tussen moslims en niet-moslims te openen'', zo beweert de ondernemer. Het Mohammedcartoon T-shirt dient volgens Molenwijk te worden gedragen door mensen die willen opkomen voor de vrijheid van meningsuiting en geweld afkeuren. Hij zegt niet bang te zijn voor negatieve reacties. Wel zijn anderen volgens Molenwijk bang om bij het project betrokken te raken. Zo was het lastig om een bedrijf te vinden die de T-shirts wilde bedrukken.

Een ander persoon die het nieuws haalde met een spotprent T-shirt was de Italiaanse minister Roberto Calderoli van Bestuurlijke Vernieuwing. Hij droeg er een op tv. Calderoli moest daardoor zelfs aftreden nadat in Libië doden vielen bij een protest tegen zijn actie.



Op Cafepress.com kan je allang zelfs strings met Mootje kopen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-02-2006 16:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gaaf, ik ga zo'n shirt aanschaffen.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-02-2006 16:57 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 24 februari 2006 17:41 schreef Oud Vuil het volgende:
Op de muur gezien. Weirde shit.

klik

En ook:

en nog eentje

Misschien oud, maar toch.

Ja en over 10 jaar komen er 4 mannen op zwarte hengsten en dan is het einde van de wereld nabij...dat is als de zondvloed niet eerder om de hoek komt kijken...

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-02-2006 16:57]


Subtiel kamerolifantje


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-02-2006 16:57 by M. Profiel van M.

quote:
Op 25 februari 2006 16:34 schreef Burzum het volgende:
Gaaf, ik ga zo'n string aanschaffen.

Dude.....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-02-2006 16:58 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 februari 2006 16:57 schreef M. het volgende:
Dude.....


Zal ik hem aantrekken vrijdag?

Lekkere pijpslet van me.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-02-2006 17:18 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 februari 2006 15:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Zolang alcohol nog en masse overal te verkrijgen is is het gewoon hypocriet gewauwel.(niet van jou, van de machthebbers)


Juistem.

Wat een geneuzel. Drank, daar word je pas lam van.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-02-2006 19:50 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Auto schept overstekend gezin

Uitgegeven: 26 februari 2006 17:12
Laatst gewijzigd: 26 februari 2006 17:14

ZOETERMEER - Een overstekend gezin is zaterdag rond 17.00 uur in Zoetermeer aangereden door een 23-jarige automobilist. Bij de aanrijding raakten de vader, twee kinderen en een hond gewond. Twee andere kinderen en de moeder bleven ongedeerd. Dat maakte de politie zondag bekend.

De 36-jarige vader en een 5-jarig kind raakten gewond, maar hoefden niet naar het ziekenhuis. Het 7-jarige kind werd door de aanrijding de lucht in geslingerd en is naar het Leyenburg Ziekenhuis in Den Haag gebracht. Een dierenarts moest de hond behandelen.

Na de aanrijding vloog de vader de bestuurder van de auto aan. Hij deelde een aantal rake klappen uit. De automobilist deed aangifte tegen de vader.


GVD wat een lef heeft die kuthond zeg, ze moeten eikol een nekschot geven.


Bazzio Attacks!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-02-2006 7:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

'Z-Dakota gaat abortus bij incest verbieden'

De Amerikaanse gouverneur van Zuid-Dakota Mike Rounds zegt dat hij geneigd is een wet te ondertekenen die nagenoeg elke vorm van abortus in zijn staat verbiedt. Alleen als het leven van de moeder op het spel staat, mag een dokter een abortus uitvoeren. In elk ander geval is het een misdaad. Ook bij verkrachting of incest mag er volgens de aanstormende wet geen abortus plaatsvinden.

Organisaties die de wet wilden verhinderen, hebben door geldproblemen gefaald. Anonieme gevers steunen het verbod daarentegen met gulle giften. Zo heeft iemand één miljoen dollar geschonken. De wetgevende macht heeft een speciale rekening geopend waar men donaties kan storten.

Als de wet er feitelijk doorkomt, zou dat een aparte situatie creëren voor verkrachte vrouwen. Als een vrouw een kind zou baren van een verkrachter, dan zou die man dezelfde ouder- en omgangsrechten als de moeder hebben. "Het idee dat zo iemand zich met het leven van je kind zou kunnen bemoeien, maakt een vrouw heel erg bang", zegt de directrice van een organisatie die huiselijk geweld bestrijdt.

Als de gouverneur met de wet akkoord gaat, gaat die vanaf 1 juli van kracht. Dokters die dan een illegale abortus uitvoeren, hangt een straf van vijf jaar boven het hoofd.






Iedereen heeft recht op mijn mening.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-02-2006 7:48 by Argus Profiel van Argus

Anders zullen de rednecks wel met uitsterven bedreigt worden ....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-02-2006 9:06 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
'Don' Donner rapt de dope van straat


Donner is high on his own supply.

EDIT;KANKER LOGIN BULLSHIT CRAP, skllfck

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-02-2006 9:06]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen