IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-03-2006 22:34 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vergeet het koninklijke slipje niet!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-03-2006 22:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Hey is dat blondjesnieuws nog niet gepost?
Sprak mij natuurlijk erg aan. Ff kijken of ik dat kan vinden


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-03-2006 22:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Volgens wetenschappers is de blonde vrouw na de IJstijd ontstaan, zo’n elfduizend jaar geleden. Er was in die tijd een groot gebrek aan voedsel en aan mannen, doordat zij het risico liepen tijdens de jacht door een bizon of mammoet te worden gedood.

Concurrentes
Blond haar kwam in die tijd maar zelden voor: de meeste mensen in die tijd waren donkerogig en –harig. Hoe zo'n zeldzaamheid kon uitgroeien tot een alomtegenwoordig fenomeen, komt volgens de Canadese wetenschappers door seksuele selectie. Blonde vrouwen waren in die tijd zeldzaam en dus aantrekkelijk voor de mannen. Doordat ze opviel in de menigte van brunettes, trok de blondine met haar blauwe ogen veel mannen aan en won ze de hevige concurrentiestrijd die in die tijd onder de vrouwen moet hebben gewoed.

Hierdoor plantten blondjes zich onbelemmerd voort, met een grote kans op een of meer blonde kinderen. Uiteindelijk heeft dat in deze tijd geresulteerd in een breed scala aan haarkleuren, met verschillende kleuren blond en bruin, rood en zwart.

Jeugdigheid
Deze evolutietheorie over het ontstaan van blondharigen, zou een verklaring kunnen zijn waarom mannen tegenwoordig nog steeds een voorkeur schijnen te hebben voor blondjes: de holbewoner in hen voelt nog steeds een seksuele aantrekkingskracht tot deze vrouwensoort.

Een andere verklaring is dat in elke cultuur een voorkeur voor vrouwengezichten met typische kenmerken van onschuld en jeugdigheid bestaat: bij ons zijn dat grote ogen, een klein ondergezicht met fijne kaken en een relatief kleine kin. De voorkeur voor blonde vrouwen komt volgens deze theorie ook voort uit de aantrekkingskracht van een 'jeugdige uitstraling' (kinderen zijn meestal blond). Bovendien zijn op de lichte huid die daarbij hoort eerder aanwijzingen voor ziekten en seksuele belangstelling en opwinding (blozen) te zien, en dus ook tekenen van vruchtbaarheid.

Geen blonde mannen
Een ander onderzoek bevestigt het idee van de aantrekkingskracht van blondines: de meeste huidige mannen (33 procent) gaan daarvoor. Zwartharige vrouwen zijn bij mannen na de blondines het meest in trek (17 procent), gevolgd door brunettes (14 procent) en roodharigen (9 procent). Ongeveer een kwart van de mannen heeft geen voorkeur voor een bepaalde haarkleur.

Bij vrouwen ligt dit heel anders. Die hebben juist een voorkeur voor donkerharige mannen, zo blijkt uit dit onderzoek. Zwart en bruin haar (respectievelijk 25 en 20 procent) staan bovenaan hun verlanglijstje. Blonde mannen wordt door slechts 17 procent aantrekkelijk gevonden.

De meest voorkomende haarkleur in Nederland is -net als in de oertijd- bruin (43 procent), op de voet gevolgd door blond (veertig procent).



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-03-2006 23:23 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Is vast door een blondje bedacht ook


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-03-2006 23:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 maart 2006 23:23 schreef FRNK het volgende:
Is vast door een blondje bedacht ook

Verdomme, je hebt me door


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-03-2006 23:27 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

gheghe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-03-2006 1:08 by Snaack Profiel van Snaack

Bos: Ik word de nieuwe premier

Wouter Bos gaat er vanuit dat zijn Partij van de Arbeid (PvdA) de grootste partij wordt bij de parlementsverkiezingen van 2007. Hij is er dan ook van overtuigd dat hij over een dik jaar de nieuwe premier van Nederland zal zijn. De PvdA-leider zei dit in een interview met RTL Nieuws.

Bos is zelfs al voorzichtig begonnen met de voorbereidingen voor zijn nieuwe kabinet. "Ik zal mensen moeten zoeken, daar ben ik al mee bezig." Mocht het CDA van premier Balkenende toch de grootste partij worden, ziet Bos het niet zitten om in dat kabinet te gaan zitten. "Dat is geen gedachte waar ik warm van word", aldus de PvdA-leider. Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond komt de PvdA uit op 48 zetels in de Tweede Kamer, tegen 34 zetels voor de CDA.

Als Bos premier wordt, hoeft zijn salaris niet hoger te liggen dan de 10 procent boven het huidige niveau, zo zei hij. Het kabinet-Balkenende heeft voorgesteld om in een volgende regeerperiode de salarissen met 30 procent te verhogen. Dit voorstel kwam naar aanleiding van aanbevelingen van de commissie-Dijkstal, die stelt dat een ambtenaar nooit meer mag verdienen dan zijn politieke baas, de minister.


Walgelijk figuur


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2006 1:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd ik hoop niet dat de pvda echt op die 48 uitkomt, maarja maurice is nooit zo heel goed in die peilingen toch?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Bush op de hoogte van naderende ramp Katrina

Uitgegeven: 2 maart 2006 07:27
Laatst gewijzigd: 2 maart 2006 09:06

WASHINGTON - Een video die woensdag door de Amerikaanse media is uitgezonden bevestigt dat de Amerikaanse president Bush al eerder op de hoogte was van de naderende ramp in New Orleans door de orkaan Katrina. De video is woensdag, zes maanden na de ramp, vrijgegeven. Te zien is een bespreking van Bush met Michael Brown, het voormalige hoofd van de federale rampenbestrijdingsdienst FEMA.

Bekijk video: Modem/ Breedband


Brown vertelt op 28 augustus, een dag voordat Katrina in alle hevigheid in New Orleans toesloeg, aan Bush dat het "op zijn zachtst gezegd een grote wordt". Het hoofd van het Nationale Orkaan Centrum, Max Mayfield, uit zijn zorg dat de dammen rond New Orleans het niet zullen houden.

Kritiek

Na de ramp kwam er erg veel kritiek op de FEMA, omdat het agentschap te langzaam zou hebben gereageerd. Brown moest aftreden.

Het Witte Huis hield zich op de vlakte en zei niet goed op de hoogte te zijn geweest van de ernst van de dreigende ramp. Vier dagen na het overtrekken van de orkaan zei Bush dat "niemand had verwacht dat de dammen het zouden begeven".

Bush vierde tijdens de briefing door Brown vakantie op zijn ranch in Texas. Hij stelde geen vragen, maar zei alleen dat hij "de lui op staatsniveau er van wil verzekeren dat wij geheel voorbereid zijn".

Hulpverlening

Begin februari werd al bekend dat Brown zijn bevindingen op 28 augustus had overgebracht aan een 'hoge functionaris in Washington'. Hij zei dit tijdens een getuigenis tegen de speciale staatscommissie die de trage hulpverlening na Katrina onderzoekt. Naar nu blijkt sprak Brown met president Bush zelf.



Aftreden die laaie lichter ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 11:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 maart 2006 12:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat dit een enorm achterljk plan is lijkt me duidelijk.

Groen links, het is zeer terecht dat je de allochtone vrouwen wilt helpen maar zo werkt dat dus niet he?



GroenSlinks heeft meer idiote ideeën:

In Rotterdam hebben ze een actie voor schone, veilige straten. Opzoomeren. Dat valt onder het programma Mensen Maken De Stad.

Prachtig natuurlijk. Mooi burger initiatief gesteund door de college.

Dat hebben ze een paar dagen geleden gevierd en tevens de plannen voor komend jaar besproken: http://opzoomermee.nl/nieuwsbrief/paginaRD.html

In het kader daarvan voerden ze ook een lijsttrekkersdebat. Hieronder zie je de resultaten:



Het derde puntje is interessant:

Rijke straten moeten niet mee kunnen doen aan 'Mensen Maken De Stad'.

Daar was GL het mee eens.



Waar komt die haat tegen mensen die geld hebben vandaan?

Is het ook geen vorm van discriminazi waarover GL het zo vaak heeft?

Echt een achterlijke kut partij waar alleen mongolen op stemmen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2006 11:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 maart 2006 11:35 schreef Chelman het volgende:
GroenSlinks heeft meer idiote ideeën:

In Rotterdam hebben ze een actie voor schone, veilige straten. Opzoomeren. Dat valt onder het programma Mensen Maken De Stad.

Prachtig natuurlijk. Mooi burger initiatief gesteund door de college.

Dat hebben ze een paar dagen geleden gevierd en tevens de plannen voor komend jaar besproken: http://opzoomermee.nl/nieuwsbrief/paginaRD.html

In het kader daarvan voerden ze ook een lijsttrekkersdebat. Hieronder zie je de resultaten:



Het derde puntje is interessant:

Rijke straten moeten niet mee kunnen doen aan 'Mensen Maken De Stad'.

Daar was GL het mee eens.



Waar komt die haat tegen mensen die geld hebben vandaan?

Is het ook geen vorm van discriminazi waarover GL het zo vaak heeft?

Echt een achterlijke kut partij waar alleen mongolen op stemmen.


Dit slaat natuurlijk wel alleen op Glinks Rotterdam. Maar goed, ondanks dat, en ondqks dat ik ietsiepietsie linkser in het leven sta als jij, is Gl niet veel soeps nee. En ik zal het aan mijn eega doorgeven dat ze mongolide is.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-03-2006 11:52]


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 02-03-2006 11:52 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

'Straatbarbecues moeten gestimuleerd worden'

Haha, geniaal! Dat zo'n punt aan de orde komt.


Nog zo stoere internet warrior.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2006 11:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik vraag me trouwens wel af wat een "rijke straat" is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 11:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 maart 2006 11:52 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vraag me trouwens wel af wat een "rijke straat" is.


Dat zou ik niet weten.

Het riekt in ieder geval naar inkomensdiscriminatie.


...oeh vergeten....dat is een type discriminatie die WEL mag volgens rode maden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hey Chellie, ik zie geen reactie over Bush zijn blunder met Katrina? De beste man heeft duizenden doden op zijn geweten in eigen land? Wil ie Pol Pot achterna ofzo?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 12:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 maart 2006 12:25 schreef Jenje het volgende:
Hey Chellie, ik zie geen reactie over Bush zijn blunder met Katrina? De beste man heeft duizenden doden op zijn geweten in eigen land? Wil ie Pol Pot achterna ofzo?


Waarom zou ik daarop reageren? Ben ik Bush aanhanger of zo? Heb ik voldoende informatie om de informatievoorzienining bij de VS overheid goed te kunnen beoordelen?

Nee.

Ik beschuldig hem alleen niet zoals de meeste hier van alles en nog wat in de wereld. Daarom ben ik nog geen aanhanger.

Ik heb al vaker gezegd dat hij een matige president is, vooral omdat hij weinig charismatisch is.

Neemt niet weg dat ik nog steeds liever Bush heb dan een of andere Democraat. REP FTW.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar een actie als deze moet mijns inziens leiden tot ontslag ... burgers willens en wetens gevaar laten lopen is ontoelaatbaar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 12:51 by Chelman Profiel van Chelman

Een president kan je niet ontslaan. Die kan je afzetten.

Willens en wetens? Willens was het ZEKER niet.

Wetens...wellicht. Dat kan ik en jij puur op basis van nieuwsflarden die waarschijnlijk ook nog eens uit context gerukt zijn, niet goed beoordelen. En al was het wetens....vraag ik me af in hoeverre een natuurramp van deze omvang had voorkomen kunnen worden.


Politiek zal het hem zeker geen goed doen. Ik heb wel mijn eigen theorie over de huidige lage waarderingsniveau's van GWB. De Bill Clinton taktiek: zorg vlak na ja verkiezing dat je approval abominabel laag is en naarmate de nieuwe verkiezingen naderen pleeg zoveel mogelijk mediagenieke en politiek gunstige daden (terugtrekken uit Irak, steunen van industrie, wat terroristen boefjes pakken, noem maar op). Dat stuwt de peilingen mooi omhoog....en een nieuwe Republikein kan gekozen worden.

Het is makkelijker om de peilingen in korte termijn flink op te stuwen dan ze op een hoog niveau handhaven. Vraag maar aan Bill C.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-03-2006 12:51 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 2 maart 2006 12:44 schreef Jenje het volgende:
Maar een actie als deze moet mijns inziens leiden tot ontslag ... burgers willens en wetens gevaar laten lopen is ontoelaatbaar


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-03-2006 13:03 by Chantalie Profiel van Chantalie

Meisje van twaalf bevalt van zoontje
Gepost door Tom (Snarf) - Bron: Die Zeit
Gepubliceerd: donderdag 2 maart 2006 @ 02:00
Een twaalfjarig meisje uit het Duitse Hamburg is gisterochtend bevallen van een zoontje. Het meisje wist niet dat ze zwanger was, de natuurlijke vader is nog niet bekend. Het zou om een 17-jarige gaan. De Duitse politie stelt een onderzoek in.

De kersverse moeder klaagde dinsdagnacht over hevige buikpijn. Rond 02.00 uur 's nachts werd ze met een ambulance naar een kinderziekenhuis gebracht, waar doktoren vaststelden dat ze ieder moment kon bevallen.

Aangezien kinderziekenhuizen doorgaans geen verloskamers hebben, en het betreffende ziekenhuis geen uitzondering vormde, werd het meisje met grote spoed naar een kraamkliniek gebracht. Gisteren om 04.02 uur zag het jongentje het levenslicht. Het knulletje woog bij zijn geboorte 2.830 gram. Moeder en zoon maken het naar verluidt, goed.


De vader is nog niet bekend? Dan zijn er dus meerdere vaders mogelijk.... Ze zal 11 of 12 zijn geweest toen ze zwanger raakte. Volgens mij was ik toen nog maar net uit m'n Barbietijd....

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 02-03-2006 13:04]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 13:03 by Chelman Profiel van Chelman

Barbie is een hoer. Dat weet iedereen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-03-2006 13:14 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 2 maart 2006 13:03 schreef Chelman het volgende:
Barbie is een hoer. Dat weet iedereen.


5,- pinnen.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2006 13:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 maart 2006 12:51 schreef Chelman het volgende:
Een president kan je niet ontslaan. Die kan je afzetten.
...


Ik ben eigenlijk wel geintereseerd in jou menig waarom Bush nu juist als presidentkandidaat naar voren is geschoven. Ik denk dat er meer geschiktere en vooral voor het volk populairdere keuzes voor de hand lagen (McCain bijv.).
En ja, ik weet verder vrij weinig van de interne krachten in de VS hieromtrend dus als ik een fout heb gemaakt, reken het mij niet aan....


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-03-2006 13:26 by Chantalie Profiel van Chantalie

dit is Bush z'n tweede ambtstermijn, langer dan de tijd dat deze termijn nog duurt mag hij toch niet regeren. En dat duurt geen 4 jaar meer.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 13:26 by Chelman Profiel van Chelman

Of McCain meer geschikt is weet ik niet, ik heb zijn acties in de Senaat niet echt gevolgd. Daar kan ik weinig over melden.

Ik denk dat de reden waarom Bush door de primaries gekomen is, is omdat hij het politieke spel beter beheerst en de betere mensen om zich heen wist te verzamelen.

Met name dat laatste is belangrijk. Het is geen schande om niet alles te kunnen mits je jezelf niet voor de gek houdt en de juiste mensen bijzoekt.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen