IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 16:47 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 2 maart 2006 16:37 schreef attila_de_hun het volgende:
wanneer dan?

Ik noem als voorbeeld, en ja, ik weet het het wordt cliche, een bepaalde bevolkingsgroep, die lopen hier met dubbele nationaliteit rond, en beweren dat ze op en top bevolking X zijn, maar hun NL paspoort dan af willen staan ho maar, en zich houden aan NL regels netzomin want ze zijn bevolking X en hoeven zich dus alleebn maar aan deregels te houden die in land X gelden en niet de regels van hier.

Die lui mag je van mij onmiddelijk dat paspoort afpakken.

Vul voor X een willekeurige bevolkingsgroep in, en ik ben zelfs van mening dat ze Nederlanders die natinaliteit mogen ontnemen, precies wat Chantalie zegt, als hier een of andere dorpsmongool nodig vind om zichzelf dusdanig anders/gevaarlijk/storend/misdadig/etc,etc te gedragen mag die van mij ook mooi oprotten.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-03-2006 17:02 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 2 maart 2006 16:47 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik noem als voorbeeld, en ja, ik weet het het wordt cliche, een bepaalde bevolkingsgroep, die lopen hier met dubbele nationaliteit rond, en beweren dat ze op en top bevolking X zijn, maar hun NL paspoort dan af willen staan ho maar, en zich houden aan NL regels netzomin want ze zijn bevolking X en hoeven zich dus alleebn maar aan deregels te houden die in land X gelden en niet de regels van hier.

Die lui mag je van mij onmiddelijk dat paspoort afpakken.

Vul voor X een willekeurige bevolkingsgroep in, en ik ben zelfs van mening dat ze Nederlanders die natinaliteit mogen ontnemen, precies wat Chantalie zegt, als hier een of andere dorpsmongool nodig vind om zichzelf dusdanig anders/gevaarlijk/storend/misdadig/etc,etc te gedragen mag die van mij ook mooi oprotten.


Gevaarlijk? Misdadig? Ok, daar kan ik me wat bij voorstellen, maar wat versta je onder anders of storend?
Ik bedoel, het zou toch wat zijn, als je je niet 'anders' dan de rest mocht gedragen. Ook wij als metalheads worden door de grote menigte als 'anders' beschouwd, lijkt me een ietwat aparte reden om ons het land uit te sturen. En heel erg haaks te staan op de vrijheid zoals die in de wet beschreven staat!
Dus, vraag me ik me af wat je er mee bedoelde.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 02-03-2006 17:02]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 18:11 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Met anders en storend bedoel ik de gebruiken uit land X houden en de opvattingen uit land X en je hier totaal niet willen aanpassen, nadat daar herhaaldelijk om gevraagd is en op gewezen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-03-2006 18:15 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 2 maart 2006 18:11 schreef Murdering Monk het volgende:
Met anders en storend bedoel ik de gebruiken uit land X houden en de opvattingen uit land X en je hier totaal niet willen aanpassen, nadat daar herhaaldelijk om gevraagd is en op gewezen


Nou ja, je had 't over de dorpsmongool, ik ging daarbij even van een Nederlander uit?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 18:32 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, nee bij de dorpsmongool zou ik mezelf moeten noemen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-03-2006 23:04 by Hexegot Profiel van Hexegot

DUITSERS WILLEN MASSAAL VAN HUN KAT AF

Uitgegeven: 2 maart 2006 17:11
Laatst gewijzigd: 2 maart 2006 19:55


BERLIJN - De Duitse dierenbescherming heeft donderdag gezegd dat dierenasiels worden overspoeld met huisdierbezitters die van hun kat afwillen. Volgens een woordvoerster van de organisatie zijn veel kattenbezitters in "paniek" na de vondst van een dode kat in Noord-Duitsland die besmet bleek met het H5N1-vogelgriepvirus.

"We hebben een eindeloze reeks telefoontjes gekregen van mensen die onmiddellijk van hun kat afwilden. Sommigen zijn zelfs bereid hun dieren te laten inslapen", aldus Alexandra Diezermann. Volgens haar zijn vooral inwoners van de zuidelijke deelstaat Beieren bereid hun kat de deur uit te doen wegens de vogelgriep.

Het aantal bevestigde gevallen van vogelgriep in buurland Duitsland blijft oplopen. Volgens de Duitse minister van Landbouw Seehofer zijn er nu 140 besmettingen van vogels (en een kat) met het H5N1-virus vastgesteld. De meeste gevallen, 115, zijn op het Noord-Duitse eiland Rügen.

Seehofer kondigde wegens de vondst van de besmette kat ook aan dat de huidige 'berschermingszones' rond brandhaarden van vogelgriep van 3 naar 10 kilometer worden uitgebreid. Katten en honden mogen in deze gebieden niet langer meer vrij rondlopen, zo zei hij in Berlijn.

De bewindsman wil ook spoedberaad tussen de landelijke verantwoordelijke ministers en die van alle deelstaten om over verdere maatregelen tegen vogelgriep te praten.




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 23:09 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 23:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zucht ... begint in Nederland ook al .. ook pluimvee wordt momenteel massaal gedumpt of de nek omgedraaid ... wat zijn hobbydierhouders toch begaan met hun dieren ..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-03-2006 23:12 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2006 23:04 schreef Hexegot het volgende:
verhaal


Waar stond dat dan?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 23:12 by Chelman Profiel van Chelman

Mijn vissen zijn in ieder geval onder water. Ze krijgen geen last van vogelgriep.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-03-2006 23:13 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 2 maart 2006 23:12 schreef Oud Vuil het volgende:

Waar stond dat dan?

www.nu.nl

quote:
Op 2 maart 2006 23:12 schreef Chelman het volgende:

Mijn vissen zijn in ieder geval onder water. Ze krijgen geen last van vogelgriep.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2006 1:19 by Snaack Profiel van Snaack

Jeuj, weer een PvdA bericht!

PvdA plant 100.000 nieuwe banen

De PvdA wil degenen die 'thuiszitten met een uitkering' aan het werk krijgen door honderdduizend nieuwe banen te scheppen aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Op een lijsttrekkerbijeenkomst in Rotterdam heeft de sociaal-democratische partij dit, en andere nieuwe standpunten, bekendgemaakt. Vanavond werd het 'Stedencontract', waar alle plannen instaan, door alle PvdA-lijsttrekkers ondertekend.

Werkgevers moeten worden gestimuleerd om banen aan te bieden aan laaggeschoolden, zo meent de PvdA. Om dat bereiken wil de partij de werkgeverslasten voor dit type werk reduceren. Als bedrijven jongeren tot 24 jaar tegen het minimumloon in dienst nemen, hoeven ze van de sociaal-democraten geen sociale premies in te leveren. Ook willen ze een werkbonus die kan oplopen tot vijfhonderd euro instellen, en arbeidsplaatsen in de publieke sector creëren.

Eén van de verdere doelen is het scheppen van honderdduizend extra stageplekken voor zowel gemotiveerde en ongemotiveerde jongeren, want de PvdA richt zich eveneens op degenen die nu lamlendig op de bank hangen. De partij heeft ook stimulerende punten in het programma als het tot de helft terugbrengen van de schooluitval bij het VMBO, en het aantal inburgeringsplaatsen voor allochtonen in vier jaar laten stijgen van 45.000 naar 100.000.

PvdA-leider Wouter Bos heeft in het contract beloofd zich in Den Haag in te zetten voor het verwezenlijken van de ambities.


Wat populistisch gewauwel zo vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen. Bos aan het gas!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-03-2006 7:06 by M. Profiel van M.

Ik vind het een erg sterke campagne van de PvdA. De timing is erg goed, mede dankzij campagnetechnische uitglijders van de VVD en (bijv.) Leefbaar Rotterdam. Dat gaat ze denk ik veel stemmen opleveren.

Helaas....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2006 10:15 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 3 maart 2006 7:06 schreef M. het volgende:
Ik vind het een erg sterke campagne van de PvdA. De timing is erg goed, mede dankzij campagnetechnische uitglijders van de VVD en (bijv.) Leefbaar Rotterdam. Dat gaat ze denk ik veel stemmen opleveren.


Marketing-technisch gezien heeft de PvdA inderdaad erg hhandig gebruik gemaakt van de "situatie".

Dat ik het trucje zo doorzichtig als de pest vind...

quote:
Helaas....


Haha


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2006 12:33 by Chelman Profiel van Chelman

En wederom een wanstaltig bericht uit de justitiele kringen:

quote:

Geen straf voor doodsteken vriend in Beerta
Een 30-jarige vrouw uit Beerta die in augustus 2005 haar 33-jarige vriend doodstak heeft donderdag van de rechtbank in Groningen geen straf gekregen. De rechtbank ontsloeg haar van alle rechtsvervolging. Het Openbaar Ministerie (OM) had vijf jaar celstraf geëist.

Christina P., die destijds zwanger was, bracht haar vriend in zijn slaap met een mes om het leven. Na jarenlang mishandeld en bedreigd te zijn, zei geen andere uitweg meer gezien te hebben. De rechtbank verklaarde doodslag bewezen, maar legde geen straf op, omdat - mede door alle ellende die haar door haar vriend in het verleden was aangedaan - op het moment van het gebeuren sprake was van psychische overmacht.

Het OM vond dat de vrouw haar vriend eerder had moeten verlaten, maar de rechtbank oordeelde net als de deskundigen, dat de voorgeschiedenis van misbruik en geweld dat voor haar heel moeilijk maakte. Omdat de vrouw een laag zelfgevoel heeft, durfde ze niet bij haar vriend weg te gaan.

Het OM beslist later of het in hoger beroep gaat.



Ze heeft dus iemand in zijn slaap vermoord en gaat vrijuit. BELACHELIJK.

Hij heeft haar mishandeld. Hiertoe had ze de wouten moeten inschakelen. Eigenrichting schijnt volgens de geitenwollensokken niet te mogen. Er was geen sprake van zelfverdediging aangezien de man op dat moment sliep....

De linkse rechterlijke macht discrimineert dat het een lieve lust is. Ben je een kansloze pauper dan ben je nooit schuldig.

Dikke stront dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-03-2006 12:48 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Gaaf! Ik ga ook maar eens iemand neersteken. Even erbij zeggen dat ik emotioneel gefrustreerd ben door de muziek die ik luister met een mooie pruillip en ik mag weer naar huis.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2006 13:32 by Snaack Profiel van Snaack

Tering..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2006 16:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Uitbraak varkenspest bij Duitse grens
Op een boerderij in het Duitse Haltern is de varkenspest geconstateerd. Het plaatsje ligt ongeveer 60 kilometer ten oosten van Winterswijk. Sinds begin februari zijn 72 van de 300 varkens op de boerderij bezweken. Alle varkens in een straal van 3 kilometer rond de varkenshouderij moeten worden afgemaakt.



apocalypse now.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 21:45 by jbassist Profiel van jbassist

Beheerder Iduna opgepakt voor bomboek
donderdag 02 maart 2006 Drachten

Het bomboek dat woensdag in een bus van Arriva werd gevonden, blijkt een prijsvraag te zijn voor Iduna Drachten. Via het boek konden kaarten worden besteld voor een concert. De politie heeft de 29-jarige programmeur van Iduna (en bedenker) aangehouden in zijn woning in Leeuwarden. De politie rekent de man het zwaar aan in verband met de huidige angst voor terreurdreiging.

Het begon woensdag om 16.50 uur met een melding over het verdachte pakketje in een bus die op het punt stond vanaf de Stationsweg naar Drachten te gaan. Het pakket had de vorm van een boek waar draadjes uitstaken. Hierop hebben de passagiers en de chauffeur de bus verlaten. De politie heeft het protocol rond bommen in werking laten treden. De naaste omgeving werd afgezet en er werd een aantal bomverkenners ingezet. Ook werd op 50 meter een commandopost ingericht en werd de Explosieven Opruimings Dienst ingelicht.

Na onderzoek bleek alles loos alarm te zijn en werd de actie om 18.45 uur afgeblazen. Nader onderzoek leidde al snel naar Drachten, waar in het kader van een ludiek actie diverse boeken met draadjes zijn verspreid. Om 21.40 uur is de 29-jarige Leeuwarder, bedenker van de actie, in zijn woning aangehouden. De man is in verzekering gesteld.

De Leeuwarder wordt volgens de politie het nieuwe art. 142a uit het wetboek van strafrecht ten laste gelegd. Dit luidt als volgt: hij die een voorwerp verzendt of op een al dan niet voor het publiek toegankelijke plaats achterlaat of plaatst, met het oogmerk een ander ten onrechte te doen geloven dat daardoor een ontploffing kan worden teweeggebracht, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Er moet nog een aantal pakketjes in omloop zijn. Als deze worden aangetroffen, vermoedelijk op buslijnen Leeuwarden - Drachten, Drachten - Heerenveen en Drachten - Groningen, wordt de vinder verzocht contact op te nemen met de politie.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-03-2006 8:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 3 maart 2006 21:45 schreef jbassist het volgende:
Beheerder Iduna opgepakt voor bomboek
donderdag 02 maart 2006 Drachten

Er moet nog een aantal pakketjes in omloop zijn. Als deze worden aangetroffen, vermoedelijk op buslijnen Leeuwarden - Drachten, Drachten - Heerenveen en Drachten - Groningen, wordt de vinder verzocht contact op te nemen met de politie.


AHHAHAHAH

mag ik Uw kaartje zien? Nee, maar ik heb wel een pakketje.


Suck my piss


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-03-2006 12:17 by jbassist Profiel van jbassist

of dit dan

quote:
Op 3 maart 2006 21:45 schreef jbassist het volgende:

De Leeuwarder wordt volgens de politie het nieuwe art. 142a uit het wetboek van strafrecht ten laste gelegd. Dit luidt als volgt: hij die een voorwerp verzendt of op een al dan niet voor het publiek toegankelijke plaats achterlaat of plaatst, met het oogmerk een ander ten onrechte te doen geloven dat daardoor een ontploffing kan worden teweeggebracht, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.



koekoek!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2006 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. en dat mag dan niet van jou? Lekker inconsequent zeg ..


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-03-2006 12:20 by jbassist Profiel van jbassist

gast, lees dat nieuwe artikel 142a eens door, het is gewoon grappig.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-03-2006 12:20]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-03-2006 13:22 by jbassist Profiel van jbassist

laten we deze discussie nou eens naar dit topic brengen.

wie heeft dit gezien en wat vinden we er van?

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/27297743/


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-03-2006 13:39 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Helaas niet gezien.
Maar zie nu dat ik het ook via internet kan bekijken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen