IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Geweldig! Gaat de moslimwereld nu Nederland, Frankrijk, Duitsland en Noorwegen ook de oorlog verklaren, vanwege spotprentjes van Mohammed de kinderverkrachter?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 14:42 by Chelman Profiel van Chelman

France Soir heeft ze op de voorpagina gedrukt vandaag, dacht ik.

Geert Wilders plaatste ze op zijn site...maar die is nu uit de lucht.

Hehe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2006 14:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat de rest van de wereld allang weet, komt Bush nu ook eindelijk achter en wel al in zijn tweede ambtstermijn


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 14:44 by Chelman Profiel van Chelman

Geweldig.

Ik wist het.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:42 schreef Chelman het volgende:
France Soir heeft ze op de voorpagina gedrukt vandaag, dacht ik.

Geert Wilders plaatste ze op zijn site...maar die is nu uit de lucht.

Hehe.
Die site doet het af en toe weer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:43 schreef Mutilator het volgende:
Wat de rest van de wereld allang weet, komt Bush nu ook eindelijk achter en wel al in zijn tweede ambtstermijn
Tjonge, dus de rest van de wereld doet er geen fuck aan, ondanks dat ze de kennis allang hebben en Bush, die de kennis pas net heeft, handelt meteen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 14:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 14:44 schreef Chelman het volgende:
Geweldig.

Ik wist het.


Geweldig,

Ik wist het.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 14:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2006 14:45 schreef Misanthrope het volgende:
Tjonge, dus de rest van de wereld doet er geen fuck aan, ondanks dat ze de kennis allang hebben en Bush, die de kennis pas net heeft, handelt meteen...


Man. Hier in Europa doen we er EEEEENORM veel aan! Snap jij niet dat het ondertekenen van zinloze protokollen, waar niemand zich aan houdt en waar niemand de doelstellingen haalt, DE manier is om de milieuproblematiek te verhelpen?!?!?!?!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ja maar Chelman, onze rivieren zijn toch zo schoon, onze lucht is toch zo schoon en onze natuur, och die overvloed aan natuur die we hebben... Bovendien voeren we totaal niet averechtse regels in zoals de snelheid op snelwegen beperken tot 80 km/h!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2006 14:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 februari 2006 14:27 schreef kwelgeest het volgende:
Bush heerscht. Maar dat wisten we al.

Nou als hij die natuurlijke energiebronnen een boost gaat ontwikkelen en dus boosten krijgt hij toch pluspuntjes erbij, wat de motieven ook morgen zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2006 14:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 februari 2006 14:45 schreef Misanthrope het volgende:
Tjonge, dus de rest van de wereld doet er geen fuck aan, ondanks dat ze de kennis allang hebben en Bush, die de kennis pas net heeft, handelt meteen...

Bush is dom, maar niet zo dom. Hij heeft die info net zo goed en al net zo lang.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:53 schreef ghoulliette het volgende:
Bush is dom, maar niet zo dom. Hij heeft die info net zo goed en al net zo lang.
Kijk ook even waar ik op reageerde anders...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 14:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 14:52 schreef Misanthrope het volgende:
Ja maar Chelman, onze rivieren zijn toch zo schoon, onze lucht is toch zo schoon en onze natuur, och die overvloed aan natuur die we hebben...


milieu freak geworden??

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-02-2006 14:55]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2006 14:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 februari 2006 14:52 schreef Misanthrope het volgende:
Ja maar Chelman, onze rivieren zijn toch zo schoon, onze lucht is toch zo schoon en onze natuur, och die overvloed aan natuur die we hebben... Bovendien voeren we totaal niet averechtse regels in zoals de snelheid op snelwegen beperken tot 80 km/h!

ugh, je weet dat de VS grote "universele" milieu overeenkomsten tegenhoudt, ik noem een Kyoto bijv.?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2006 14:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 februari 2006 14:54 schreef Misanthrope het volgende:
Kijk ook even waar ik op reageerde anders...

ja? en na 2 keer lezen lijkt het nog steeds over natuurlijke engergie versus olie te gaan....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:54 schreef attila_de_hun het volgende:
echt een stomme vergelijking.
Hoezo? Een groot deel van onze rotzooi komt van landen die het Kyoto verdrag hebben ondertekend. Landen zoals Duitsland, die hun hele shit hiernaartoe laten stromen met de rivieren en met de lucht. Landen die diezelfde verdragen niet nakomen, vanwege het economische nadeel dat het ze zou opleveren. De grote Europese landen hebben over het algemeen een dikke snikkel aan verdragen en zullen het echt niet schuwen die verdragen niet na te komen, wat ook blijkt uit verschillende verdragen die getekend zijn betreffende het milieu en die door die landen niet nagekomen worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:54 schreef attila_de_hun het volgende:
milieu freak geworden??
Ik ben allang een milieufreak. Alleen zie ik de oplossing in vooruitgang en niet in achteruitgang.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 14:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2006 14:52 schreef Misanthrope het volgende:
Ja maar Chelman, onze rivieren zijn toch zo schoon, onze lucht is toch zo schoon en onze natuur, och die overvloed aan natuur die we hebben... Bovendien voeren we totaal niet averechtse regels in zoals de snelheid op snelwegen beperken tot 80 km/h!


Ja maar wij zijn bewust! Wij hebben SIRE spotjes! Wij hebben postbus 51! Dat zet namelijk zoden aan de dijk! Oh...oh...en we hebben Groene Stroom....weliswaar minder dan in de VS maar wij promoten het actief! Wij zijn bewust! We doen er geen reet aan maar wij zijn bewust! Wij zwaaien met de Kyoto protocal alsof het het Rode Boekje van Mao was. Vol van idealen...leeg aan inhoud en effect.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 14:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:56 schreef ghoulliette het volgende:
ja? en na 2 keer lezen lijkt het nog steeds over natuurlijke engergie versus olie te gaan....
Het was een reactie op Mutilator stelling over Bush...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 14:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 14:57 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo? Een groot deel van onze rotzooi komt van landen die het Kyoto verdrag hebben ondertekend. Landen zoals Duitsland, die hun hele shit hiernaartoe laten stromen met de rivieren en met de lucht. Landen die diezelfde verdragen niet nakomen, vanwege het economische nadeel dat het ze zou opleveren. De grote Europese landen hebben over het algemeen een dikke snikkel aan verdragen en zullen het echt niet schuwen die verdragen niet na te komen, wat ook blijkt uit verschillende verdragen die getekend zijn betreffende het milieu en die door die landen niet nagekomen worden.


het gaat vooral om de dichtbevolkheid. vergelijk anders Parijs effe met LA ofzo.

natuurlijk heeft de VS meer natuur etc omdat ze meer nog dunbevolkte gebeiden hebben. maar ik vermoed dat de meeste rivieren daar strontvies zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 14:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 14:58 schreef Chelman het volgende:
Ja maar wij zijn bewust! Wij hebben SIRE spotjes! Wij hebben postbus 51! Dat zet namelijk zoden aan de dijk! Oh...oh...en we hebben Groene Stroom....weliswaar minder dan in de VS maar wij promoten het actief! Wij zijn bewust! We doen er geen reet aan maar wij zijn bewust! Wij zwaaien met de Kyoto protocal alsof het het Rode Boekje van Mao was. Vol van idealen...leeg aan inhoud en effect.


nou, hoe zou het dan moeten grote leraar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 15:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2006 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed dat de meeste rivieren daar strontvies zijn.



....ja ik kook dagelijks op water uit de Maas. Die is pas schoon.


Er zijn in de VS een aantal rivieren behoorlijk verontreinigd. Er zijn er ook schone rivieren. Maar wat frappant is...is dat de rivieren daar schoner worden. Hun meest verontreinigde rivier was ergens in Connecticut....die is behoorlijk aan het herstellen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 15:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
het gaat vooral om de dichtbevolkheid. vergelijk anders Parijs effe met LA ofzo.

natuurlijk heeft de VS meer natuur etc omdat ze meer nog dunbevolkte gebeiden hebben. maar ik vermoed dat de meeste rivieren daar strontvies zijn.

Natuurlijk kent de VS milieuvervuiling. Mijn punt is: wij hebben dezelde milieuvervuiling, ondanks allerlei verdragen die wij getekend hebben om die milieuvervuiling te verminderen. De meeste verdragen gaan over verminderen van de milieuvervuiling door beperking. Beperking is alleen niet economisch rendabel. Amerika pakt het anders aan, Amerika zoekt naar andere vormen van energie, zodat er niet beperkt hoeft te worden. Amerika verandert dus iets, terwijl wij, zoals Chelman het mooi omschreef, zeggen dat we iets veranderen, maar niets veranderen.

Het komt dus goed uit voor het milieu dat Amerika onafhankelijk van de Midden-Oost apenlanden wil worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 15:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 15:02 schreef Chelman het volgende:
....ja ik kook dagelijks op water uit de Maas. Die is pas schoon.


Er zijn in de VS een aantal rivieren behoorlijk verontreinigd. Er zijn er ook schone rivieren. Maar wat frappant is...is dat de rivieren daar schoner worden. Hun meest verontreinigde rivier was ergens in Connecticut....die is behoorlijk aan het herstellen.




Ik zeg toch niet dat het hier schoon is?? Ik zeg alleen dat het niet terecht is om te zeggen dat het milieu zoveel beter daar is, puur door de hogere graad van dunbevolking aldaar. Iedereen met enkele hersencellen weet dat het hier niet al te best is. En ik vind het fantastisch dat het met enkele rivieren beter gaat in de VS (hier ook trouwens) dus laat dat competatieve maar gewoon uit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 15:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 15:04 schreef Misanthrope het volgende:
Natuurlijk kent de VS milieuvervuiling. Mijn punt is: wij hebben dezelde milieuvervuiling, ondanks allerlei verdragen die wij getekend hebben om die milieuvervuiling te verminderen. De meeste verdragen gaan over verminderen van de milieuvervuiling door beperking. Beperking is alleen niet economisch rendabel. Amerika pakt het anders aan, Amerika zoekt naar andere vormen van energie, zodat er niet beperkt hoeft te worden. Amerika verandert dus iets, terwijl wij, zoals Chelman het mooi omschreef, zeggen dat we iets veranderen, maar niets veranderen.

Het komt dus goed uit voor het milieu dat Amerika onafhankelijk van de Midden-Oost apenlanden wil worden.


dat laatste is niet waar. er zijn wel degelijk verbeteringen in Europa. het gaat alleen traaaaaaaaaaaag. allemaal groen stemmen bij de volgende verkiezingen dan gaat het sneller.

en ik was zeer te spreken over het punt van Bush en was aangenaam verrast . moet ik dat er voortaan in koeieletters bijzetten voor de bush-fans hier??

Maar nu nog in de praktijk en inderdaad, hoe minder afhankelijk van het arabie etc hoe beter. maar dat typ ik al jaren hier


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen