IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel 14. Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2006 15:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2006 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
zeggen dat het milieu zoveel beter daar is,


Waar staat dat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2006 15:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 februari 2006 15:09 schreef attila_de_hun het volgende:
dat laatste is niet waar. er zijn wel degelijk verbeteringen in Europa. het gaat alleen traaaaaaaaaaaag. allemaal groen stemmen bij de volgende verkiezingen dan gaat het sneller.

en ik was zeer te spreken over het punt van Bush en was aangenaam verrast . moet ik dat er voortaan in koeieletters bijzetten voor de bush-fans hier??

Maar nu nog in de praktijk en inderdaad, hoe minder afhankelijk van het arabie etc hoe beter. maar dat typ ik al jaren hier
Denk je echt dat groen (de linkse vorm neem ik aan?) stemmen helpt? Sowieso begrijpen die lui niet hoe ze de milieuproblematiek kunnen combineren met andere zaken. Zo heb je voor een beter milieu ook geld nodig. Verder rennen die meteen met bakken geld naar Afrika, wat niet bepaald bekend staat om zijn milieuvriendelijkheid, alwaar het geld het leven van de mensen misschien beter maakt, maar het milieu zal er niet bepaald beter van worden.

Wanneer wordt er nou eens een serieuze partij GroenRechts opgericht??!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 15:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 15:14 schreef Misanthrope het volgende:
Denk je echt dat groen (de linkse vorm neem ik aan?) stemmen helpt? Sowieso begrijpen die lui niet hoe ze de milieuproblematiek kunnen combineren met andere zaken. Zo heb je voor een beter milieu ook geld nodig. Verder rennen die meteen met bakken geld naar Afrika, wat niet bepaald bekend staat om zijn milieuvriendelijkheid, alwaar het geld het leven van de mensen misschien beter maakt, maar het milieu zal er niet bepaald beter van worden.

Wanneer wordt er nou eens een serieuze partij GroenRechts opgericht??!!


ja, groen en links zijn om een of andere manier gekoppeld geraakt. ten onrechte natuurlijk. er zijn ook goede rechtse milieu ministers geweest en dat "links " automatisch goed voor het milieu is, daarvan bewijzen natuurlijk "linkse" landen als china het tegendeel. indien er een groen (gematigd) rechts komt stem ik er ook onmiddellijk op.

maar het gaat nu niet geweldig met natuurontwikkeling met name en er moet een apart ministerie komen voor milieuzaken (het is belangrijk genoeg als apart onderwerp). dus ik ben benieuwd of dat allemaal wat meer aandacht zou krijgen bij een meer links georentieerde regering in ons land (ik vermoed van niet overigens)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-02-2006 15:22]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2006 15:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2006 15:09 schreef attila_de_hun het volgende:
...
en ik was zeer te spreken over het punt van Bush en was aangenaam verrast . ...


Ik was ook aangenaam verrast dat zelfs Bush er eindelijk niet meer onderuit blijkt te kunnen; hopelijk gaat de olie industrie de alternatieve energiebronnensector niet meer in de weg staan en gaat het -veeel- minder de buitenlandse politiek bepalen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2006 15:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2006 15:36 schreef Mutilator het volgende:
Ik was ook aangenaam verrast dat zelfs Bush er eindelijk niet meer onderuit blijkt te kunnen; hopelijk gaat de olie industrie de alternatieve energiebronnensector niet meer in de weg staan en gaat het -veeel- minder de buitenlandse politiek bepalen.


ik moet wel eerlijk zeggen mutilator dat ik meer genuanceerd over de olie-industrie ben gaan denken nadat ik het boek "ondergang" heb gelezen (schrijver: Jared diamond, een "groene"). het is allemaal niet zo zwart-wit als vaak wordt afgebeeld.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-02-2006 0:32 by Iskariot Profiel van Iskariot

Bill Gates' fortuin te groot voor belastingambtenaar
Door Arie Jan Stapel - woensdag 1 februari 2006 - 12:10 - Bron: The Inquirer - Submitter: crazyindo - Views: 37.955
Zak geld 2.0Wie blauwe enveloppen in de brievenbus als een gruwel ervaart, vindt wellicht een zeer schrale troost in het volgende: ook 's werelds rijkste ict'er heeft zo zijn - terugkerende - strubbelingen met de belastinginners. Het immense fortuin van Bill Gates - geschat op 47 miljard dollar - blijkt niet te kunnen worden verwerkt door de gewone computers van de Amerikaanse belastingdienst; die zijn op bedragen met zoveel nullen kennelijk niet voorbereid. Op een conferentie van Microsoft onthulde Gates onlangs dat de belastingdienst daarom een speciale computer gebruikt om zijn belastingaangifte te verwerken. Helaas vergeet de dienst wel eens dat de aangiftes van Gates op een aparte computer staan en stuurt hem dan berichten dat hij bepaalde aanslagen niet betaald heeft, gevolgd door excuusbrieven dat ze vergeten waren op zijn speciale computer te kijken. Rijk zijn brengt soms eigenaardige luxeproblemen met zich mee.

Kijk, dan heb je het gemaakt


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 0:38 by Chelman Profiel van Chelman

Maar dat zou toch niet alleen Bill Gates moeten betreffen maar iedereen die 10 miljard of meer heeft? Dat zijn toch een mannetje of 10-20 in de VS.

Bill moest vorig jaar wel ruim 1 miljoen dollar aan onroerend zaak belasting betalen. Schofterig veel...maar ja ook in de VS houdt de overheid van het plukken van de rijken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 13:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Jordaanse krant publiceert Deense spotprenten

Uitgegeven: 2 februari 2006 12:58
Laatst gewijzigd: 2 februari 2006 13:03

AMMAN - Een Jordaanse roddelkrant heeft donderdag drie van de omstreden Deense spotprenten over de islamitische profeet Mohammed gepubliceerd. "Moslims in de wereld, wees redelijk", riep het weekblad Al-Shihan op bij de afbeeldingen van onder anderen Mohammed met een bom in zijn tulband.

"Wat roept meer vooroordelen op tegen de islam, deze karikaturen of foto's van gijzelnemers die voor de camera de keel van hun slachtoffer doorsnijden of een zelfmoordenaar die zichzelf opblaast tijdens een bruiloft in Amman?", schreef hoofdredacteur Jihad Momani. De hoofdredacteur verklaarde desgevraagd dat hij de cartoons heeft gepubliceerd "zodat mensen weten waartegen ze protesteren. Mensen vallen tekeningen aan die ze niet eens hebben gezien".



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 14:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Sommelier opgepakt bij de glasbak
Annet van Aarsen
leiden-Bij het Leidse restaurant In den Doofpot liep de bediening zich gisteravond het vuur uit de sloffen om het gemis van sommelier Cees een beetje goed te maken. De wijnschenker van het restaurant werd gistermiddag opgepakt en als een crimineel afgevoerd omdat hij lege flessen in de glasbak, even verderop, had gegooid. En dat mag niet, menen de opsporingsambtenaren van Stadstoezicht. Zij leverden de sommelier af in het cellencomplex van het politiebureau aan de Langegracht.

,,Hij zit al vanaf drie uur vast en nu gaat de officier van justitie beslissen of de termijn van zes uur verlengd gaat worden'', meldde eigenaar Anton Verschelling van In den Doofpot gisteravond rond etenstijd. Hij vindt de kwestie te zot voor woorden. ,,Ik heb een container voor restvuil buiten staan - het contract kost me 350 euro per maand - maar daar mag geen glas in. Van de warenwet en van de brandweer mag ik leeg glaswerk niet binnen bewaren. Een duur contract afsluiten voor een tweede container gaat ook niet: volgens de regels in de binnenstad mag ik maar één container buiten hebben staan. Je kan compleet niets. De glasbak is de enige optie, maar die is er alleen voor particulieren.''

En dus werd sommelier Cees in de kraag gevat toen hij met zijn wagentje met flessen bij de glasbak stond. ,,De flessen hebben ze ook meegenomen als bewijsmateriaal'', aldus Verschelling. ,,Maar die heb ik inmiddels weer mee terug moeten nemen. Alleen Cees heb ik nog niet terug. En dat terwijl ik het vanavond hartstikke druk krijg.'' Hij begrijpt niet waarom zijn wijnschenker werd opgepakt. De reinigingspolitie had - meent hij - toch ook een boete kunnen uitschrijven, hoewel hij een dergelijke maatregel evenmin terecht zou vinden.

Om toch een beetje een gezellige draai aan de kwestie te geven, besluit Verschelling om een prijsvraag uit te schrijven. De eerste die raadt hoeveel flessen de sommelier illegaal wilde weggooien, krijgt een gratis diner aangeboden: oplossingen melden bij In den Doofpot.

Sommelier Cees werd gisteravond toch nog vrijgelaten. Ontdaan meldde hij zich bij het restaurant om weer aan het werk te gaan. ,,Ik heb gewoon vier uur in een kale cel gezeten omdat ik een paar flessen in de glasbak gooide. Ik zei al tegen die lui: 'Jullie zouden me juist een medaille moeten geven omdat ik het glas voor hergebruik aanbied'.''

Stadstoezicht was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2006 14:14 by Snaack Profiel van Snaack

De kanker zeg... Jezus Christus... I'm speechless...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 14:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het zal vast een belachelijke rede zijn maar waarom mocht hij die flessen niet in de glasbak gooien?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 14:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 februari 2006 14:17 schreef kwelgeest het volgende:
Het zal vast een belachelijke rede zijn maar waarom mocht hij die flessen niet in de glasbak gooien?


Omdat hij geen particulier is....maar:

a.Ik heb een container voor restvuil buiten staan - het contract kost me 350 euro per maand - maar daar mag geen glas in.
b.Van de warenwet en van de brandweer mag ik leeg glaswerk niet binnen bewaren.
c.Een duur contract afsluiten voor een tweede container gaat ook niet: volgens de regels in de binnenstad mag ik maar één container buiten hebben staan.
d.De glasbak is de enige optie, maar die is er alleen voor particulieren.


Overheidsregels ten top!

Maar kraken moet mogen!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-02-2006 14:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-02-2006 14:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

"De glasbak is de enige optie, maar die is er alleen voor particulieren.'



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 14:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2006 14:42 schreef Chelman het volgende:
France Soir heeft ze op de voorpagina gedrukt vandaag, dacht ik.




Franse krant ontslaat redacteur om spotprent



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 14:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 februari 2006 14:21 schreef Y Draig Goch het volgende:
", maar die is er alleen voor particulieren.'


Dat miste ik even.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2006 14:27 by Snaack Profiel van Snaack

Fijn... Vrijheid van meningsuiting? Niet als het om de islam gaat, want die kankerislamieten moeten we schijnheilig te vriend houden!

Las trouwens net dat een krant in Jordanië die spotprenten gepubliceerd heeft juist om te relativeren..

Stond iets bij in de trant van "Wat is erger, die spotprenten of filmpjes van moslim-fundamentalisten die gegijzelden onthoofden, zelfmoordterroristen die zichzelf op een bruiloft opblazen etc"..



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 14:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 februari 2006 14:27 schreef Snaack het volgende:
Las trouwens net dat een krant in Jordanië die spotprenten gepubliceerd heeft juist om te relativeren..

Stond iets bij in de trant van "Wat is erger, die spotprenten of filmpjes van moslim-fundamentalisten die gegijzelden onthoofden, zelfmoordterroristen die zichzelf op een bruiloft opblazen etc"..


Echt waar joh?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-02-2006 14:31 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

hehehe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2006 14:33 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2006 14:29 schreef kwelgeest het volgende:
Echt waar joh?


Oops Ben nog niet helemaal wakker

Anyway, dat had je vast uit dit bericht geciteerd?



In Gaza-stad hebben enkele tientallen bewapende radicale Palestijnen het kantoor van de Europese Unie (EU) omsingeld. Ze eisen sluiting van het EU-kantoor. Reden zijn de al veelgenoemde Deense spotprenten over de profeet Mohammed, die inmiddels in verschillende Europese kranten zijn afgedrukt.

De mannen behoren tot de Islamitische Jihad en een gewapende tak van de Fatah-beweging. De omsingelaars eisen boevendien binnen 48 uur een excuus voor de cartoons.

Eerder vandaag lieten het Palestijns Verzetscomité en de Al Aqsa Martelaren Brigades weten aanslagen te zullen plegen op buitenlanders die afkomstig zijn uit landen waar de spotprenten van Mohammed zijn afgedrukt. Dat zijn tot nu onder meer landen als Denemarken, Noorwegen, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Nederland. Expliciet werden overigens Noorwegen, Denemarken en Frankrijk gewaarschuwd. Deze landen behoren bovendien hun consulaten en andere kantoren in de Palestijnse gebieden te sluiten. Noorwegen vindt de dreiging zo serieus, dat het zijn consulaat reeds gesloten heeft.

Jordanië
In Jordanie zijn de spotprenten inmiddels ook in een blad afgedrukt. Dat gebeurde in het weekblad Al-Shihan. ''Moslims in de wereld, wees redelijk'', staat er bij de afbeeldingen van onder andere de profeet met een bom in zijn tulband. ''Wat roept meer vooroordelen op tegen de islam, deze karikaturen of foto's van gijzelnemers die voor de camera de keel van hun slachtoffer doorsnijden of een zelfmoordenaar die zichzelf opblaast tijdens een bruiloft in Amman?''

De hoofdredacteur van het blad zegt de cartoons te hebben gepubliceerd zodat mensen weten waartegen ze protesteren. Mensen vallen volgens hem nu tekeningen aan die ze niet eens hebben gezien.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 14:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

File bedreigt links blok Margraten
Vertraging door file dreigt de PvdA/D66/GroenLinks lijstverbinding in Margraten fataal te worden. Degene die de kandidatenlijst moest inleveren kwam in de file terecht waardoor hij dertien minuten te laat bij het kiesbureau aankwam.

Het hoofdstembureau in Margraten zag het door de
vingers, maar daar was een inwoner van Margraten het mee oneens. Hij stapte naar de Raad van State, die uiterlijk volgende week bepaalt of de lijstverbinding toch mag meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in maart.

De Kiesraad heeft een negatief advies gegeven aan de Raad van State, onder het motto: te laat is te laat.



WHAHAHAHAHAHHA de Limbo's zijn toch echt de Belgen van Nederland.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 14:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 februari 2006 14:33 schreef Snaack het volgende:
Oops Ben nog niet helemaal wakker

Anyway, dat had je vast uit dit bericht geciteerd?


Nee als apart bericht zijnde van nu.nl geplukt.


Ik vind het rouwens best als Europa al haar ambasades in Palastijnse gebieden nu sluit. Laat die etters maar gaar koken in het sop van hun eigen extremisme. En de geldkraan dicht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2006 15:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 februari 2006 14:45 schreef kwelgeest het volgende:
...Ik vind het rouwens best als Europa al haar ambasades in Palastijnse gebieden nu sluit. Laat die etters maar gaar koken in het sop van hun eigen extremisme. En de geldkraan dicht.


ji hebt ook vast een duidelijke mening over onze vriend M.B. De mijne is in ieder geval dat hij voor de rest van zijn waardeloze leven mag brommen.

Mohammed B. rechtvaardigt geweld tegen ongelovigen

B.Mohammed B. is al een tijd bezig met het houden van zijn pleidooi in de rechtszaak tegen de Hofstadgroep. Hij begon met het voorlezen van een soort geloofsbelijdenis in het Arabisch. Daarna zei B. dat de vergelijking die de officier van Justitie heeft gemaakt met Osama Bin Laden niet klopt. Dat zou ''te veel eer'' zijn. Wel is Mohammed blij dat hij door het OM gezien wordt ''als de zwarte vaandeldrager van de islam in Europa''. Dat ''vervult mij met eer, trots en blijdschap.''

Tot nog toe heeft B., die gekleed is in een zwart gewaad met een rode shawl om zijn hoofd, vooral geweld tegen ongelovigen vergoelijkt in zijn pleidooi. In een stortvloed van woorden, vaak citerend uit boeken van de gevangenisbibliotheek, probeert hij duidelijk te maken dat de profeet Mohammed islamitisch geweld rechtvaardigt in de strijd tussen de gelovigen en ongelovigen. Over zijn positie in het strafproces rond de Hofstadgroep heeft B. tot nu toe met nog met geen woord gerept.

De islamoloog Ruud Peeters, die door justitie is opgevoerd als getuige-deskundige in het Hofstadproces, is een van de toehoorders. Volgens Peeters ''harkt'' B. maar wat bij elkaar. ''Hij maakt van de gelegenheid gebruik om hier zijn geloof te verkondigen. Het hebben van een podium is voor hem belangrijker, dan dat hij werkt aan zijn verdediging. Hij heeft de regie en vindt dat prachtig'', aldus Peeters.

De islamdeskundige vreest trouwens dat Mohammed met zijn pleidooi meer kwaad dan goed zal doen voor de overige verdachten. B. onderschrijft volgens hem namelijk het eerdere betoog van het OM, dat de Hofstadgroep een radicale politieke ideologie aanhangt die oproept tot geweld tegen ongelovigen.

Update 15:08
Inmiddels heeft B. zijn pleidooi beëindigd. Hij eindigde abrupt met ''klaar!''. Mohammed is niet ingegaan op zijn rol in de Hofstadgroep. Het bleef bij veelal citeren van passages uit boeken uit de gevangenisbibliotheek over het leven van de profeet. Hij schamperde over zienswijzen van westerlingen over de islam, waarbij hij diverse keren professor Peeters aansprak. Hij gaf de islamoloog zelfs literatuurtips.

Een belangrijk deel van Mohammed B.'s verhaal bestond uit een theologisch getint betoog over de geschiedenis van de islam. Hij citeerde daarbij diverse boeken, inclusief ISBN-nummer, paragraaf en paginanummer. ''Vrede op aarde staat niet in het vaandel van de profeet geschreven'', aldus B. die ook een warrig betoog hield over de woorden 'paradigma' en 'kritisch'. Diverse malen citeerde hij islamitische passages: ''Moslims moeten zich niet van de wijs laten brengen door mensen met ziekheid in hun hoofd. Mensen die de profeet niet gehoorzamen, zullen na hun dood branden.''

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-02-2006 15:43]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 15:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik vraag me af of die jongen zelf wel echt door heeft wat hij zegt. Hij komt op mij, zo via de media, iig niet echt heel intelligent over. Een kneus eerste klas, net als Samir A. trouwens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2006 15:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 februari 2006 15:51 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vraag me af of die jongen zelf wel echt door heeft wat hij zegt. Hij komt op mij, zo via de media, iig niet echt heel intelligent over. Een kneus eerste klas, net als Samir A. trouwens.


ik weet niet of hij geestlijk gehandicapt is ofzo. maar dat hij niet geheel spoort, zoals alle fundamentalisten, moge duidelijk zijn. maar goed, opsluiten in een diepe kerker en nooit meer los laten


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 15:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 februari 2006 15:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ik weet niet of hij geestlijk gehandicapt is ofzo. maar dat hij niet geheel spoort, zoals alle fundamentalisten, moge duidelijk zijn. maar goed, opsluiten in een diepe kerker en nooit meer los laten
Ook al 'spoor' jij, als individu, niet (helemaal); Als je enig intellect hebt moet je toch in staat zijn een enigsinds samenhangend betoog te kunnen houden. Dat lukt de beste man, volgens mij, niet helemaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen