IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hamas claimt de overwinning.... Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2006 21:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:09 schreef Heiden het volgende:
Vergelijkbaar met Sinn Fein en de IRA, neem ik aan.



Ja. Alleen ligt Hamas/Hamas dichter bij elkaar dan Sinn Fein/IRA als je snapt wat ik bedoel.

quote:

Hun regering is er trouwens ook eentje die de vernietiging van bepaalde staten nastreeft, Israël ook


Oh?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2006 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:03 schreef Chelman het volgende:
Dat is nieuws voor mij. Weet jij iets wat ik niet weet?





ja, heel veel zelfs.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2006 21:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:15 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, heel veel zelfs.


Daar twijfel ik niet aan.

Ik doelde echter op het bestaan van een soevereine staat die Palestina heet. Bij mijn weten bestaat die namelijk niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-01-2006 21:16]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2006 21:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:09 schreef Heiden het volgende:
Hamas is democratisch gekozen, het volk heeft gesproken, dus als Amerika ook maar iets onderneemt is het de zoveelste reden om Amerika als de grootste hypocrieten in de geschiedenis te beschouwen.

Hoezo? Adolf Hitler was ook democratisch gekozen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2006 21:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:16 schreef Chelman het volgende:
Daar twijfel ik niet aan.

Ik doelde echter op het bestaan van een soevereine staat die Palestina heet. Bij mijn weten bestaat die namelijk niet.


hmja, de semi-autonome gebieden dan die vallen onder de palestijnse autoriteit, (oftewel de gazastrook en de westelijk Jordaanoever. (hoop dat het nu wel goed is )

oja; het volkslied is: biladi

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-01-2006 21:27]


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-01-2006 21:28 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:18 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo? Adolf Hitler was ook democratisch gekozen...


Maar die had wel een minderheid in het parlement, dat is met Hamas nog maar te bezien.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 26-01-2006 21:28]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2006 21:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:26 schreef attila_de_hun het volgende:
hmja, de semi-autonome gebieden dan die vallen onder de palestijnse autoriteit, (oftewel de gazastrook en de westelijk Jordaanoever. (hoop dat het nu wel goed is )


Het was niet betweterig bedoeld. In deze kwestie is het namelijk een van de kernissues. Het vredesproces en onderhandelingen hebben namelijk als een belangrijk doel het stichten van een Palestijnse staat.

Het stellen dat die staat al bestaat is in deze dus echt een enorme fout. Zoiets als pinguins op de Noordpool.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2006 21:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:28 schreef WMP het volgende:
Maar die had wel een minderheid in het parlement, dat is met Hamas nog maar te bezien.


ze hebben toch een meerderheid? 77 zetels toch??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2006 21:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:28 schreef Chelman het volgende:
Het was niet betweterig bedoeld. In deze kwestie is het namelijk een van de kernissues. Het vredesproces en onderhandelingen hebben namelijk als een belangrijk doel het stichten van een Palestijnse staat.

Het stellen dat die staat al bestaat is in deze dus echt een enorme fout. Zoiets als pinguins op de Noordpool.


je hebt volledig gelijk. en "to err is human blablabla..." Maar in een goede discussie moeten juiste argumenten worden gehanteerd en bij fouten mag daar op gewezen worden.

(en lang leve WIKIPEDIA)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-01-2006 21:32]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2006 21:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:31 schreef attila_de_hun het volgende:
(en lang leve WIKIPEDIA)


Wikipedia heerscht. Ik werk er zelf ook veel aan mee.

Maar....

Bij controversiële issues, zoals deze, gebruik ik liever andere bronnen. Controversiële issues zijn vaak aan edit-wars onderhevig die het aanzien van een pagina soms meerdere tot tientallen keren per dag veranderen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2006 21:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:34 schreef Chelman het volgende:
Wikipedia heerscht. Ik werk er zelf ook veel aan mee.

Maar....

Bij controversiële issues, zoals deze, gebruik ik liever andere bronnen. Controversiële issues zijn vaak aan edit-wars onderhevig die het aanzien van een pagina soms meerdere tot tientallen keren per dag veranderen.


Ja, dat is een nadeel van Wikipedia (zou er al een wikipedia-topic zijn??? anders mogelijk interessant...).

maar goed , vers van de pers(fok):

Update 21:33
Hamas blijkt inderdaad de absolute meerderheid te hebben behaald in het Palestijnse parlement. De partij krijgt 76 van de 132 zetels. De Fatah-partij houdt maar 43 zetels over, zo heeft de kiescommissie in Ramallah gemeld. Hamas wil nu zo snel mogelijk met de Palestijnse leider Abbas gaan praten over de vorming van een regering. Fatah heeft echter gemeld niet met Hamas in één regering te willen zitten.

Hamas kreeg nationaal 30 zetels en nog eens 46 kandidaten van hen wonnen op regionaal niveau. Fatah won 27 zetels via de nationale kieslijsten en 16 in de districten. De resterende dertien parlementszetels gaan naar vier kleine partijen en vier onafhankelijke kandidaten.


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-01-2006 21:57 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ze hebben toch een meerderheid? 77 zetels toch??


Ja, dat zeg ik toch ook?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-01-2006 22:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 21:11 schreef Chelman het volgende:
Ja. Alleen ligt Hamas/Hamas dichter bij elkaar dan Sinn Fein/IRA als je snapt wat ik bedoel.



Oh?


Ik snap wat je bedoelt.

Amerika streeft de vernietiging van iedere staat die hun in de weg staat na, Israël streeft de vernietiging van Palestina en het merendeel van de Arabische landen na.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2006 22:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Heiden, u = teh 3v0l!!1!! --> hoorde in fototopic thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 26-01-2006 22:30]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-01-2006 22:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-01-2006 22:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Precies.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-01-2006 22:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Eigenlijk doorsturen naar het CIDI, die zullen ook wel een nationale rouwdag hebben afgekondigd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen